ik zie jou ook niet snel een maagverkleining laten doenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/(/actue(...)ziekenhuis_emmen.xml
Zou wel willen, maar op dit moment hebben we een erg klein team en beperkt aantal vrije dagen over. We maken al dagen van 7 ipv 8 uur. Maar jah... zo gauw we kunnen nemen we een dag vrij!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat worden jullie lekker geleefd dan zo...en als je zeker weet dat alles weer goed komt blijf je denk ik makkelijker een avondje thuis dan in jullie situatie.
Een dagje vrij nemen van werk geen optie?![]()
Sterkte met de situatie iig.
Thx MB, jullie ook nog sterkte, want dat zullen jullie komende de tijd ook nog wel kunnen gebruiken denk ikquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:28 schreef MissBliss het volgende:
Pfoe bigbird, dat klinkt zwaarHeel veel sterkte! Voor jullie, maar vooral voor schoonmama.
Nou, het gaat om het principe. En die ene vrouw had een simpele operatie en daar hebben ze gewoon narcose middel gebruikt waarvoor ze waar allergisch was.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik zie jou ook niet snel een maagverkleining laten doen
Tinnitus deeltje 3quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Sterkte voor MB en bigbird![]()
Mor! Bijna!
Qwea hoe is het nu met die piep? Ik kon laatst het topic daarover in LIF niet meer terug vinden.
Wat wil helpen bij mensen die niet tegen stilte kunnen is bv een radio tussen de zenders in op ruis zetten.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Die ja, dank je.
Acceptatie is wel de key hierin geloof ik. Ik herinner me nog een Henk figuur in de andere delen...
Zou toch mooi zijn als ze er ooit nog iets op weten te verzinnen.
Een vriend van mij heeft het. Intelligente jongen, goede studie gedaan maar werkt nu als monteur in een pretpark omdat hij gek wordt van de piep in een stil kantoor. In het pretpark is altijd lawaai.
Gelukkig dat die sis weer weg getrokken is!
Die 1ste die ik poste op die stenen? Ik ga maar weer een doek laten maken denk ikquote:
haraquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:07 schreef oh-oh het volgende:
Hey Greys![]()
Weet je eigenlijk al van wie die kadootjes waren???
Thank joe!quote:
Hoi!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:07 schreef oh-oh het volgende:
Hey Greys![]()
Weet je eigenlijk al van wie die kadootjes waren???
Oh dat heb ik dan gemist, was zeker dinsdagavond dat ze dat riep?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoi!
Ja! Van Hara! Dat riep ze hier in de topics.
Lief he?![]()
Jups, Lelystad, Almere, Rotterdam, Lelystadquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:06 schreef Greys het volgende:
Q, wat een enige foto's van die dikke
Bigbird, jeetje meid, wat een heftige periode. Jullie rennen en rijden echt van hot naar her he?
Sterkte!
Ik moet er ook bijna altijd van snotterenquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:16 schreef Greys het volgende:
Kunnen ze bij dat programma Hello Goodbye niet eens wat blijere muziekjes gebruiken?
Ben net thuis, zit nu al te snotteren
Ik ook hoor, elke dag weer, alleen niet elke dag de hele dagquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:18 schreef Loveless85 het volgende:
Pfft.... alweer thuis![]()
![]()
Sommige mensen zetten zich in voor de economie van dit land![]()
Dat laatste kan ik me wel voorstellen inderdaad. Maar je zult wel op je tandvlees lopen inmiddels.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:18 schreef bigbird het volgende:
[..]
Jups, Lelystad, Almere, Rotterdam, Lelystad(En tussendoor dan shoppings enzo.) Ach jah, het moet en is hopelijk maar tijdelijk. We doen zijn ouders er een hoop plezier mee en mijn mannetje heeft zo meer rust dan hele week thuis blijven en niets doen.
Zodra er een lip begint te trillen van die mensen op Schiphol voor de camera en er een mooi muziekje komt, jank ik gewoon meequote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik moet er ook bijna altijd van snotteren
Had ik vroeger ook bij Het spijt me en All you need is love
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |