Oeh, koffie.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:20 schreef Nonneke het volgende:
kopje koffie/thee ?
ik ben ook net wakker
Dat plaatje is al zo oud als de weg naar rome, maar ik moet er toch altijd nog om glimlachen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:31 schreef Nonneke het volgende:
[..]
kopje blije koffie voor jou![]()
[ afbeelding ]
misschien zelfs ouder !quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat plaatje is al zo oud als de weg naar rome, maar ik moet er toch altijd nog om glimlachen.
Rustig...quote:
Ben je morgen lekker vrij?quote:
Nee, maar wel rustig dagje denk (en hoop) ikquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ben je morgen lekker vrij?![]()
Ik niet
Kom je mij helpen?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, maar wel rustig dagje denk (en hoop) ik
Mwah, momenteel niet. Ze hebben geprobeerd de beademing er af te halen, maar dat was niet zo'n succes. Haar nieren doen ook nog niet wat moet en ze is nog grotendeels verlamd. Tijd zal het leren. Tot dingen duidelijker zijn gaan we er gewoon maar elke dag heen.. Kom alleen nergens meer aan toe, liggen stapels papierwerk die moeten, moeten ergens even snel een nieuwe mobiel voorquote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Rustig...
Maar hoe ist bij jullie? Gaat je schoonmoeder nog steeds voor uit?
wat mis ik?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 13:11 schreef Qwea het volgende:
ik laat mij dus noooooooit opereren in Emmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |