abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 oktober 2009 @ 08:34:38 #1
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73671432
Het vorige deel: Slank #860 - Broccoli!

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Dienstmededeling van Troel

De komende weken zal ik veel minder online zijn door vele ziekenhuisbezoekjes en aansluitend een bevalling en kraamtijd met waarschijnlijk een kraamverzorgster die me regelmatig van de pc vandaan zal schoppen om in bed te gaan liggen. Hierdoor kan ik niet garanderen dat je binnen zoveel dagen in het overzichtje staat. Het overzichtje is echter niet gekoppeld aan het invoeren van de gegevens, dus vul ondertussen al wel je gegevens in, zodat als ik achter de pc zit, je kan koppelen en je meteen met de meest recente gegevens in het lijstje staat. Bij het inloggen kun je in ieder geval voor jezelf zien wat je ingevuld hebt.

(ik hoop dat ik het een beetje duidelijk opgeschreven heb )

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_73671624
fipo vanuit college!
Ja doei.
  Vis een optie? woensdag 14 oktober 2009 @ 08:50:44 #3
70532 loveli
N
pi_73671711
Mogguh.
crap in = crap out
  woensdag 14 oktober 2009 @ 08:58:19 #4
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73671833
TVP.
Niet meer actief op Fok!
pi_73671895
TVP

Ik Lurk hier al een tijdje mee (Voor de leuk ) ), ik ben zelf sinds April fanatiek bezig met slank worden! -20 staat de teller nu op (van 106 naar 86 so far). veel sporten + gezonder/regelmatiger eten! ik doe zelf niet aan van die dag lijstjes, maar het is wel leuk en inspirerend om te zien wat andere mensen zoal eten!
  woensdag 14 oktober 2009 @ 09:20:47 #6
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_73672254
Hoi

Mo, erg zeg! Arme kindjes.

Lau, sterkte.

Lijst:
O: boterham lever, beschuit jam
T: appel
T: gekookt eitje
T: 2 1/2 uur wandelen (het is hier 0.5 graad boven nul
T: tomaat
T: bakje yoghurt
L: 3 sneeen zelfgemaakt brood met lever en 1 met 48* kaas
T: peer
T: pruim
T: blokje choco
D: zuurkool ovenschotel

Nou ik ga de kou in
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 14 oktober 2009 @ 09:22:12 #7
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73672277
Het is echt koud ja! Succes uniekje
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_73672515
Goedemorgen.

MoBlo, wat vreselijk.
Sterkte.

Laureline, gecondoleerd.

Welkom AardEngel.
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 19:30 schreef Tinkepink het volgende:
Ik schrik hier een beetje van VMW! Vooral de planning voor vandaag. Eet je een diner van 1200 kcal ofzo? Ik weet dat je meestal weinig eet, maar dit is wel heel erg kcalarm!
Even nagerekend:

250gr doperwten --> 150kcals

5 tomaten --> 60kcals
125gr mozzarella --> 350kcals
11 olijven --> 80kcals

250gr ijsbergsla --> 25kcals
150gr paprika --> 75kcals
100gr tukse geit --> 250kcals

3 speculaasjes --> 20kcals

4 aardappels --> 300kcals
2 stronk witlof --> 25kcals
scheut sojaroom --> 150kcals
75gr oude kaas --> 350kcals

Totaal: 1835kcals
Niets mis mee volgens mij.
Ik denk dat je je verkijkt op de kaas die door de salades zit, dat tikt aardig aan.

Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: doperwtjes
L: tomaatjes, mozzarella, zwarte olijven
T: ijsbergsla, paprika, turkse geitenkaas
T: 3 speculaasjes
D: onbekend aerpels, witlof, kaassaus

Planning voor vandaag:
O: salade van witlof en 2 gekookt ei (390kcals)
L: tomaatjes, mozzarella, zwarte olijven (490kcals)
T: paprika, turkse geitenkaas (350kcals)
D: onbekend
pi_73672793
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 09:01 schreef AardEngel het volgende:
TVP

Ik Lurk hier al een tijdje mee (Voor de leuk ) ), ik ben zelf sinds April fanatiek bezig met slank worden! -20 staat de teller nu op (van 106 naar 86 so far). veel sporten + gezonder/regelmatiger eten! ik doe zelf niet aan van die dag lijstjes, maar het is wel leuk en inspirerend om te zien wat andere mensen zoal eten!
Welkom! En wat veeel!!
pi_73673805
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 09:45 schreef P.F het volgende:

[..]

Welkom! En wat veeel!!
Dank u! , het klopt dat het aardig wat is, maar het was ook wel nodig
  woensdag 14 oktober 2009 @ 10:37:12 #11
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73673897
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:33 schreef AardEngel het volgende:

[..]

Dank u! , het klopt dat het aardig wat is, maar het was ook wel nodig
En ook in korte tijd!

Ik ben zelf ook 20 kg afgevallen, maar ik ben sinds januari 2007 bezig en heb tussendoor ook nog ruim een jaar vrijwel stilgestaan.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 14 oktober 2009 @ 10:40:13 #12
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73673987
Goeiemorgen!

Welkom AardEngel! Wat veel al, 20 kilo Echt goed! Wat voor sport doe je?

VMW: ik had ook niet gedacht dat dat ruim 1800 kcal was Kaas

En: truffelkruidnoten gelukkig heb ik in zulke gevallen het Snaaimonster naast me (vriendje! hij snaait niet veel maar als er snaai is, eet ie een stuk sneller dan ik ) dus het lukt me toch niet om een halve zak leeg te krijgen
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_73674071
ola!

lijstjestijd:
o- geroosterde boterham
l- twee boterhammen met magere fricandeau, 150 gram wortels
t-twee boterhammen met magere fricandeau
d-slavinkje, gebakken aardappeltjes, twee paprika's en een halve komkommer
t-festini ijsje

d is niet zo heel gezond, maar wel lekker. en ik probeer toch vooral normaal te eten, en niet alleen maar hyper gezond...
Kwak
  woensdag 14 oktober 2009 @ 10:47:05 #14
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73674204
Welkom AardEngel en complimenten voor je resultaat so far

En kwak, je D klinkt heerlijk .
pi_73674325
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goeiemorgen!

Welkom AardEngel! Wat veel al, 20 kilo Echt goed! Wat voor sport doe je?

VMW: ik had ook niet gedacht dat dat ruim 1800 kcal was Kaas

En: truffelkruidnoten gelukkig heb ik in zulke gevallen het Snaaimonster naast me (vriendje! hij snaait niet veel maar als er snaai is, eet ie een stuk sneller dan ik ) dus het lukt me toch niet om een halve zak leeg te krijgen
Ik ga veel naar de sportschool vooral spinning/rpm en kracht training, Ik heb thuis ook een spinning bike staan, dus de andere dagen fiets ik s'avonds ook rond de 45/60minuten of ik kijk een filmpje tijdens het fietsen! het thuis fietsen doe ik vooral op hartslag 70/80%, Dat werkt dus er goed!
pi_73674644
Welkom, AardEngel, en hulde voor je resultaat al! Heb je ook een streefgewicht waar je naartoe aan het werken bent?

Ik heb vanochtend weer scriptiegroep gehad, en een erg laf taakje gepland voor over twee weken. Het is even zo druk en hectisch en spannend allemaal hier. Maar vandaag dus maar even goed aan de slag! Druk maken over m'n gewicht is even naar de achtergrond verdwenen.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_73674890
quote:
Ha, ik woon naast Voorburg. Wie kent het niet! Wij drinken wel eens een te duur glas wijn in die tent onder het station, met uitzicht op het kasteeltje.
Van het vorige topic:

Jaaaa. Hofwijk bedoel jij! In The Village. Echt een coole tent, maar duur.

Ik ben ziek! Ik heb klierontsteking achter mijn oren. Om 12.50 ga ik naar de huisarts.
Ik probeer toch gezond te eten, maar het gaat nooit lukken.
O: Twee happen cruesli met melk.
T: Kiwi.
L: Twee/Drie boterhammen.
T: Nootjes.
A: Mosselen/ Kip met groente en nog bakje komkommersalade.
T: Kiwi.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  woensdag 14 oktober 2009 @ 11:09:55 #18
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73674939
Ik ben nog steeds met dat ene mini-essay bezig en ik begin het werkelijk waar spuugzat te worden . Hopelijk krijg ik het vandaag af, maar ik zit steeds elders met m'n gedachten, dus het wil niet echt vlotten.
Niet meer actief op Fok!
pi_73674979
Godverrrr, sinds de vaatwasser verdwijnt mijn servies en bestek als sneeuw voor de zon
  woensdag 14 oktober 2009 @ 11:13:40 #20
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73675072
Klinkt goed, AardEngel We hebben hier meer enthousiaste RPMers trouwens!

DaD: first things first! Studie + huisje, en dan ben je helemaal zen

Beterschap Tamashii!
Succes Viking
Da's kut PF! Heeft iemand je spul 'geleend' ofzo?
pi_73675168
Ik mis:
2 glazen
1 lepel
2 vorken
1 steelpannetje
een snijplank

en misschien nog een bord.

Blijf er gewoon af of zo. Dat pannetje heb ik nog wel voorbij zien komen !!

De pan is terecht !!
pi_73675172
Dankjewel MariaEtcetera.

Is het eigenlijk goed om kwark te eten? en yoghurt? Ik hoorde dat die van Optimel slecht was, want daar zaten veel zoetstoffen in.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 11:17:33 #23
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73675230
Optimel werd mij door mijn dieetmevroi afgeraden. Beter gewoon halfvolle producten .
pi_73675255
Ik kan heel veel vertellen over Hofwijk, en vooral het bijbehorende gedicht. . Toen ik de eerste keer met de trein langs Voorburg reed zat ik ook te hupsen op m'n stoel en vroeg ik me af waarom niet iedereen dat deed. Huygens heeft daar gewoond man. .
pi_73675476
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 11:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kan heel veel vertellen over Hofwijk, en vooral het bijbehorende gedicht. . Toen ik de eerste keer met de trein langs Voorburg reed zat ik ook te hupsen op m'n stoel en vroeg ik me af waarom niet iedereen dat deed. Huygens heeft daar gewoond man. .
Hahahahahahaha. Geweldig verhaal. Ik heb er een keer een rondleiding gehad, maar ik vond het maar saai. Het museum is niet echt mijn ding, maar de omgevende tuin is prachtig. Mijn broertje is er van de week ook naar toe geweest als klassenreisje, maar die had alleen bijgehouden dat Mr Huygens een hond had.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 11:29:26 #26
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73675651
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 11:24 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Hahahahahahaha. Geweldig verhaal. Ik heb er een keer een rondleiding gehad, maar ik vond het maar saai. Het museum is niet echt mijn ding, maar de omgevende tuin is prachtig. Mijn broertje is er van de week ook naar toe geweest als klassenreisje, maar die had alleen bijgehouden dat Mr Huygens een hond had.
pi_73675838
Ik zou er graag nog eens binnen willen kijken, maar het is toch een beetje ver vanuit Groningen. Toen ik stage liep in Den Haag had ik er ook geen tijd voor helaas.

Jammer dat er een groot stuk van de tuin is opgeofferd aan het spoor. De tuin was gebaseerd op het raster van vierkanten dat in de Renaissance werd gebruikt om het ideale menselijke lichaam te construeren (naar de proporties van Vitruvius in De Architectura). Huygens was daar zeer zorgvuldig in.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 11:34:39 #28
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73675841
Ik kom daar iedere dag langs met de trein. Mooi kasteeltje is dat inderdaad .
  woensdag 14 oktober 2009 @ 11:59:45 #29
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73676709
Huygens . Huu.
Niet meer actief op Fok!
pi_73676736
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 11:59 schreef Viking84 het volgende:
Huygens . Huu.
?
  woensdag 14 oktober 2009 @ 12:01:56 #31
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73676779
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 12:00 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

?
Weet je wel dat ik door die ellendige Zeestraet van hem zo in de put zat dat ik even ben gestopt met m'n studie? (ja serieus waar, ik kan zo heerlijk overdrijven hè... )
Niet meer actief op Fok!
pi_73676892
Nou. Lijstje voor vandaag. Zonder planning

O: Halfvolle yoghurt met vieze cruesli (die ik heb weg gegeven, opgeruimd staat netjes)
T/L: 2 volkoren boterhammen met kaas, 1 met filet americain. Karnemelk
T: iets fruitigs denk ik
pi_73676932
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 12:01 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Weet je wel dat ik door die ellendige Zeestraet van hem zo in de put zat dat ik even ben gestopt met m'n studie? (ja serieus waar, ik kan zo heerlijk overdrijven hè... )
Och, arm kindje. . Het is goed gekomen met je studie, maar tussen jou en Huygens botert het dus nog steeds niet. .
pi_73676963
Middaag
Ik heb al vier dagen geen groente op en nu heb ik koppijn. Ik vermoed een verband
En toch eigenwijs voor vanavond pasta carbonara willen maken
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 14 oktober 2009 @ 12:13:15 #35
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73677100
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 12:06 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Och, arm kindje. . Het is goed gekomen met je studie, maar tussen jou en Huygens botert het dus nog steeds niet. .
Nope en dat komt ook nooit meer goed. 'Mijn Jeugd' was ook een tamelijk tenenkrommend boekje .

Dat gedicht voor Sterre vond ik dan wél weer heel mooi .

Of droom ick, en is ’t nacht, of is mijn, Sterr verdwenen?
Ick waeck, en ’t is hoogh dagh, en sie mijn’ Sterre niet.

.
Niet meer actief op Fok!
pi_73677110
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 12:08 schreef Syrena het volgende:
Middaag
Ik heb al vier dagen geen groente op en nu heb ik koppijn. Ik vermoed een verband
En toch eigenwijs voor vanavond pasta carbonara willen maken
Met een salade erbij Tomaatje, dun gesneden ui, pitjes, dressing met balsamico, en van die ehhh... prietsla Hoe heet t ook al weer... Veldsla!
pi_73677336
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 12:08 schreef Syrena het volgende:
Ik heb al vier dagen geen groente op

foei
pi_73677655
hoi!

en op 't werk.. ik ben aan het twijfelen of ik even langs chrisje zal rijden. Is in Veghel dus in het geheel niet ver weg: 45 km slechts..

zo even met Rene overleggen.. ik weet dat ze het voor mij/ons ook zou doen.. maar het lijkt me zo zwaar...

Wel 'grappig': iedereen ging haar bloemen sturen, overal vandaan.. blijkt haar man allergisch te zijn voor bloemen dus nu houden ze de kaartjes die erbij zitten en delen ze de bloemen uit aan andere zieke mensen: precies zoals zij dat idd doet: alles voor een ander, niets voor jezelf..

*twijfel*

Lijstje:

O: 3 knackebrod met biefstukworst
T: banaan
L: grote waldkornbol met kalfsfile americain met ui en een halve liter melk
D: zelfgemaakte kipshoarma met groenten en knoflook-yoghurt
Ja doei.
pi_73677836
Sterkte Mootje, wat is het toch een k*tziekte ook

Ik ga zo naar huis, voel me beroerd, stomme koppijn
Heb toch genoeg verlof, dus ziekmelden hoeft niet. Ik wil morgen toch persé naar Voorburg voor m'n les, dus ik duik zo op de bank en hoop dat het morgen over is.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_73677895
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 12:13 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Met een salade erbij Tomaatje, dun gesneden ui, pitjes, dressing met balsamico, en van die ehhh... prietsla Hoe heet t ook al weer... Veldsla!
Ik heb ui, ik heb balsamico, ik heb pijnboompitjes. Ik heb ook nog een peer en een sinaasappel geloof ik

Ik heb trouwens wel fruit gegeten de dagen dat ik geen groente heb gehad
pi_73678215
sterkte moblo

vandaag poging 3 om mijn diploma op te halen (maandag was ik het vergeten en gisteren kwam ik er om half 5 achter dat de balie om 2 uur dicht gaat), 3 maal is scheepsrecht toch?

Lijstje:
O: havermout met banaan, pindakaas, lijnzaad
L: 4x volkoren boterham (1x tosti kaas-lightsalami met mosterd, 1x gekookt ei met extra light mayo) +2x koffie met melk
T: halve avocado
D: ?? iets met paprika, courgette en champignons, met zilvervliesrijst ofzo?
T: yoghurt met fruit en muesli
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_73678346
Mijn BA ligt al sinds 2005 voor me klaar ergens op de uni.
pi_73678370
tvp
  woensdag 14 oktober 2009 @ 12:56:29 #44
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73678423
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 12:53 schreef Syrena het volgende:
Mijn BA ligt al sinds 2005 voor me klaar ergens op de uni.

Ga es bij het secretariaat langs met legitimatie, teken dat ding en neem het mee?

Brrrr koud hier!
pi_73678634
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 12:56 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ga es bij het secretariaat langs met legitimatie, teken dat ding en neem het mee?

Brrrr koud hier!
Volgens mij moet ik eerst vantevoren mailen dat ik kom, ze zullen 'm wel in een archief gedouwd hebben
Ik heb ook echt geen idee waar ik moet zijn om 'm op te halen, faculteit is twee keer verhuisd ofzo
Examencommissie? Studentenadministratie?
pi_73678794
Sterkte Mo...

Heeft iemand enig idee waar ik informatie over een bedrijf kan vinden behalve bij het bedrijf zelf? Vind het wel heavy om in het eerste jaar/maanden gelijk 3 interviews te houden bij een van de grootste bedrijven van Nederland
  woensdag 14 oktober 2009 @ 13:10:28 #47
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73678864
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 13:03 schreef Syrena het volgende:

[..]

Volgens mij moet ik eerst vantevoren mailen dat ik kom, ze zullen 'm wel in een archief gedouwd hebben
Ik heb ook echt geen idee waar ik moet zijn om 'm op te halen, faculteit is twee keer verhuisd ofzo
Examencommissie? Studentenadministratie?
Bij Moderne Talen van de UU is het bij het onderwijssecretariaat Kzou ze even mailen iig, kan nooit kwaad!
pi_73678981
Sterkte, Moblo. Ook voor het gezin.

Lijstje:

O chocolademelk, Grey's Anatomy
L restje thaise curry met rijst
T thee met iets lekkers
D fajitas met glas rode wijn

en nu tanden poetsen, haar wassen en de gordijnen opengooien, want zoals ik er nu bijzit wordt deze dag niet beter.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 13:18:22 #49
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73679120
Je hebt toch niet op een dvd-hoesje zitten knagen BPT?

Mijn lijstje:

O: bakje yoghurt
T: speculaasje
L: krentenbol
T: ?

Ben niet helemaal fit, dus m'n laatste T zal wel een multivitamientje worden .
  woensdag 14 oktober 2009 @ 13:23:30 #50
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_73679284
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 13:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je hebt toch niet op een dvd-hoesje zitten knagen BPT?

Mijn lijstje:

T: speculaasje
L: krentenbol
T: ?

Ben niet helemaal fit, dus m'n laatste T zal wel een multivitamientje worden .
Dat alleen al is mijn ontbijt
Maar zoals jullie zien schroef ik mijn hoeveelheden omhoog, woog vanochtend 56.8kg dat is echt te licht (dat ik dat ooit zal zeggen )
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_73679333
Sterkte Motorbloempje!

Ik heb klierontsteking en een bacterie dus eten word minder
pi_73679357
ik kreeg gisteren te horen dat ik er ' weer magerder uitzag ' van mijn baas.

en ergens klopt het ook wel, want mijn broek zit weer ruimer (spijkerbroek) dan een tijd geleden.. dus het gaat nog steeds wel de goede kant op..

ik wil ook nog wel 's meemaken dat ik denk 'nu word ik te mager' dat lijkt me tof
Ja doei.
pi_73679412
Mo:

Zwarte dunne trui
Zwarte strakke smalle broek
zwarte laarzen + hoge hak

Je dunste lichaamsdelen accentueren

Dan krijg je het al snel te horen !!
pi_73679677
Heel naar Mo, sterkte. Ik hoor zowel hier als in RL allemaal vreselijke dingen de laatste tijd, bah

En te mager...ik heb dat een paar maanden gehoord, en wilde eigenlijk wel weer wat voller worden. Ik was net iets teveel doorgeschoten. Ik voel me ook wel prettiger met rondingen eigenlijk. Al was dat wel de eerste en waarschijnlijk de laatste keer dat ik in een broekmaat 36 paste
pi_73679722
xcuzme..je eet nog steeds geen drol...

ik heb even 20 minuutjes pauze. en ik weet niet hoe ik ze moet vullen... maar ik heb het nodig voor mn concentratie in de andere blokjes van de dag. rondje buiten lopen al met de lunch gedaan...

nooit gedacht dat ik uit mezelf alvast met de volgende taak op de lijst zou willen beginnen...als ik drie jaar geleden zo was gaan werken dan had ik nu al twee proefschriften afgehad...
Kwak
  woensdag 14 oktober 2009 @ 13:39:17 #56
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73679757
Ik denk dat bij veel vrouwen/meisjes een maatje 38 ofzeu wel perfect is Dan zit er nog wat an Ik wil ook wel maatje 38, 36 ligt volgens mij in het onhaalbaar-straatje, tevens wegens mijn bouw
pi_73679859
Moblo: ik zou er toch heen gaan. Het is zwaar en ongemakkelijk, maar er worden heus geen wonderen van je verwacht. Je hoeft niks geweldigs te doen of zeggen, alleen je aanwezigheid is waarschijnlijk al een steun. Sterkte in elk geval.

Laureline ook heel veel sterkte met het steunen van je man en natuurlijk je eigen verlies en dat van je mini.

Ik wens jullie allemaal veel kracht toe in deze klotesituaties.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_73679870
Ik heb een maatje 38, maar vind mijn benen te dik.
Liever heb ik een maatje 36, ik denk dat ik daar wel aan kom als ik gewoon gezond eet i.p.v. al die snoep en vreetkicks de hele tijd.
pi_73679902
ik heb maat 36 qua taille, maar 38 qua bovenbenen
Ja doei.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 13:46:12 #60
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73679959
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 13:44 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb maat 36 qua taille, maar 38 qua bovenbenen
Slankerd

Lijstje!
O: volkorentosti en een los plakje ham
L: twee sneetjes met twee gekookte eitjes
T: bakje kwark
D: pita's met falafel en groentemeukjes
S: Body jam
T: glas aardbeiensap denk ik

Ik vind hem mooi
pi_73679973
38/40 is wel mooi vind ik voor broeken. Maat 36 was eenmalig en pas ik nooit meer in, tenzij ik een lintworm ofzo krijg. Ik heb ook aan de ene kant mijn moeders Nederlandse boerinnen hips en aan de andere kant Afrikaanse roots dus ik heb er lang geleden al vrede mee gemaakt
  woensdag 14 oktober 2009 @ 13:47:00 #62
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73679984
Moblo: ik vind je echt al haske slank meis. Voor zover ik kan beoordelen zie ik geen gebieden waar je nog slanker zou moeten worden.

Oh en ik zou wel gaan als ik jou was, vanmiddag.
pi_73680008
mijn buik is nog steeds even blubberig dus die mag nog steeds weg

en ik probeer Rene te bereiken per mail, maar die antwoordt niet.. wil liever niet alleen, maargoed, als hij niet antwoordt. Ik mag iig wel iets eerder van 't werk weg en doe dat ook echt wel als we kunnen gaan.. maar dan moet hij wel antwoorden
Ja doei.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 13:48:14 #64
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73680012
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 13:46 schreef shinydiscoball het volgende:
38/40 is wel mooi vind ik voor broeken. Maat 36 was eenmalig en pas ik nooit meer in, tenzij ik een lintworm ofzo krijg. Ik heb ook aan de ene kant mijn moeders Nederlandse boerinnen hips en aan de andere kant Afrikaanse roots dus ik heb er lang geleden al vrede mee gemaakt
*mixjes-boks*
Zuid-Amerikaanse reet + hollandse boerinnenbips ftw!

Ik heb nu 40/42 voor broeken, 38/40 zou tof zijn En dan zonder Mr Buikrol, svp.
*zet op verlanglijstje*
  woensdag 14 oktober 2009 @ 13:48:55 #65
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73680038
Blubberbuik schmubberbuik
  woensdag 14 oktober 2009 @ 13:50:17 #66
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73680076
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 13:48 schreef motorbloempje het volgende:
mijn buik is nog steeds even blubberig dus die mag nog steeds weg

en ik probeer Rene te bereiken per mail, maar die antwoordt niet.. wil liever niet alleen, maargoed, als hij niet antwoordt. Ik mag iig wel iets eerder van 't werk weg en doe dat ook echt wel als we kunnen gaan.. maar dan moet hij wel antwoorden
Ik vroeg me trouwens af, weten ze dat je misschien komt?
Als het van hen uit allemaal prima is zou ik idd wel even gaan!

Sterkte he!
pi_73680123
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 13:48 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

*mixjes-boks*
Zuid-Amerikaanse reet + hollandse boerinnenbips ftw!

Ik heb nu 40/42 voor broeken, 38/40 zou tof zijn En dan zonder Mr Buikrol, svp.
*zet op verlanglijstje*

Ik heb nu ook die maat ja. Nog eventjes 3/4 kilo eraf, dat is te doen

Mo ik denk dat die blubber vooral tussen je oren zit?
pi_73680359
Ik ben trots op mezelf, heb toch drie boterhammen gegeten en de chocoladepasta kunnen weerstaan. Is nog nooit eerder gebeurd.

L: Twee boterhammen kaas, een boterham appelstroop.
pi_73680445
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 13:50 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik vroeg me trouwens af, weten ze dat je misschien komt?
Als het van hen uit allemaal prima is zou ik idd wel even gaan!

Sterkte he!
Ja, het halve Motor-Forum gaat langs . Er mogen er maar 2 tegelijk bij haar, maar ze hebben een familiekamer waar we de familie een hart onder de riem kunnen steken: die kennen we ook allemaal erg goed, aangezien die ook op het motorforum posten.

En Rene mailde net dat hij ook wel wilde, dus we gaan zo een tijd afspreken. Ga een grote knuffelbeer voor ze meenemen, ze is zo'n dierenfan!
Ja doei.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 14:07:23 #70
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73680556
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 14:03 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja, het halve Motor-Forum gaat langs . Er mogen er maar 2 tegelijk bij haar, maar ze hebben een familiekamer waar we de familie een hart onder de riem kunnen steken: die kennen we ook allemaal erg goed, aangezien die ook op het motorforum posten.

En Rene mailde net dat hij ook wel wilde, dus we gaan zo een tijd afspreken. Ga een grote knuffelbeer voor ze meenemen, ze is zo'n dierenfan!
Haha okee dat was niet helemaal duidelijk!
Klinkt als een knusse aangelegenheid voor zover mogelijk, daar past een knuffelbeer vast prima bij!
pi_73680589
Het is een hechte familie... en zij is zo'n beetje de moeder echt, zo oneerlijk ben blij dat Rene ook wel even wil
Ja doei.
pi_73680678
sterkte moblo

en way to go tamashii! *boks*
Kwak
pi_73680718
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 13:52 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Ik heb nu ook die maat ja. Nog eventjes 3/4 kilo eraf, dat is te doen

Mo ik denk dat die blubber vooral tussen je oren zit?
neen, die zit echt in mijn buik
Ja doei.
pi_73680728
en dank dat ik ff mag spuien hier...

het is zo oneerlijk ik kan er niet over uit
Ja doei.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 14:15:18 #75
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73680810
Niet meer dan logisch Mo, dat je dit even wilt ventileren! Hoef je echt niet voor te bedanken m.i.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 14:15:43 #76
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73680824
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 14:12 schreef motorbloempje het volgende:
en dank dat ik ff mag spuien hier...

het is zo oneerlijk ik kan er niet over uit
Off cawrsh!
Het is ook oneerlijk! En kut. En etcetera. Dus spui je een slag in de rondte zou 'k zeggen.

Go go Tamashii!
pi_73681181
Ik heb al maat 36. Heb nooit groter gehad ook, maar toen ik 68 woog, zat alles wel erg strak, dus toen ben ik serieus begonnen met afvallen (dat was in januari). Nu weeg ik weer 63, maar wil terug naar 61, en eigenlijk zelfs naar 58, maar dat hoeft niet per se.

Ik zou het liefst weer maat 34 hebben, maar ik weet niet of ik dat ooit nog haal. En ik wil sowieso een gezond gewicht behouden.
pi_73681201
En Moblo:

Vind het echt rot voor je! Sterkte iig..
  woensdag 14 oktober 2009 @ 14:28:50 #79
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_73681227
middag! Weer terug van Duitse les. Gister hebben vriendje en ik besloten dat we graag wat actiever willen worden, ipv elke avond bankhangen, dus zijn we de stad ingeweest, bij een Aziatische snack bar wat gegeten en hebben daarna ergens een cocktail gedronken. Best gezellig!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_73681252
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 14:28 schreef AKnynke het volgende:
middag! Weer terug van Duitse les. Gister hebben vriendje en ik besloten dat we graag wat actiever willen worden, ipv elke avond bankhangen, dus zijn we de stad ingeweest, bij een Aziatische snack bar wat gegeten en hebben daarna ergens een cocktail gedronken. Best gezellig!
lekker is dat he? Gewoon met z'n tweetjes echt iets leuks doen. Kan met vrienden, maar ook prima met z'n tweetjes. Goed dat je het zegt, moeten wij ook weer 's doen, 'zomaar'.
Ja doei.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 14:31:03 #81
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73681288
34! Wowies! Ben je dan heel smalletjes/tenger gebouwd, PPP?

Oh en voor de culinair onderlegden onder ons (waar is CF? ): wat is er allemaal lekker bij broodje falafel? Vorige keer had ik heul sterke zelfgemaakte kerrie-knoflooksaus, ui, tomaat, komkommer, peen juliënne en ik denk dat ik nog wat vergeet, maar okee. Ik wil nu iig geen knoflooksaus, want ik moet nog sporten en das dan bah
Dus suggesties voor lekkere sausjes / groentedingen?
  woensdag 14 oktober 2009 @ 14:31:14 #82
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_73681292
oh, en sterkte Blootje! !
pi_73681325
dank!

falafel!

daar is vanalles lekker bij

yoghurtdille? is dat iets? met wat citroensap en een vleugje peper?
Ja doei.
pi_73681387
Maria:

Ik vind zelf van niet, maar veel mensen vinden mij wel smal . Maar ik heb best wel heupen/benen/billen hoor! Van boven ben ik wel erg tenger (kleine borsten, en mn taille is ook maar net 60 cm).

Ik was vroeger héél erg slank, heb tot mn 17e maatje 32 (!) gehad zelfs. Toen tot mn 19e ongeveer maat 34, en pas de laatste drie jaar maat 36 - alleen toen begon ik dus aan te komen. Heb het dus eigenlijk min of meer op tijd een halt toegeroepen, voor ik er niet meer in zou passen.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 14:37:04 #85
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_73681449
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 14:29 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

lekker is dat he? Gewoon met z'n tweetjes echt iets leuks doen. Kan met vrienden, maar ook prima met z'n tweetjes. Goed dat je het zegt, moeten wij ook weer 's doen, 'zomaar'.
ik heb er wel eerst ruzie voor moeten maken hoor, meneer heeft nogal de neiging zich te verliezen in z'n werk (zeker terwijl je aan het promoveren bent gaat dat natuurlijk ook makkelijk), en soms voel ik me dan een beetje ondergeschoven....
  woensdag 14 oktober 2009 @ 14:44:21 #86
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73681662
32! Taille 60
OMG! Nouja als je idd tenger gebouwd bent (lijkt me wel als je maat 32 kan hebben zonder er meteen ondervoed uit te zien ) dan kan ik me voorstellen dat je je prettig voelt in een 36!

Mo: dat klinkt wel lekker ja! een soort yoghurtsausje is iig lekker fris... Ik zat ook te denken aan hummus maar ik weet niet of ik dat lust
pi_73681862
Ik heb ook maat 36, maar met mijn lengte is dat niet zo gek...

Samen dingen doen is leuk ja, goed dat jullie dat doen Nynke! Wij blijven ook veel te vaak thuis hangen, dat is ook zo makkelijk met z'n tweeën. Wat dat betreft had ik best nog single willen zijn op deze leeftijd, dan kwam ik misschien wat sneller van m'n gat af.
We zitten erover te denken om samen lid te worden van een vereniging om wat gemeenschappelijke kennissen op te doen, of is het heel suf om ergens als stel aan te komen?
pi_73682620
Ik zou keihard moeten studeren maar eigenlijk ben ik alleen maar dingen aan het regelen voor de verhuizing. . Wel alweer een bult adreswijzigingen doorgegeven! Dat brengt mij trouwens op de vraag of jullie het stom zouden vinden als ik mijn housewarming op een zondagmiddag zou doen? .
pi_73682719
Ik heb maat 42-44 geloof ik Maar daar moet ik niet over nadenken.

En ik heb net als T: een hele dikke sinaasappel op, met een glas 7up full sugar
pi_73683017
ugh. het is half vier en mn hoofd is opgehouden met werken ik kan geen coherente gedachte meer vormen....jammer is dat....
Kwak
  woensdag 14 oktober 2009 @ 15:50:32 #91
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_73683853
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 15:26 schreef kwakz0r het volgende:
ugh. het is half vier en mn hoofd is opgehouden met werken ik kan geen coherente gedachte meer vormen....jammer is dat....

Jullie zijn allemaal van die slimpies, knap vind ik dat allemaal. Snap het soms echt helemaal niet

KwakZor, wil het allemaal een beetje??
  woensdag 14 oktober 2009 @ 15:50:57 #92
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_73683871
moblo. Sterkte!
@PF: probeer het eens op internet of anders de kamer van koophandel

@de rest: ik heb een paar maanden maat 34 gehad en dat vind ik dus niet mooi. Nu heb ik weer maat 36 (heup) -38/40 (borst) en dat bevalt me een stuk beter. Vrouwelijke vormen

En nu ben ik weer weg. doei.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 15:53:39 #93
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_73683963
Tink, waar ga jij nu weer heen?? Stay
pi_73683986
thnx uniek

nou ik moet nog een uur lezen ofzo of leiver nog wat schrijven, maar elke keer als ik een boek opensla eindig ik uit t raam starend, en elke keer als ik een zin heb gelezen en ik wil er iets over schrijven dan kom ik niet verder dan één woord...

kortom, mijn concentratie en creatieve sappen zijn gewoon even op... dat gebeurt weleens... ben op zich nu twee dagen achter elkaar echt al heel goed aan t werk geweest. heel wat voor mij! morgen weer een dag.
Kwak
pi_73684090
't Gaat bij mij vandaag ook even niet. Heb een halve pagina geschreven en me vooral heel veel bezig gehouden met dingen waar ik me niet mee bezig zou moeten houden. .
pi_73684554
Lijstje!

O: yoghurt met muesli
T: boterham vruchtenhagel, boterham hagelslag
L: 2x boterham kipfilet, boterham appelstroop
T: banaantje
D: chili con carne
T: wat kwark en of kiwi(s)

Een tijd geleden kon ik als ik een vroege dienst had makkelijk leven op mn ontbijtje (rond 6.30) en het dan volhouden tut lunchtijd, en dan at ik 2 boterhammen, misschien was dat wel weinig, omdat ik in de zorg werk, maar nu heb ik echt continu honger en vandaag viel dan nog mee vergeleken bij sommige andere dagen.....
  woensdag 14 oktober 2009 @ 16:10:15 #97
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_73684568
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 15:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
't Gaat bij mij vandaag ook even niet. Heb een halve pagina geschreven en me vooral heel veel bezig gehouden met dingen waar ik me niet mee bezig zou moeten houden. .
Succes!!
kan ik helpen?
pi_73684701
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:10 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Succes!!
kan ik helpen?
Zin om een verhuizing te regelen? .

Nee, ik hou er gewoon mee op voor vandaag, en dan morgen met frisse moed weer verder!
pi_73684779
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:09 schreef Ek-Mei het volgende:
Een tijd geleden kon ik als ik een vroege dienst had makkelijk leven op mn ontbijtje (rond 6.30) en het dan volhouden tut lunchtijd, en dan at ik 2 boterhammen, misschien was dat wel weinig, omdat ik in de zorg werk, maar nu heb ik echt continu honger en vandaag viel dan nog mee vergeleken bij sommige andere dagen.....
Heuj, ik ook! Naja, ik ben net afgestudeerd en ga over 3 weken beginnen met m eerste echte baan, als zorgcoördinator in een verpleeghuis. Ben HBO verpleegkundige! Wat ben jij en wat doe je?
pi_73684913
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:15 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Heuj, ik ook! Naja, ik ben net afgestudeerd en ga over 3 weken beginnen met m eerste echte baan, als zorgcoördinator in een verpleeghuis. Ben HBO verpleegkundige! Wat ben jij en wat doe je?
Hey! Ik werk in de verstandelijk gehandicaptenzorg, ernstig meervoudig gehandicapten, ben SPWer. Leuk, spannend zo'n eerste baan zeg! Jij ook zo'n honger als je aan het werk bent?
pi_73685247
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:19 schreef Ek-Mei het volgende:
Hey! Ik werk in de verstandelijk gehandicaptenzorg, ernstig meervoudig gehandicapten, ben SPWer. Leuk, spannend zo'n eerste baan zeg! Jij ook zo'n honger als je aan het werk bent?
Ja. Maar ik heb bijna altijd honger En als ik werk snaai ik koekjes en plakjes kaas En we hebben vaak taart, omdat de demente oudjes jarig zijn. En als ze dood gaan krijgen we vaak hele ladingen Merci Dus vrijwel constant gesnaai Het restaurant verkoopt ook echt 5 verschillende soorten kroketten, allerhande frituursnacks en de rauwkost is altijd fiesssss want ze gooien er kerrie doorheen. Heel veel
pi_73685339
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:27 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ja. Maar ik heb bijna altijd honger En als ik werk snaai ik koekjes en plakjes kaas En we hebben vaak taart, omdat de demente oudjes jarig zijn. En als ze dood gaan krijgen we vaak hele ladingen Merci Dus vrijwel constant gesnaai Het restaurant verkoopt ook echt 5 verschillende soorten kroketten, allerhande frituursnacks en de rauwkost is altijd fiesssss want ze gooien er kerrie doorheen. Heel veel
Ohja bij ons ook taart, en altijd koekjes/snoep ed aanwezig, toen ik gestopt ben met roken ben ik heel erg begonnen met snaaien op t werk, vooral in de avonddienst, nu ben ik weer begonnen met roken en snaai ik nog steeds
pi_73685432
helooowww!!

Weer terug uit eindhoven, was leuk om een voetbaltraining bij te wonen, daarna nog even met de coach gekletst

Mijn lijstje voor vandaag:
O: brinta met zoetstof
L: broodje filet A
T: cracker met kipfilet (daarnet)
D: tortellini met spinazie a la creme

Dag twee zonder suiker (nou ja, wel fruit, maar geen koekjes enzo!)
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_73685473
oh en om ook even mee te doen, ik heb maat 38/40 en wil graag 36 (broeken)/38(boven). Maar met 1.62 is dat ook wel acceptabel, anders ben ik een propje (nu dus een beetje)....
pi_73685617
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:30 schreef Ek-Mei het volgende:
Ohja bij ons ook taart, en altijd koekjes/snoep ed aanwezig, toen ik gestopt ben met roken ben ik heel erg begonnen met snaaien op t werk, vooral in de avonddienst, nu ben ik weer begonnen met roken en snaai ik nog steeds
Roken Hoort er bijna bij als je jong bent en in de zorg werkt Ik ben (helaas?) net gestopt dus ik mis het enorm.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 16:38:03 #106
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_73685633
Oh, ik heb maat 40 ondertussen, boven en onder. Heel misschien wil ik naar 38, maar eigenlijk vind ik 40 ook wel goed. Anders wordt ik ook zo mager (ik ben dan ook 1.88)..
pi_73685637
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:33 schreef cyclechick het volgende:
oh en om ook even mee te doen, ik heb maat 38/40 en wil graag 36 (broeken)/38(boven). Maar met 1.62 is dat ook wel acceptabel, anders ben ik een propje (nu dus een beetje)....
Ik ben 1.63 en een propje
pi_73685666
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:38 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ik ben 1.63 en een propje
voor ons propjes
pi_73685700
Ik heb shirts 36, broeken 38/40 en ik wil shirts 34, broeken 36/38. En dat is haalbaar, want dat heb ik al wel eerder gehad . Nog ongeveer 3 kg te gaan.

Wat zijn onderwijsvakken toch eigenlijk een vreselijke onzin. Reflectie, evaluatie, lesbrief, puberend brein, bespreken met medeleerlingen, je competenties markeren op een formulier ... ik heb er nu al genoeg van. En dan ben ik nog niet eens begonnen . Door gewoon voor de klas te staan leer ik meer ...
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_73685750
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:39 schreef cyclechick het volgende:
voor ons propjes
Hoe groot is jouw racefiets eigenlijk? 54 ofzo? En hoe weet je of je zadel hoog genoeg staat? Of juist te hoog/te laag? En
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_73685756
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:37 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Roken Hoort er bijna bij als je jong bent en in de zorg werkt Ik ben (helaas?) net gestopt dus ik mis het enorm.
Ik weet er alles van, ik ben een half jaar gestopt en nu weer begonnen, echt super stom, maar alles zat ff niet echt mee en toen was het weer te laat en ik kon ik er niet meer vanaf blijven. Maar het is ook zo fijn om ff een kleine rookpauze te hebben af en toe, als je niet rookt ren je toch gewoon door.
pi_73685772
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:40 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb shirts 36, broeken 38/40 en ik wil shirts 34, broeken 36/38. En dat is haalbaar, want dat heb ik al wel eerder gehad . Nog ongeveer 3 kg te gaan.

Wat zijn onderwijsvakken toch eigenlijk een vreselijke onzin. Reflectie, evaluatie, lesbrief, puberend brein, bespreken met medeleerlingen, je competenties markeren op een formulier ... ik heb er nu al genoeg van. En dan ben ik nog niet eens begonnen . Door gewoon voor de klas te staan leer ik meer ...
Doe jij een leraren opleiding dan? ik dacht dat jij iets van chemie deed ofzo?
pi_73685792
Ohja, ik ben 1.68, 66 kilo, heb van boven meestal maat 36 en broeken maat 38/40
pi_73685813
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:41 schreef Ek-Mei het volgende:
Ik weet er alles van, ik ben een half jaar gestopt en nu weer begonnen, echt super stom, maar alles zat ff niet echt mee en toen was het weer te laat en ik kon ik er niet meer vanaf blijven. Maar het is ook zo fijn om ff een kleine rookpauze te hebben af en toe, als je niet rookt ren je toch gewoon door.
Toen ik nog niet rookte, kwam ik er wel eens tegen lunchtijd achter dat ik nog geen pauze had genomen en ook nog niet naar de wc gegaan was dan doe je t bijna in je broek
  woensdag 14 oktober 2009 @ 16:44:09 #115
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_73685840
Heb heupen 34/36 en boven maat 40 denk ik zo?? Heb al in eeuwen geen kleren meer gekocht.
Ja zonet bij de action een vest in maat M
pi_73685857
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:43 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Toen ik nog niet rookte, kwam ik er wel eens tegen lunchtijd achter dat ik nog geen pauze had genomen en ook nog niet naar de wc gegaan was dan doe je t bijna in je broek
Precies of ineens gruwelijk dorst hebben omdat je nog nauwelijks hebt gedronken, nu hebben wij helemaal geen pauze dus mn boterham/avondeten eet ik ook nog eens tussen de bedrijven door, aan het aanrecht vaak
pi_73685870
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:41 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Hoe groot is jouw racefiets eigenlijk? 54 ofzo? En hoe weet je of je zadel hoog genoeg staat? Of juist te hoog/te laag? En
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn fiets is 50 cm
en je zadel staat hoog genoeg als je nog een lichte buiging bij je knie hebt, als je 1 pedaal helemaal beneden hebt, maar niet zo hoog zit dat je over je zadel heen gaat schuiven. Kan Kaas ook wel voor je checken als jij erop gaat zitten denk ik!

hebbie ook een fiets??
SPOILER
pi_73685886
Ooohh ja ik heb een nieuwe winterjas gekocht net! hele leuke! (maar heb t bonnetje nog wel voor de zekerheid )

http://www.wehkamp.nl/dam(...)/C01_CA1_Y97_217025/
pi_73685927
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:44 schreef Ek-Mei het volgende:
Precies of ineens gruwelijk dorst hebben omdat je nog nauwelijks hebt gedronken, nu hebben wij helemaal geen pauze dus mn boterham/avondeten eet ik ook nog eens tussen de bedrijven door, aan het aanrecht vaak
Ik heb in een kleinschalig woonzorgproject gewerkt, met demente ouderen, en daar werkte je 8 uur lang zonder pauze. Want het eten 'deed je bij de bewoners aan tafel dus had je geen pauze nodig'. Je was dus wel constant brood aan het smeren en van alles aan het inschenken voor iedereen, maar als je pauze wilde moest je een half uur langer blijven
pi_73685974
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:45 schreef cyclechick het volgende:
Mijn fiets is 50 cm
en je zadel staat hoog genoeg als je nog een lichte buiging bij je knie hebt, als je 1 pedaal helemaal beneden hebt, maar niet zo hoog zit dat je over je zadel heen gaat schuiven. Kan Kaas ook wel voor je checken als jij erop gaat zitten denk ik!

hebbie ook een fiets??
SPOILER
Ja kaas roept wel eens dat ie denkt dat mn zadel niet goed staat omdat ik last van mn knieën krijg. Ik heb een roze gespoten Batavus racefietsmodel, een fixed gear (dus vooruit trappen is vooruit rijden, achteruit trappen is achteruit rijden) Heeft Kaas gemaakt voor me.
pi_73685989
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:42 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Doe jij een leraren opleiding dan? ik dacht dat jij iets van chemie deed ofzo?
Ik moet voor mijn baantje (op middelbare school) verplicht een vak volgen over onderwijsvormen/goede vragen stellen/orde houden enzo. Dat klonk op zich wel ok. Maar nu zie ik de vakinhoud en tja . Ik ben meer van het type: probeer en je ziet vanzelf of het goed gaat en wat er beter kan. Daar heb ik geen logboek of andere leerlingen die mij beoordelen bij nodig .
pi_73686006
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:47 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ik heb in een kleinschalig woonzorgproject gewerkt, met demente ouderen, en daar werkte je 8 uur lang zonder pauze. Want het eten 'deed je bij de bewoners aan tafel dus had je geen pauze nodig'. Je was dus wel constant brood aan het smeren en van alles aan het inschenken voor iedereen, maar als je pauze wilde moest je een half uur langer blijven
Ja, hier dus hetzelfde eigelijk, soms ff 5 min kopje koffie drinken met je collega, maargoed je zit altijd tussen de bewoners, dus dat noem ik nog niet echt pauze, maar ach verder is het werk super!
  woensdag 14 oktober 2009 @ 16:50:25 #123
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_73686031
does een foto cycle?

Had ik hier al een foto geplaatst van mijn nieuwe winterjas? Heb gister voor het eerst de wintervoering erin geritst, maar vind het eigenlijk nog wat te vroeg:

pi_73686034
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:45 schreef cyclechick het volgende:
Ooohh ja ik heb een nieuwe winterjas gekocht net! hele leuke! (maar heb t bonnetje nog wel voor de zekerheid )
Foto? Zal ik er ook meteen eentje maken van mijn trui .
pi_73686086
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:49 schreef Ek-Mei het volgende:
Ja, hier dus hetzelfde eigelijk, soms ff 5 min kopje koffie drinken met je collega, maargoed je zit altijd tussen de bewoners, dus dat noem ik nog niet echt pauze, maar ach verder is het werk super!
Het werk is leuk, de bewoners zijn Het salaris is alleen Doe je een HBO-opleiding, krijg je (zonder ORT) nog minder dan een cassière van de albert heijn
pi_73686106
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:48 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ja kaas roept wel eens dat ie denkt dat mn zadel niet goed staat omdat ik last van mn knieën krijg. Ik heb een roze gespoten Batavus racefietsmodel, een fixed gear (dus vooruit trappen is vooruit rijden, achteruit trappen is achteruit rijden) Heeft Kaas gemaakt voor me.
Ik heb zelf een tijd met een te laag zadel gereden: hij zat niet goed vast, waardoor hij geleidelijk steeds een beetje verder zakte! kreeg toen ook last van mijn knieen, en het trapte voor mijn gevoel steeds heel zwaar. had moeite om anderen bij te houden, waar ik dat eerst niet had

Wat je ook kan doen is even in een goede fietsenwinkel vragen, daar heb ik 't ook wel eens laten checken!

heb je wel remmen erop dan? Wat cool, je eigen speciaal voor jou gemaakte fiets
pi_73686134
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:50 schreef AKnynke het volgende:
does een foto cycle?

Had ik hier al een foto geplaatst van mijn nieuwe winterjas? Heb gister voor het eerst de wintervoering erin geritst, maar vind het eigenlijk nog wat te vroeg:

[ afbeelding ]
Waar heb je die gekocht? die vind ik echt supersuperstoer!!
pi_73686178
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:50 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Foto? Zal ik er ook meteen eentje maken van mijn trui .
er staat een link onderin de post waarin ik zei dat ik een nieuwe jas had

Foto van trui nu graag!
pi_73686194
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:52 schreef cyclechick het volgende:
Ik heb zelf een tijd met een te laag zadel gereden: hij zat niet goed vast, waardoor hij geleidelijk steeds een beetje verder zakte! kreeg toen ook last van mijn knieen, en het trapte voor mijn gevoel steeds heel zwaar. had moeite om anderen bij te houden, waar ik dat eerst niet had

Wat je ook kan doen is even in een goede fietsenwinkel vragen, daar heb ik 't ook wel eens laten checken!

heb je wel remmen erop dan? Wat cool, je eigen speciaal voor jou gemaakte fiets
Ja, ik heb remmen. Toen kaas zei wat ie met die fiets ging doen riep ik gelijk dat ik remmen NODIG had ben niet zo handig van mezelf, de benen zitten ook volledig onder de blauwe plekken weer
pi_73686207
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:50 schreef AKnynke het volgende:
does een foto cycle?

[ afbeelding ]
Mooi! Dat soort jassen zijn echt zo prettig! (en met losse wintervoering, hmmm)
pi_73686229
Nou, mijn lijstje is grandioos veranderd.

O: Eigenlijk niks.
L: Drie boterhammen met kaas en appelstroop
T: Twee haringen met uitjes.
T: Handje nootjes.
A: Kwark met verse aardbeien, normaal eten kan ik niet meer aan met keelpijn
T: Twee kiwi's
pi_73686289
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:55 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ja, ik heb remmen. Toen kaas zei wat ie met die fiets ging doen riep ik gelijk dat ik remmen NODIG had ben niet zo handig van mezelf, de benen zitten ook volledig onder de blauwe plekken weer
ik ben ook niet zo handig, ben maandag nog met mijn gewone stadsfiets onderuitgegaan in een bocht het was ineens glad en voor ik het wist gleed ik weg, dus ik zit ook onder de blauwe plekken.
Waarom ik wielrennen als sport heb gekozen snap ik ook niet, want fietsen kan ik niet, das wel duidelijk
  woensdag 14 oktober 2009 @ 16:58:28 #133
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73686292
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:49 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik moet voor mijn baantje (op middelbare school) verplicht een vak volgen over onderwijsvormen/goede vragen stellen/orde houden enzo. Dat klonk op zich wel ok. Maar nu zie ik de vakinhoud en tja . Ik ben meer van het type: probeer en je ziet vanzelf of het goed gaat en wat er beter kan. Daar heb ik geen logboek of andere leerlingen die mij beoordelen bij nodig .
.

Nou met dat soort ellende heb ik dus ook te maken. Snap je nu waarom ik weer baal, elke keer als ik naar Zwolle moet? . O wij doen zó veel onzindingen daar! Vorige week het kwaliteitenspel gespeeld: dan geef je iemand uit je groepje een kaart met een kwaliteit en beargumenteert waarom die deze kwaliteit heeft.
Zo noemden ze mij idealistisch, enthousiast (klopt op zich wel) en moedig (omdat ik met horende studenten in een klas ga zitten) en flexibel (omdat ik 2 dagen per week heen en weer reis tussen Groningen en Zwolle). Nou, dat flexibele klopt sowieso al niet (en wat 2 dagen per week naar Zwolle reizen te maken heeft met flexibiliteit zie ik ook al niet zo ). Ik vond het echt een kútopdracht, maar het schijnt typisch HBO te zijn . Nee, laat mij maar lekker naar m'n stageschool gaan en in de praktijk uitvissen wat wel en niet werkt .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 14 oktober 2009 @ 16:59:12 #134
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_73686307
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:53 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Waar heb je die gekocht? die vind ik echt supersuperstoer!!
hier in Bremen. Is een duits merk, geloof ik. Tatonka. Water en winddicht, dus warm genoeg voor Zweden! Was wel vrij prijzig...
  woensdag 14 oktober 2009 @ 16:59:25 #135
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73686309
Hele mooie jas idd, Nynke. Ik moet ook een nieuwe jas, want ik vind mezelf ineens dik in m'n oude jas en de mouwen zijn te kort .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 14 oktober 2009 @ 17:01:09 #136
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_73686361
Heb bij de Bentex een heule leuke jas gezien!
Dus
pi_73686422
hmmm, misschien moet ik de kaartjes nog maar even aan die van mij laten zitten en dit weekend even naar een outdoor winkel
  woensdag 14 oktober 2009 @ 17:03:08 #138
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73686429
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 17:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb bij de Bentex een heule leuke jas gezien!
Dus
Daar zou ik nooit een jas kopen . Ik kijk wel bij C&A en V&D .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 14 oktober 2009 @ 17:03:33 #139
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73686440
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 17:02 schreef cyclechick het volgende:
hmmm, misschien moet ik de kaartjes nog maar even aan die van mij laten zitten en dit weekend even naar een outdoor winkel
Ja dame, éérst laat je hem even zien!
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 14 oktober 2009 @ 17:05:18 #140
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_73686507
ik bezuinig niet op jassen. Als ik ergens een hekel aan heb is het koud hebben, en in Zweden heb ik gewoon een goede jas nodig....Het grote voordeel van deze jas is dat hij zowel netjes als sportief is, ik kan hem met een jurkje dragen, en met een spijkerbroek met sneakers.

Had ik al gezegd dat hij water en winddicht is?
pi_73686592
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 17:05 schreef AKnynke het volgende:
ik bezuinig niet op jassen. Als ik ergens een hekel aan heb is het koud hebben, en in Zweden heb ik gewoon een goede jas nodig....Het grote voordeel van deze jas is dat hij zowel netjes als sportief is, ik kan hem met een jurkje dragen, en met een spijkerbroek met sneakers.

Had ik al gezegd dat hij water en winddicht is?
Ik willum, die combi van netjes en sportief vind ik leuk en dat past ook wel bij mij! En dattie water en winddicht is, is hier ook wel handig, want ik fiets veel naar mn werk enzo, ook in de winter....

oke, wacht ik zal een foto maken van de jas die ik nu heb
SPOILER

[ Bericht 6% gewijzigd door cyclechick op 14-10-2009 17:24:02 ]
  woensdag 14 oktober 2009 @ 17:11:49 #142
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_73686679
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 15:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Tink, waar ga jij nu weer heen?? Stay
WErken
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 17:16:07 #143
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73686790
Die jas! Tof dat ie ook getailleerd is enzo!

En hoi Tink! Hopelijk is alles goed!
  woensdag 14 oktober 2009 @ 17:16:09 #144
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73686791
Volgens de Tatonka-site is er maar één winkel in Nederland die Tatonka stuff verkoopt en die zit in Assen
Niet meer actief op Fok!
pi_73686842
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 17:07 schreef cyclechick het volgende:
Ik willum, die combi van netjes en sportief vind ik leuk en dat past ook wel bij mij! En dattie water en winddicht is, is hier ook wel handig, want ik fiets veel naar mn werk enzo, ook in de winter....

oke, wacht ik zal een foto maken van de jas die ik nu heb
SPOILER
Ik vind je spiegel zo gek Krijg je daarin niet het idee dat je een very curvy en vol lijf hebt? Omdat je spiegel ook curvy is?
pi_73686849
Dat is wel een beetje ver weg... maar the northface heeft ook wel mooie jassen zag ik net al

Ik heb in de spoiler mijn jas gezet, maar die kan toch niet aan die van nynke tippen hoor!
pi_73686870
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:58 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.

-knip-
Nou dan is het WO dus echt niet veel beter, dit is WO . Volgens mij moet ik ook ooit zoiets doen. Maarja, ik begon al te steigeren toen ik de woorden reflectie, lesbrief en markeerstift zag.
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:54 schreef cyclechick het volgende:

[..]

er staat een link onderin de post waarin ik zei dat ik een nieuwe jas had

Foto van trui nu graag!
Ja die stond er nog niet toen ik keek . Mooie jas!

Ik ging er net een maken, en toen zag ik opeens dat mijn taille en rug compleet verpluisd zijn . Dus ik ga hem morgen terug naar de winkel brengen en geld terug vragen. Na 3 dagen is ie al behoorlijk lelijk ...

Zie hier: de eerste en laatste foto's van de trui
SPOILER

[ Bericht 11% gewijzigd door Chicolate op 14-10-2009 18:34:49 ]
  woensdag 14 oktober 2009 @ 17:20:48 #148
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73686916
Haha dat heb ik ook met dat soort spiegels! De vorm leidt af ofzo
Toch vind ik fiets d'r jas ook tof, maar anders tof.
pi_73686925
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 17:18 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ik vind je spiegel zo gek Krijg je daarin niet het idee dat je een very curvy en vol lijf hebt? Omdat je spiegel ook curvy is?
Ja, die spiegel is een beetje raar, ook al heel erg oud... maar heb niet beter
Maar ik bén ook vol en curvy hoor, dus dat klopt wel
maar in het echt lijkt het wel mooier en wat slanker dan op deze foto, dat klopt wel..
pi_73686932
Oooh dat soort pluisjes zijn zoooo vervelend ja!
  woensdag 14 oktober 2009 @ 17:22:50 #151
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73686970
Ik heb die trui ook! En nu aan! En hij pluist (nog) niet? Hij staat/stond je wel erg leuk, Chico-koekje! En je lijkt niet slank, je bént slank, duh
  woensdag 14 oktober 2009 @ 17:24:44 #152
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_73687027
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 17:18 schreef cyclechick het volgende:
Dat is wel een beetje ver weg... maar the northface heeft ook wel mooie jassen zag ik net al

Ik heb in de spoiler mijn jas gezet, maar die kan toch niet aan die van nynke tippen hoor!
kom een dagje naar Bremen!Best goed te doen met de trein!

Het jammere van North Face vind ik dat iedereen die al heeft....
pi_73687031
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 17:19 schreef Chicolate het volgende:

Zie hier: de eerste en laatste foto's van de trui
SPOILER
hij staat je mooi, en je bént ook slank!
Jammer van de pluisjes...
pi_73687038
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 17:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb die trui ook! En nu aan! En hij pluist (nog) niet? Hij staat/stond je wel erg leuk, Chico-koekje! En je lijkt niet slank, je bént slank, duh
Ik zit dagelijks op stoelen met een open rugleuning, en precies op die overgang (van rugleuning naar geen rugleuning) zit het vol met pluis. Ik krijg nog een grijze binnen, die moet ik dan misschien maar niet op school dragen?
  woensdag 14 oktober 2009 @ 17:30:07 #155
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73687162
Hahaha, wat zijn jullie ook onzeker hè .

"Ik lijk breed, maar dat komt doordat ik met m'n arm omhoog sta"
"Als ik mezelf van achteren fotografeer lijk ik lekker slank"

.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 14 oktober 2009 @ 17:30:27 #156
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73687172
*aansluit bij de rest

Qua maten heb ik broekmaat 38/40 en bovenmaat 36/38, uitzonderingen daargelaten.

Vroegah had ik broekmaat 44/46 en bovenmaat 40/42...
  woensdag 14 oktober 2009 @ 17:31:00 #157
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73687197
Ik heb laatst een wollen trui gekocht bij de H&M: roze met grijs.
Die is één keer in de was geweest en toen zaten er allemaal roze bolletjes op ál m'n wasgoed .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 14 oktober 2009 @ 17:31:47 #158
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73687214
Ik voel me trouwens nog steeds kut over m'n vreetbuien van de afgelopen twee dagen . Echt ik ga dat zó niet weer doen. 1 keer een vreetbui, ok, maar 2 dagen achter elkaar, daar voel ik me echt kut over .
Niet meer actief op Fok!
pi_73687232
Ik heb ook zo
n soort trui!:
SPOILER

[ Bericht 22% gewijzigd door cyclechick op 14-10-2009 17:41:20 ]
pi_73687255
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:59 schreef AKnynke het volgende:
hier in Bremen. Is een duits merk, geloof ik. Tatonka. Water en winddicht, dus warm genoeg voor Zweden! Was wel vrij prijzig...
Wanneer ga je terug naar Zweden? En gaat McNynke ook mee?
  woensdag 14 oktober 2009 @ 17:35:34 #161
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_73687313
ik vlieg op 1 november terug. En ik laat de Duutser hier dan weer voor een tijdje achter...
pi_73687314
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 17:24 schreef AKnynke het volgende:

[..]

kom een dagje naar Bremen!Best goed te doen met de trein!

Het jammere van North Face vind ik dat iedereen die al heeft....
ik heb helaas geen OV meer, dus dat zijn wel prijzige uitstapjes.. Maar wie weet, als ik er binnenkort een dagje uit wil met Mr mindfullness bijvoorbeeld, dan zou dat wel een leuk ideetje zijn!
pi_73687364
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 17:35 schreef AKnynke het volgende:
ik vlieg op 1 november terug. En ik laat de Duutser hier dan weer voor een tijdje achter...
Moet je lang in Zweden zijn? En hoe lang zie je m dan niet?
  woensdag 14 oktober 2009 @ 17:39:29 #164
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_73687405
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 17:38 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Moet je lang in Zweden zijn? En hoe lang zie je m dan niet?
tot juni. Ik geloof dat hij op m'n verjaardag naar zweden komt (half november), en dan gaan we samen sinterklaas vieren in NL, en dan kerst (als dat lukt om dan samen te zijn), en geloof ik gaan we in januari met z'n moeder naar ascona, ofzo. Dus dat valt wel mee. Voor het nieuwe jaar (ja, behalve begin januari) weet ik het niet. Gelukkig hoef ik alleen maar m'n scriptie te schrijven, dus ik ben behoorlijk flexibel! Ik denk dat ik vrij veel tijd in Bremen ga vertoefen..
pi_73687559
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 17:39 schreef AKnynke het volgende:
tot juni. Ik geloof dat hij op m'n verjaardag naar zweden komt (half november), en dan gaan we samen sinterklaas vieren in NL, en dan kerst (als dat lukt om dan samen te zijn), en geloof ik gaan we in januari met z'n moeder naar ascona, ofzo. Dus dat valt wel mee. Voor het nieuwe jaar (ja, behalve begin januari) weet ik het niet. Gelukkig hoef ik alleen maar m'n scriptie te schrijven, dus ik ben behoorlijk flexibel! Ik denk dat ik vrij veel tijd in Bremen ga vertoefen..
Het voelt echt als gisteren dat je aankondigde naar Zweden te gaan om te studeren, en nu ben je over een (ruim) half jaartje klaar! Is al dat heen en weer reizen trouwens geen erg dure hobby?
  woensdag 14 oktober 2009 @ 17:52:54 #166
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_73687770
Kinders, even een vraagje. Ik ben heel erg afgevallen (5 kilo) door medicatie etc. Nu wil ik het er weer aan maar ik ben geen grote eter (nooit geweest) en grote porties zijn lastig voor mij. Ik mik al zoute roomboter op mijn brood en eet nootjes, maar wat kan ik bijv. nog meer pakken als tussendoortje? Chips snaaien is ook niet alles.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_73687817
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 17:52 schreef Muis006 het volgende:
Kinders, even een vraagje. Ik ben heel erg afgevallen (5 kilo) door medicatie etc. Nu wil ik het er weer aan maar ik ben geen grote eter (nooit geweest) en grote porties zijn lastig voor mij. Ik mik al zoute roomboter op mijn brood en eet nootjes, maar wat kan ik bijv. nog meer pakken als tussendoortje? Chips snaaien is ook niet alles.
Volle mel/zuivelproducten, mayonaise door of bij je eten doen, vette vis eten ipv witvis. zo iets?

edit: wat vervelend trouwens voor je, gaat het inmiddels allemaal wat beter, Muisje?
  woensdag 14 oktober 2009 @ 17:57:11 #168
148689 Muis006
pi_73687887
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 17:54 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Volle mel/zuivelproducten, mayonaise door of bij je eten doen, vette vis eten ipv witvis. zo iets?

edit: wat vervelend trouwens voor je, gaat het inmiddels allemaal wat beter, Muisje?
Oeh, zaanse mayo vind ik lekker dus dat kan ik wel met ei op mijn brood doen

Op het moment is het een rough patch maar ik ben er alweer langzaam bovenop aan het krabbelen
  woensdag 14 oktober 2009 @ 18:06:44 #169
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_73688116
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 17:44 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Het voelt echt als gisteren dat je aankondigde naar Zweden te gaan om te studeren, en nu ben je over een (ruim) half jaartje klaar! Is al dat heen en weer reizen trouwens geen erg dure hobby?
vlieg met ryanair nu voor 5 euro vanaf Bremen naar stockholm. 20 euro voor de bus, 7 euro voor de trein en ik ben klaar...
pi_73688134
een vriendinnetje van mij heeft een tijdje van die speciale nutridrankjes genuttigd tussendoor, omdat ze teveel was afgevallen (door medicatie/ziekte etc). Dan heb je in een glas drinken flink wat kcal, als het je niet lukt om genoeg te eten, is dat wel een goede aanvulling.

Sterkte in ieder geval, meis! ik hoop dat het gauw allemaal weer beter gaat...
pi_73688136
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 17:30 schreef Viking84 het volgende:
Hahaha, wat zijn jullie ook onzeker hè .

"Ik lijk breed, maar dat komt doordat ik met m'n arm omhoog sta"
"Als ik mezelf van achteren fotografeer lijk ik lekker slank"

.
Eigenlijk had ik moeten zeggen: het zijn kutfoto's en ze vertekenen het beeld compleet, maar je moet het er maar mee doen .
  woensdag 14 oktober 2009 @ 18:07:16 #172
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_73688139
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 17:57 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Op het moment is het een rough patch maar ik ben er alweer langzaam bovenop aan het krabbelen
pi_73688269
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 17:57 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Muissie
  woensdag 14 oktober 2009 @ 18:12:22 #174
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73688283
Go Muis!
pi_73688284
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 18:07 schreef cyclechick het volgende:
een vriendinnetje van mij heeft een tijdje van die speciale nutridrankjes genuttigd tussendoor, omdat ze teveel was afgevallen (door medicatie/ziekte etc). Dan heb je in een glas drinken flink wat kcal, als het je niet lukt om genoeg te eten, is dat wel een goede aanvulling.

Sterkte in ieder geval, meis! ik hoop dat het gauw allemaal weer beter gaat...
Ik heb zo het voorgevoel dat t allemaal primabestgoed gaat komen met hare koninklijke muisheid. En die nutridrink, niet aan beginnen. Vieze gore plakkerige drek. Je kan dan beter zelf drankjes maken met griekse yoghurt, fruit, sap en andere lekkere dingen met flink kcal en heerlijkheid.. Dat spul staat stijf van de conserveringsmiddelen en smaakt daarom erg naar! En ik kan het weten, ik moet die shit bij onschuldige oude mensjes naar binnen praten.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 18:31:12 #176
148689 Muis006
pi_73688779
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 18:12 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ik heb zo het voorgevoel dat t allemaal primabestgoed gaat komen met hare koninklijke muisheid. En die nutridrink, niet aan beginnen. Vieze gore plakkerige drek. Je kan dan beter zelf drankjes maken met griekse yoghurt, fruit, sap en andere lekkere dingen met flink kcal en heerlijkheid.. Dat spul staat stijf van de conserveringsmiddelen en smaakt daarom erg naar! En ik kan het weten, ik moet die shit bij onschuldige oude mensjes naar binnen praten.
Dankje voor de waarschuwing. Ik ga sowieso extra aan de zuivel

En dank jullie allemaal

Zal ik mijn lijstje eens posten? Het slaat nergens op, maar ik ben in de 'eten wat je eten kan' modus

O: 2x toast met roomboter, 2x kandijkoek
T: handje nootjes
T: oliebol
L: gebakken rijst met ui en ketjap, sperziebonen, paar stukjes kip
T: roze koek
T: handje nootjes
D: pasta carbonara
T: moet nog
  woensdag 14 oktober 2009 @ 18:31:22 #177
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73688788
Miiiiighty mouuuuuse!! *tromgeroffel*
Ja, smoothies van volle yoghurt met bananen en aardbeien en mango's en dat soort meuk! Lekkerrrr!
En avocado's! Vet én lekker én gezond </avocado-ambassadrice>

Hehe pasta carbonara met volle roomsaus en spekkies helpt denk ik ook wel ja!
En zíjn er überhaupt al oliebollen?
pi_73689226
Roze koeken zijn zoooo lekker. <3
  woensdag 14 oktober 2009 @ 18:51:53 #179
236335 neen
schone schijn
pi_73689442
O: 1 brood + hagelslag + melk
T: koffie
L: 2 brood + hagelslag + appel
T: koffie
D: aardappels, spinazie a la creme, cordonbleu kwaliteitskok
T: weetniet
het lijkt niet wat het is
  woensdag 14 oktober 2009 @ 18:57:49 #180
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73689614
Neen, ik blijf erbij: eet es als een vent!

Maar kudos voor het feit dat je O, L en D hebt koffie telt niet als T want daar zit niks in

*aai over de bol*
  woensdag 14 oktober 2009 @ 19:13:13 #181
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73690098
Zuurkoolstamppot Mét worst
  woensdag 14 oktober 2009 @ 19:22:04 #182
148689 Muis006
pi_73690406
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 18:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Miiiiighty mouuuuuse!! *tromgeroffel*
Ja, smoothies van volle yoghurt met bananen en aardbeien en mango's en dat soort meuk! Lekkerrrr!
En avocado's! Vet én lekker én gezond </avocado-ambassadrice>

Hehe pasta carbonara met volle roomsaus en spekkies helpt denk ik ook wel ja!
En zíjn er überhaupt al oliebollen?
Ja, de gebakskraam staat hier al in de binnenstad. Absurd eigenlijk
pi_73690451
Hier staat de oliebollenkraam ook al! Maar ik vind het heerlijk hoor, ben al een paar keer langs gegaan.
Zit nu aan mijn avondeten, heerlijk. <3
  woensdag 14 oktober 2009 @ 19:25:59 #184
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73690558
Ik ga zometeen zo hard falafelboertjes laten tijdens body jam!

Maarjaaaa. Vriendje was pas om 19.00 thuis, dus we aten niet zo vroeg

Nu al oliebollen! En ik vond het al absurd dat er al pepernoten e.d. verkocht werden
pi_73691469
Kort bezoekje met alleen lijst, morgen bijlezen!

O: 68 gram muesli met 150 gram optimel bosvruchtenyoghurt en een beker optimel
T: plakje ontbijtkoek (63 kCal)
L: bruine boterham gekookt ei, bak yoghurt met mueslicruesli (250 gram/ca 80 gram)
T: twee glazen water met beetje siroop
T: slapen
B: 45 minuten wandelen
D: gerookte zalm met tortellini en roergebakken groenten. Toe bakje magere yoghurt met vanillevla en beetje mueslicruesli
B: 45 minuten wandelen

Vandaag was er weer taart, heb overgeslagen (hurraay!). Misschien gaat het toch nog de goede kant op..
pi_73692890
Dank voor alle virtuele sterktewensen!

Verder zie ik dat de hoeveelheid appeltjes en peertjes nog steeds in evenwicht is hier! (Kom ik weer met mijn stokpaardje ). Ik ben nu dus, net als PPP, sdb, chico en Maria een peertje: boven 36, onder 38. Als we mijn bovenlichaam afzagen en op het onderstel van Uniekhoorn of moblo monteren zijn we denk ik samen wel een perfect figuur.

Lijstje vandaag:
O: ananas yoghurt, grapefruitsap
T: cappuccino
L: boterham kroket, cappuccino met koekje
T: 2 crackers filet americain, half bakje katjang pedis, 1 wodka-tomatensap, 60 gram pure chocolade met noten, stukje kaas
D: spinazie met ei
Nu zag ik net 2 Atlas-biertjes (8,6% ) in de koelkast liggen, die heeft mijn meneer gehaald, dus ik vermoed dat er nog wel het een en ander bijkomt. Ik heb ook zo'n dag dat ik de hele tijd uitstel wat ik moet doen, helemaal geen zin om ontwerpschetsen te maken. Morgen maar mezelf tot inspiratie dwingen, dan neem ik het er nu nog even van
pi_73692933
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 19:22 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ja, de gebakskraam staat hier al in de binnenstad. Absurd eigenlijk
O, en Muis: ijs lepelen! Die caloriebombekers van HaagenDaszszszss of Ben en Jerry's, met veel caramel en gesuikerde chocoladenootjes ertussen
  woensdag 14 oktober 2009 @ 20:55:53 #188
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_73693695
Wij gingen even een blokje om ompde fiets.
Blijjk ik met lensimplantaten een stukje nachtblind te zijn geworden.
Fiets ik halverwege een bochtje rechtdoor, midden in een sloot van een meter water diep, vol met eendekroosl. Fiets boven op me, en met geen mogelijkheid kon ik mijn hoofd boven water houden, dus ik schreeuwen.
Vriendlief stort het water in, trekt me eruit, trekt daarna fiets eruit..
Daarna nog een half uur fietsen, compleet nat, nu nog een bijna een uur onder de gestaan.
Nu doen mijn vingers het weer en volgens mij is de eendekroos zowat uit mijn haar maar mijn fiets, winterjas, broek, schoenen enzo zijn groen.

Oww wat was ik bang!
En nu naar bed, trillen! En morgen weer 4.30 uur op
pi_73693845
uniek! wat een schrik!! gelukkig maar dat je vriend bij je was!!
Kwak
  woensdag 14 oktober 2009 @ 21:01:58 #190
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_73693933
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 20:59 schreef kwakz0r het volgende:
uniek! wat een schrik!! gelukkig maar dat je vriend bij je was!!
Ja, want anders was ik toch echt gewoon verzopen Terwijl ik gewoon kan zwemmen maar kon er gewoon niet onderweg komen.

Lekker slapen lieverds!
  woensdag 14 oktober 2009 @ 21:05:54 #191
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_73694069
schrikken zeg Uniek! Gelukkig is het goedgekomen!
  woensdag 14 oktober 2009 @ 21:12:29 #192
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73694322
Uniek!

voor de zieke Muis. Gauw weer beter worden hoor! .
Niet meer actief op Fok!
pi_73694340
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 20:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij gingen even een blokje om ompde fiets.
Blijjk ik met lensimplantaten een stukje nachtblind te zijn geworden.
Fiets ik halverwege een bochtje rechtdoor, midden in een sloot van een meter water diep, vol met eendekroosl. Fiets boven op me, en met geen mogelijkheid kon ik mijn hoofd boven water houden, dus ik schreeuwen.
Vriendlief stort het water in, trekt me eruit, trekt daarna fiets eruit..
Daarna nog een half uur fietsen, compleet nat, nu nog een bijna een uur onder de gestaan.
Nu doen mijn vingers het weer en volgens mij is de eendekroos zowat uit mijn haar maar mijn fiets, winterjas, broek, schoenen enzo zijn groen.

Oww wat was ik bang!
En nu naar bed, trillen! En morgen weer 4.30 uur op
Uniek! wat een schrik! Gelukkig is 't goed afgelopen
Ja doei.
pi_73694396
Net toch nog afscheid wezen nemen...

Wat een MF-ers! Wat een warmte! Echt, het is zo geweldig om dat te mogen ervaren!

We konden gelukkig nog even bij Barbie en ze lag eerst lekker rustig te soezelen, en het liedje te neurien..

Daarna was ze weer even helemaal bij. "Hé, Feef! Hoe is het met je opleiding??? " zei ze zodra ze me herkende. Gekke gekke gekke lieve Barbie .... ik kon er niet bij dat ze nu nog steeds zo meer met anderen bezig was dan met zichzelf. We hebben nog even zitten lachen en daarna afscheid genomen...

Wat was dat godsgruwelijk moeilijk.. nog een kus, nog een handkus, nog een knuffel... niet te beseffen dat je voor de laatste keer 'tot later! lieve Barbie!' zegt...

En de familie.... wat een kracht.. bewondering... ik hoop dat ze de kracht ook kunnen opbrengen om dit afschuwelijke feit een plekje te geven. Als ik zo naar die drukte kijk kunnen ze op een ontzettend sterke back-up rekenen en dat verdienen ze ook.

Ik vond het fijn om nog even geweest te zijn. Het was geweldig, eigenlijk.. nog even doei zeggen.. en haar laten weten hoe geweldig ze is

Ja, mooi maar oh oh oh wat moeilijk en oneerlijk wat is dit verrot zeg
Ja doei.
pi_73694429
Zo he Uniek, dat is schrikken zeg .

@Laureline: ghehe dat zeg ik ook wel eens ja, ze zouden me bij mn navel af moeten knippen dan zou ik perfect zijn .
  woensdag 14 oktober 2009 @ 21:29:10 #196
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73695071
Uniek! Schrikken! Kudos voor je vriend! Laat hem je maar goed warmknuffelen

Mo: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_73695172
Ik ben net een kwartier thuis en ik heb het nog steeds koud van buiten.

Chico ik wilde je foto zien en toen stond er ''weg'' en toen dacht ik: nooooo! Ik wil het zien dus

En jeetje Uniek! Wel ff schrikken.

To run with evy or to not run with evy, that's the question.
Ik heb niet zoveel zin want het is koud enzo. En thuis is er warme thee en een stukje ontbijtkoek...
pi_73695301
Jeetje Mo ik word er zelf een beetje naar van
Weet ook niet zo goed wat ik tegen je moet zeggen maar ik wil je wel een virtuele knuffel geven!
  woensdag 14 oktober 2009 @ 21:35:56 #199
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73695373
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 21:34 schreef shinydiscoball het volgende:
Weet ook niet zo goed wat ik tegen je moet zeggen maar ik wil je wel een virtuele knuffel geven!
Wat zij zegt idd .
Niet meer actief op Fok!
pi_73695483
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 21:34 schreef shinydiscoball het volgende:
Dat ja. Ik zit hier met een flinke brok in mn keel te lezen. Het is ook gewoon niet eerlijk. .
pi_73695563
dank jullie.. het was zo raar om iedereen weer te zien en dan te zeggen 'tot volgende week waarschijnlijk...'

ik hoop dat ze vanavond of morgen het bijltje erbij neerlegt.. dat hoopt iedereen eigenlijk, ook haar kinderen en man.. wat een geweldige lieve en zorgzame en dappere mensen... er zijn al meer dan 100 mensen geweest! In anderhalve dag... 100! Zo geliefd was is ze...

De familie die er vandaag was, was ook helemaal verbaasd
Het was verder ook gewoon 'gezellig'. En er werden veel anekdotes verteld..

Dit is de eerste keer in mijn leven dat ik zo duidelijk afscheid van iemand heb genomen.. zo duidelijk tegen een helder iemand 'doeg... tot later!' heb moeten zeggen, in de hoop dat je elkaar ooit nog 's ergens tegenkomt..

ik ga zo maar lekker tegen René aanzitten.. en slapen...

[ Bericht 0% gewijzigd door motorbloempje op 14-10-2009 22:27:46 ]
Ja doei.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 22:16:04 #202
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_73697126
Moeilijk is dat he, Blootje...

Zo heb ik afscheid genomen van m'n oma in januari. Ik ben teruggegaan naar Zweden terwijl ik wist dat ze over een paar dagen zou overlijden, het was maar de vraag wanneer. Ik word er weer helemaal verdrietig van, de manier waarop jij dit nu vertelt..
pi_73697133
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 14:27 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik heb al maat 36. Heb nooit groter gehad ook, maar toen ik 68 woog, zat alles wel erg strak, dus toen ben ik serieus begonnen met afvallen (dat was in januari). Nu weeg ik weer 63, maar wil terug naar 61, en eigenlijk zelfs naar 58, maar dat hoeft niet per se.

Ik zou het liefst weer maat 34 hebben, maar ik weet niet of ik dat ooit nog haal. En ik wil sowieso een gezond gewicht behouden.
Een hele strakke 36 is natuurlijk gewoon een 38

Ik heb een nieuwe broek gekocht, maat 34 ( ), omdat de 36 ruim zat en de 34 strak. Dus ik dacht: die broek loopt wel uit.... Is er net een knoop gesprongen Gelukkig had ik twee knopen

Maar ik ga denk ik wel terug ! Ik heb hem niet eens een week!!
pi_73697333
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:58 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.

Nou met dat soort ellende heb ik dus ook te maken. Snap je nu waarom ik weer baal, elke keer als ik naar Zwolle moet? . O wij doen zó veel onzindingen daar! Vorige week het kwaliteitenspel gespeeld: dan geef je iemand uit je groepje een kaart met een kwaliteit en beargumenteert waarom die deze kwaliteit heeft.
Zo noemden ze mij idealistisch, enthousiast (klopt op zich wel) en moedig (omdat ik met horende studenten in een klas ga zitten) en flexibel (omdat ik 2 dagen per week heen en weer reis tussen Groningen en Zwolle). Nou, dat flexibele klopt sowieso al niet (en wat 2 dagen per week naar Zwolle reizen te maken heeft met flexibiliteit zie ik ook al niet zo ). Ik vond het echt een kútopdracht, maar het schijnt typisch HBO te zijn . Nee, laat mij maar lekker naar m'n stageschool gaan en in de praktijk uitvissen wat wel en niet werkt .
Dat heb ik ook moeten doen! Zo leuk !!!
SPOILER
pi_73697589
Mo......

Wat ontzettend klote! Ik zit in de UB dus ik kan niet huilen maar pfff hoe je het beschrijft.. !
  woensdag 14 oktober 2009 @ 23:01:38 #206
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73699022
Ik ga naar bed!
Nog een heeel dikke virtual hug voor Mootje!

Kittehz

Trusten allemaal!

Edit: oh en deze vond ik ook leuk!

Dat brengt het idee 'virtual hug' iets beter over
  donderdag 15 oktober 2009 @ 08:30:26 #207
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73704010
Goeiemorgen .
Niet meer actief op Fok!
pi_73704182
Goedemorgen.

Moblo, wat erg allemaal! Wel goed hoe er mee om gegaan wordt, maar het lijkt me vreselijk zwaar.

PF: een erg strakke 36 zou idd een 38 geweest zijn, maar daar wilde ik niet aan, dus toen heb ik gewoon geen nieuwe broeken gekocht tot ik was afgevallen .

En een lijstje:
O: twee crackers met ham
L: couscoussalade met paprika

En boodschappen doen, dan meteen iets van fruit kopen, ik denk mandarijnen.
pi_73704352
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 08:44 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Goedemorgen.

Moblo, wat erg allemaal! Wel goed hoe er mee om gegaan wordt, maar het lijkt me vreselijk zwaar.

PF: een erg strakke 36 zou idd een 38 geweest zijn, maar daar wilde ik niet aan, dus toen heb ik gewoon geen nieuwe broeken gekocht tot ik was afgevallen .

En een lijstje:
O: twee crackers met ham
L: couscoussalade met paprika

En boodschappen doen, dan meteen iets van fruit kopen, ik denk mandarijnen.
eet je die dan gelijk op? ik mis je tussendoortjes!
pi_73704454
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 08:59 schreef cyclechick het volgende:

[..]

eet je die dan gelijk op? ik mis je tussendoortjes!
Ja, die komen er nog bij! Ik denk 2. Heb nu niets meer in huis, dus vandaar geen T.
pi_73704477
hoi! dank voor alle knuffels heb vannacht echt klote geslapen, maar ben toch maar naar college gegaan. Werd 7.45 wakker dus moest haasten en heb ergens een pakje sultana gevonden, want na brood smeren geen tijd voor ontbijt met kwark ofzo.

Lijstje:

O: sultana
L: 3 boterhammen pindakaas
D: zelfgebakken en -gemaakte hamburgers met wat gewokte groente en rostischijven

en daarna weer naar een borrel geen zin in
Ja doei.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 09:13:09 #212
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73704556
Uniekje! Wat een verhaal ! Gelukkig was je vriend erbij zeg.

En Mo: inderdaad een big virtual hug voor jou. Wat een k** situatie...
pi_73705028
Mo, sterkte, wat een nare situatie zeg!

mijn lijstje:
O: 3 (!) boterhammen met kipfilet, pesto &kaas, tomaat
L: ? --> ik denk 2 boterhammen
T: ook maar mandarijnen halen, goed idee!
T: 2 crackers met leverworst & smeerkaas
D: ?? misschien pas na het sporten..
S: spinningles geven 1 u, fysio oefeningen
  Vis een optie? donderdag 15 oktober 2009 @ 09:48:28 #214
70532 loveli
N
pi_73705161
Mo, ik had het op MF al gelezen en het is te bizar voor woorden hoe snel het gaat. Als ik daar lees hoe iedereen betrokken is, is het op een bizarre manier ook ontzettend mooi. Niet dat het mooi is dat iemand gaat overlijden, maar je begrijpt me wel. Tof dat je er bent geweest en soort van afscheid hebt kunnen nemen. Als er een frikadel op je eetlijstje komt te staan, is die helemaal op z'n plek

Uniek, bij het eerste stuk van je post moest ik lachen, maar het idee dat het als je alleen was geweest andrs had kunnen gaan is wel doodeng. Heb je nog een beetje kunnen bijkomen of zit je als zombie op je werk?

Moussy, kudo's en al het beste!
crap in = crap out
pi_73705264
het was en is ook super mooi dat een 'internetgroepje' zo hecht kan zijn..

toen we daar gisteren waren in het ziekenhuis met al die bekende brikkers, was het ook een soort reunie, omdat ik velen al een tijd niet gezien had. De reden dat we elkaar weer zagen is echt niet puik.. maar dat je op dat soort momenten samen sterk bent en elkaar steunt en knuffelt en opbeurt.. maar ook gezellig grapjes maken en iedereen die huilend terugkwam uit haar kamer kwam ook lachend weer terug als ze even bij was geweest, omdat ze dan meteen weer debiel ging liggen doen en grapjes maakte

de frikadel was er bijna gekomen gisteravond, we hadden nog liggen, maar zijn aan de kipshoarma gegaan. na de uitvaart eten we er wel zeker een
Ja doei.
pi_73705430
Goedemorgen.

Muis, ik denk dat je voor je gezondheid toch ook moet proberen om veel groente binnen te krijgen.
Misschien lukt dat in soepvorm? Broccolisoep, spinaziesoep en erwtensoep enzo.
Ik hoop dat je snel wat opknapt.

Uniekhoorn.
Zoiets zou mij ook kunnen gebeuren.
Al een beetje van de schrik bekomen?

Pfff, MoBlo.
Mooi en moeilijk, nare combinatie.

Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
L: tomaatjes, mozzarella, zwarte olijven (490kcals)
T: paprika, turkse geitenkaas (350kcals)
D: onbekend stamppot zuurkool met quornschijf (575)

Planning voor vandaag:
L: tomaatjes, turkse geitenkaas en paprika (400kcals)
T: kliekje zuurkool met quornschijf (300kcals)
S: uur sporten
T: biertje (80kcals)
pi_73706220
Morge!

Sterkte voor Mo en iedereen die het nog meer nodig heeft

Lijstje vandaag:

S: 20 min hardlopen
L: 2 boterhammen kipfilet/rauwkost, beker optimel
T: kiwi of appel
D: ?
T: beetje kwark ofzo
pi_73706766
Ik heb een deadline.. En dit keer ben ik het meest ijverig etc.

En ik denk dat het niet eens onwil maar ze KUNNEN niet beter.

pffff.
pi_73706781
Toch maar eens een lijstje!

Resultaat van gisteren:
O: 2Brood + Kipfilet
T: Rijstenkoek + 2 Kiwi
L: Salade met gerookte kip/bacon
T: Appel
D: Krieltjes/Hamburger/Salade
S: 1 uur spinning

Planning voor vandaag:
O: 2 Brood + Kipfilet
T: Rijstenkoek + 2 Kiwi
L: 3 Brood + Kipfilet
T: Appel
S: 1uur Spinning
pi_73707308
Nog een knuffel voor Moblo. Wat gaat het snel zeg!

AardEngel: ik vind je lijstjes eigenlijk wel erg weinig voor een man, zeker als je ook nog gaat spinnen.
pi_73707801
Lijstje vandaag:
O: Kwark + verse aardbeien
L: Twee boterhammen kaas, een appelstroop.
T: Handje nootjes, augurk.
A: Quiche met gehakt, broccoli, prei, ui en kaas.
T: Beetje ijs met saus.
pi_73709831
ik zag vanochtend aan mijn werkplek dat ik goed bezig ben deze week: als ik "in the flow" zit verzamelt zich een stapel rotzooi op mijn buro van heb ik jou daar. dit valt nog mee. de mappen heb ik gisteren nl. dichtgedaan en in de kast teruggestopt

Kwak
  donderdag 15 oktober 2009 @ 12:38:01 #223
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73709911
Goed bezig kwak!
pi_73710106
Lekker bezig kwak!

Hier een aanvulling van mijn lijstje:

O: 3 boterhammen kip/kaas, verse jus
L: broodje bapao
T: mandarijnen, 2 crackers
D: AH kant en klaar, maar wel dagvers, dus minder erg? kipfilet met groente (broccoli en worteltjes) en krieltjes. Saus zit er los bij, dus misschien laat ik die wel weg.
S: spinning

Hmmm, niet supergoed, maar nog altijd geen koekjes/chocola en tot nu toe ook even geen zin in, dus das mooi
  donderdag 15 oktober 2009 @ 12:47:01 #225
229513 Blurred86
Live Positive
pi_73710178
Heftig zeg Moblo! Sterkte

En Kwak; noem je dat rotzooi? je zou mijn bureau eens moeten zien Bij mij is het trouwens zo dat hoe beter ik bezig ben hoe opgeruimder mijn bureau is
Maar fijn dat je goed bezig bent

en nog even over de maten-discussie:
ik heb van broeken en rokjes maat 36/38, en van boven eigenlijk maat 36 maar dat is meestal te kort dus dan koop ik maar 38 en dan flubbert het

lijstje:
O: havermout met banaan en pindakaas en lijnzaad
L: 4x volkoren boterham (1x tosti ham-kaas met ketchup, 1 dubbele vegapate) +2x koffie met melk
T: 2x volkoren boterham (1 dubbele geitensmeerkaas)
D: ?
T: blauwe bessen met yoghurt en muesli
pi_73710294
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 12:47 schreef Blurred86 het volgende:
En Kwak; noem je dat rotzooi? je zou mijn bureau eens moeten zien Bij mij is het trouwens zo dat hoe beter ik bezig ben hoe opgeruimder mijn bureau is
Maar fijn dat je goed bezig bent

ah ja maar nu zitten de meeste boeken dicht he? die liggen gemiddeld met drie tegelijk open en aan mn rechterhand liggen stapels aantekeningen...

had ik al gepost wat de uitslag was in t ziekenhuis (gaar zeefhoofd heeft). k heb geen enge dingen, alleen een katten en huisstofmijtallergie. krijg spray en pillen en ben dan hopelijk minder vaak verkouden of met geirriteerde stem/longen...

gaap... ik ga vanmiddag maar thuiswerken, met een boek op de bank. want de werkflow van vandaag is erbarmelijk en mijn concentratie ook...
Kwak
pi_73710601
ik zou gaan leren, maar nu zitten we al 2 uur in de kantine niets te doen
Ja doei.
pi_73711377
Dan post ik ook nog maar een lijstje, waarschijnlijk de laatste normale voor de komende twee weken.
O: 2x geroosterd brood met 1 gekookt eitje en een beetje fritessaus
L: 2x volkorenbrood met 30+-kaas
T: flesje nep-Vie, misschien wat yoghurt
D: rijst met vegaschnitzel, satésaus en broccoli (ik heb naar loveli geluisterd!)
T: halve focaccia, wijntje, fruit
pi_73711427
Mooi dat je zo lekker bezig bent kwak! Maar bij mij is het ook: hoe beter ik bezig ben, hoe netter mijn bureau is. Als ik aan het rommelen ben, ligt er allerhande troep op mijn bureau. Zodra ik besluit om stevig aan het werk te gaan, gaat al die troep van mn bureau af zodat mn boeken er goed kunnen liggen enzo. Sowieso moet mijn kamer opgeruimd zijn om goed te kunnen werken . Vind je bureau nog wel meevallen qua rommel, het ziet er wel overzichtelijk uit.

Ik zit 'lekker' huiswerk te maken, wil vandaag alle opdrachten afhebben zodat ik morgen echt met tentamens leren kan beginnen. Opdracht 1 (vd 2) is nu bijna af en nu loop ik vast op een stomme omschrijving . Stom, want heel erg makkelijk.

Edit: omschrijving als in, een formule invullen en dan zo omschrijven dat er een bepaalde waarde uit komt.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 13:21:58 #230
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73711474
Hm je laatste T klinkt heerlijk Mini

Mijn lijstje lijkt op die van gister:
T: speculaasje (damn you!)
L: 2 boterhammen; 1x appelstroop, 1x hagelslag
S: RPM
D: zuurkoolstammpot met stukje worst
pi_73713180
Mini, heel veel plezier en succes op je congres hè! Waar in Amerika is het precies?
  donderdag 15 oktober 2009 @ 14:21:23 #232
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_73713557
voor cycle: je kunt mijn jas ook online kopen bij de winkel waar ik hem gekocht heb..en ik denk dat ze zelfs naar Nederland verschippen!
pi_73713667
Ik ben aan het dweilen met een open kraan? ZO veel spellingsfouten etc etc fouten. Ik ben zo lang bezig met de fouten te herschrijven dat ik alles beter gelijk zelf had kunnen doen. Leuk dat je dyslexie hebt, maar er bestaat ook nog een spellingcheck...
  Vis een optie? donderdag 15 oktober 2009 @ 14:31:31 #234
70532 loveli
N
pi_73713951
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 14:24 schreef P.F het volgende:
Ik ben aan het dweilen met een open kraan? ZO veel spellingsfouten etc etc fouten. Ik ben zo lang bezig met de fouten te herschrijven dat ik alles beter gelijk zelf had kunnen doen. Leuk dat je dyslexie hebt, maar er bestaat ook nog een spellingcheck...
Weet niet hoe zwaar dyslectisch 'ie is, maar ff een schop geven kan helpen. Het is makkelijk om afraffelen als dyslexie voor te houden, maar je merkt gauw genoeg of inzet of dyslexie het echte probleem is. Ten minste, zo ging het indertijd met 'onze' groepsdyslect.

[ Bericht 0% gewijzigd door loveli op 15-10-2009 14:48:24 ]
crap in = crap out
pi_73714004
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 14:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mini, heel veel plezier en succes op je congres hè! Waar in Amerika is het precies?
Thanks! Het is in Chicago, en daarna nog een weekje New York met mijn moeder en zusje.
We vertrekken morgenvroeg, best nog een gestress eigenlijk. Allemaal van die stomme dingen zoals dat je koffer niet op slot mag (dus ik zie het al helemaal gebeuren dat hij straks onderweg openspringt ), of ik wel echt de formulieren om de VS in te komen goed ingevuld heb, of mijn koffer niet boven de 23kg uitkomt (=50 dollar bijbetalen op m'n binnenlandse vlucht) en of ik anders met 2 koffers wil gaan slepen of dingen thuis ga laten... Normaal ben ik vrij relaxt met dit soort dingen maar nu vind ik het toch wel een beetje spannend!

PF: vreselijk is dat hè, op die manier kost groepswerk altijd zo onnodig veel tijd!
pi_73714099
doe er een spanband omheen voor de zekerheid

veel plezier en succes
Ja doei.
pi_73714511
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 14:31 schreef loveli het volgende:

[..]

Weet niet hoe zwaar dyslectisch 'ie is, maar ff een schop geven kan helpen. Het is makkelijk om afraffelen als dyslectie voor te houden, maar je merkt gauw genoeg of inzet of dyslectie het echte probleem is. Ten minste, zo ging het indertijd met 'onze' groepsdyslect.
Ze is van het motto "dat lul ik wel even snel bij elkaar" wel super aardig meisje hoor, daar niet van..
quote:
- mensen uit verschillende culteren. (zo is er een programma dat zowel in Turkeye als in Amerika een groot succes is; en daar heerst toch niet echt de zelfde cultuur)
En landen ook vaak zonder hoofdletter etc. Ik weet niet veel van dyslexie af, maar dat kan je toch wel bedenken?
pi_73714555
@ mini
kun je niet een tie rib? (zo een gekleurd plastic draadje) door het slotje heen doen voor de zekerheid?
pi_73714582
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 14:32 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Thanks! Het is in Chicago, en daarna nog een weekje New York met mijn moeder en zusje.
We vertrekken morgenvroeg, best nog een gestress eigenlijk. Allemaal van die stomme dingen zoals dat je koffer niet op slot mag (dus ik zie het al helemaal gebeuren dat hij straks onderweg openspringt ), of ik wel echt de formulieren om de VS in te komen goed ingevuld heb, of mijn koffer niet boven de 23kg uitkomt (=50 dollar bijbetalen op m'n binnenlandse vlucht) en of ik anders met 2 koffers wil gaan slepen of dingen thuis ga laten... Normaal ben ik vrij relaxt met dit soort dingen maar nu vind ik het toch wel een beetje spannend!

PF: vreselijk is dat hè, op die manier kost groepswerk altijd zo onnodig veel tijd!
tip van flip: als je nog even tijd hebt om langs de anwb ofzo te gaan: er zijn speciale koffersloten die door de amerikaanse douane opengemaakt kunnen worden. en spanbanden zijn ook ok!

ik heb toen ik in amerika incheckte om terug nte gaan gewacht tot mn koffer door de scanner was (en doorzocht was, de glimmende kaften van mn reisgidsen deden het alarm afgaan) en hem daarna nog op slot mogen doen. (kleine luchthaven, wie weet heb jij dat ook wel!)
Kwak
  Vis een optie? donderdag 15 oktober 2009 @ 14:47:41 #240
70532 loveli
N
pi_73714591
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 14:45 schreef P.F het volgende:

[..]

Ze is van het motto "dat lul ik wel even snel bij elkaar" wel super aardig meisje hoor, daar niet van..
[..]

En landen ook vaak zonder hoofdletter etc. Ik weet niet veel van dyslextie af, maar dat kan je toch wel bedenken?
Verdikkie, ik heb 'em zelf ook verkeerd gespeld!
crap in = crap out
pi_73714642
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 14:47 schreef loveli het volgende:

[..]

Verdikkie, ik heb 'em zelf ook verkeerd gespeld!
Een forumpost is wel iets anders dan een paper. Maar is idd zonder t, snap niet wat die t daar doet
pi_73714711
Ik vind het ook allemaal erg spannend Mini! Wij vertrekken zondag. Het invullen van die visa waiver en een grensformulier en weet ik wat allemaal. Maar het komt allemaal wel goed. Zitten we tegelijk in New York? En moet je zelf ook spreken op het congres?
pi_73714862
Jeetje, ik ben volgens mij als enige van dit topic nog nooit in de VS geweest! Wel heeel tof!
pi_73714932
Ik heb vanavond een diner in Tenue de Ville

Maarr... dat is toch voor overdag?!
quote:
Dames hoeven tegenwoordig niet meer perse in mantelpak of japon, al is dat in traditionelere kringen nog steeds gewenst. Vandaag de dag ben je in een chique japon echter al gauw overdressed. Wanneer een dame een rok draagt moet deze minstens tot over de knie vallen en blote benen zijn uit den boze. Panty�s of kousen zijn dus verplicht. Een hoed mag, maar hoeft absoluut niet. Een tas mag ook, maar deze mag niet te opvallend zijn. Een enveloppemodel is daarom het meest geschikt. Het principe van deux pi�ces geldt als vanouds. Dit houdt in dat de dame wanneer ze geen japon draagt, altijd haar blazer aanhoudt, zowel bij het dragen van een mantelpak als bij het dragen van een broekpak. Hoewel hier tot voorkort altijd een blouse op werd gedragen, mag er tegenwoordig ook voor een ander soort topje worden gekozen, zolang het maar chic oogt.
Ik heb een kokerrok, een pantalon en een colbertje. maar de pantalon past denk ik qua kleur net niet bij het colbertje... Hm..

En ik heb nog 2 jurkjes waar je wel mijn knieën ziet.............
pi_73714991
http://www.beatrijs.com/tenue-de-ville/
quote:
Bedenk trouwens wel dat de kledingcode ‘tenue de ville’ tegenwoordig broeken toestaat voor dames. Kijk naar Angela Merkel, Hillary Clinton of prinses Maxima en haar schoonzusters. Zij dragen naast keurige jurken of mantelpakjes ook wel eens een geklede broek met een mooie jasje bij wijze van tenue de ville.
Dus een colbertje over een jurkje.. Huh !
  donderdag 15 oktober 2009 @ 15:00:22 #246
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73715064
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 14:55 schreef P.F het volgende:
Jeetje, ik ben volgens mij als enige van dit topic nog nooit in de VS geweest! Wel heeel tof!
Ik ook niet hoor pief.
pi_73715183
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 14:58 schreef P.F het volgende:
http://www.beatrijs.com/tenue-de-ville/
[..]

Dus een colbertje over een jurkje.. Huh !
is t een verenigingsding? dan is tenue de ville gewoon "netjes" meestal, niet persé met rok (staat in jouw quote ook: broek mag) dus damesbroekpak mag, een jasje op een broek, of een jurkje met vestje (vergeet je parelketting niet ) etc.

t is meer voor de mannen: wel een jasje, geen smoking of rokkostuum...

"gekleed" is de nederlandse term denk ik... (tenue de viulle hoeft niet persé overdag te zijn)

het kan ook nog dat ze gewoon bedoelen dat je níet in galakleding hoeft, voor t geval mensen dat per ongeluk dachten en dat ze "gewone kleren" bedoelen... altijd zo lasitg met studentenverenigingen!
Kwak
  Vis een optie? donderdag 15 oktober 2009 @ 15:04:45 #248
70532 loveli
N
pi_73715206
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 14:56 schreef P.F het volgende:
Ik heb vanavond een diner in Tenue de Ville

Maarr... dat is toch voor overdag?!
[..]

Ik heb een kokerrok, een pantalon en een colbertje. maar de pantalon past denk ik qua kleur net niet bij het colbertje... Hm..

En ik heb nog 2 jurkjes waar je wel mijn knieën ziet.............
Gewoon iets aantrekken wat je zelf fab vindt. Ik denk dat ze met tenue de ville bedoelen dat je niet in een spijkerbroek moet langskomen, maar wat meer aandacht aan jezelf mag besteden.
crap in = crap out
pi_73715219
Ik heb wel een parelketting, moet ik die opdoen?

Ja, is afroei diner !
pi_73715358
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:05 schreef P.F het volgende:
Ik heb wel een parelketting, moet ik die opdoen?

Ja, is afroei diner !
haha, nee joh! je kan t wel doen, als ehhh een soort statement
ik denk dat ze bedoelen "besteed aandacht aan je kleren, beetje netjes, maar geen galajurk" dus doe iets leuks aan en geniet!
Kwak
pi_73715416
iemand nog filmtips om te nedaolnwod?
Kwak
  Vis een optie? donderdag 15 oktober 2009 @ 15:10:18 #252
70532 loveli
N
pi_73715439
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:08 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

haha, nee joh! je kan t wel doen, als ehhh een soort statement
ik denk dat ze bedoelen "besteed aandacht aan je kleren, beetje netjes, maar geen galajurk" dus doe iets leuks aan en geniet!
Als iedereen dat deed, zag de wereld er een stuk leuker uit!
crap in = crap out
  donderdag 15 oktober 2009 @ 15:10:37 #253
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73715449
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 14:55 schreef P.F het volgende:
Ik ook niet, hoor.
En DaD ook nog niet .

Ik moest vandaag onder andere 'als bijvoeglijk naamwoord gebruikte voltooide deelwoorden' nakijken en die moesten ze in een zinnetje zetten. Kreeg ik zinnen als: "De gefietste tante zit op de bank" . Nou ja, wel correct vervoegd iig .
Niet meer actief op Fok!
pi_73715513
PF ik ben ook nog nooit in de VS geweest hoor

Snel lijst:
O: 2 bruine boterhammen met hagelslag, halve beker optimel, glas thee
T: plakje ontbijtkoek (63 kCal)
L: bruine boterham gekookt ei, bruine boterham met boter en gebraden gehakt, appel, banaan
T: nog niks
D: wat de pot schaft

Heb vandaag ruim 5 uur gewerkt Ik merk wel dat als ik éérder begin, ik iets langer kan werken zonder dat ik gelijk erg moe word.. Nadeel is alleen wel dat als ik om 07.45 op mijn werk wil zijn (zoals vandaag), dat ik dan om 06.50 de deur uit moet en dat is wel errug vroeg Vandaag kwam ik bij vriendje vandaan
pi_73716288
Ok ik heb deze:
SPOILER
Deze voor zover je hem kan zien (geen mouwen)
SPOILER
Deze is een beetje bloot..
SPOILER
Dit jasje
SPOILER
rok+ parelkettingen
SPOILER
De pantalon
SPOILER
  donderdag 15 oktober 2009 @ 15:34:08 #256
215237 Laureline
pi_73716314
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:10 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik ook niet, hoor.
En DaD ook nog niet .

Ik moest vandaag onder andere 'als bijvoeglijk naamwoord gebruikte voltooide deelwoorden' nakijken en die moesten ze in een zinnetje zetten. Kreeg ik zinnen als: "De gefietste tante zit op de bank" . Nou ja, wel correct vervoegd iig .
Wel een leuk woord eigenlijk! Zou nog best een trend kunnen worden. "Die gast is echt gefietst man!"
  donderdag 15 oktober 2009 @ 15:36:02 #257
238448 P.F
pi_73716388
Whehe.

De gefietste tante, dat is een tante die gebracht is achter op de fiets en nu op de bank zit ?
  donderdag 15 oktober 2009 @ 15:36:15 #258
175447 ColdFeet
pi_73716397
Hoi. Ik ben druk aan het werk, dus weinig tijd voor slowchat. Wel een lijst, zij het een rare.

O: 2 eieren
T: 3 koekjes, zelfgebakken
L: dubbele boterham appelstroop
T: kliekje witlofstamppot*
T: nog een appel
T: paar amandelen
S: naar huis rennen met een omweg, km of 7*
D: salade met appel, parmezaan, noten, pancetta

*Je moet toch wat, als je tot 7 uur college moet geven en toch nog wilt sporten Ik eet voor het college die witlof, dan tijdens nog een appel, erna wat nootjes en dan ga ik nog even wat zooi op Blackboard zetten, dan rond kwart voor 8 omkleden op 't werk en gaan rennen
  donderdag 15 oktober 2009 @ 15:54:36 #259
86105 Thrilled
-
pi_73717090
Zometeen intake test
  donderdag 15 oktober 2009 @ 16:09:01 #260
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_73717582
Hoi,
Thanks guys
Mijn vriend is tevens collega en die zat vanmiddag steeds met een grijns om zijn mond, hij is zo blij dat hij mij nog heeft *smelt*

Mooi opgeruimd kwak!
Mini Wat spannend!! Veel plezier
Mo: Goed dat je erheen bent gegaan, heel bijzonder

Lijst:
4 x zelfgemaakt brood met osseworst
1 xkom yoghurt
2 x glas halvolle melk
2 x kom soep
2 x appel
1 x pruim
handje amandelen
D: Halve kip uit de oven met 250 gram ovenfriet, met daarbij zelfgemaakte appelmoes en pepersaus.

En nu ga ik nog even een brood maken, dit keer met wat bier erbij, kijken of het dan wat luchtiger wordt

[ Bericht 2% gewijzigd door uniekhoorn op 15-10-2009 16:17:38 ]
BonprixZalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingFiverr - alle diensten vanaf 5 piek
  Vis een optie? donderdag 15 oktober 2009 @ 16:11:56 #261
70532 loveli
N
pi_73717698
Hoe begin je een mail aan iemand binnen je bedrijf die wat hoger in de voedselketen staat? Als ik hem alleen van naam kende, zou ik "geachte heer Achternaam" schrijven. Maar tijdens een paar vergaderingen die we samen hebben bijgewoond, werd gewoon iedereen bij de voornaam genoemd. "Hallo Voornaam" vind ik eigenlijk te informeel, het is wel een man van 20 jaar ouder dan ik in een hogere functie.
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 15 oktober 2009 @ 16:12:42 #262
70532 loveli
N
pi_73717740
*zwaait naar CF*
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 15 oktober 2009 @ 16:13:37 #263
70532 loveli
N
pi_73717784
PF, loopbandkleren zijn leuk, maar wel heel bruin bij elkaar. Dat blauwe jurkje waarin je aan het koken bent lijkt me ook leuk, maar kan het niet echt goed zien. Aantrekken waarin jij het gevoel hebt dat je er goed uitziet, dat straal je er dan ook bij uit.
crap in = crap out
  donderdag 15 oktober 2009 @ 16:18:41 #264
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_73717957
Ik zou: heer achternaam doen, zit je altijd goed.
Wil hij dat niet dan zal hij het wel aangeven.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 16:18:43 #265
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_73717958
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 16:11 schreef loveli het volgende:
Hoe begin je een mail aan iemand binnen je bedrijf die wat hoger in de voedselketen staat? Als ik hem alleen van naam kende, zou ik "geachte heer Achternaam" schrijven. Maar tijdens een paar vergaderingen die we samen hebben bijgewoond, werd gewoon iedereen bij de voornaam genoemd. "Hallo Voornaam" vind ik eigenlijk te informeel, het is wel een man van 20 jaar ouder dan ik in een hogere functie.
Beste Piet,....
  donderdag 15 oktober 2009 @ 16:20:54 #266
238448 P.F
pi_73718044
Ik zou zeggen

Geachte heer Achternaam

En als hij dan de volgende keer zegt:

Beste Loveli,

Dan doe jij de volgende keer "Beste Voornaam"

Zo heb ik dat geleerd bij de communicatie @ bedrijfsdinges
  donderdag 15 oktober 2009 @ 16:21:27 #267
238448 P.F
pi_73718060
En het maakt niet heel erg uit, ik zou het te formeel doen.. En dan doen wat hij doet.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 16:22:24 #268
238448 P.F
pi_73718096
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 16:13 schreef loveli het volgende:
PF, loopbandkleren zijn leuk, maar wel heel bruin bij elkaar. Dat blauwe jurkje waarin je aan het koken bent lijkt me ook leuk, maar kan het niet echt goed zien. Aantrekken waarin jij het gevoel hebt dat je er goed uitziet, dat straal je er dan ook bij uit.
Het jurkje is grijs, de panty zwart en de laarzen bruin. Die laarzen doe ik niet aan hoor! Dan zou ik rode stiletto's aandoen.

Het vervelende is dat ik mij er sowieso wel goed in voel, maar ook bang ben op commentaar. Want "een mini rokje is geen TDV" etc..
  donderdag 15 oktober 2009 @ 16:46:25 #269
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_73718960
ik heb geen verstand van kleding

wel een beetje van hamburgers, maar ben aan het twijfelen wat ik er doorheen ga gooien.

Ik ga van anderhalf kilo rundergehakt en batch hamburgers maken.
Er gaat sowieso peterselie, hele fijne rode ui, wat knoflook, panneermeel en eierdooier doorheen.
Nu zit ik te twijfelen of ik er wat mosterd en ketchup doorheen moet doen en zo ja, hoeveel.

Of heeft iemand nog een lekker hamburgerrecept?
Ja doei.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 16:58:31 #270
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_73719365
Een klein beetje munt vind ik er wel lekker doorheen.
Speel mee met Lucky Day en win!ANWB VerzekeringenDagje weg? Stedentripje? Dagtickets.nl
  donderdag 15 oktober 2009 @ 16:59:01 #271
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_73719383
nootmuskaat knoflookpoeder, chilipoeder, gedroogde koriander....evt. beetje ketjap
Kwak
  donderdag 15 oktober 2009 @ 17:00:34 #272
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73719439
Wat zijn jullie allemaal creabea! Ik kom niet eens verder dan peper en zout
  donderdag 15 oktober 2009 @ 17:03:08 #273
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_73719511
hm... ook lekker

en deze heb ik net gevonden: Zelf hamburgers maken..
Ja doei.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 17:04:24 #274
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_73719546
en nu zing ik heel erg hard mee met de muziek van de Musical RENT heerlijk
Ja doei.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 17:06:01 #275
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_73719581
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 17:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat zijn jullie allemaal creabea! Ik kom niet eens verder dan peper en zout
Je moet van eten houden en van proberen dan kom je al een heel eind.
Het is echt mijn favo hobby
  donderdag 15 oktober 2009 @ 17:09:40 #276
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_73719679
ik kook vanavond voor een culivriendje... indonesisch (wel met cheat boemboes, maar niet van conimex maar lekkere van de toko)
nasi putih
daging semoor
ajam pedis
atjar ketimun

@moblo: voor mij maakte nootmuskaat hét verschil toen ik in de USA ineens gehakt moest maken zonder mn favo mixjes
Kwak
  donderdag 15 oktober 2009 @ 17:34:23 #277
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_73720357
Ooooooooooooh lekker Kwak, klinkt helemaal goed! Succes:)
  donderdag 15 oktober 2009 @ 18:15:33 #278
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_73721762
zo, er liggen nu 14 hamburgers klaar

uiteindelijk zoiets gedaan:

1500 gram gehakt
anderhalve rode ui
flink wat peterselie met de staafmixer
2 eetlepels worchestershire saus
3 eierdooiers met wat mosterd, ketchup, chilipoeder en nootmuskaat peper en zout er doorheen kneden en dan afmaken met panneermeel.

Ben benieuwd hoe ze smaken
Ja doei.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 18:17:01 #279
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73721806
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 17:06 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Je moet van eten houden en van proberen dan kom je al een heel eind.
Het is echt mijn favo hobby
Ja, daar zit wel de crux denk ik ja
  donderdag 15 oktober 2009 @ 18:24:39 #280
43653 sigme
Veraan
pi_73722059
Loveli, dubbele aanhef mag ook he. Dus:
quote:
Geachte meneer Jansen, beste Piet,

Hierbij huppeldepup ()
Laureline, gecondoleerd.

Mo, sterkte met je stervende vriendin.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Vattenfall cadeauVodafone aanbiedingenZalando Lounge - Grote Merken, Veel Korting
  donderdag 15 oktober 2009 @ 18:27:49 #281
43653 sigme
Veraan
pi_73722141
  • Avondeten: in ansjovisolijvenwater gekookte witte rijst, gesmoorde paksoi en komkommer, mosselen en garnalen. Toe: 2 mandarijnen met vanillevla.
  • Overdag: 6 roggebroodjes met pindakaas
  • Des ochtends: bak Brinta
  • 1 bokbier (Heineken)

Loveli, wat is jouw opinie op het gezondheidgehalte van citrusfruit?
  • ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
      donderdag 15 oktober 2009 @ 18:31:22 #282
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_73722235
    men, ik kom er net achter dat ik toch een heel stuk groter ben dan het vriendje, en dit is zonder hakken!
      donderdag 15 oktober 2009 @ 18:33:37 #283
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_73722305
    Jouw vriendje lijkt op Moby, Nynke .

Ik ben zo'n oen trouwens: heb de accu's + oplader van m'n CI op m'n stageschool laten liggen . Vanochtend waren de accu's leeg, dus ik dacht slim te zijn om ze mee te nemen om ze op school op te laden voor het geval de accu die nog in m'n CI zat leeg ging op school. Naja, nu maar even stilte dan en morgenochtend weer geluid .

Morgen heb ik voor het eerst Havo 1, over figuurlijk taalgebruik. Leuk onderwerp .
    Niet meer actief op Fok!
      donderdag 15 oktober 2009 @ 18:34:15 #284
    162870 motorbloempje
    #Anoniem
    pi_73722324
    quote:
    Op donderdag 15 oktober 2009 18:31 schreef AKnynke het volgende:
    men, ik kom er net achter dat ik toch een heel stuk groter ben dan het vriendje, en dit is zonder hakken!
    [ afbeelding ]
    jouw duitser is leuk ik willem een keer zien
    Ja doei.
      donderdag 15 oktober 2009 @ 18:37:47 #285
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_73722404
    quote:
    Op donderdag 15 oktober 2009 18:33 schreef Viking84 het volgende:
    Jouw vriendje lijkt op Moby, Nynke .

Ik ben zo'n oen trouwens: heb de accu's + oplader van m'n CI op m'n stageschool laten liggen . Vanochtend waren de accu's leeg, dus ik dacht slim te zijn om ze mee te nemen om ze op school op te laden voor het geval de accu die nog in m'n CI zat leeg ging op school. Naja, nu maar even stilte dan en morgenochtend weer geluid .

Morgen heb ik voor het eerst Havo 1, over figuurlijk taalgebruik. Leuk onderwerp .
    Moby who?

Op deze foto zie ik er trouwens uit zoals toen ik 12 was. Ik denk dat het de vermoeidheid is, de foto's zijn gemaakt op het weekend toen ik uit Zimbabwe kwam, op de bruiloft van de vader van m'n Duitser..lange vlucht zonder veel slaap, 1 nacht met het vriendje in Bremen, 13 uur autorijden de volgende dag, veel vreemde mensen, en dit is het resultaat:

donderdag 15 oktober 2009 @ 18:39:32 #286
    239779 Daph_
    pi_73722449

Moby!

Ik had me jou heeeel anders voorgesteld Nynke!
      donderdag 15 oktober 2009 @ 18:44:33 #287
    253886 Ek-Mei
    pi_73722588
    Even mijn lijsje, veel anders dan mn planning

S: 20 min hardlopen
    L: 2 boterhammen kipfilet, 1 boterham pure chocopasta, beker optimel
    T: 4 soort grote winegumige snoepjes
    D: boerenkool met klein stukje rookworst, appelmoes
    T: ambachtelijk banaanroomijs met slagroom

heeft ijs gekocht en ik MOET het echt proeven, staat geen kcal op aangegeven maar het zal vast niet weinig zijn
      donderdag 15 oktober 2009 @ 18:51:16 #288
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_73722747
    quote:
    Op donderdag 15 oktober 2009 18:39 schreef Daph_ het volgende:

Ik had me jou heeeel anders voorgesteld Nynke!
    Ja! Dat dus!
      donderdag 15 oktober 2009 @ 18:52:53 #289
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_73722802
    quote:
    Op donderdag 15 oktober 2009 18:51 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja! Dat dus!
    Ja, maar hoe dan??
      donderdag 15 oktober 2009 @ 18:54:27 #290
    171890 Chicolate
    Chemicals
    pi_73722857
    quote:
    Op donderdag 15 oktober 2009 18:52 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Ja, maar hoe dan??
    Jij had toch langer haar? Jullie zien er iig leuk uit samen , je bent wel echt een stuk langer ja.
    Big Fish GamesFiverr - alle diensten vanaf 5 piekSpeel mee met Lucky Day en win!
      donderdag 15 oktober 2009 @ 18:56:07 #291
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_73722918
    Niet zo heel veel langer hoor!
      donderdag 15 oktober 2009 @ 18:56:48 #292
    171890 Chicolate
    Chemicals
    pi_73722943
    quote:
    Op donderdag 15 oktober 2009 18:56 schreef AKnynke het volgende:
    Niet zo heel veel langer hoor!
    Tot schouder ofzo?
      donderdag 15 oktober 2009 @ 18:58:57 #293
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_73723017
    quote:
    Op donderdag 15 oktober 2009 18:56 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Tot schouder ofzo?
    nah, dat kan ik me niet herinneren!

dat is het langste zoals ik het gehad heb in de laatste paar jaar, of eigenlijk zolang ik me kan herinneren...
      donderdag 15 oktober 2009 @ 19:02:39 #294
    171890 Chicolate
    Chemicals
    pi_73723141
    quote:
    Op donderdag 15 oktober 2009 18:58 schreef AKnynke het volgende:

[..]

nah, dat kan ik me niet herinneren! [ afbeelding ]

dat is het langste zoals ik het gehad heb in de laatste paar jaar, of eigenlijk zolang ik me kan herinneren...
    Mja het gezicht klopt wel maar er staat me een foto bij dat je haar langer lijkt ... volgens mij eentje met je duitser, uit de beginperiode. Als ik hem zie herken ik hem .
      donderdag 15 oktober 2009 @ 19:04:16 #295
    239779 Daph_
    pi_73723202
    Op de een of andere manier had ik het idee dat je lááange blonde haren had
      donderdag 15 oktober 2009 @ 19:13:21 #296
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_73723513
    Nynke, wat een toffe foto's! Jij + Duitser = leuk stel! En ik zie je tumi

Ik heb vandaag de respectabele leeftijd van 23 bereikt
      donderdag 15 oktober 2009 @ 19:16:30 #297
    171890 Chicolate
    Chemicals
    pi_73723640
    Gefeliciteerd Maria

donderdag 15 oktober 2009 @ 19:17:30 #298
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_73723681
    Gefeliciteerd Maria! Inderdaad een respectabele leeftijd. Ik verlaat hem over een maand en een paar dagen!
      donderdag 15 oktober 2009 @ 19:18:55 #299
    266293 BigPointyTeeth
    pi_73723730
    Gefeliciteerd, Maria!

Wat was 86 toch een pràchtjaar

Ik heb de Pilatesles maar laten zitten wegens buikpijn, die ik ga genezen met chocoladefondue.
      donderdag 15 oktober 2009 @ 19:19:11 #300
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_73723741
    Panda! En taart! Ideale combi

Nynke: 23-jarigen-boks! Zolang het nog kan!

86 was een supergoed jaar ja Hoge kwaliteit!
    Mailbird - E-mail made beautifulZalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingBunq - bank of the free
      donderdag 15 oktober 2009 @ 19:25:18 #301
    229513 Blurred86
    Live Positive
    pi_73723978
    1986 was inderdaad een goed jaar

gefeliciteerd Maria!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')