Even nagerekend:quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:30 schreef Tinkepink het volgende:
Ik schrik hier een beetje van VMW! Vooral de planning voor vandaag. Eet je een diner van 1200 kcal ofzo? Ik weet dat je meestal weinig eet, maar dit is wel heel erg kcalarm!
Welkom! En wat veeel!!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:01 schreef AardEngel het volgende:
TVP
Ik Lurk hier al een tijdje mee (Voor de leuk) ), ik ben zelf sinds April fanatiek bezig met slank worden! -20 staat de teller nu op (van 106 naar 86 so far). veel sporten + gezonder/regelmatiger eten! ik doe zelf niet aan van die dag lijstjes, maar het is wel leuk en inspirerend om te zien wat andere mensen zoal eten!
En ook in korte tijd!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:33 schreef AardEngel het volgende:
[..]
Dank u! , het klopt dat het aardig wat is, maar het was ook wel nodig
Ik ga veel naar de sportschool vooral spinning/rpm en kracht training, Ik heb thuis ook een spinning bike staan, dus de andere dagen fiets ik s'avonds ook rond de 45/60minuten of ik kijk een filmpje tijdens het fietsen! het thuis fietsen doe ik vooral op hartslag 70/80%, Dat werkt dus er goed!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goeiemorgen!
Welkom AardEngel! Wat veel al, 20 kiloEcht goed! Wat voor sport doe je?
![]()
VMW: ik had ook niet gedacht dat dat ruim 1800 kcal wasKaas
![]()
En: truffelkruidnotengelukkig heb ik in zulke gevallen het Snaaimonster naast me (vriendje! hij snaait niet veel maar als er snaai is, eet ie een stuk sneller dan ik
) dus het lukt me toch niet om een halve zak leeg te krijgen
Van het vorige topic:quote:Ha, ik woon naast Voorburg. Wie kent het niet! Wij drinken wel eens een te duur glas wijn in die tent onder het station, met uitzicht op het kasteeltje.
Hahahahahahaha. Geweldig verhaal. Ik heb er een keer een rondleiding gehad, maar ik vond het maar saai. Het museum is niet echt mijn ding, maar de omgevende tuin is prachtig. Mijn broertje is er van de week ook naar toe geweest als klassenreisje, maar die had alleen bijgehouden dat Mr Huygens een hond had.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kan heel veel vertellen over Hofwijk, en vooral het bijbehorende gedicht.. Toen ik de eerste keer met de trein langs Voorburg reed zat ik ook te hupsen op m'n stoel en vroeg ik me af waarom niet iedereen dat deed. Huygens heeft daar gewoond man.
.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahahahahahaha. Geweldig verhaal. Ik heb er een keer een rondleiding gehad, maar ik vond het maar saai. Het museum is niet echt mijn ding, maar de omgevende tuin is prachtig. Mijn broertje is er van de week ook naar toe geweest als klassenreisje, maar die had alleen bijgehouden dat Mr Huygens een hond had.
Weet je wel dat ik door die ellendige Zeestraet van hem zo in de put zat dat ik even ben gestopt met m'n studie?quote:
Och, arm kindje.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Weet je wel dat ik door die ellendige Zeestraet van hem zo in de put zat dat ik even ben gestopt met m'n studie?(ja serieus waar, ik kan zo heerlijk overdrijven hè...
)
Nope en dat komt ook nooit meer goed. 'Mijn Jeugd' was ook een tamelijk tenenkrommend boekjequote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Och, arm kindje.. Het is goed gekomen met je studie, maar tussen jou en Huygens botert het dus nog steeds niet.
.
Met een salade erbijquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:08 schreef Syrena het volgende:
Middaag![]()
Ik heb al vier dagen geen groente op en nu heb ik koppijn. Ik vermoed een verband![]()
En toch eigenwijs voor vanavond pasta carbonara willen maken
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:08 schreef Syrena het volgende:
Ik heb al vier dagen geen groente op
Ik heb ui, ik heb balsamico, ik heb pijnboompitjes. Ik heb ook nog een peer en een sinaasappel geloof ikquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Met een salade erbijTomaatje, dun gesneden ui, pitjes, dressing met balsamico, en van die ehhh... prietsla
Hoe heet t ook al weer... Veldsla!
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:53 schreef Syrena het volgende:
Mijn BA ligt al sinds 2005 voor me klaarergens op de uni.
Volgens mij moet ik eerst vantevoren mailen dat ik kom, ze zullen 'm wel in een archief gedouwd hebbenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Ga es bij het secretariaat langs met legitimatie, teken dat ding en neem het mee?![]()
Brrrr koud hier!
Bij Moderne Talen van de UU is het bij het onderwijssecretariaatquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:03 schreef Syrena het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik eerst vantevoren mailen dat ik kom, ze zullen 'm wel in een archief gedouwd hebben![]()
Ik heb ook echt geen idee waar ik moet zijn om 'm op te halen, faculteit is twee keer verhuisd ofzo![]()
Examencommissie? Studentenadministratie?
Dat alleen al is mijn ontbijtquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je hebt toch niet op een dvd-hoesje zitten knagen BPT?
Mijn lijstje:
O: bakje yoghurt
T: speculaasje
L: krentenbol
T: appelD: onbekend
T: ?
Ben niet helemaal fit, dus m'n laatste T zal wel een multivitamientje worden.
Slankerdquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:44 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb maat 36 qua taille, maar 38 qua bovenbenen
*mixjes-boks*quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:46 schreef shinydiscoball het volgende:
38/40 is wel mooi vind ik voor broeken. Maat 36 was eenmalig en pas ik nooit meer in, tenzij ik een lintworm ofzo krijg. Ik heb ook aan de ene kant mijn moeders Nederlandse boerinnen hips en aan de andere kant Afrikaanse roots dus ik heb er lang geleden al vrede mee gemaakt
Ik vroeg me trouwens af, weten ze dat je misschien komt?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:48 schreef motorbloempje het volgende:
mijn buik is nog steeds even blubberigdus die mag nog steeds weg
en ik probeer Rene te bereiken per mail, maar die antwoordt niet.. wil liever niet alleen, maargoed, als hij niet antwoordt. Ik mag iig wel iets eerder van 't werk weg en doe dat ook echt wel als we kunnen gaan.. maar dan moet hij wel antwoorden
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*mixjes-boks*![]()
Zuid-Amerikaanse reet + hollandse boerinnenbips ftw!![]()
Ik heb nu 40/42 voor broeken, 38/40 zou tof zijnEn dan zonder Mr Buikrol, svp.
*zet op verlanglijstje*
Ja, het halve Motor-Forum gaat langsquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik vroeg me trouwens af, weten ze dat je misschien komt?![]()
Als het van hen uit allemaal prima is zou ik idd wel even gaan!![]()
Sterkte he!
Haha okee dat was niet helemaal duidelijk!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, het halve Motor-Forum gaat langs. Er mogen er maar 2 tegelijk bij haar, maar ze hebben een familiekamer waar we de familie een hart onder de riem kunnen steken: die kennen we ook allemaal erg goed, aangezien die ook op het motorforum posten.
En Rene mailde net dat hij ook wel wilde, dus we gaan zo een tijd afspreken. Ga een grote knuffelbeer voor ze meenemen, ze is zo'n dierenfan!
neen, die zit echt in mijn buikquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:52 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
![]()
Ik heb nu ook die maat ja. Nog eventjes 3/4 kilo eraf, dat is te doen![]()
Mo ik denk dat die blubber vooral tussen je oren zit?
Off cawrsh!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:12 schreef motorbloempje het volgende:
en dank dat ik ff mag spuien hier...![]()
het is zo oneerlijkik kan er niet over uit
lekker is dat he? Gewoon met z'n tweetjes echt iets leuks doen. Kan met vrienden, maar ook prima met z'n tweetjes. Goed dat je het zegt, moeten wij ook weer 's doen, 'zomaar'.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:28 schreef AKnynke het volgende:
middag! Weer terug van Duitse les. Gister hebben vriendje en ik besloten dat we graag wat actiever willen worden, ipv elke avond bankhangen, dus zijn we de stad ingeweest, bij een Aziatische snack bar wat gegeten en hebben daarna ergens een cocktail gedronken. Best gezellig!
ik heb er wel eerst ruzie voor moeten maken hoor, meneer heeft nogal de neiging zich te verliezen in z'n werk (zeker terwijl je aan het promoveren bent gaat dat natuurlijk ook makkelijk), en soms voel ik me dan een beetje ondergeschoven....quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
lekker is dat he? Gewoon met z'n tweetjes echt iets leuks doen. Kan met vrienden, maar ook prima met z'n tweetjes. Goed dat je het zegt, moeten wij ook weer 's doen, 'zomaar'.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:26 schreef kwakz0r het volgende:
ugh. het is half vier en mn hoofd is opgehouden met werkenik kan geen coherente gedachte meer vormen....jammer is dat....
Succes!!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
't Gaat bij mij vandaag ook even niet. Heb een halve pagina geschreven en me vooral heel veel bezig gehouden met dingen waar ik me niet mee bezig zou moeten houden..
Zin om een verhuizing te regelen?quote:
Heuj, ik ook! Naja, ik ben net afgestudeerd en ga over 3 weken beginnen met m eerste echte baan, als zorgcoördinator in een verpleeghuis. Ben HBO verpleegkundige! Wat ben jij en wat doe je?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:09 schreef Ek-Mei het volgende:
Een tijd geleden kon ik als ik een vroege dienst had makkelijk leven op mn ontbijtje (rond 6.30) en het dan volhouden tut lunchtijd, en dan at ik 2 boterhammen, misschien was dat wel weinig, omdat ik in de zorg werk, maar nu heb ik echt continu hongeren vandaag viel dan nog mee vergeleken bij sommige andere dagen.....
Hey! Ik werk in de verstandelijk gehandicaptenzorg, ernstig meervoudig gehandicapten, ben SPWer. Leuk, spannend zo'n eerste baan zeg! Jij ook zo'n honger als je aan het werk bent?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:15 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Heuj, ik ook! Naja, ik ben net afgestudeerd en ga over 3 weken beginnen met m eerste echte baan, als zorgcoördinator in een verpleeghuis. Ben HBO verpleegkundige! Wat ben jij en wat doe je?
Ja. Maar ik heb bijna altijd hongerquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:19 schreef Ek-Mei het volgende:
Hey! Ik werk in de verstandelijk gehandicaptenzorg, ernstig meervoudig gehandicapten, ben SPWer. Leuk, spannend zo'n eerste baan zeg! Jij ook zo'n honger als je aan het werk bent?
Ohja bij ons ook taart, en altijd koekjes/snoep ed aanwezig, toen ik gestopt ben met roken ben ik heel erg begonnen met snaaien op t werk, vooral in de avonddienst, nu ben ik weer begonnen met roken en snaai ik nog steedsquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:27 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja. Maar ik heb bijna altijd hongerEn als ik werk snaai ik koekjes en plakjes kaas
En we hebben vaak taart, omdat de demente oudjes jarig zijn. En als ze dood gaan krijgen we vaak hele ladingen Merci
Dus vrijwel constant gesnaai
Het restaurant verkoopt ook echt 5 verschillende soorten kroketten, allerhande frituursnacks en de rauwkost is altijd fiesssss want ze gooien er kerrie doorheen. Heel veel
Rokenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:30 schreef Ek-Mei het volgende:
Ohja bij ons ook taart, en altijd koekjes/snoep ed aanwezig, toen ik gestopt ben met roken ben ik heel erg begonnen met snaaien op t werk, vooral in de avonddienst, nu ben ik weer begonnen met roken en snaai ik nog steeds
Ik ben 1.63 en een propjequote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:33 schreef cyclechick het volgende:
oh en om ook even mee te doen, ik heb maat 38/40 en wil graag 36 (broeken)/38(boven). Maar met 1.62 is dat ook wel acceptabel, anders ben ik een propje (nu dus een beetje)....
quote:
Hoe groot is jouw racefiets eigenlijk? 54 ofzo? En hoe weet je of je zadel hoog genoeg staat? Of juist te hoog/te laag? Enquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet er alles van, ik ben een half jaar gestopt en nu weer begonnen, echt super stom, maar alles zat ff niet echt mee en toen was het weer te laat en ik kon ik er niet meer vanaf blijven. Maar het is ook zo fijn om ff een kleine rookpauze te hebben af en toe, als je niet rookt ren je toch gewoon door.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:37 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
RokenHoort er bijna bij als je jong bent en in de zorg werkt
Ik ben (helaas?) net gestopt dus ik mis het enorm.
Doe jij een leraren opleiding dan? ik dacht dat jij iets van chemie deed ofzo?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:40 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb shirts 36, broeken 38/40 en ik wil shirts 34, broeken 36/38. En dat is haalbaar, want dat heb ik al wel eerder gehad. Nog ongeveer 3 kg te gaan.
Wat zijn onderwijsvakken toch eigenlijk een vreselijke onzin. Reflectie, evaluatie, lesbrief, puberend brein, bespreken met medeleerlingen, je competenties markeren op een formulier ... ik heb er nu al genoeg van. En dan ben ik nog niet eens begonnen. Door gewoon voor de klas te staan leer ik meer ...
Toen ik nog niet rookte, kwam ik er wel eens tegen lunchtijd achter dat ik nog geen pauze had genomen en ook nog niet naar de wc gegaan wasquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:41 schreef Ek-Mei het volgende:
Ik weet er alles van, ik ben een half jaar gestopt en nu weer begonnen, echt super stom, maar alles zat ff niet echt mee en toen was het weer te laat en ik kon ik er niet meer vanaf blijven. Maar het is ook zo fijn om ff een kleine rookpauze te hebben af en toe, als je niet rookt ren je toch gewoon door.
Precies of ineens gruwelijk dorst hebben omdat je nog nauwelijks hebt gedronken, nu hebben wij helemaal geen pauze dus mn boterham/avondeten eet ik ook nog eens tussen de bedrijven door, aan het aanrecht vaakquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Toen ik nog niet rookte, kwam ik er wel eens tegen lunchtijd achter dat ik nog geen pauze had genomen en ook nog niet naar de wc gegaan wasdan doe je t bijna in je broek
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hoe groot is jouw racefiets eigenlijk? 54 ofzo? En hoe weet je of je zadel hoog genoeg staat? Of juist te hoog/te laag? EnMijn fiets is 50 cmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en je zadel staat hoog genoeg als je nog een lichte buiging bij je knie hebt, als je 1 pedaal helemaal beneden hebt, maar niet zo hoog zit dat je over je zadel heen gaat schuiven. Kan Kaas ook wel voor je checken als jij erop gaat zitten denk ik!
hebbie ook een fiets??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
Ik heb in een kleinschalig woonzorgproject gewerkt, met demente ouderen, en daar werkte je 8 uur lang zonder pauze. Want het eten 'deed je bij de bewoners aan tafel dus had je geen pauze nodig'. Je was dus wel constant brood aan het smeren en van alles aan het inschenken voor iedereen, maar als je pauze wilde moest je een half uur langer blijvenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:44 schreef Ek-Mei het volgende:
Precies of ineens gruwelijk dorst hebben omdat je nog nauwelijks hebt gedronken, nu hebben wij helemaal geen pauze dus mn boterham/avondeten eet ik ook nog eens tussen de bedrijven door, aan het aanrecht vaak
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:45 schreef cyclechick het volgende:
Mijn fiets is 50 cm![]()
en je zadel staat hoog genoeg als je nog een lichte buiging bij je knie hebt, als je 1 pedaal helemaal beneden hebt, maar niet zo hoog zit dat je over je zadel heen gaat schuiven. Kan Kaas ook wel voor je checken als jij erop gaat zitten denk ik!
hebbie ook een fiets??Ja kaas roept wel eens dat ie denkt dat mn zadel niet goed staat omdat ik last van mn knieën krijg. Ik heb een roze gespoten Batavus racefietsmodel, een fixed gear (dus vooruit trappen is vooruit rijden, achteruit trappen is achteruit rijden) Heeft Kaas gemaakt voor me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet voor mijn baantje (op middelbare school) verplicht een vak volgen over onderwijsvormen/goede vragen stellen/orde houden enzo. Dat klonk op zich wel ok. Maar nu zie ik de vakinhoud en tjaquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:42 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Doe jij een leraren opleiding dan? ik dacht dat jij iets van chemie deed ofzo?
Ja, hier dus hetzelfde eigelijk, soms ff 5 min kopje koffie drinken met je collega, maargoed je zit altijd tussen de bewoners, dus dat noem ik nog niet echt pauze, maar ach verder is het werk super!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:47 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb in een kleinschalig woonzorgproject gewerkt, met demente ouderen, en daar werkte je 8 uur lang zonder pauze. Want het eten 'deed je bij de bewoners aan tafel dus had je geen pauze nodig'. Je was dus wel constant brood aan het smeren en van alles aan het inschenken voor iedereen, maar als je pauze wilde moest je een half uur langer blijven
Foto?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:45 schreef cyclechick het volgende:
Ooohh ja ik heb een nieuwe winterjas gekocht net! hele leuke! (maar heb t bonnetje nog wel voor de zekerheid)
Het werk is leuk, de bewoners zijnquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:49 schreef Ek-Mei het volgende:
Ja, hier dus hetzelfde eigelijk, soms ff 5 min kopje koffie drinken met je collega, maargoed je zit altijd tussen de bewoners, dus dat noem ik nog niet echt pauze, maar ach verder is het werk super!
Ik heb zelf een tijd met een te laag zadel gereden: hij zat niet goed vast, waardoor hij geleidelijk steeds een beetje verder zakte! kreeg toen ook last van mijn knieen, en het trapte voor mijn gevoel steeds heel zwaar. had moeite om anderen bij te houden, waar ik dat eerst niet hadquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:48 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja kaas roept wel eens dat ie denkt dat mn zadel niet goed staat omdat ik last van mn knieën krijg. Ik heb een roze gespoten Batavus racefietsmodel, een fixed gear (dus vooruit trappen is vooruit rijden, achteruit trappen is achteruit rijden) Heeft Kaas gemaakt voor me.
Waar heb je die gekocht? die vind ik echt supersuperstoer!!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:50 schreef AKnynke het volgende:
does een foto cycle?
Had ik hier al een foto geplaatst van mijn nieuwe winterjas? Heb gister voor het eerst de wintervoering erin geritst, maar vind het eigenlijk nog wat te vroeg:
[ afbeelding ]
er staat een link onderin de post waarin ik zei dat ik een nieuwe jas hadquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:50 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Foto?Zal ik er ook meteen eentje maken van mijn
trui
.
Ja, ik heb remmen. Toen kaas zei wat ie met die fiets ging doen riep ik gelijk dat ik remmen NODIG hadquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:52 schreef cyclechick het volgende:
Ik heb zelf een tijd met een te laag zadel gereden: hij zat niet goed vast, waardoor hij geleidelijk steeds een beetje verder zakte! kreeg toen ook last van mijn knieen, en het trapte voor mijn gevoel steeds heel zwaar. had moeite om anderen bij te houden, waar ik dat eerst niet had![]()
Wat je ook kan doen is even in een goede fietsenwinkel vragen, daar heb ik 't ook wel eens laten checken!
heb je wel remmen erop dan? Wat cool, je eigen speciaal voor jou gemaakte fiets
Mooi! Dat soort jassen zijn echt zo prettig! (en met losse wintervoering, hmmm)quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:50 schreef AKnynke het volgende:
does een foto cycle?
Had ik hier al een foto geplaatst van mijn nieuwe winterjas? Heb gister voor het eerst de wintervoering erin geritst, maar vind het eigenlijk nog wat te vroeg:
[ afbeelding ]
ik ben ook niet zo handig, ben maandag nog met mijn gewone stadsfiets onderuitgegaan in een bochtquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:55 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja, ik heb remmen. Toen kaas zei wat ie met die fiets ging doen riep ik gelijk dat ik remmen NODIG hadben niet zo handig van mezelf, de benen zitten ook volledig onder de blauwe plekken weer
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:49 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik moet voor mijn baantje (op middelbare school) verplicht een vak volgen over onderwijsvormen/goede vragen stellen/orde houden enzo. Dat klonk op zich wel ok. Maar nu zie ik de vakinhoud en tja. Ik ben meer van het type: probeer en je ziet vanzelf of het goed gaat en wat er beter kan. Daar heb ik geen logboek
of andere leerlingen die mij beoordelen bij nodig
.
hier in Bremen. Is een duits merk, geloof ik. Tatonka. Water en winddicht, dus warm genoeg voor Zweden!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:53 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Waar heb je die gekocht? die vind ik echt supersuperstoer!!
Daar zou ik nooit een jas kopenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb bij de Bentex een heule leuke jas gezien!
Dus
Ja dame, éérst laat je hem even zien!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:02 schreef cyclechick het volgende:
hmmm, misschien moet ik de kaartjes nog maar even aan die van mij laten zitten en dit weekend even naar een outdoor winkel
Ik willum, die combi van netjes en sportief vind ik leuk en dat past ook wel bij mij! En dattie water en winddicht is, is hier ook wel handig, want ik fiets veel naar mn werk enzo, ook in de winter....quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:05 schreef AKnynke het volgende:
ik bezuinig niet op jassen. Als ik ergens een hekel aan heb is het koud hebben, en in Zweden heb ik gewoon een goede jas nodig....Het grote voordeel van deze jas is dat hij zowel netjes als sportief is, ik kan hem met een jurkje dragen, en met een spijkerbroek met sneakers.
Had ik al gezegd dat hij water en winddicht is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door cyclechick op 14-10-2009 17:24:02 ]Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
WErkenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Tink, waar ga jij nu weer heen?? Stay
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:07 schreef cyclechick het volgende:
Ik willum, die combi van netjes en sportief vind ik leuk en dat past ook wel bij mij! En dattie water en winddicht is, is hier ook wel handig, want ik fiets veel naar mn werk enzo, ook in de winter....
oke, wacht ik zal een foto maken van de jas die ik nu hebIk vind je spiegel zo gekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Krijg je daarin niet het idee dat je een very curvy en vol lijf hebt? Omdat je spiegel ook curvy is?
Nou dan is het WO dus echt niet veel beter, dit is WOquote:
Ja die stond er nog niet toen ik keekquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:54 schreef cyclechick het volgende:
[..]
er staat een link onderin de post waarin ik zei dat ik een nieuwe jas had![]()
Foto van trui nu graag!
[ Bericht 11% gewijzigd door Chicolate op 14-10-2009 18:34:49 ]Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Ja, die spiegel is een beetje raar, ook al heel erg oud... maar heb niet beterquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:18 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik vind je spiegel zo gekKrijg je daarin niet het idee dat je een very curvy en vol lijf hebt? Omdat je spiegel ook curvy is?
kom een dagje naar Bremen!Best goed te doen met de trein!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:18 schreef cyclechick het volgende:
Dat is wel een beetje ver weg... maar the northface heeft ook wel mooie jassen zag ik net al
Ik heb in de spoiler mijn jas gezet, maar die kan toch niet aan die van nynke tippen hoor!
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:19 schreef Chicolate het volgende:
Zie hier: de eerste en laatste foto's van detrui
hij staat je mooi, en je bént ook slank!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer van de pluisjes...Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Ik zit dagelijks op stoelen met een open rugleuning, en precies op die overgang (van rugleuning naar geen rugleuning) zit het vol met pluis. Ik krijg nog een grijze binnen, die moet ik dan misschien maar niet op school dragen?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb die trui ook! En nu aan! En hij pluist (nog) niet? Hij staat/stond je wel erg leuk, Chico-koekje! En je lijkt niet slank, je bént slank, duh
[ Bericht 22% gewijzigd door cyclechick op 14-10-2009 17:41:20 ]Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Wanneer ga je terug naar Zweden? En gaat McNynke ook mee?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:59 schreef AKnynke het volgende:
hier in Bremen. Is een duits merk, geloof ik. Tatonka. Water en winddicht, dus warm genoeg voor Zweden!Was wel vrij prijzig...
ik heb helaas geen OV meer, dus dat zijn wel prijzige uitstapjes.. Maar wie weet, als ik er binnenkort een dagje uit wil met Mr mindfullness bijvoorbeeld, dan zou dat wel een leuk ideetje zijn!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:24 schreef AKnynke het volgende:
[..]
kom een dagje naar Bremen!Best goed te doen met de trein!
Het jammere van North Face vind ik dat iedereen die al heeft....
Moet je lang in Zweden zijn? En hoe lang zie je m dan niet?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:35 schreef AKnynke het volgende:
ik vlieg op 1 november terug. En ik laat de Duutser hier dan weer voor een tijdje achter...
tot juni. Ik geloof dat hij op m'n verjaardag naar zweden komt (half november), en dan gaan we samen sinterklaas vieren in NL, en dan kerst (als dat lukt om dan samen te zijn), en geloof ik gaan we in januari met z'n moeder naar ascona, ofzo. Dus dat valt wel mee. Voor het nieuwe jaar (ja, behalve begin januari) weet ik het niet. Gelukkig hoef ik alleen maar m'n scriptie te schrijven, dus ik ben behoorlijk flexibel! Ik denk dat ik vrij veel tijd in Bremen ga vertoefen..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Moet je lang in Zweden zijn? En hoe lang zie je m dan niet?
Het voelt echt als gisteren dat je aankondigde naar Zweden te gaan om te studeren, en nu ben je over een (ruim) half jaartje klaar! Is al dat heen en weer reizen trouwens geen erg dure hobby?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:39 schreef AKnynke het volgende:
tot juni. Ik geloof dat hij op m'n verjaardag naar zweden komt (half november), en dan gaan we samen sinterklaas vieren in NL, en dan kerst (als dat lukt om dan samen te zijn), en geloof ik gaan we in januari met z'n moeder naar ascona, ofzo. Dus dat valt wel mee. Voor het nieuwe jaar (ja, behalve begin januari) weet ik het niet. Gelukkig hoef ik alleen maar m'n scriptie te schrijven, dus ik ben behoorlijk flexibel! Ik denk dat ik vrij veel tijd in Bremen ga vertoefen..
Volle mel/zuivelproducten, mayonaise door of bij je eten doen, vette vis eten ipv witvis. zo iets?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:52 schreef Muis006 het volgende:
Kinders, even een vraagje. Ik ben heel erg afgevallen (5 kilo) door medicatie etc. Nu wil ik het er weer aan maar ik ben geen grote eter (nooit geweest) en grote porties zijn lastig voor mij. Ik mik al zoute roomboter op mijn brood en eet nootjes, maar wat kan ik bijv. nog meer pakken als tussendoortje? Chips snaaien is ook niet alles.
Oeh, zaanse mayo vind ik lekker dus dat kan ik wel met ei op mijn brood doenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:54 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Volle mel/zuivelproducten, mayonaise door of bij je eten doen, vette vis eten ipv witvis. zo iets?
edit: wat vervelend trouwens voor je, gaat het inmiddels allemaal wat beter, Muisje?
vlieg met ryanair nu voor 5 euro vanaf Bremen naar stockholm. 20 euro voor de bus, 7 euro voor de trein en ik ben klaar...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het voelt echt als gisteren dat je aankondigde naar Zweden te gaan om te studeren, en nu ben je over een (ruim) half jaartje klaar! Is al dat heen en weer reizen trouwens geen erg dure hobby?
Eigenlijk had ik moeten zeggen: het zijn kutfoto's en ze vertekenen het beeld compleet, maar je moet het er maar mee doenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:30 schreef Viking84 het volgende:
Hahaha, wat zijn jullie ook onzeker hè.
"Ik lijk breed, maar dat komt doordat ik met m'n arm omhoog sta"
"Als ik mezelf van achteren fotografeer lijk ik lekker slank".
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oeh, zaanse mayo vind ik lekker dus dat kan ik wel met ei op mijn brood doen![]()
Op het moment is het een rough patch maar ik ben er alweer langzaam bovenop aan het krabbelen
Muissiequote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oeh, zaanse mayo vind ik lekker dus dat kan ik wel met ei op mijn brood doen![]()
Op het moment is het een rough patch maar ik ben er alweer langzaam bovenop aan het krabbelen
Ik heb zo het voorgevoel dat t allemaal primabestgoed gaat komen met hare koninklijke muisheid. En die nutridrink, niet aan beginnen. Vieze gore plakkerige drek. Je kan dan beter zelf drankjes maken met griekse yoghurt, fruit, sap en andere lekkere dingen met flink kcal en heerlijkheid.. Dat spul staat stijf van de conserveringsmiddelen en smaakt daarom erg naar! En ik kan het weten, ik moet die shit bij onschuldige oude mensjes naar binnen praten.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:07 schreef cyclechick het volgende:
een vriendinnetje van mij heeft een tijdje van die speciale nutridrankjes genuttigd tussendoor, omdat ze teveel was afgevallen (door medicatie/ziekte etc). Dan heb je in een glas drinken flink wat kcal, als het je niet lukt om genoeg te eten, is dat wel een goede aanvulling.
Sterkte in ieder geval, meis! ik hoop dat het gauw allemaal weer beter gaat...
Dankje voor de waarschuwing. Ik ga sowieso extra aan de zuivelquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:12 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb zo het voorgevoel dat t allemaal primabestgoed gaat komen met hare koninklijke muisheid. En die nutridrink, niet aan beginnen. Vieze gore plakkerige drek. Je kan dan beter zelf drankjes maken met griekse yoghurt, fruit, sap en andere lekkere dingen met flink kcal en heerlijkheid.. Dat spul staat stijf van de conserveringsmiddelen en smaakt daarom erg naar! En ik kan het weten, ik moet die shit bij onschuldige oude mensjes naar binnen praten.
Ja, de gebakskraam staat hier al in de binnenstad. Absurd eigenlijkquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Miiiiighty mouuuuuse!!![]()
*tromgeroffel*
Ja, smoothies van volle yoghurt met bananen en aardbeien en mango's en dat soort meuk!Lekkerrrr!
En avocado's! Vet én lekker én gezond</avocado-ambassadrice>
Hehe pasta carbonara met volle roomsaus en spekkies helpt denk ik ook wel ja!![]()
En zíjn er überhaupt al oliebollen?![]()
O, en Muis: ijs lepelen! Die caloriebombekers van HaagenDaszszszss of Ben en Jerry's, met veel caramel en gesuikerde chocoladenootjes ertussenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja, de gebakskraam staat hier al in de binnenstad. Absurd eigenlijk
Ja, want anders was ik toch echt gewoon verzopenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:59 schreef kwakz0r het volgende:
uniek! wat een schrik!! gelukkig maar dat je vriend bij je was!!![]()
Uniek!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij gingen even een blokje om ompde fiets.
Blijjk ik met lensimplantaten een stukje nachtblind te zijn geworden.
Fiets ik halverwege een bochtje rechtdoor, midden in een sloot van een meter water diep, vol met eendekroosl. Fiets boven op me, en met geen mogelijkheid kon ik mijn hoofd boven water houden, dus ik schreeuwen.
Vriendlief stort het water in, trekt me eruit, trekt daarna fiets eruit..
Daarna nog een half uur fietsen, compleet nat, nu nog een bijna een uur onder de gestaan.
Nu doen mijn vingers het weer en volgens mij is de eendekroos zowat uit mijn haar maar mijn fiets, winterjas, broek, schoenen enzo zijn groen.
Oww wat was ik bang!
En nu naar bed, trillen! En morgen weer 4.30 uur op
Wat zij zegt iddquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:34 schreef shinydiscoball het volgende:
Jeetje Mo ik word er zelf een beetje naar van![]()
Weet ook niet zo goed wat ik tegen je moet zeggen maar ik wil je wel een virtuele knuffel geven!
Dat ja. Ik zit hier met een flinke brok in mn keel te lezen. Het is ook gewoon niet eerlijk.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:34 schreef shinydiscoball het volgende:
Jeetje Mo ik word er zelf een beetje naar van![]()
Weet ook niet zo goed wat ik tegen je moet zeggen maar ik wil je wel een virtuele knuffel geven!
Een hele strakke 36 is natuurlijk gewoon een 38quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:27 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik heb al maat 36.Heb nooit groter gehad ook, maar toen ik 68 woog, zat alles wel erg strak, dus toen ben ik serieus begonnen met afvallen (dat was in januari). Nu weeg ik weer 63, maar wil terug naar 61, en eigenlijk zelfs naar 58, maar dat hoeft niet per se.
Ik zou het liefst weer maat 34 hebben, maar ik weet niet of ik dat ooit nog haal. En ik wil sowieso een gezond gewicht behouden.
Dat heb ik ook moeten doen! Zoquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:58 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Nou met dat soort ellende heb ik dus ook te maken. Snap je nu waarom ik weer baal, elke keer als ik naar Zwolle moet?. O wij doen zó veel onzindingen daar! Vorige week het kwaliteitenspel gespeeld: dan geef je iemand uit je groepje een kaart met een kwaliteit en beargumenteert waarom die deze kwaliteit heeft.
Zo noemden ze mij idealistisch, enthousiast (klopt op zich wel) en moedig (omdat ik met horende studenten in een klas ga zitten) en flexibel (omdat ik 2 dagen per week heen en weer reis tussen Groningen en Zwolle). Nou, dat flexibele klopt sowieso al niet (en wat 2 dagen per week naar Zwolle reizen te maken heeft met flexibiliteit zie ik ook al niet zo). Ik vond het echt een kútopdracht, maar het schijnt typisch HBO te zijn
. Nee, laat mij maar lekker naar m'n stageschool gaan en in de praktijk uitvissen wat wel en niet werkt
.
eet je die dan gelijk op? ik mis je tussendoortjes!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:44 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Goedemorgen.
Moblo, wat erg allemaal! Wel goed hoe er mee om gegaan wordt, maar het lijkt me vreselijk zwaar.
PF: een erg strakke 36 zou idd een 38 geweest zijn, maar daar wilde ik niet aan, dus toen heb ik gewoon geen nieuwe broeken gekocht tot ik was afgevallen.
En een lijstje:
O: twee crackers met ham
L: couscoussalade met paprika
D: pasta carbonara
En boodschappen doen, dan meteen iets van fruit kopen, ik denk mandarijnen.
Ja, die komen er nog bij! Ik denk 2. Heb nu niets meer in huis, dus vandaar geen T.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:59 schreef cyclechick het volgende:
[..]
eet je die dan gelijk op? ik mis je tussendoortjes!
ah ja maar nu zitten de meeste boeken dicht he? die liggen gemiddeld met drie tegelijk open en aan mn rechterhand liggen stapels aantekeningen...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:47 schreef Blurred86 het volgende:
En Kwak; noem je dat rotzooi? je zou mijn bureau eens moeten zienBij mij is het trouwens zo dat hoe beter ik bezig ben hoe opgeruimder mijn bureau is
![]()
Maar fijn dat je goed bezig bent![]()
Weet niet hoe zwaar dyslectisch 'ie is, maar ff een schop geven kan helpen. Het is makkelijk om afraffelen als dyslexie voor te houden, maar je merkt gauw genoeg of inzet of dyslexie het echte probleem is. Ten minste, zo ging het indertijd met 'onze' groepsdyslect.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:24 schreef P.F het volgende:
Ik ben aan het dweilen met een open kraan? ZO veel spellingsfouten etc etc fouten. Ik ben zo lang bezig met de fouten te herschrijven dat ik alles beter gelijk zelf had kunnen doen. Leuk dat je dyslexie hebt, maar er bestaat ook nog een spellingcheck...
Thanks!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mini, heel veel plezier en succes op je congres hè! Waar in Amerika is het precies?
Ze is van het motto "dat lul ik wel even snel bij elkaar" wel super aardig meisje hoor, daar niet van..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Weet niet hoe zwaar dyslectisch 'ie is, maar ff een schop geven kan helpen. Het is makkelijk om afraffelen als dyslectie voor te houden, maar je merkt gauw genoeg of inzet of dyslectie het echte probleem is. Ten minste, zo ging het indertijd met 'onze' groepsdyslect.
En landen ook vaak zonder hoofdletter etc. Ik weet niet veel van dyslexie af, maar dat kan je toch wel bedenken?quote:- mensen uit verschillende culteren. (zo is er een programma dat zowel in Turkeye als in Amerika een groot succes is; en daar heerst toch niet echt de zelfde cultuur)
tip van flip: als je nog even tijd hebt om langs de anwb ofzo te gaan: er zijn speciale koffersloten die door de amerikaanse douane opengemaakt kunnen worden. en spanbanden zijn ook ok!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:32 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Thanks!Het is in Chicago, en daarna nog een weekje New York met mijn moeder en zusje.
We vertrekken morgenvroeg, best nog een gestress eigenlijk. Allemaal van die stomme dingen zoals dat je koffer niet op slot mag (dus ik zie het al helemaal gebeuren dat hij straks onderweg openspringt), of ik wel echt de formulieren om de VS in te komen goed ingevuld heb, of mijn koffer niet boven de 23kg uitkomt (=50 dollar bijbetalen op m'n binnenlandse vlucht) en of ik anders met 2 koffers wil gaan slepen of dingen thuis ga laten... Normaal ben ik vrij relaxt met dit soort dingen maar nu vind ik het toch wel een beetje spannend!
PF: vreselijk is dat hè, op die manier kost groepswerk altijd zo onnodig veel tijd!
Verdikkie, ik heb 'em zelf ook verkeerd gespeld!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:45 schreef P.F het volgende:
[..]
Ze is van het motto "dat lul ik wel even snel bij elkaar" wel super aardig meisje hoor, daar niet van..
[..]
En landen ook vaak zonder hoofdletter etc. Ik weet niet veel van dyslextie af, maar dat kan je toch wel bedenken?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:47 schreef loveli het volgende:
[..]
Verdikkie, ik heb 'em zelf ook verkeerd gespeld!
Ik heb een kokerrok, een pantalon en een colbertje. maar de pantalon past denk ik qua kleur net niet bij het colbertje... Hm..quote:Dames hoeven tegenwoordig niet meer perse in mantelpak of japon, al is dat in traditionelere kringen nog steeds gewenst. Vandaag de dag ben je in een chique japon echter al gauw overdressed. Wanneer een dame een rok draagt moet deze minstens tot over de knie vallen en blote benen zijn uit den boze. Panty�s of kousen zijn dus verplicht. Een hoed mag, maar hoeft absoluut niet. Een tas mag ook, maar deze mag niet te opvallend zijn. Een enveloppemodel is daarom het meest geschikt. Het principe van deux pi�ces geldt als vanouds. Dit houdt in dat de dame wanneer ze geen japon draagt, altijd haar blazer aanhoudt, zowel bij het dragen van een mantelpak als bij het dragen van een broekpak. Hoewel hier tot voorkort altijd een blouse op werd gedragen, mag er tegenwoordig ook voor een ander soort topje worden gekozen, zolang het maar chic oogt.
Dus een colbertje over een jurkje.. Huhquote:Bedenk trouwens wel dat de kledingcode ‘tenue de ville’ tegenwoordig broeken toestaat voor dames. Kijk naar Angela Merkel, Hillary Clinton of prinses Maxima en haar schoonzusters. Zij dragen naast keurige jurken of mantelpakjes ook wel eens een geklede broek met een mooie jasje bij wijze van tenue de ville.
Ik ook niet hoor pief.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:55 schreef P.F het volgende:
Jeetje, ik ben volgens mij als enige van dit topic nog nooit in de VS geweest! Wel heeel tof!
is t een verenigingsding? dan is tenue de ville gewoon "netjes" meestal, niet persé met rok (staat in jouw quote ook: broek mag) dus damesbroekpak mag, een jasje op een broek, of een jurkje met vestje (vergeet je parelketting nietquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:58 schreef P.F het volgende:
http://www.beatrijs.com/tenue-de-ville/
[..]
Dus een colbertje over een jurkje.. Huh!
Gewoon iets aantrekken wat je zelf fab vindt. Ik denk dat ze met tenue de ville bedoelen dat je niet in een spijkerbroek moet langskomen, maar wat meer aandacht aan jezelf mag besteden.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:56 schreef P.F het volgende:
Ik heb vanavond een diner in Tenue de Ville
Maarr... dat is toch voor overdag?!
[..]
Ik heb een kokerrok, een pantalon en een colbertje. maar de pantalon past denk ik qua kleur net niet bij het colbertje... Hm..
En ik heb nog 2 jurkjes waar je wel mijn knieën ziet.............
haha, nee joh! je kan t wel doen, als ehhh een soort statementquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:05 schreef P.F het volgende:
Ik heb wel een parelketting, moet ik die opdoen?
Ja, is afroei diner!
Als iedereen dat deed, zag de wereld er een stuk leuker uit!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:08 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
haha, nee joh! je kan t wel doen, als ehhh een soort statement
ik denk dat ze bedoelen "besteed aandacht aan je kleren, beetje netjes, maar geen galajurk" dus doe iets leuks aan en geniet!
Ik ook niet, hoor.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:55 schreef P.F het volgende:
Jeetje, ik ben volgens mij als enige van dit topic nog nooit in de VS geweest! Wel heeel tof!
Deze voor zover je hem kan zien (geen mouwen)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze is een beetje bloot..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit jasjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
rok+ parelkettingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De pantalonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel een leuk woord eigenlijk! Zou nog best een trend kunnen worden. "Die gast is echt gefietst man!"quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ook niet, hoor.
En DaD ook nog niet.
Ik moest vandaag onder andere 'als bijvoeglijk naamwoord gebruikte voltooide deelwoorden' nakijken en die moesten ze in een zinnetje zetten. Kreeg ik zinnen als: "De gefietste tante zit op de bank". Nou ja, wel correct vervoegd iig
.
Beste Piet,....quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:11 schreef loveli het volgende:
Hoe begin je een mail aan iemand binnen je bedrijf die wat hoger in de voedselketen staat? Als ik hem alleen van naam kende, zou ik "geachte heer Achternaam" schrijven. Maar tijdens een paar vergaderingen die we samen hebben bijgewoond, werd gewoon iedereen bij de voornaam genoemd. "Hallo Voornaam" vind ik eigenlijk te informeel, het is wel een man van 20 jaar ouder dan ik in een hogere functie.
Het jurkje is grijs, de panty zwart en de laarzen bruin. Die laarzen doe ik niet aan hoor! Dan zou ik rode stiletto's aandoen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:13 schreef loveli het volgende:
PF, loopbandkleren zijn leuk, maar wel heel bruin bij elkaar. Dat blauwe jurkje waarin je aan het koken bent lijkt me ook leuk, maar kan het niet echt goed zien. Aantrekken waarin jij het gevoel hebt dat je er goed uitziet, dat straal je er dan ook bij uit.
Je moet van eten houden en van proberen dan kom je al een heel eind.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat zijn jullie allemaal creabea!Ik kom niet eens verder dan peper en zout
Ja, daar zit wel de crux denk ik jaquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:06 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Je moet van eten houden en van proberen dan kom je al een heel eind.
Het is echt mijn favo hobby
Laureline, gecondoleerd.quote:Geachte meneer Jansen, beste Piet,
Hierbij huppeldepup ()
jouw duitser is leukquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:31 schreef AKnynke het volgende:
men, ik kom er net achter dat ik toch een heel stuk groter ben dan het vriendje, en dit is zonder hakken!
[ afbeelding ]
Moby who?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:33 schreef Viking84 het volgende:
Jouw vriendje lijkt op Moby, Nynke.
Ik ben zo'n oen trouwens: heb de accu's + oplader van m'n CI op m'n stageschool laten liggen. Vanochtend waren de accu's leeg, dus ik dacht slim te zijn om ze mee te nemen om ze op school op te laden voor het geval de accu die nog in m'n CI zat leeg ging op school. Naja, nu maar even stilte dan en morgenochtend weer geluid
.
Morgen heb ik voor het eerst Havo 1, over figuurlijk taalgebruik. Leuk onderwerp.
Ja! Dat dus!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:39 schreef Daph_ het volgende:
Ik had me jou heeeel anders voorgesteld Nynke!
Jij had toch langer haar?quote:
Tot schouder ofzo?quote:
nah, dat kan ik me niet herinneren!quote:
Mja het gezicht klopt welquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:58 schreef AKnynke het volgende:
[..]
nah, dat kan ik me niet herinneren! [ afbeelding ]
dat is het langste zoals ik het gehad heb in de laatste paar jaar, of eigenlijk zolang ik me kan herinneren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |