Ja, daar zit wel de crux denk ik jaquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:06 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Je moet van eten houden en van proberen dan kom je al een heel eind.
Het is echt mijn favo hobby
Laureline, gecondoleerd.quote:Geachte meneer Jansen, beste Piet,
Hierbij huppeldepup ()
jouw duitser is leukquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:31 schreef AKnynke het volgende:
men, ik kom er net achter dat ik toch een heel stuk groter ben dan het vriendje, en dit is zonder hakken!
[ afbeelding ]
Moby who?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:33 schreef Viking84 het volgende:
Jouw vriendje lijkt op Moby, Nynke.
Ik ben zo'n oen trouwens: heb de accu's + oplader van m'n CI op m'n stageschool laten liggen. Vanochtend waren de accu's leeg, dus ik dacht slim te zijn om ze mee te nemen om ze op school op te laden voor het geval de accu die nog in m'n CI zat leeg ging op school. Naja, nu maar even stilte dan en morgenochtend weer geluid
.
Morgen heb ik voor het eerst Havo 1, over figuurlijk taalgebruik. Leuk onderwerp.
Ja! Dat dus!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:39 schreef Daph_ het volgende:
Ik had me jou heeeel anders voorgesteld Nynke!
Jij had toch langer haar?quote:
Tot schouder ofzo?quote:
nah, dat kan ik me niet herinneren!quote:
Mja het gezicht klopt welquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:58 schreef AKnynke het volgende:
[..]
nah, dat kan ik me niet herinneren! [ afbeelding ]
dat is het langste zoals ik het gehad heb in de laatste paar jaar, of eigenlijk zolang ik me kan herinneren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |