abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73695563
dank jullie.. het was zo raar om iedereen weer te zien en dan te zeggen 'tot volgende week waarschijnlijk...'

ik hoop dat ze vanavond of morgen het bijltje erbij neerlegt.. dat hoopt iedereen eigenlijk, ook haar kinderen en man.. wat een geweldige lieve en zorgzame en dappere mensen... er zijn al meer dan 100 mensen geweest! In anderhalve dag... 100! Zo geliefd was is ze...

De familie die er vandaag was, was ook helemaal verbaasd
Het was verder ook gewoon 'gezellig'. En er werden veel anekdotes verteld..

Dit is de eerste keer in mijn leven dat ik zo duidelijk afscheid van iemand heb genomen.. zo duidelijk tegen een helder iemand 'doeg... tot later!' heb moeten zeggen, in de hoop dat je elkaar ooit nog 's ergens tegenkomt..

ik ga zo maar lekker tegen René aanzitten.. en slapen...

[ Bericht 0% gewijzigd door motorbloempje op 14-10-2009 22:27:46 ]
Ja doei.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 22:16:04 #202
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_73697126
Moeilijk is dat he, Blootje...

Zo heb ik afscheid genomen van m'n oma in januari. Ik ben teruggegaan naar Zweden terwijl ik wist dat ze over een paar dagen zou overlijden, het was maar de vraag wanneer. Ik word er weer helemaal verdrietig van, de manier waarop jij dit nu vertelt..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_73697133
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 14:27 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik heb al maat 36. Heb nooit groter gehad ook, maar toen ik 68 woog, zat alles wel erg strak, dus toen ben ik serieus begonnen met afvallen (dat was in januari). Nu weeg ik weer 63, maar wil terug naar 61, en eigenlijk zelfs naar 58, maar dat hoeft niet per se.

Ik zou het liefst weer maat 34 hebben, maar ik weet niet of ik dat ooit nog haal. En ik wil sowieso een gezond gewicht behouden.
Een hele strakke 36 is natuurlijk gewoon een 38

Ik heb een nieuwe broek gekocht, maat 34 ( ), omdat de 36 ruim zat en de 34 strak. Dus ik dacht: die broek loopt wel uit.... Is er net een knoop gesprongen Gelukkig had ik twee knopen

Maar ik ga denk ik wel terug ! Ik heb hem niet eens een week!!
pi_73697333
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:58 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.

Nou met dat soort ellende heb ik dus ook te maken. Snap je nu waarom ik weer baal, elke keer als ik naar Zwolle moet? . O wij doen zó veel onzindingen daar! Vorige week het kwaliteitenspel gespeeld: dan geef je iemand uit je groepje een kaart met een kwaliteit en beargumenteert waarom die deze kwaliteit heeft.
Zo noemden ze mij idealistisch, enthousiast (klopt op zich wel) en moedig (omdat ik met horende studenten in een klas ga zitten) en flexibel (omdat ik 2 dagen per week heen en weer reis tussen Groningen en Zwolle). Nou, dat flexibele klopt sowieso al niet (en wat 2 dagen per week naar Zwolle reizen te maken heeft met flexibiliteit zie ik ook al niet zo ). Ik vond het echt een kútopdracht, maar het schijnt typisch HBO te zijn . Nee, laat mij maar lekker naar m'n stageschool gaan en in de praktijk uitvissen wat wel en niet werkt .
Dat heb ik ook moeten doen! Zo leuk !!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_73697589
Mo......

Wat ontzettend klote! Ik zit in de UB dus ik kan niet huilen maar pfff hoe je het beschrijft.. !
  woensdag 14 oktober 2009 @ 23:01:38 #206
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73699022
Ik ga naar bed!
Nog een heeel dikke virtual hug voor Mootje!

Kittehz

Trusten allemaal!

Edit: oh en deze vond ik ook leuk!

Dat brengt het idee 'virtual hug' iets beter over
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  donderdag 15 oktober 2009 @ 08:30:26 #207
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73704010
Goeiemorgen .
Niet meer actief op Fok!
pi_73704182
Goedemorgen.

Moblo, wat erg allemaal! Wel goed hoe er mee om gegaan wordt, maar het lijkt me vreselijk zwaar.

PF: een erg strakke 36 zou idd een 38 geweest zijn, maar daar wilde ik niet aan, dus toen heb ik gewoon geen nieuwe broeken gekocht tot ik was afgevallen .

En een lijstje:
O: twee crackers met ham
L: couscoussalade met paprika
D: pasta carbonara

En boodschappen doen, dan meteen iets van fruit kopen, ik denk mandarijnen.
pi_73704352
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 08:44 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Goedemorgen.

Moblo, wat erg allemaal! Wel goed hoe er mee om gegaan wordt, maar het lijkt me vreselijk zwaar.

PF: een erg strakke 36 zou idd een 38 geweest zijn, maar daar wilde ik niet aan, dus toen heb ik gewoon geen nieuwe broeken gekocht tot ik was afgevallen .

En een lijstje:
O: twee crackers met ham
L: couscoussalade met paprika
D: pasta carbonara

En boodschappen doen, dan meteen iets van fruit kopen, ik denk mandarijnen.
eet je die dan gelijk op? ik mis je tussendoortjes!
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_73704454
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 08:59 schreef cyclechick het volgende:

[..]

eet je die dan gelijk op? ik mis je tussendoortjes!
Ja, die komen er nog bij! Ik denk 2. Heb nu niets meer in huis, dus vandaar geen T.
pi_73704477
hoi! dank voor alle knuffels heb vannacht echt klote geslapen, maar ben toch maar naar college gegaan. Werd 7.45 wakker dus moest haasten en heb ergens een pakje sultana gevonden, want na brood smeren geen tijd voor ontbijt met kwark ofzo.

Lijstje:

O: sultana
T: appel
L: 3 boterhammen pindakaas
T: banaan
D: zelfgebakken en -gemaakte hamburgers met wat gewokte groente en rostischijven

en daarna weer naar een borrel geen zin in
Ja doei.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 09:13:09 #212
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73704556
Uniekje! Wat een verhaal ! Gelukkig was je vriend erbij zeg.

En Mo: inderdaad een big virtual hug voor jou. Wat een k** situatie...
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_73705028
Mo, sterkte, wat een nare situatie zeg!

mijn lijstje:
O: 3 (!) boterhammen met kipfilet, pesto &kaas, tomaat
T: peer
L: ? --> ik denk 2 boterhammen
T: ook maar mandarijnen halen, goed idee!
T: 2 crackers met leverworst & smeerkaas
D: ?? misschien pas na het sporten..
S: spinningles geven 1 u, fysio oefeningen
  Vis een optie? donderdag 15 oktober 2009 @ 09:48:28 #214
70532 loveli
N
pi_73705161
Mo, ik had het op MF al gelezen en het is te bizar voor woorden hoe snel het gaat. Als ik daar lees hoe iedereen betrokken is, is het op een bizarre manier ook ontzettend mooi. Niet dat het mooi is dat iemand gaat overlijden, maar je begrijpt me wel. Tof dat je er bent geweest en soort van afscheid hebt kunnen nemen. Als er een frikadel op je eetlijstje komt te staan, is die helemaal op z'n plek

Uniek, bij het eerste stuk van je post moest ik lachen, maar het idee dat het als je alleen was geweest andrs had kunnen gaan is wel doodeng. Heb je nog een beetje kunnen bijkomen of zit je als zombie op je werk?

Moussy, kudo's en al het beste!
crap in = crap out
pi_73705264
het was en is ook super mooi dat een 'internetgroepje' zo hecht kan zijn..

toen we daar gisteren waren in het ziekenhuis met al die bekende brikkers, was het ook een soort reunie, omdat ik velen al een tijd niet gezien had. De reden dat we elkaar weer zagen is echt niet puik.. maar dat je op dat soort momenten samen sterk bent en elkaar steunt en knuffelt en opbeurt.. maar ook gezellig grapjes maken en iedereen die huilend terugkwam uit haar kamer kwam ook lachend weer terug als ze even bij was geweest, omdat ze dan meteen weer debiel ging liggen doen en grapjes maakte

de frikadel was er bijna gekomen gisteravond, we hadden nog liggen, maar zijn aan de kipshoarma gegaan. na de uitvaart eten we er wel zeker een
Ja doei.
pi_73705430
Goedemorgen.

Muis, ik denk dat je voor je gezondheid toch ook moet proberen om veel groente binnen te krijgen.
Misschien lukt dat in soepvorm? Broccolisoep, spinaziesoep en erwtensoep enzo.
Ik hoop dat je snel wat opknapt.

Uniekhoorn.
Zoiets zou mij ook kunnen gebeuren.
Al een beetje van de schrik bekomen?

Pfff, MoBlo.
Mooi en moeilijk, nare combinatie.

Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: salade van witlof en 2 gekookt ei (390kcals)
L: tomaatjes, mozzarella, zwarte olijven (490kcals)
T: paprika, turkse geitenkaas (350kcals)
D: onbekend stamppot zuurkool met quornschijf (575)

Planning voor vandaag:
O: salade van witlof en 2 gekookt ei (390kcals)
L: tomaatjes, turkse geitenkaas en paprika (400kcals)
T: kliekje zuurkool met quornschijf (300kcals)
D: onbekend
S: uur sporten
T: biertje (80kcals)
pi_73706220
Morge!

Sterkte voor Mo en iedereen die het nog meer nodig heeft

Lijstje vandaag:

O: yoghurt met muesli
S: 20 min hardlopen
L: 2 boterhammen kipfilet/rauwkost, beker optimel
T: kiwi of appel
D: ?
T: beetje kwark ofzo
pi_73706766
Ik heb een deadline.. En dit keer ben ik het meest ijverig etc.

En ik denk dat het niet eens onwil maar ze KUNNEN niet beter.

pffff.
pi_73706781
Toch maar eens een lijstje!

Resultaat van gisteren:
O: 2Brood + Kipfilet
T: Rijstenkoek + 2 Kiwi
L: Salade met gerookte kip/bacon
T: Appel
D: Krieltjes/Hamburger/Salade
S: 1 uur spinning

Planning voor vandaag:
O: 2 Brood + Kipfilet
T: Rijstenkoek + 2 Kiwi
L: 3 Brood + Kipfilet
T: Appel
D: onbekend
S: 1uur Spinning
pi_73707308
Nog een knuffel voor Moblo. Wat gaat het snel zeg!

AardEngel: ik vind je lijstjes eigenlijk wel erg weinig voor een man, zeker als je ook nog gaat spinnen.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_73707801
Lijstje vandaag:
O: Kwark + verse aardbeien
L: Twee boterhammen kaas, een appelstroop.
T: Handje nootjes, augurk.
A: Quiche met gehakt, broccoli, prei, ui en kaas.
T: Beetje ijs met saus.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_73709831
ik zag vanochtend aan mijn werkplek dat ik goed bezig ben deze week: als ik "in the flow" zit verzamelt zich een stapel rotzooi op mijn buro van heb ik jou daar. dit valt nog mee. de mappen heb ik gisteren nl. dichtgedaan en in de kast teruggestopt

Kwak
  donderdag 15 oktober 2009 @ 12:38:01 #223
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73709911
Goed bezig kwak!
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_73710106
Lekker bezig kwak!

Hier een aanvulling van mijn lijstje:

O: 3 boterhammen kip/kaas, verse jus
L: broodje bapao
T: peer
T: mandarijnen, 2 crackers
D: AH kant en klaar, maar wel dagvers, dus minder erg? kipfilet met groente (broccoli en worteltjes) en krieltjes. Saus zit er los bij, dus misschien laat ik die wel weg.
S: spinning

Hmmm, niet supergoed, maar nog altijd geen koekjes/chocola en tot nu toe ook even geen zin in, dus das mooi
  donderdag 15 oktober 2009 @ 12:47:01 #225
229513 Blurred86
Live Positive
pi_73710178
Heftig zeg Moblo! Sterkte

En Kwak; noem je dat rotzooi? je zou mijn bureau eens moeten zien Bij mij is het trouwens zo dat hoe beter ik bezig ben hoe opgeruimder mijn bureau is
Maar fijn dat je goed bezig bent

en nog even over de maten-discussie:
ik heb van broeken en rokjes maat 36/38, en van boven eigenlijk maat 36 maar dat is meestal te kort dus dan koop ik maar 38 en dan flubbert het

lijstje:
O: havermout met banaan en pindakaas en lijnzaad
L: 4x volkoren boterham (1x tosti ham-kaas met ketchup, 1 dubbele vegapate) +2x koffie met melk
T: 2x volkoren boterham (1 dubbele geitensmeerkaas)
D: ?
T: blauwe bessen met yoghurt en muesli
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_73710294
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 12:47 schreef Blurred86 het volgende:
En Kwak; noem je dat rotzooi? je zou mijn bureau eens moeten zien Bij mij is het trouwens zo dat hoe beter ik bezig ben hoe opgeruimder mijn bureau is
Maar fijn dat je goed bezig bent

ah ja maar nu zitten de meeste boeken dicht he? die liggen gemiddeld met drie tegelijk open en aan mn rechterhand liggen stapels aantekeningen...

had ik al gepost wat de uitslag was in t ziekenhuis (gaar zeefhoofd heeft). k heb geen enge dingen, alleen een katten en huisstofmijtallergie. krijg spray en pillen en ben dan hopelijk minder vaak verkouden of met geirriteerde stem/longen...

gaap... ik ga vanmiddag maar thuiswerken, met een boek op de bank. want de werkflow van vandaag is erbarmelijk en mijn concentratie ook...
Kwak
pi_73710601
ik zou gaan leren, maar nu zitten we al 2 uur in de kantine niets te doen
Ja doei.
pi_73711377
Dan post ik ook nog maar een lijstje, waarschijnlijk de laatste normale voor de komende twee weken.
O: 2x geroosterd brood met 1 gekookt eitje en een beetje fritessaus
L: 2x volkorenbrood met 30+-kaas
T: flesje nep-Vie, misschien wat yoghurt
D: rijst met vegaschnitzel, satésaus en broccoli (ik heb naar loveli geluisterd!)
T: halve focaccia, wijntje, fruit
pi_73711427
Mooi dat je zo lekker bezig bent kwak! Maar bij mij is het ook: hoe beter ik bezig ben, hoe netter mijn bureau is. Als ik aan het rommelen ben, ligt er allerhande troep op mijn bureau. Zodra ik besluit om stevig aan het werk te gaan, gaat al die troep van mn bureau af zodat mn boeken er goed kunnen liggen enzo. Sowieso moet mijn kamer opgeruimd zijn om goed te kunnen werken . Vind je bureau nog wel meevallen qua rommel, het ziet er wel overzichtelijk uit.

Ik zit 'lekker' huiswerk te maken, wil vandaag alle opdrachten afhebben zodat ik morgen echt met tentamens leren kan beginnen. Opdracht 1 (vd 2) is nu bijna af en nu loop ik vast op een stomme omschrijving . Stom, want heel erg makkelijk.

Edit: omschrijving als in, een formule invullen en dan zo omschrijven dat er een bepaalde waarde uit komt.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  donderdag 15 oktober 2009 @ 13:21:58 #230
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73711474
Hm je laatste T klinkt heerlijk Mini

Mijn lijstje lijkt op die van gister:
O: bakje yoghurt
T: speculaasje (damn you!)
L: 2 boterhammen; 1x appelstroop, 1x hagelslag
S: RPM
D: zuurkoolstammpot met stukje worst
pi_73713180
Mini, heel veel plezier en succes op je congres hè! Waar in Amerika is het precies?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 14:21:23 #232
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_73713557
voor cycle: je kunt mijn jas ook online kopen bij de winkel waar ik hem gekocht heb..en ik denk dat ze zelfs naar Nederland verschippen!
pi_73713667
Ik ben aan het dweilen met een open kraan? ZO veel spellingsfouten etc etc fouten. Ik ben zo lang bezig met de fouten te herschrijven dat ik alles beter gelijk zelf had kunnen doen. Leuk dat je dyslexie hebt, maar er bestaat ook nog een spellingcheck...
  Vis een optie? donderdag 15 oktober 2009 @ 14:31:31 #234
70532 loveli
N
pi_73713951
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 14:24 schreef P.F het volgende:
Ik ben aan het dweilen met een open kraan? ZO veel spellingsfouten etc etc fouten. Ik ben zo lang bezig met de fouten te herschrijven dat ik alles beter gelijk zelf had kunnen doen. Leuk dat je dyslexie hebt, maar er bestaat ook nog een spellingcheck...
Weet niet hoe zwaar dyslectisch 'ie is, maar ff een schop geven kan helpen. Het is makkelijk om afraffelen als dyslexie voor te houden, maar je merkt gauw genoeg of inzet of dyslexie het echte probleem is. Ten minste, zo ging het indertijd met 'onze' groepsdyslect.

[ Bericht 0% gewijzigd door loveli op 15-10-2009 14:48:24 ]
crap in = crap out
pi_73714004
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 14:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mini, heel veel plezier en succes op je congres hè! Waar in Amerika is het precies?
Thanks! Het is in Chicago, en daarna nog een weekje New York met mijn moeder en zusje.
We vertrekken morgenvroeg, best nog een gestress eigenlijk. Allemaal van die stomme dingen zoals dat je koffer niet op slot mag (dus ik zie het al helemaal gebeuren dat hij straks onderweg openspringt ), of ik wel echt de formulieren om de VS in te komen goed ingevuld heb, of mijn koffer niet boven de 23kg uitkomt (=50 dollar bijbetalen op m'n binnenlandse vlucht) en of ik anders met 2 koffers wil gaan slepen of dingen thuis ga laten... Normaal ben ik vrij relaxt met dit soort dingen maar nu vind ik het toch wel een beetje spannend!

PF: vreselijk is dat hè, op die manier kost groepswerk altijd zo onnodig veel tijd!
pi_73714099
doe er een spanband omheen voor de zekerheid

veel plezier en succes
Ja doei.
pi_73714511
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 14:31 schreef loveli het volgende:

[..]

Weet niet hoe zwaar dyslectisch 'ie is, maar ff een schop geven kan helpen. Het is makkelijk om afraffelen als dyslectie voor te houden, maar je merkt gauw genoeg of inzet of dyslectie het echte probleem is. Ten minste, zo ging het indertijd met 'onze' groepsdyslect.
Ze is van het motto "dat lul ik wel even snel bij elkaar" wel super aardig meisje hoor, daar niet van..
quote:
- mensen uit verschillende culteren. (zo is er een programma dat zowel in Turkeye als in Amerika een groot succes is; en daar heerst toch niet echt de zelfde cultuur)
En landen ook vaak zonder hoofdletter etc. Ik weet niet veel van dyslexie af, maar dat kan je toch wel bedenken?
pi_73714555
@ mini
kun je niet een tie rib? (zo een gekleurd plastic draadje) door het slotje heen doen voor de zekerheid?
pi_73714582
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 14:32 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Thanks! Het is in Chicago, en daarna nog een weekje New York met mijn moeder en zusje.
We vertrekken morgenvroeg, best nog een gestress eigenlijk. Allemaal van die stomme dingen zoals dat je koffer niet op slot mag (dus ik zie het al helemaal gebeuren dat hij straks onderweg openspringt ), of ik wel echt de formulieren om de VS in te komen goed ingevuld heb, of mijn koffer niet boven de 23kg uitkomt (=50 dollar bijbetalen op m'n binnenlandse vlucht) en of ik anders met 2 koffers wil gaan slepen of dingen thuis ga laten... Normaal ben ik vrij relaxt met dit soort dingen maar nu vind ik het toch wel een beetje spannend!

PF: vreselijk is dat hè, op die manier kost groepswerk altijd zo onnodig veel tijd!
tip van flip: als je nog even tijd hebt om langs de anwb ofzo te gaan: er zijn speciale koffersloten die door de amerikaanse douane opengemaakt kunnen worden. en spanbanden zijn ook ok!

ik heb toen ik in amerika incheckte om terug nte gaan gewacht tot mn koffer door de scanner was (en doorzocht was, de glimmende kaften van mn reisgidsen deden het alarm afgaan) en hem daarna nog op slot mogen doen. (kleine luchthaven, wie weet heb jij dat ook wel!)
Kwak
  Vis een optie? donderdag 15 oktober 2009 @ 14:47:41 #240
70532 loveli
N
pi_73714591
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 14:45 schreef P.F het volgende:

[..]

Ze is van het motto "dat lul ik wel even snel bij elkaar" wel super aardig meisje hoor, daar niet van..
[..]

En landen ook vaak zonder hoofdletter etc. Ik weet niet veel van dyslextie af, maar dat kan je toch wel bedenken?
Verdikkie, ik heb 'em zelf ook verkeerd gespeld!
crap in = crap out
pi_73714642
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 14:47 schreef loveli het volgende:

[..]

Verdikkie, ik heb 'em zelf ook verkeerd gespeld!
Een forumpost is wel iets anders dan een paper. Maar is idd zonder t, snap niet wat die t daar doet
pi_73714711
Ik vind het ook allemaal erg spannend Mini! Wij vertrekken zondag. Het invullen van die visa waiver en een grensformulier en weet ik wat allemaal. Maar het komt allemaal wel goed. Zitten we tegelijk in New York? En moet je zelf ook spreken op het congres?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_73714862
Jeetje, ik ben volgens mij als enige van dit topic nog nooit in de VS geweest! Wel heeel tof!
pi_73714932
Ik heb vanavond een diner in Tenue de Ville

Maarr... dat is toch voor overdag?!
quote:
Dames hoeven tegenwoordig niet meer perse in mantelpak of japon, al is dat in traditionelere kringen nog steeds gewenst. Vandaag de dag ben je in een chique japon echter al gauw overdressed. Wanneer een dame een rok draagt moet deze minstens tot over de knie vallen en blote benen zijn uit den boze. Panty�s of kousen zijn dus verplicht. Een hoed mag, maar hoeft absoluut niet. Een tas mag ook, maar deze mag niet te opvallend zijn. Een enveloppemodel is daarom het meest geschikt. Het principe van deux pi�ces geldt als vanouds. Dit houdt in dat de dame wanneer ze geen japon draagt, altijd haar blazer aanhoudt, zowel bij het dragen van een mantelpak als bij het dragen van een broekpak. Hoewel hier tot voorkort altijd een blouse op werd gedragen, mag er tegenwoordig ook voor een ander soort topje worden gekozen, zolang het maar chic oogt.
Ik heb een kokerrok, een pantalon en een colbertje. maar de pantalon past denk ik qua kleur net niet bij het colbertje... Hm..

En ik heb nog 2 jurkjes waar je wel mijn knieën ziet.............
pi_73714991
http://www.beatrijs.com/tenue-de-ville/
quote:
Bedenk trouwens wel dat de kledingcode ‘tenue de ville’ tegenwoordig broeken toestaat voor dames. Kijk naar Angela Merkel, Hillary Clinton of prinses Maxima en haar schoonzusters. Zij dragen naast keurige jurken of mantelpakjes ook wel eens een geklede broek met een mooie jasje bij wijze van tenue de ville.
Dus een colbertje over een jurkje.. Huh !
  donderdag 15 oktober 2009 @ 15:00:22 #246
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73715064
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 14:55 schreef P.F het volgende:
Jeetje, ik ben volgens mij als enige van dit topic nog nooit in de VS geweest! Wel heeel tof!
Ik ook niet hoor pief.
pi_73715183
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 14:58 schreef P.F het volgende:
http://www.beatrijs.com/tenue-de-ville/
[..]

Dus een colbertje over een jurkje.. Huh !
is t een verenigingsding? dan is tenue de ville gewoon "netjes" meestal, niet persé met rok (staat in jouw quote ook: broek mag) dus damesbroekpak mag, een jasje op een broek, of een jurkje met vestje (vergeet je parelketting niet ) etc.

t is meer voor de mannen: wel een jasje, geen smoking of rokkostuum...

"gekleed" is de nederlandse term denk ik... (tenue de viulle hoeft niet persé overdag te zijn)

het kan ook nog dat ze gewoon bedoelen dat je níet in galakleding hoeft, voor t geval mensen dat per ongeluk dachten en dat ze "gewone kleren" bedoelen... altijd zo lasitg met studentenverenigingen!
Kwak
  Vis een optie? donderdag 15 oktober 2009 @ 15:04:45 #248
70532 loveli
N
pi_73715206
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 14:56 schreef P.F het volgende:
Ik heb vanavond een diner in Tenue de Ville

Maarr... dat is toch voor overdag?!
[..]

Ik heb een kokerrok, een pantalon en een colbertje. maar de pantalon past denk ik qua kleur net niet bij het colbertje... Hm..

En ik heb nog 2 jurkjes waar je wel mijn knieën ziet.............
Gewoon iets aantrekken wat je zelf fab vindt. Ik denk dat ze met tenue de ville bedoelen dat je niet in een spijkerbroek moet langskomen, maar wat meer aandacht aan jezelf mag besteden.
crap in = crap out
pi_73715219
Ik heb wel een parelketting, moet ik die opdoen?

Ja, is afroei diner !
pi_73715358
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:05 schreef P.F het volgende:
Ik heb wel een parelketting, moet ik die opdoen?

Ja, is afroei diner !
haha, nee joh! je kan t wel doen, als ehhh een soort statement
ik denk dat ze bedoelen "besteed aandacht aan je kleren, beetje netjes, maar geen galajurk" dus doe iets leuks aan en geniet!
Kwak
pi_73715416
iemand nog filmtips om te nedaolnwod?
Kwak
  Vis een optie? donderdag 15 oktober 2009 @ 15:10:18 #252
70532 loveli
N
pi_73715439
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:08 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

haha, nee joh! je kan t wel doen, als ehhh een soort statement
ik denk dat ze bedoelen "besteed aandacht aan je kleren, beetje netjes, maar geen galajurk" dus doe iets leuks aan en geniet!
Als iedereen dat deed, zag de wereld er een stuk leuker uit!
crap in = crap out
  donderdag 15 oktober 2009 @ 15:10:37 #253
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73715449
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 14:55 schreef P.F het volgende:
Ik ook niet, hoor.
En DaD ook nog niet .

Ik moest vandaag onder andere 'als bijvoeglijk naamwoord gebruikte voltooide deelwoorden' nakijken en die moesten ze in een zinnetje zetten. Kreeg ik zinnen als: "De gefietste tante zit op de bank" . Nou ja, wel correct vervoegd iig .
Niet meer actief op Fok!
pi_73715513
PF ik ben ook nog nooit in de VS geweest hoor

Snel lijst:
O: 2 bruine boterhammen met hagelslag, halve beker optimel, glas thee
T: plakje ontbijtkoek (63 kCal)
L: bruine boterham gekookt ei, bruine boterham met boter en gebraden gehakt, appel, banaan
T: nog niks
D: wat de pot schaft

Heb vandaag ruim 5 uur gewerkt Ik merk wel dat als ik éérder begin, ik iets langer kan werken zonder dat ik gelijk erg moe word.. Nadeel is alleen wel dat als ik om 07.45 op mijn werk wil zijn (zoals vandaag), dat ik dan om 06.50 de deur uit moet en dat is wel errug vroeg Vandaag kwam ik bij vriendje vandaan
pi_73716288
Ok ik heb deze:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze voor zover je hem kan zien (geen mouwen)
SPOILER
Deze is een beetje bloot..
SPOILER
Dit jasje
SPOILER
rok+ parelkettingen
SPOILER
De pantalon
SPOILER
  donderdag 15 oktober 2009 @ 15:34:08 #256
215237 Laureline
pi_73716314
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:10 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik ook niet, hoor.
En DaD ook nog niet .

Ik moest vandaag onder andere 'als bijvoeglijk naamwoord gebruikte voltooide deelwoorden' nakijken en die moesten ze in een zinnetje zetten. Kreeg ik zinnen als: "De gefietste tante zit op de bank" . Nou ja, wel correct vervoegd iig .
Wel een leuk woord eigenlijk! Zou nog best een trend kunnen worden. "Die gast is echt gefietst man!"
  donderdag 15 oktober 2009 @ 15:36:02 #257
238448 P.F
pi_73716388
Whehe.

De gefietste tante, dat is een tante die gebracht is achter op de fiets en nu op de bank zit ?
  donderdag 15 oktober 2009 @ 15:36:15 #258
175447 ColdFeet
pi_73716397
Hoi. Ik ben druk aan het werk, dus weinig tijd voor slowchat. Wel een lijst, zij het een rare.

O: 2 eieren
T: 3 koekjes, zelfgebakken
L: dubbele boterham appelstroop
T: kliekje witlofstamppot*
T: nog een appel
T: paar amandelen
S: naar huis rennen met een omweg, km of 7*
D: salade met appel, parmezaan, noten, pancetta

*Je moet toch wat, als je tot 7 uur college moet geven en toch nog wilt sporten Ik eet voor het college die witlof, dan tijdens nog een appel, erna wat nootjes en dan ga ik nog even wat zooi op Blackboard zetten, dan rond kwart voor 8 omkleden op 't werk en gaan rennen
  donderdag 15 oktober 2009 @ 15:54:36 #259
86105 Thrilled
-
pi_73717090
Zometeen intake test
  donderdag 15 oktober 2009 @ 16:09:01 #260
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_73717582
Hoi,
Thanks guys
Mijn vriend is tevens collega en die zat vanmiddag steeds met een grijns om zijn mond, hij is zo blij dat hij mij nog heeft *smelt*

Mooi opgeruimd kwak!
Mini Wat spannend!! Veel plezier
Mo: Goed dat je erheen bent gegaan, heel bijzonder

Lijst:
4 x zelfgemaakt brood met osseworst
1 xkom yoghurt
2 x glas halvolle melk
2 x kom soep
2 x appel
1 x pruim
handje amandelen
D: Halve kip uit de oven met 250 gram ovenfriet, met daarbij zelfgemaakte appelmoes en pepersaus.

En nu ga ik nog even een brood maken, dit keer met wat bier erbij, kijken of het dan wat luchtiger wordt

[ Bericht 2% gewijzigd door uniekhoorn op 15-10-2009 16:17:38 ]
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Zalando Lounge - Grote Merken, Veel KortingVoordelig uit? Ticketveiling.nlZalando Lounge - Grote Merken, Veel Korting
  Vis een optie? donderdag 15 oktober 2009 @ 16:11:56 #261
70532 loveli
N
pi_73717698
Hoe begin je een mail aan iemand binnen je bedrijf die wat hoger in de voedselketen staat? Als ik hem alleen van naam kende, zou ik "geachte heer Achternaam" schrijven. Maar tijdens een paar vergaderingen die we samen hebben bijgewoond, werd gewoon iedereen bij de voornaam genoemd. "Hallo Voornaam" vind ik eigenlijk te informeel, het is wel een man van 20 jaar ouder dan ik in een hogere functie.
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 15 oktober 2009 @ 16:12:42 #262
70532 loveli
N
pi_73717740
*zwaait naar CF*
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 15 oktober 2009 @ 16:13:37 #263
70532 loveli
N
pi_73717784
PF, loopbandkleren zijn leuk, maar wel heel bruin bij elkaar. Dat blauwe jurkje waarin je aan het koken bent lijkt me ook leuk, maar kan het niet echt goed zien. Aantrekken waarin jij het gevoel hebt dat je er goed uitziet, dat straal je er dan ook bij uit.
crap in = crap out
  donderdag 15 oktober 2009 @ 16:18:41 #264
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_73717957
Ik zou: heer achternaam doen, zit je altijd goed.
Wil hij dat niet dan zal hij het wel aangeven.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 15 oktober 2009 @ 16:18:43 #265
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_73717958
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 16:11 schreef loveli het volgende:
Hoe begin je een mail aan iemand binnen je bedrijf die wat hoger in de voedselketen staat? Als ik hem alleen van naam kende, zou ik "geachte heer Achternaam" schrijven. Maar tijdens een paar vergaderingen die we samen hebben bijgewoond, werd gewoon iedereen bij de voornaam genoemd. "Hallo Voornaam" vind ik eigenlijk te informeel, het is wel een man van 20 jaar ouder dan ik in een hogere functie.
Beste Piet,....
  donderdag 15 oktober 2009 @ 16:20:54 #266
238448 P.F
pi_73718044
Ik zou zeggen

Geachte heer Achternaam

En als hij dan de volgende keer zegt:

Beste Loveli,

Dan doe jij de volgende keer "Beste Voornaam"

Zo heb ik dat geleerd bij de communicatie @ bedrijfsdinges
  donderdag 15 oktober 2009 @ 16:21:27 #267
238448 P.F
pi_73718060
En het maakt niet heel erg uit, ik zou het te formeel doen.. En dan doen wat hij doet.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 16:22:24 #268
238448 P.F
pi_73718096
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 16:13 schreef loveli het volgende:
PF, loopbandkleren zijn leuk, maar wel heel bruin bij elkaar. Dat blauwe jurkje waarin je aan het koken bent lijkt me ook leuk, maar kan het niet echt goed zien. Aantrekken waarin jij het gevoel hebt dat je er goed uitziet, dat straal je er dan ook bij uit.
Het jurkje is grijs, de panty zwart en de laarzen bruin. Die laarzen doe ik niet aan hoor! Dan zou ik rode stiletto's aandoen.

Het vervelende is dat ik mij er sowieso wel goed in voel, maar ook bang ben op commentaar. Want "een mini rokje is geen TDV" etc..
  donderdag 15 oktober 2009 @ 16:46:25 #269
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_73718960
ik heb geen verstand van kleding

wel een beetje van hamburgers, maar ben aan het twijfelen wat ik er doorheen ga gooien.

Ik ga van anderhalf kilo rundergehakt en batch hamburgers maken.
Er gaat sowieso peterselie, hele fijne rode ui, wat knoflook, panneermeel en eierdooier doorheen.
Nu zit ik te twijfelen of ik er wat mosterd en ketchup doorheen moet doen en zo ja, hoeveel.

Of heeft iemand nog een lekker hamburgerrecept?
Ja doei.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 16:58:31 #270
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_73719365
Een klein beetje munt vind ik er wel lekker doorheen.
Bekijk het streamingaanbod van PrimevideoDe beste bordspellen vind je bij 999 GamesBig Fish Games
  donderdag 15 oktober 2009 @ 16:59:01 #271
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_73719383
nootmuskaat knoflookpoeder, chilipoeder, gedroogde koriander....evt. beetje ketjap
Kwak
  donderdag 15 oktober 2009 @ 17:00:34 #272
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73719439
Wat zijn jullie allemaal creabea! Ik kom niet eens verder dan peper en zout
  donderdag 15 oktober 2009 @ 17:03:08 #273
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_73719511
hm... ook lekker

en deze heb ik net gevonden: Zelf hamburgers maken..
Ja doei.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 17:04:24 #274
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_73719546
en nu zing ik heel erg hard mee met de muziek van de Musical RENT heerlijk
Ja doei.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 17:06:01 #275
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_73719581
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 17:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat zijn jullie allemaal creabea! Ik kom niet eens verder dan peper en zout
Je moet van eten houden en van proberen dan kom je al een heel eind.
Het is echt mijn favo hobby
  donderdag 15 oktober 2009 @ 17:09:40 #276
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_73719679
ik kook vanavond voor een culivriendje... indonesisch (wel met cheat boemboes, maar niet van conimex maar lekkere van de toko)
nasi putih
daging semoor
ajam pedis
atjar ketimun

@moblo: voor mij maakte nootmuskaat hét verschil toen ik in de USA ineens gehakt moest maken zonder mn favo mixjes
Kwak
  donderdag 15 oktober 2009 @ 17:34:23 #277
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_73720357
Ooooooooooooh lekker Kwak, klinkt helemaal goed! Succes:)
  donderdag 15 oktober 2009 @ 18:15:33 #278
162870 motorbloempje
#Anoniem
pi_73721762
zo, er liggen nu 14 hamburgers klaar

uiteindelijk zoiets gedaan:

1500 gram gehakt
anderhalve rode ui
flink wat peterselie met de staafmixer
2 eetlepels worchestershire saus
3 eierdooiers met wat mosterd, ketchup, chilipoeder en nootmuskaat peper en zout er doorheen kneden en dan afmaken met panneermeel.

Ben benieuwd hoe ze smaken
Ja doei.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 18:17:01 #279
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73721806
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 17:06 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Je moet van eten houden en van proberen dan kom je al een heel eind.
Het is echt mijn favo hobby
Ja, daar zit wel de crux denk ik ja
  donderdag 15 oktober 2009 @ 18:24:39 #280
43653 sigme
Veraan
pi_73722059
Loveli, dubbele aanhef mag ook he. Dus:
quote:
Geachte meneer Jansen, beste Piet,

Hierbij huppeldepup ()
Laureline, gecondoleerd.

Mo, sterkte met je stervende vriendin.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
De beste bordspellen vind je bij 999 GamesMailbird - E-mail made beautifulBunq - bank of the free
  donderdag 15 oktober 2009 @ 18:27:49 #281
43653 sigme
Veraan
pi_73722141
  • Avondeten: in ansjovisolijvenwater gekookte witte rijst, gesmoorde paksoi en komkommer, mosselen en garnalen. Toe: 2 mandarijnen met vanillevla.
  • Overdag: 6 roggebroodjes met pindakaas
  • Des ochtends: bak Brinta
  • 1 bokbier (Heineken)

Loveli, wat is jouw opinie op het gezondheidgehalte van citrusfruit?
  • ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
      donderdag 15 oktober 2009 @ 18:31:22 #282
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_73722235
    men, ik kom er net achter dat ik toch een heel stuk groter ben dan het vriendje, en dit is zonder hakken!
      donderdag 15 oktober 2009 @ 18:33:37 #283
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_73722305
    Jouw vriendje lijkt op Moby, Nynke .

Ik ben zo'n oen trouwens: heb de accu's + oplader van m'n CI op m'n stageschool laten liggen . Vanochtend waren de accu's leeg, dus ik dacht slim te zijn om ze mee te nemen om ze op school op te laden voor het geval de accu die nog in m'n CI zat leeg ging op school. Naja, nu maar even stilte dan en morgenochtend weer geluid .

Morgen heb ik voor het eerst Havo 1, over figuurlijk taalgebruik. Leuk onderwerp .
    Niet meer actief op Fok!
      donderdag 15 oktober 2009 @ 18:34:15 #284
    162870 motorbloempje
    #Anoniem
    pi_73722324
    quote:
    Op donderdag 15 oktober 2009 18:31 schreef AKnynke het volgende:
    men, ik kom er net achter dat ik toch een heel stuk groter ben dan het vriendje, en dit is zonder hakken!
    [ afbeelding ]
    jouw duitser is leuk ik willem een keer zien
    Ja doei.
      donderdag 15 oktober 2009 @ 18:37:47 #285
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_73722404
    quote:
    Op donderdag 15 oktober 2009 18:33 schreef Viking84 het volgende:
    Jouw vriendje lijkt op Moby, Nynke .

Ik ben zo'n oen trouwens: heb de accu's + oplader van m'n CI op m'n stageschool laten liggen . Vanochtend waren de accu's leeg, dus ik dacht slim te zijn om ze mee te nemen om ze op school op te laden voor het geval de accu die nog in m'n CI zat leeg ging op school. Naja, nu maar even stilte dan en morgenochtend weer geluid .

Morgen heb ik voor het eerst Havo 1, over figuurlijk taalgebruik. Leuk onderwerp .
    Moby who?

Op deze foto zie ik er trouwens uit zoals toen ik 12 was. Ik denk dat het de vermoeidheid is, de foto's zijn gemaakt op het weekend toen ik uit Zimbabwe kwam, op de bruiloft van de vader van m'n Duitser..lange vlucht zonder veel slaap, 1 nacht met het vriendje in Bremen, 13 uur autorijden de volgende dag, veel vreemde mensen, en dit is het resultaat:

donderdag 15 oktober 2009 @ 18:39:32 #286
    239779 Daph_
    pi_73722449

Moby!

Ik had me jou heeeel anders voorgesteld Nynke!
      donderdag 15 oktober 2009 @ 18:44:33 #287
    253886 Ek-Mei
    pi_73722588
    Even mijn lijsje, veel anders dan mn planning

O: yoghurt met muesli
    S: 20 min hardlopen
    L: 2 boterhammen kipfilet, 1 boterham pure chocopasta, beker optimel
    T: 4 soort grote winegumige snoepjes
    D: boerenkool met klein stukje rookworst, appelmoes
    T: ambachtelijk banaanroomijs met slagroom

heeft ijs gekocht en ik MOET het echt proeven, staat geen kcal op aangegeven maar het zal vast niet weinig zijn
      donderdag 15 oktober 2009 @ 18:51:16 #288
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_73722747
    quote:
    Op donderdag 15 oktober 2009 18:39 schreef Daph_ het volgende:

Ik had me jou heeeel anders voorgesteld Nynke!
    Ja! Dat dus!
      donderdag 15 oktober 2009 @ 18:52:53 #289
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_73722802
    quote:
    Op donderdag 15 oktober 2009 18:51 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja! Dat dus!
    Ja, maar hoe dan??
      donderdag 15 oktober 2009 @ 18:54:27 #290
    171890 Chicolate
    Chemicals
    pi_73722857
    quote:
    Op donderdag 15 oktober 2009 18:52 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Ja, maar hoe dan??
    Jij had toch langer haar? Jullie zien er iig leuk uit samen , je bent wel echt een stuk langer ja.
    Vattenfall cadeauBespaar op je energiekosten - gaslicht.nlFiverr - alle diensten vanaf 5 piek
      donderdag 15 oktober 2009 @ 18:56:07 #291
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_73722918
    Niet zo heel veel langer hoor!
      donderdag 15 oktober 2009 @ 18:56:48 #292
    171890 Chicolate
    Chemicals
    pi_73722943
    quote:
    Op donderdag 15 oktober 2009 18:56 schreef AKnynke het volgende:
    Niet zo heel veel langer hoor!
    Tot schouder ofzo?
      donderdag 15 oktober 2009 @ 18:58:57 #293
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_73723017
    quote:
    Op donderdag 15 oktober 2009 18:56 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Tot schouder ofzo?
    nah, dat kan ik me niet herinneren!

dat is het langste zoals ik het gehad heb in de laatste paar jaar, of eigenlijk zolang ik me kan herinneren...
      donderdag 15 oktober 2009 @ 19:02:39 #294
    171890 Chicolate
    Chemicals
    pi_73723141
    quote:
    Op donderdag 15 oktober 2009 18:58 schreef AKnynke het volgende:

[..]

nah, dat kan ik me niet herinneren! [ afbeelding ]

dat is het langste zoals ik het gehad heb in de laatste paar jaar, of eigenlijk zolang ik me kan herinneren...
    Mja het gezicht klopt wel maar er staat me een foto bij dat je haar langer lijkt ... volgens mij eentje met je duitser, uit de beginperiode. Als ik hem zie herken ik hem .
      donderdag 15 oktober 2009 @ 19:04:16 #295
    239779 Daph_
    pi_73723202
    Op de een of andere manier had ik het idee dat je lááange blonde haren had
      donderdag 15 oktober 2009 @ 19:13:21 #296
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_73723513
    Nynke, wat een toffe foto's! Jij + Duitser = leuk stel! En ik zie je tumi

Ik heb vandaag de respectabele leeftijd van 23 bereikt
      donderdag 15 oktober 2009 @ 19:16:30 #297
    171890 Chicolate
    Chemicals
    pi_73723640
    Gefeliciteerd Maria

donderdag 15 oktober 2009 @ 19:17:30 #298
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_73723681
    Gefeliciteerd Maria! Inderdaad een respectabele leeftijd. Ik verlaat hem over een maand en een paar dagen!
      donderdag 15 oktober 2009 @ 19:18:55 #299
    266293 BigPointyTeeth
    pi_73723730
    Gefeliciteerd, Maria!

Wat was 86 toch een pràchtjaar

Ik heb de Pilatesles maar laten zitten wegens buikpijn, die ik ga genezen met chocoladefondue.
      donderdag 15 oktober 2009 @ 19:19:11 #300
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_73723741
    Panda! En taart! Ideale combi

Nynke: 23-jarigen-boks! Zolang het nog kan!

86 was een supergoed jaar ja Hoge kwaliteit!
    Zavvi - Fandom en GeekgearFiverr - alle diensten vanaf 5 piekZoek je mobiel op gsmweb
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')