Een hele strakke 36 is natuurlijk gewoon een 38quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:27 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik heb al maat 36.Heb nooit groter gehad ook, maar toen ik 68 woog, zat alles wel erg strak, dus toen ben ik serieus begonnen met afvallen (dat was in januari). Nu weeg ik weer 63, maar wil terug naar 61, en eigenlijk zelfs naar 58, maar dat hoeft niet per se.
Ik zou het liefst weer maat 34 hebben, maar ik weet niet of ik dat ooit nog haal. En ik wil sowieso een gezond gewicht behouden.
Dat heb ik ook moeten doen! Zoquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:58 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Nou met dat soort ellende heb ik dus ook te maken. Snap je nu waarom ik weer baal, elke keer als ik naar Zwolle moet?. O wij doen zó veel onzindingen daar! Vorige week het kwaliteitenspel gespeeld: dan geef je iemand uit je groepje een kaart met een kwaliteit en beargumenteert waarom die deze kwaliteit heeft.
Zo noemden ze mij idealistisch, enthousiast (klopt op zich wel) en moedig (omdat ik met horende studenten in een klas ga zitten) en flexibel (omdat ik 2 dagen per week heen en weer reis tussen Groningen en Zwolle). Nou, dat flexibele klopt sowieso al niet (en wat 2 dagen per week naar Zwolle reizen te maken heeft met flexibiliteit zie ik ook al niet zo). Ik vond het echt een kútopdracht, maar het schijnt typisch HBO te zijn
. Nee, laat mij maar lekker naar m'n stageschool gaan en in de praktijk uitvissen wat wel en niet werkt
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eet je die dan gelijk op? ik mis je tussendoortjes!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:44 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Goedemorgen.
Moblo, wat erg allemaal! Wel goed hoe er mee om gegaan wordt, maar het lijkt me vreselijk zwaar.
PF: een erg strakke 36 zou idd een 38 geweest zijn, maar daar wilde ik niet aan, dus toen heb ik gewoon geen nieuwe broeken gekocht tot ik was afgevallen.
En een lijstje:
O: twee crackers met ham
L: couscoussalade met paprika
D: pasta carbonara
En boodschappen doen, dan meteen iets van fruit kopen, ik denk mandarijnen.
Ja, die komen er nog bij! Ik denk 2. Heb nu niets meer in huis, dus vandaar geen T.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:59 schreef cyclechick het volgende:
[..]
eet je die dan gelijk op? ik mis je tussendoortjes!
ah ja maar nu zitten de meeste boeken dicht he? die liggen gemiddeld met drie tegelijk open en aan mn rechterhand liggen stapels aantekeningen...quote:Op donderdag 15 oktober 2009 12:47 schreef Blurred86 het volgende:
En Kwak; noem je dat rotzooi? je zou mijn bureau eens moeten zienBij mij is het trouwens zo dat hoe beter ik bezig ben hoe opgeruimder mijn bureau is
![]()
Maar fijn dat je goed bezig bent![]()
Weet niet hoe zwaar dyslectisch 'ie is, maar ff een schop geven kan helpen. Het is makkelijk om afraffelen als dyslexie voor te houden, maar je merkt gauw genoeg of inzet of dyslexie het echte probleem is. Ten minste, zo ging het indertijd met 'onze' groepsdyslect.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:24 schreef P.F het volgende:
Ik ben aan het dweilen met een open kraan? ZO veel spellingsfouten etc etc fouten. Ik ben zo lang bezig met de fouten te herschrijven dat ik alles beter gelijk zelf had kunnen doen. Leuk dat je dyslexie hebt, maar er bestaat ook nog een spellingcheck...
Thanks!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mini, heel veel plezier en succes op je congres hè! Waar in Amerika is het precies?
Ze is van het motto "dat lul ik wel even snel bij elkaar" wel super aardig meisje hoor, daar niet van..quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Weet niet hoe zwaar dyslectisch 'ie is, maar ff een schop geven kan helpen. Het is makkelijk om afraffelen als dyslectie voor te houden, maar je merkt gauw genoeg of inzet of dyslectie het echte probleem is. Ten minste, zo ging het indertijd met 'onze' groepsdyslect.
En landen ook vaak zonder hoofdletter etc. Ik weet niet veel van dyslexie af, maar dat kan je toch wel bedenken?quote:- mensen uit verschillende culteren. (zo is er een programma dat zowel in Turkeye als in Amerika een groot succes is; en daar heerst toch niet echt de zelfde cultuur)
tip van flip: als je nog even tijd hebt om langs de anwb ofzo te gaan: er zijn speciale koffersloten die door de amerikaanse douane opengemaakt kunnen worden. en spanbanden zijn ook ok!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:32 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Thanks!Het is in Chicago, en daarna nog een weekje New York met mijn moeder en zusje.
We vertrekken morgenvroeg, best nog een gestress eigenlijk. Allemaal van die stomme dingen zoals dat je koffer niet op slot mag (dus ik zie het al helemaal gebeuren dat hij straks onderweg openspringt), of ik wel echt de formulieren om de VS in te komen goed ingevuld heb, of mijn koffer niet boven de 23kg uitkomt (=50 dollar bijbetalen op m'n binnenlandse vlucht) en of ik anders met 2 koffers wil gaan slepen of dingen thuis ga laten... Normaal ben ik vrij relaxt met dit soort dingen maar nu vind ik het toch wel een beetje spannend!
PF: vreselijk is dat hè, op die manier kost groepswerk altijd zo onnodig veel tijd!
Verdikkie, ik heb 'em zelf ook verkeerd gespeld!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:45 schreef P.F het volgende:
[..]
Ze is van het motto "dat lul ik wel even snel bij elkaar" wel super aardig meisje hoor, daar niet van..
[..]
En landen ook vaak zonder hoofdletter etc. Ik weet niet veel van dyslextie af, maar dat kan je toch wel bedenken?
quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:47 schreef loveli het volgende:
[..]
Verdikkie, ik heb 'em zelf ook verkeerd gespeld!
Ik heb een kokerrok, een pantalon en een colbertje. maar de pantalon past denk ik qua kleur net niet bij het colbertje... Hm..quote:Dames hoeven tegenwoordig niet meer perse in mantelpak of japon, al is dat in traditionelere kringen nog steeds gewenst. Vandaag de dag ben je in een chique japon echter al gauw overdressed. Wanneer een dame een rok draagt moet deze minstens tot over de knie vallen en blote benen zijn uit den boze. Panty�s of kousen zijn dus verplicht. Een hoed mag, maar hoeft absoluut niet. Een tas mag ook, maar deze mag niet te opvallend zijn. Een enveloppemodel is daarom het meest geschikt. Het principe van deux pi�ces geldt als vanouds. Dit houdt in dat de dame wanneer ze geen japon draagt, altijd haar blazer aanhoudt, zowel bij het dragen van een mantelpak als bij het dragen van een broekpak. Hoewel hier tot voorkort altijd een blouse op werd gedragen, mag er tegenwoordig ook voor een ander soort topje worden gekozen, zolang het maar chic oogt.
Dus een colbertje over een jurkje.. Huhquote:Bedenk trouwens wel dat de kledingcode ‘tenue de ville’ tegenwoordig broeken toestaat voor dames. Kijk naar Angela Merkel, Hillary Clinton of prinses Maxima en haar schoonzusters. Zij dragen naast keurige jurken of mantelpakjes ook wel eens een geklede broek met een mooie jasje bij wijze van tenue de ville.
Ik ook niet hoor pief.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:55 schreef P.F het volgende:
Jeetje, ik ben volgens mij als enige van dit topic nog nooit in de VS geweest! Wel heeel tof!
is t een verenigingsding? dan is tenue de ville gewoon "netjes" meestal, niet persé met rok (staat in jouw quote ook: broek mag) dus damesbroekpak mag, een jasje op een broek, of een jurkje met vestje (vergeet je parelketting nietquote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:58 schreef P.F het volgende:
http://www.beatrijs.com/tenue-de-ville/
[..]
Dus een colbertje over een jurkje.. Huh!
Gewoon iets aantrekken wat je zelf fab vindt. Ik denk dat ze met tenue de ville bedoelen dat je niet in een spijkerbroek moet langskomen, maar wat meer aandacht aan jezelf mag besteden.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:56 schreef P.F het volgende:
Ik heb vanavond een diner in Tenue de Ville
Maarr... dat is toch voor overdag?!
[..]
Ik heb een kokerrok, een pantalon en een colbertje. maar de pantalon past denk ik qua kleur net niet bij het colbertje... Hm..
En ik heb nog 2 jurkjes waar je wel mijn knieën ziet.............
haha, nee joh! je kan t wel doen, als ehhh een soort statementquote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:05 schreef P.F het volgende:
Ik heb wel een parelketting, moet ik die opdoen?
Ja, is afroei diner!
Als iedereen dat deed, zag de wereld er een stuk leuker uit!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:08 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
haha, nee joh! je kan t wel doen, als ehhh een soort statement
ik denk dat ze bedoelen "besteed aandacht aan je kleren, beetje netjes, maar geen galajurk" dus doe iets leuks aan en geniet!
Ik ook niet, hoor.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 14:55 schreef P.F het volgende:
Jeetje, ik ben volgens mij als enige van dit topic nog nooit in de VS geweest! Wel heeel tof!
Deze voor zover je hem kan zien (geen mouwen)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze is een beetje bloot..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit jasjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
rok+ parelkettingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De pantalonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel een leuk woord eigenlijk! Zou nog best een trend kunnen worden. "Die gast is echt gefietst man!"quote:Op donderdag 15 oktober 2009 15:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ook niet, hoor.
En DaD ook nog niet.
Ik moest vandaag onder andere 'als bijvoeglijk naamwoord gebruikte voltooide deelwoorden' nakijken en die moesten ze in een zinnetje zetten. Kreeg ik zinnen als: "De gefietste tante zit op de bank". Nou ja, wel correct vervoegd iig
.
Beste Piet,....quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:11 schreef loveli het volgende:
Hoe begin je een mail aan iemand binnen je bedrijf die wat hoger in de voedselketen staat? Als ik hem alleen van naam kende, zou ik "geachte heer Achternaam" schrijven. Maar tijdens een paar vergaderingen die we samen hebben bijgewoond, werd gewoon iedereen bij de voornaam genoemd. "Hallo Voornaam" vind ik eigenlijk te informeel, het is wel een man van 20 jaar ouder dan ik in een hogere functie.
Het jurkje is grijs, de panty zwart en de laarzen bruin. Die laarzen doe ik niet aan hoor! Dan zou ik rode stiletto's aandoen.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 16:13 schreef loveli het volgende:
PF, loopbandkleren zijn leuk, maar wel heel bruin bij elkaar. Dat blauwe jurkje waarin je aan het koken bent lijkt me ook leuk, maar kan het niet echt goed zien. Aantrekken waarin jij het gevoel hebt dat je er goed uitziet, dat straal je er dan ook bij uit.
Je moet van eten houden en van proberen dan kom je al een heel eind.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat zijn jullie allemaal creabea!Ik kom niet eens verder dan peper en zout
Ja, daar zit wel de crux denk ik jaquote:Op donderdag 15 oktober 2009 17:06 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Je moet van eten houden en van proberen dan kom je al een heel eind.
Het is echt mijn favo hobby
Laureline, gecondoleerd.quote:Geachte meneer Jansen, beste Piet,
Hierbij huppeldepup ()
jouw duitser is leukquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:31 schreef AKnynke het volgende:
men, ik kom er net achter dat ik toch een heel stuk groter ben dan het vriendje, en dit is zonder hakken!
[ afbeelding ]
Moby who?quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:33 schreef Viking84 het volgende:
Jouw vriendje lijkt op Moby, Nynke.
Ik ben zo'n oen trouwens: heb de accu's + oplader van m'n CI op m'n stageschool laten liggen. Vanochtend waren de accu's leeg, dus ik dacht slim te zijn om ze mee te nemen om ze op school op te laden voor het geval de accu die nog in m'n CI zat leeg ging op school. Naja, nu maar even stilte dan en morgenochtend weer geluid
.
Morgen heb ik voor het eerst Havo 1, over figuurlijk taalgebruik. Leuk onderwerp.
Ja! Dat dus!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:39 schreef Daph_ het volgende:
Ik had me jou heeeel anders voorgesteld Nynke!
Jij had toch langer haar?quote:
Tot schouder ofzo?quote:
nah, dat kan ik me niet herinneren!quote:
Mja het gezicht klopt welquote:Op donderdag 15 oktober 2009 18:58 schreef AKnynke het volgende:
[..]
nah, dat kan ik me niet herinneren! [ afbeelding ]
dat is het langste zoals ik het gehad heb in de laatste paar jaar, of eigenlijk zolang ik me kan herinneren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |