abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73710294
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 12:47 schreef Blurred86 het volgende:
En Kwak; noem je dat rotzooi? je zou mijn bureau eens moeten zien Bij mij is het trouwens zo dat hoe beter ik bezig ben hoe opgeruimder mijn bureau is
Maar fijn dat je goed bezig bent

ah ja maar nu zitten de meeste boeken dicht he? die liggen gemiddeld met drie tegelijk open en aan mn rechterhand liggen stapels aantekeningen...

had ik al gepost wat de uitslag was in t ziekenhuis (gaar zeefhoofd heeft). k heb geen enge dingen, alleen een katten en huisstofmijtallergie. krijg spray en pillen en ben dan hopelijk minder vaak verkouden of met geirriteerde stem/longen...

gaap... ik ga vanmiddag maar thuiswerken, met een boek op de bank. want de werkflow van vandaag is erbarmelijk en mijn concentratie ook...
Kwak
pi_73710601
ik zou gaan leren, maar nu zitten we al 2 uur in de kantine niets te doen
Ja doei.
pi_73711377
Dan post ik ook nog maar een lijstje, waarschijnlijk de laatste normale voor de komende twee weken.
O: 2x geroosterd brood met 1 gekookt eitje en een beetje fritessaus
L: 2x volkorenbrood met 30+-kaas
T: flesje nep-Vie, misschien wat yoghurt
D: rijst met vegaschnitzel, satésaus en broccoli (ik heb naar loveli geluisterd!)
T: halve focaccia, wijntje, fruit
Are you pondering what I'm pondering?
pi_73711427
Mooi dat je zo lekker bezig bent kwak! Maar bij mij is het ook: hoe beter ik bezig ben, hoe netter mijn bureau is. Als ik aan het rommelen ben, ligt er allerhande troep op mijn bureau. Zodra ik besluit om stevig aan het werk te gaan, gaat al die troep van mn bureau af zodat mn boeken er goed kunnen liggen enzo. Sowieso moet mijn kamer opgeruimd zijn om goed te kunnen werken . Vind je bureau nog wel meevallen qua rommel, het ziet er wel overzichtelijk uit.

Ik zit 'lekker' huiswerk te maken, wil vandaag alle opdrachten afhebben zodat ik morgen echt met tentamens leren kan beginnen. Opdracht 1 (vd 2) is nu bijna af en nu loop ik vast op een stomme omschrijving . Stom, want heel erg makkelijk.

Edit: omschrijving als in, een formule invullen en dan zo omschrijven dat er een bepaalde waarde uit komt.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  donderdag 15 oktober 2009 @ 13:21:58 #230
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73711474
Hm je laatste T klinkt heerlijk Mini

Mijn lijstje lijkt op die van gister:
O: bakje yoghurt
T: speculaasje (damn you!)
L: 2 boterhammen; 1x appelstroop, 1x hagelslag
T: appel
S: RPM
D: zuurkoolstammpot met stukje worst
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_73713180
Mini, heel veel plezier en succes op je congres hè! Waar in Amerika is het precies?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 14:21:23 #232
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_73713557
voor cycle: je kunt mijn jas ook online kopen bij de winkel waar ik hem gekocht heb..en ik denk dat ze zelfs naar Nederland verschippen!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_73713667
Ik ben aan het dweilen met een open kraan? ZO veel spellingsfouten etc etc fouten. Ik ben zo lang bezig met de fouten te herschrijven dat ik alles beter gelijk zelf had kunnen doen. Leuk dat je dyslexie hebt, maar er bestaat ook nog een spellingcheck...
  Vis een optie? donderdag 15 oktober 2009 @ 14:31:31 #234
70532 loveli
N
pi_73713951
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 14:24 schreef P.F het volgende:
Ik ben aan het dweilen met een open kraan? ZO veel spellingsfouten etc etc fouten. Ik ben zo lang bezig met de fouten te herschrijven dat ik alles beter gelijk zelf had kunnen doen. Leuk dat je dyslexie hebt, maar er bestaat ook nog een spellingcheck...
Weet niet hoe zwaar dyslectisch 'ie is, maar ff een schop geven kan helpen. Het is makkelijk om afraffelen als dyslexie voor te houden, maar je merkt gauw genoeg of inzet of dyslexie het echte probleem is. Ten minste, zo ging het indertijd met 'onze' groepsdyslect.

[ Bericht 0% gewijzigd door loveli op 15-10-2009 14:48:24 ]
crap in = crap out
pi_73714004
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 14:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mini, heel veel plezier en succes op je congres hè! Waar in Amerika is het precies?
Thanks! Het is in Chicago, en daarna nog een weekje New York met mijn moeder en zusje.
We vertrekken morgenvroeg, best nog een gestress eigenlijk. Allemaal van die stomme dingen zoals dat je koffer niet op slot mag (dus ik zie het al helemaal gebeuren dat hij straks onderweg openspringt ), of ik wel echt de formulieren om de VS in te komen goed ingevuld heb, of mijn koffer niet boven de 23kg uitkomt (=50 dollar bijbetalen op m'n binnenlandse vlucht) en of ik anders met 2 koffers wil gaan slepen of dingen thuis ga laten... Normaal ben ik vrij relaxt met dit soort dingen maar nu vind ik het toch wel een beetje spannend!

PF: vreselijk is dat hè, op die manier kost groepswerk altijd zo onnodig veel tijd!
Are you pondering what I'm pondering?
pi_73714099
doe er een spanband omheen voor de zekerheid

veel plezier en succes
Ja doei.
pi_73714511
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 14:31 schreef loveli het volgende:

[..]

Weet niet hoe zwaar dyslectisch 'ie is, maar ff een schop geven kan helpen. Het is makkelijk om afraffelen als dyslectie voor te houden, maar je merkt gauw genoeg of inzet of dyslectie het echte probleem is. Ten minste, zo ging het indertijd met 'onze' groepsdyslect.
Ze is van het motto "dat lul ik wel even snel bij elkaar" wel super aardig meisje hoor, daar niet van..
quote:
- mensen uit verschillende culteren. (zo is er een programma dat zowel in Turkeye als in Amerika een groot succes is; en daar heerst toch niet echt de zelfde cultuur)
En landen ook vaak zonder hoofdletter etc. Ik weet niet veel van dyslexie af, maar dat kan je toch wel bedenken?
pi_73714555
@ mini
kun je niet een tie rib? (zo een gekleurd plastic draadje) door het slotje heen doen voor de zekerheid?
pi_73714582
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 14:32 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Thanks! Het is in Chicago, en daarna nog een weekje New York met mijn moeder en zusje.
We vertrekken morgenvroeg, best nog een gestress eigenlijk. Allemaal van die stomme dingen zoals dat je koffer niet op slot mag (dus ik zie het al helemaal gebeuren dat hij straks onderweg openspringt ), of ik wel echt de formulieren om de VS in te komen goed ingevuld heb, of mijn koffer niet boven de 23kg uitkomt (=50 dollar bijbetalen op m'n binnenlandse vlucht) en of ik anders met 2 koffers wil gaan slepen of dingen thuis ga laten... Normaal ben ik vrij relaxt met dit soort dingen maar nu vind ik het toch wel een beetje spannend!

PF: vreselijk is dat hè, op die manier kost groepswerk altijd zo onnodig veel tijd!
tip van flip: als je nog even tijd hebt om langs de anwb ofzo te gaan: er zijn speciale koffersloten die door de amerikaanse douane opengemaakt kunnen worden. en spanbanden zijn ook ok!

ik heb toen ik in amerika incheckte om terug nte gaan gewacht tot mn koffer door de scanner was (en doorzocht was, de glimmende kaften van mn reisgidsen deden het alarm afgaan) en hem daarna nog op slot mogen doen. (kleine luchthaven, wie weet heb jij dat ook wel!)
Kwak
  Vis een optie? donderdag 15 oktober 2009 @ 14:47:41 #240
70532 loveli
N
pi_73714591
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 14:45 schreef P.F het volgende:

[..]

Ze is van het motto "dat lul ik wel even snel bij elkaar" wel super aardig meisje hoor, daar niet van..
[..]

En landen ook vaak zonder hoofdletter etc. Ik weet niet veel van dyslextie af, maar dat kan je toch wel bedenken?
Verdikkie, ik heb 'em zelf ook verkeerd gespeld!
crap in = crap out
pi_73714642
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 14:47 schreef loveli het volgende:

[..]

Verdikkie, ik heb 'em zelf ook verkeerd gespeld!
Een forumpost is wel iets anders dan een paper. Maar is idd zonder t, snap niet wat die t daar doet
pi_73714711
Ik vind het ook allemaal erg spannend Mini! Wij vertrekken zondag. Het invullen van die visa waiver en een grensformulier en weet ik wat allemaal. Maar het komt allemaal wel goed. Zitten we tegelijk in New York? En moet je zelf ook spreken op het congres?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_73714862
Jeetje, ik ben volgens mij als enige van dit topic nog nooit in de VS geweest! Wel heeel tof!
pi_73714932
Ik heb vanavond een diner in Tenue de Ville

Maarr... dat is toch voor overdag?!
quote:
Dames hoeven tegenwoordig niet meer perse in mantelpak of japon, al is dat in traditionelere kringen nog steeds gewenst. Vandaag de dag ben je in een chique japon echter al gauw overdressed. Wanneer een dame een rok draagt moet deze minstens tot over de knie vallen en blote benen zijn uit den boze. Panty�s of kousen zijn dus verplicht. Een hoed mag, maar hoeft absoluut niet. Een tas mag ook, maar deze mag niet te opvallend zijn. Een enveloppemodel is daarom het meest geschikt. Het principe van deux pi�ces geldt als vanouds. Dit houdt in dat de dame wanneer ze geen japon draagt, altijd haar blazer aanhoudt, zowel bij het dragen van een mantelpak als bij het dragen van een broekpak. Hoewel hier tot voorkort altijd een blouse op werd gedragen, mag er tegenwoordig ook voor een ander soort topje worden gekozen, zolang het maar chic oogt.
Ik heb een kokerrok, een pantalon en een colbertje. maar de pantalon past denk ik qua kleur net niet bij het colbertje... Hm..

En ik heb nog 2 jurkjes waar je wel mijn knieën ziet.............
pi_73714991
http://www.beatrijs.com/tenue-de-ville/
quote:
Bedenk trouwens wel dat de kledingcode ‘tenue de ville’ tegenwoordig broeken toestaat voor dames. Kijk naar Angela Merkel, Hillary Clinton of prinses Maxima en haar schoonzusters. Zij dragen naast keurige jurken of mantelpakjes ook wel eens een geklede broek met een mooie jasje bij wijze van tenue de ville.
Dus een colbertje over een jurkje.. Huh !
  donderdag 15 oktober 2009 @ 15:00:22 #246
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73715064
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 14:55 schreef P.F het volgende:
Jeetje, ik ben volgens mij als enige van dit topic nog nooit in de VS geweest! Wel heeel tof!
Ik ook niet hoor pief.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_73715183
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 14:58 schreef P.F het volgende:
http://www.beatrijs.com/tenue-de-ville/
[..]

Dus een colbertje over een jurkje.. Huh !
is t een verenigingsding? dan is tenue de ville gewoon "netjes" meestal, niet persé met rok (staat in jouw quote ook: broek mag) dus damesbroekpak mag, een jasje op een broek, of een jurkje met vestje (vergeet je parelketting niet ) etc.

t is meer voor de mannen: wel een jasje, geen smoking of rokkostuum...

"gekleed" is de nederlandse term denk ik... (tenue de viulle hoeft niet persé overdag te zijn)

het kan ook nog dat ze gewoon bedoelen dat je níet in galakleding hoeft, voor t geval mensen dat per ongeluk dachten en dat ze "gewone kleren" bedoelen... altijd zo lasitg met studentenverenigingen!
Kwak
  Vis een optie? donderdag 15 oktober 2009 @ 15:04:45 #248
70532 loveli
N
pi_73715206
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 14:56 schreef P.F het volgende:
Ik heb vanavond een diner in Tenue de Ville

Maarr... dat is toch voor overdag?!
[..]

Ik heb een kokerrok, een pantalon en een colbertje. maar de pantalon past denk ik qua kleur net niet bij het colbertje... Hm..

En ik heb nog 2 jurkjes waar je wel mijn knieën ziet.............
Gewoon iets aantrekken wat je zelf fab vindt. Ik denk dat ze met tenue de ville bedoelen dat je niet in een spijkerbroek moet langskomen, maar wat meer aandacht aan jezelf mag besteden.
crap in = crap out
pi_73715219
Ik heb wel een parelketting, moet ik die opdoen?

Ja, is afroei diner !
pi_73715358
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 15:05 schreef P.F het volgende:
Ik heb wel een parelketting, moet ik die opdoen?

Ja, is afroei diner !
haha, nee joh! je kan t wel doen, als ehhh een soort statement
ik denk dat ze bedoelen "besteed aandacht aan je kleren, beetje netjes, maar geen galajurk" dus doe iets leuks aan en geniet!
Kwak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')