abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73695563
dank jullie.. het was zo raar om iedereen weer te zien en dan te zeggen 'tot volgende week waarschijnlijk...'

ik hoop dat ze vanavond of morgen het bijltje erbij neerlegt.. dat hoopt iedereen eigenlijk, ook haar kinderen en man.. wat een geweldige lieve en zorgzame en dappere mensen... er zijn al meer dan 100 mensen geweest! In anderhalve dag... 100! Zo geliefd was is ze...

De familie die er vandaag was, was ook helemaal verbaasd
Het was verder ook gewoon 'gezellig'. En er werden veel anekdotes verteld..

Dit is de eerste keer in mijn leven dat ik zo duidelijk afscheid van iemand heb genomen.. zo duidelijk tegen een helder iemand 'doeg... tot later!' heb moeten zeggen, in de hoop dat je elkaar ooit nog 's ergens tegenkomt..

ik ga zo maar lekker tegen René aanzitten.. en slapen...

[ Bericht 0% gewijzigd door motorbloempje op 14-10-2009 22:27:46 ]
Ja doei.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 22:16:04 #202
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_73697126
Moeilijk is dat he, Blootje...

Zo heb ik afscheid genomen van m'n oma in januari. Ik ben teruggegaan naar Zweden terwijl ik wist dat ze over een paar dagen zou overlijden, het was maar de vraag wanneer. Ik word er weer helemaal verdrietig van, de manier waarop jij dit nu vertelt..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_73697133
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 14:27 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik heb al maat 36. Heb nooit groter gehad ook, maar toen ik 68 woog, zat alles wel erg strak, dus toen ben ik serieus begonnen met afvallen (dat was in januari). Nu weeg ik weer 63, maar wil terug naar 61, en eigenlijk zelfs naar 58, maar dat hoeft niet per se.

Ik zou het liefst weer maat 34 hebben, maar ik weet niet of ik dat ooit nog haal. En ik wil sowieso een gezond gewicht behouden.
Een hele strakke 36 is natuurlijk gewoon een 38

Ik heb een nieuwe broek gekocht, maat 34 ( ), omdat de 36 ruim zat en de 34 strak. Dus ik dacht: die broek loopt wel uit.... Is er net een knoop gesprongen Gelukkig had ik twee knopen

Maar ik ga denk ik wel terug ! Ik heb hem niet eens een week!!
pi_73697333
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:58 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.

Nou met dat soort ellende heb ik dus ook te maken. Snap je nu waarom ik weer baal, elke keer als ik naar Zwolle moet? . O wij doen zó veel onzindingen daar! Vorige week het kwaliteitenspel gespeeld: dan geef je iemand uit je groepje een kaart met een kwaliteit en beargumenteert waarom die deze kwaliteit heeft.
Zo noemden ze mij idealistisch, enthousiast (klopt op zich wel) en moedig (omdat ik met horende studenten in een klas ga zitten) en flexibel (omdat ik 2 dagen per week heen en weer reis tussen Groningen en Zwolle). Nou, dat flexibele klopt sowieso al niet (en wat 2 dagen per week naar Zwolle reizen te maken heeft met flexibiliteit zie ik ook al niet zo ). Ik vond het echt een kútopdracht, maar het schijnt typisch HBO te zijn . Nee, laat mij maar lekker naar m'n stageschool gaan en in de praktijk uitvissen wat wel en niet werkt .
Dat heb ik ook moeten doen! Zo leuk !!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_73697589
Mo......

Wat ontzettend klote! Ik zit in de UB dus ik kan niet huilen maar pfff hoe je het beschrijft.. !
  woensdag 14 oktober 2009 @ 23:01:38 #206
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73699022
Ik ga naar bed!
Nog een heeel dikke virtual hug voor Mootje!

Kittehz

Trusten allemaal!

Edit: oh en deze vond ik ook leuk!

Dat brengt het idee 'virtual hug' iets beter over
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  donderdag 15 oktober 2009 @ 08:30:26 #207
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73704010
Goeiemorgen .
Niet meer actief op Fok!
pi_73704182
Goedemorgen.

Moblo, wat erg allemaal! Wel goed hoe er mee om gegaan wordt, maar het lijkt me vreselijk zwaar.

PF: een erg strakke 36 zou idd een 38 geweest zijn, maar daar wilde ik niet aan, dus toen heb ik gewoon geen nieuwe broeken gekocht tot ik was afgevallen .

En een lijstje:
O: twee crackers met ham
L: couscoussalade met paprika
D: pasta carbonara

En boodschappen doen, dan meteen iets van fruit kopen, ik denk mandarijnen.
pi_73704352
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 08:44 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Goedemorgen.

Moblo, wat erg allemaal! Wel goed hoe er mee om gegaan wordt, maar het lijkt me vreselijk zwaar.

PF: een erg strakke 36 zou idd een 38 geweest zijn, maar daar wilde ik niet aan, dus toen heb ik gewoon geen nieuwe broeken gekocht tot ik was afgevallen .

En een lijstje:
O: twee crackers met ham
L: couscoussalade met paprika
D: pasta carbonara

En boodschappen doen, dan meteen iets van fruit kopen, ik denk mandarijnen.
eet je die dan gelijk op? ik mis je tussendoortjes!
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_73704454
quote:
Op donderdag 15 oktober 2009 08:59 schreef cyclechick het volgende:

[..]

eet je die dan gelijk op? ik mis je tussendoortjes!
Ja, die komen er nog bij! Ik denk 2. Heb nu niets meer in huis, dus vandaar geen T.
pi_73704477
hoi! dank voor alle knuffels heb vannacht echt klote geslapen, maar ben toch maar naar college gegaan. Werd 7.45 wakker dus moest haasten en heb ergens een pakje sultana gevonden, want na brood smeren geen tijd voor ontbijt met kwark ofzo.

Lijstje:

O: sultana
T: appel
L: 3 boterhammen pindakaas
T: banaan
D: zelfgebakken en -gemaakte hamburgers met wat gewokte groente en rostischijven

en daarna weer naar een borrel geen zin in
Ja doei.
  donderdag 15 oktober 2009 @ 09:13:09 #212
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73704556
Uniekje! Wat een verhaal ! Gelukkig was je vriend erbij zeg.

En Mo: inderdaad een big virtual hug voor jou. Wat een k** situatie...
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_73705028
Mo, sterkte, wat een nare situatie zeg!

mijn lijstje:
O: 3 (!) boterhammen met kipfilet, pesto &kaas, tomaat
T: peer
L: ? --> ik denk 2 boterhammen
T: ook maar mandarijnen halen, goed idee!
T: 2 crackers met leverworst & smeerkaas
D: ?? misschien pas na het sporten..
S: spinningles geven 1 u, fysio oefeningen
  Vis een optie? donderdag 15 oktober 2009 @ 09:48:28 #214
70532 loveli
N
pi_73705161
Mo, ik had het op MF al gelezen en het is te bizar voor woorden hoe snel het gaat. Als ik daar lees hoe iedereen betrokken is, is het op een bizarre manier ook ontzettend mooi. Niet dat het mooi is dat iemand gaat overlijden, maar je begrijpt me wel. Tof dat je er bent geweest en soort van afscheid hebt kunnen nemen. Als er een frikadel op je eetlijstje komt te staan, is die helemaal op z'n plek

Uniek, bij het eerste stuk van je post moest ik lachen, maar het idee dat het als je alleen was geweest andrs had kunnen gaan is wel doodeng. Heb je nog een beetje kunnen bijkomen of zit je als zombie op je werk?

Moussy, kudo's en al het beste!
crap in = crap out
pi_73705264
het was en is ook super mooi dat een 'internetgroepje' zo hecht kan zijn..

toen we daar gisteren waren in het ziekenhuis met al die bekende brikkers, was het ook een soort reunie, omdat ik velen al een tijd niet gezien had. De reden dat we elkaar weer zagen is echt niet puik.. maar dat je op dat soort momenten samen sterk bent en elkaar steunt en knuffelt en opbeurt.. maar ook gezellig grapjes maken en iedereen die huilend terugkwam uit haar kamer kwam ook lachend weer terug als ze even bij was geweest, omdat ze dan meteen weer debiel ging liggen doen en grapjes maakte

de frikadel was er bijna gekomen gisteravond, we hadden nog liggen, maar zijn aan de kipshoarma gegaan. na de uitvaart eten we er wel zeker een
Ja doei.
pi_73705430
Goedemorgen.

Muis, ik denk dat je voor je gezondheid toch ook moet proberen om veel groente binnen te krijgen.
Misschien lukt dat in soepvorm? Broccolisoep, spinaziesoep en erwtensoep enzo.
Ik hoop dat je snel wat opknapt.

Uniekhoorn.
Zoiets zou mij ook kunnen gebeuren.
Al een beetje van de schrik bekomen?

Pfff, MoBlo.
Mooi en moeilijk, nare combinatie.

Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: salade van witlof en 2 gekookt ei (390kcals)
L: tomaatjes, mozzarella, zwarte olijven (490kcals)
T: paprika, turkse geitenkaas (350kcals)
D: onbekend stamppot zuurkool met quornschijf (575)

Planning voor vandaag:
O: salade van witlof en 2 gekookt ei (390kcals)
L: tomaatjes, turkse geitenkaas en paprika (400kcals)
T: kliekje zuurkool met quornschijf (300kcals)
D: onbekend
S: uur sporten
T: biertje (80kcals)
pi_73706220
Morge!

Sterkte voor Mo en iedereen die het nog meer nodig heeft

Lijstje vandaag:

O: yoghurt met muesli
S: 20 min hardlopen
T: banaan
L: 2 boterhammen kipfilet/rauwkost, beker optimel
T: kiwi of appel
D: ?
T: beetje kwark ofzo
pi_73706766
Ik heb een deadline.. En dit keer ben ik het meest ijverig etc.

En ik denk dat het niet eens onwil maar ze KUNNEN niet beter.

pffff.
pi_73706781
Toch maar eens een lijstje!

Resultaat van gisteren:
O: 2Brood + Kipfilet
T: Rijstenkoek + 2 Kiwi
L: Salade met gerookte kip/bacon
T: Appel
D: Krieltjes/Hamburger/Salade
S: 1 uur spinning

Planning voor vandaag:
O: 2 Brood + Kipfilet
T: Rijstenkoek + 2 Kiwi
L: 3 Brood + Kipfilet
T: Appel
D: onbekend
S: 1uur Spinning
pi_73707308
Nog een knuffel voor Moblo. Wat gaat het snel zeg!

AardEngel: ik vind je lijstjes eigenlijk wel erg weinig voor een man, zeker als je ook nog gaat spinnen.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_73707801
Lijstje vandaag:
O: Kwark + verse aardbeien
L: Twee boterhammen kaas, een appelstroop.
T: Handje nootjes, augurk.
A: Quiche met gehakt, broccoli, prei, ui en kaas.
T: Beetje ijs met saus.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_73709831
ik zag vanochtend aan mijn werkplek dat ik goed bezig ben deze week: als ik "in the flow" zit verzamelt zich een stapel rotzooi op mijn buro van heb ik jou daar. dit valt nog mee. de mappen heb ik gisteren nl. dichtgedaan en in de kast teruggestopt

Kwak
  donderdag 15 oktober 2009 @ 12:38:01 #223
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73709911
Goed bezig kwak!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_73710106
Lekker bezig kwak!

Hier een aanvulling van mijn lijstje:

O: 3 boterhammen kip/kaas, verse jus
L: broodje bapao
T: peer
T: mandarijnen, 2 crackers
D: AH kant en klaar, maar wel dagvers, dus minder erg? kipfilet met groente (broccoli en worteltjes) en krieltjes. Saus zit er los bij, dus misschien laat ik die wel weg.
S: spinning

Hmmm, niet supergoed, maar nog altijd geen koekjes/chocola en tot nu toe ook even geen zin in, dus das mooi
  donderdag 15 oktober 2009 @ 12:47:01 #225
229513 Blurred86
Live Positive
pi_73710178
Heftig zeg Moblo! Sterkte

En Kwak; noem je dat rotzooi? je zou mijn bureau eens moeten zien Bij mij is het trouwens zo dat hoe beter ik bezig ben hoe opgeruimder mijn bureau is
Maar fijn dat je goed bezig bent

en nog even over de maten-discussie:
ik heb van broeken en rokjes maat 36/38, en van boven eigenlijk maat 36 maar dat is meestal te kort dus dan koop ik maar 38 en dan flubbert het

lijstje:
O: havermout met banaan en pindakaas en lijnzaad
L: 4x volkoren boterham (1x tosti ham-kaas met ketchup, 1 dubbele vegapate) +2x koffie met melk
T: 2x volkoren boterham (1 dubbele geitensmeerkaas)
D: ?
T: blauwe bessen met yoghurt en muesli
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')