Een hele strakke 36 is natuurlijk gewoon een 38quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:27 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik heb al maat 36.Heb nooit groter gehad ook, maar toen ik 68 woog, zat alles wel erg strak, dus toen ben ik serieus begonnen met afvallen (dat was in januari). Nu weeg ik weer 63, maar wil terug naar 61, en eigenlijk zelfs naar 58, maar dat hoeft niet per se.
Ik zou het liefst weer maat 34 hebben, maar ik weet niet of ik dat ooit nog haal. En ik wil sowieso een gezond gewicht behouden.
Dat heb ik ook moeten doen! Zoquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:58 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Nou met dat soort ellende heb ik dus ook te maken. Snap je nu waarom ik weer baal, elke keer als ik naar Zwolle moet?. O wij doen zó veel onzindingen daar! Vorige week het kwaliteitenspel gespeeld: dan geef je iemand uit je groepje een kaart met een kwaliteit en beargumenteert waarom die deze kwaliteit heeft.
Zo noemden ze mij idealistisch, enthousiast (klopt op zich wel) en moedig (omdat ik met horende studenten in een klas ga zitten) en flexibel (omdat ik 2 dagen per week heen en weer reis tussen Groningen en Zwolle). Nou, dat flexibele klopt sowieso al niet (en wat 2 dagen per week naar Zwolle reizen te maken heeft met flexibiliteit zie ik ook al niet zo). Ik vond het echt een kútopdracht, maar het schijnt typisch HBO te zijn
. Nee, laat mij maar lekker naar m'n stageschool gaan en in de praktijk uitvissen wat wel en niet werkt
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eet je die dan gelijk op? ik mis je tussendoortjes!quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:44 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Goedemorgen.
Moblo, wat erg allemaal! Wel goed hoe er mee om gegaan wordt, maar het lijkt me vreselijk zwaar.
PF: een erg strakke 36 zou idd een 38 geweest zijn, maar daar wilde ik niet aan, dus toen heb ik gewoon geen nieuwe broeken gekocht tot ik was afgevallen.
En een lijstje:
O: twee crackers met ham
L: couscoussalade met paprika
D: pasta carbonara
En boodschappen doen, dan meteen iets van fruit kopen, ik denk mandarijnen.
Ja, die komen er nog bij! Ik denk 2. Heb nu niets meer in huis, dus vandaar geen T.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 08:59 schreef cyclechick het volgende:
[..]
eet je die dan gelijk op? ik mis je tussendoortjes!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |