kom een dagje naar Bremen!Best goed te doen met de trein!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:18 schreef cyclechick het volgende:
Dat is wel een beetje ver weg... maar the northface heeft ook wel mooie jassen zag ik net al
Ik heb in de spoiler mijn jas gezet, maar die kan toch niet aan die van nynke tippen hoor!
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:19 schreef Chicolate het volgende:
Zie hier: de eerste en laatste foto's van detrui
hij staat je mooi, en je bént ook slank!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer van de pluisjes...Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
Ik zit dagelijks op stoelen met een open rugleuning, en precies op die overgang (van rugleuning naar geen rugleuning) zit het vol met pluis. Ik krijg nog een grijze binnen, die moet ik dan misschien maar niet op school dragen?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb die trui ook! En nu aan! En hij pluist (nog) niet? Hij staat/stond je wel erg leuk, Chico-koekje! En je lijkt niet slank, je bént slank, duh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door cyclechick op 14-10-2009 17:41:20 ]Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
Wanneer ga je terug naar Zweden? En gaat McNynke ook mee?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:59 schreef AKnynke het volgende:
hier in Bremen. Is een duits merk, geloof ik. Tatonka. Water en winddicht, dus warm genoeg voor Zweden!Was wel vrij prijzig...
ik heb helaas geen OV meer, dus dat zijn wel prijzige uitstapjes.. Maar wie weet, als ik er binnenkort een dagje uit wil met Mr mindfullness bijvoorbeeld, dan zou dat wel een leuk ideetje zijn!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:24 schreef AKnynke het volgende:
[..]
kom een dagje naar Bremen!Best goed te doen met de trein!
Het jammere van North Face vind ik dat iedereen die al heeft....
Moet je lang in Zweden zijn? En hoe lang zie je m dan niet?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:35 schreef AKnynke het volgende:
ik vlieg op 1 november terug. En ik laat de Duutser hier dan weer voor een tijdje achter...
tot juni. Ik geloof dat hij op m'n verjaardag naar zweden komt (half november), en dan gaan we samen sinterklaas vieren in NL, en dan kerst (als dat lukt om dan samen te zijn), en geloof ik gaan we in januari met z'n moeder naar ascona, ofzo. Dus dat valt wel mee. Voor het nieuwe jaar (ja, behalve begin januari) weet ik het niet. Gelukkig hoef ik alleen maar m'n scriptie te schrijven, dus ik ben behoorlijk flexibel! Ik denk dat ik vrij veel tijd in Bremen ga vertoefen..quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:38 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Moet je lang in Zweden zijn? En hoe lang zie je m dan niet?
Het voelt echt als gisteren dat je aankondigde naar Zweden te gaan om te studeren, en nu ben je over een (ruim) half jaartje klaar! Is al dat heen en weer reizen trouwens geen erg dure hobby?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:39 schreef AKnynke het volgende:
tot juni. Ik geloof dat hij op m'n verjaardag naar zweden komt (half november), en dan gaan we samen sinterklaas vieren in NL, en dan kerst (als dat lukt om dan samen te zijn), en geloof ik gaan we in januari met z'n moeder naar ascona, ofzo. Dus dat valt wel mee. Voor het nieuwe jaar (ja, behalve begin januari) weet ik het niet. Gelukkig hoef ik alleen maar m'n scriptie te schrijven, dus ik ben behoorlijk flexibel! Ik denk dat ik vrij veel tijd in Bremen ga vertoefen..
Volle mel/zuivelproducten, mayonaise door of bij je eten doen, vette vis eten ipv witvis. zo iets?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:52 schreef Muis006 het volgende:
Kinders, even een vraagje. Ik ben heel erg afgevallen (5 kilo) door medicatie etc. Nu wil ik het er weer aan maar ik ben geen grote eter (nooit geweest) en grote porties zijn lastig voor mij. Ik mik al zoute roomboter op mijn brood en eet nootjes, maar wat kan ik bijv. nog meer pakken als tussendoortje? Chips snaaien is ook niet alles.
Oeh, zaanse mayo vind ik lekker dus dat kan ik wel met ei op mijn brood doenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:54 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Volle mel/zuivelproducten, mayonaise door of bij je eten doen, vette vis eten ipv witvis. zo iets?
edit: wat vervelend trouwens voor je, gaat het inmiddels allemaal wat beter, Muisje?
vlieg met ryanair nu voor 5 euro vanaf Bremen naar stockholm. 20 euro voor de bus, 7 euro voor de trein en ik ben klaar...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het voelt echt als gisteren dat je aankondigde naar Zweden te gaan om te studeren, en nu ben je over een (ruim) half jaartje klaar! Is al dat heen en weer reizen trouwens geen erg dure hobby?
Eigenlijk had ik moeten zeggen: het zijn kutfoto's en ze vertekenen het beeld compleet, maar je moet het er maar mee doenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:30 schreef Viking84 het volgende:
Hahaha, wat zijn jullie ook onzeker hè.
"Ik lijk breed, maar dat komt doordat ik met m'n arm omhoog sta"
"Als ik mezelf van achteren fotografeer lijk ik lekker slank".
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oeh, zaanse mayo vind ik lekker dus dat kan ik wel met ei op mijn brood doen![]()
Op het moment is het een rough patch maar ik ben er alweer langzaam bovenop aan het krabbelen
Muissiequote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oeh, zaanse mayo vind ik lekker dus dat kan ik wel met ei op mijn brood doen![]()
Op het moment is het een rough patch maar ik ben er alweer langzaam bovenop aan het krabbelen
Ik heb zo het voorgevoel dat t allemaal primabestgoed gaat komen met hare koninklijke muisheid. En die nutridrink, niet aan beginnen. Vieze gore plakkerige drek. Je kan dan beter zelf drankjes maken met griekse yoghurt, fruit, sap en andere lekkere dingen met flink kcal en heerlijkheid.. Dat spul staat stijf van de conserveringsmiddelen en smaakt daarom erg naar! En ik kan het weten, ik moet die shit bij onschuldige oude mensjes naar binnen praten.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:07 schreef cyclechick het volgende:
een vriendinnetje van mij heeft een tijdje van die speciale nutridrankjes genuttigd tussendoor, omdat ze teveel was afgevallen (door medicatie/ziekte etc). Dan heb je in een glas drinken flink wat kcal, als het je niet lukt om genoeg te eten, is dat wel een goede aanvulling.
Sterkte in ieder geval, meis! ik hoop dat het gauw allemaal weer beter gaat...
Dankje voor de waarschuwing. Ik ga sowieso extra aan de zuivelquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:12 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb zo het voorgevoel dat t allemaal primabestgoed gaat komen met hare koninklijke muisheid. En die nutridrink, niet aan beginnen. Vieze gore plakkerige drek. Je kan dan beter zelf drankjes maken met griekse yoghurt, fruit, sap en andere lekkere dingen met flink kcal en heerlijkheid.. Dat spul staat stijf van de conserveringsmiddelen en smaakt daarom erg naar! En ik kan het weten, ik moet die shit bij onschuldige oude mensjes naar binnen praten.
Ja, de gebakskraam staat hier al in de binnenstad. Absurd eigenlijkquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Miiiiighty mouuuuuse!!![]()
*tromgeroffel*
Ja, smoothies van volle yoghurt met bananen en aardbeien en mango's en dat soort meuk!Lekkerrrr!
En avocado's! Vet én lekker én gezond</avocado-ambassadrice>
Hehe pasta carbonara met volle roomsaus en spekkies helpt denk ik ook wel ja!![]()
En zíjn er überhaupt al oliebollen?![]()
O, en Muis: ijs lepelen! Die caloriebombekers van HaagenDaszszszss of Ben en Jerry's, met veel caramel en gesuikerde chocoladenootjes ertussenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:22 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja, de gebakskraam staat hier al in de binnenstad. Absurd eigenlijk
Ja, want anders was ik toch echt gewoon verzopenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:59 schreef kwakz0r het volgende:
uniek! wat een schrik!! gelukkig maar dat je vriend bij je was!!![]()
Uniek!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 20:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij gingen even een blokje om ompde fiets.
Blijjk ik met lensimplantaten een stukje nachtblind te zijn geworden.
Fiets ik halverwege een bochtje rechtdoor, midden in een sloot van een meter water diep, vol met eendekroosl. Fiets boven op me, en met geen mogelijkheid kon ik mijn hoofd boven water houden, dus ik schreeuwen.
Vriendlief stort het water in, trekt me eruit, trekt daarna fiets eruit..
Daarna nog een half uur fietsen, compleet nat, nu nog een bijna een uur onder de gestaan.
Nu doen mijn vingers het weer en volgens mij is de eendekroos zowat uit mijn haar maar mijn fiets, winterjas, broek, schoenen enzo zijn groen.
Oww wat was ik bang!
En nu naar bed, trillen! En morgen weer 4.30 uur op
Wat zij zegt iddquote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:34 schreef shinydiscoball het volgende:
Jeetje Mo ik word er zelf een beetje naar van![]()
Weet ook niet zo goed wat ik tegen je moet zeggen maar ik wil je wel een virtuele knuffel geven!
Dat ja. Ik zit hier met een flinke brok in mn keel te lezen. Het is ook gewoon niet eerlijk.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 21:34 schreef shinydiscoball het volgende:
Jeetje Mo ik word er zelf een beetje naar van![]()
Weet ook niet zo goed wat ik tegen je moet zeggen maar ik wil je wel een virtuele knuffel geven!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |