abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73685247
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:19 schreef Ek-Mei het volgende:
Hey! Ik werk in de verstandelijk gehandicaptenzorg, ernstig meervoudig gehandicapten, ben SPWer. Leuk, spannend zo'n eerste baan zeg! Jij ook zo'n honger als je aan het werk bent?
Ja. Maar ik heb bijna altijd honger En als ik werk snaai ik koekjes en plakjes kaas En we hebben vaak taart, omdat de demente oudjes jarig zijn. En als ze dood gaan krijgen we vaak hele ladingen Merci Dus vrijwel constant gesnaai Het restaurant verkoopt ook echt 5 verschillende soorten kroketten, allerhande frituursnacks en de rauwkost is altijd fiesssss want ze gooien er kerrie doorheen. Heel veel
pi_73685339
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:27 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ja. Maar ik heb bijna altijd honger En als ik werk snaai ik koekjes en plakjes kaas En we hebben vaak taart, omdat de demente oudjes jarig zijn. En als ze dood gaan krijgen we vaak hele ladingen Merci Dus vrijwel constant gesnaai Het restaurant verkoopt ook echt 5 verschillende soorten kroketten, allerhande frituursnacks en de rauwkost is altijd fiesssss want ze gooien er kerrie doorheen. Heel veel
Ohja bij ons ook taart, en altijd koekjes/snoep ed aanwezig, toen ik gestopt ben met roken ben ik heel erg begonnen met snaaien op t werk, vooral in de avonddienst, nu ben ik weer begonnen met roken en snaai ik nog steeds
pi_73685432
helooowww!!

Weer terug uit eindhoven, was leuk om een voetbaltraining bij te wonen, daarna nog even met de coach gekletst

Mijn lijstje voor vandaag:
O: brinta met zoetstof
T: appel
L: broodje filet A
T: cracker met kipfilet (daarnet)
D: tortellini met spinazie a la creme
T: peer

Dag twee zonder suiker (nou ja, wel fruit, maar geen koekjes enzo!)
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_73685473
oh en om ook even mee te doen, ik heb maat 38/40 en wil graag 36 (broeken)/38(boven). Maar met 1.62 is dat ook wel acceptabel, anders ben ik een propje (nu dus een beetje)....
pi_73685617
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:30 schreef Ek-Mei het volgende:
Ohja bij ons ook taart, en altijd koekjes/snoep ed aanwezig, toen ik gestopt ben met roken ben ik heel erg begonnen met snaaien op t werk, vooral in de avonddienst, nu ben ik weer begonnen met roken en snaai ik nog steeds
Roken Hoort er bijna bij als je jong bent en in de zorg werkt Ik ben (helaas?) net gestopt dus ik mis het enorm.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 16:38:03 #106
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_73685633
Oh, ik heb maat 40 ondertussen, boven en onder. Heel misschien wil ik naar 38, maar eigenlijk vind ik 40 ook wel goed. Anders wordt ik ook zo mager (ik ben dan ook 1.88)..
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_73685637
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:33 schreef cyclechick het volgende:
oh en om ook even mee te doen, ik heb maat 38/40 en wil graag 36 (broeken)/38(boven). Maar met 1.62 is dat ook wel acceptabel, anders ben ik een propje (nu dus een beetje)....
Ik ben 1.63 en een propje
pi_73685666
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:38 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ik ben 1.63 en een propje
voor ons propjes
pi_73685700
Ik heb shirts 36, broeken 38/40 en ik wil shirts 34, broeken 36/38. En dat is haalbaar, want dat heb ik al wel eerder gehad . Nog ongeveer 3 kg te gaan.

Wat zijn onderwijsvakken toch eigenlijk een vreselijke onzin. Reflectie, evaluatie, lesbrief, puberend brein, bespreken met medeleerlingen, je competenties markeren op een formulier ... ik heb er nu al genoeg van. En dan ben ik nog niet eens begonnen . Door gewoon voor de klas te staan leer ik meer ...
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_73685750
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:39 schreef cyclechick het volgende:
voor ons propjes
Hoe groot is jouw racefiets eigenlijk? 54 ofzo? En hoe weet je of je zadel hoog genoeg staat? Of juist te hoog/te laag? En
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_73685756
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:37 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Roken Hoort er bijna bij als je jong bent en in de zorg werkt Ik ben (helaas?) net gestopt dus ik mis het enorm.
Ik weet er alles van, ik ben een half jaar gestopt en nu weer begonnen, echt super stom, maar alles zat ff niet echt mee en toen was het weer te laat en ik kon ik er niet meer vanaf blijven. Maar het is ook zo fijn om ff een kleine rookpauze te hebben af en toe, als je niet rookt ren je toch gewoon door.
pi_73685772
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:40 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb shirts 36, broeken 38/40 en ik wil shirts 34, broeken 36/38. En dat is haalbaar, want dat heb ik al wel eerder gehad . Nog ongeveer 3 kg te gaan.

Wat zijn onderwijsvakken toch eigenlijk een vreselijke onzin. Reflectie, evaluatie, lesbrief, puberend brein, bespreken met medeleerlingen, je competenties markeren op een formulier ... ik heb er nu al genoeg van. En dan ben ik nog niet eens begonnen . Door gewoon voor de klas te staan leer ik meer ...
Doe jij een leraren opleiding dan? ik dacht dat jij iets van chemie deed ofzo?
pi_73685792
Ohja, ik ben 1.68, 66 kilo, heb van boven meestal maat 36 en broeken maat 38/40
pi_73685813
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:41 schreef Ek-Mei het volgende:
Ik weet er alles van, ik ben een half jaar gestopt en nu weer begonnen, echt super stom, maar alles zat ff niet echt mee en toen was het weer te laat en ik kon ik er niet meer vanaf blijven. Maar het is ook zo fijn om ff een kleine rookpauze te hebben af en toe, als je niet rookt ren je toch gewoon door.
Toen ik nog niet rookte, kwam ik er wel eens tegen lunchtijd achter dat ik nog geen pauze had genomen en ook nog niet naar de wc gegaan was dan doe je t bijna in je broek
  woensdag 14 oktober 2009 @ 16:44:09 #115
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_73685840
Heb heupen 34/36 en boven maat 40 denk ik zo?? Heb al in eeuwen geen kleren meer gekocht.
Ja zonet bij de action een vest in maat M
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_73685857
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:43 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Toen ik nog niet rookte, kwam ik er wel eens tegen lunchtijd achter dat ik nog geen pauze had genomen en ook nog niet naar de wc gegaan was dan doe je t bijna in je broek
Precies of ineens gruwelijk dorst hebben omdat je nog nauwelijks hebt gedronken, nu hebben wij helemaal geen pauze dus mn boterham/avondeten eet ik ook nog eens tussen de bedrijven door, aan het aanrecht vaak
pi_73685870
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:41 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Hoe groot is jouw racefiets eigenlijk? 54 ofzo? En hoe weet je of je zadel hoog genoeg staat? Of juist te hoog/te laag? En
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn fiets is 50 cm
en je zadel staat hoog genoeg als je nog een lichte buiging bij je knie hebt, als je 1 pedaal helemaal beneden hebt, maar niet zo hoog zit dat je over je zadel heen gaat schuiven. Kan Kaas ook wel voor je checken als jij erop gaat zitten denk ik!

hebbie ook een fiets??
SPOILER
pi_73685886
Ooohh ja ik heb een nieuwe winterjas gekocht net! hele leuke! (maar heb t bonnetje nog wel voor de zekerheid )

http://www.wehkamp.nl/dam(...)/C01_CA1_Y97_217025/
pi_73685927
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:44 schreef Ek-Mei het volgende:
Precies of ineens gruwelijk dorst hebben omdat je nog nauwelijks hebt gedronken, nu hebben wij helemaal geen pauze dus mn boterham/avondeten eet ik ook nog eens tussen de bedrijven door, aan het aanrecht vaak
Ik heb in een kleinschalig woonzorgproject gewerkt, met demente ouderen, en daar werkte je 8 uur lang zonder pauze. Want het eten 'deed je bij de bewoners aan tafel dus had je geen pauze nodig'. Je was dus wel constant brood aan het smeren en van alles aan het inschenken voor iedereen, maar als je pauze wilde moest je een half uur langer blijven
pi_73685974
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:45 schreef cyclechick het volgende:
Mijn fiets is 50 cm
en je zadel staat hoog genoeg als je nog een lichte buiging bij je knie hebt, als je 1 pedaal helemaal beneden hebt, maar niet zo hoog zit dat je over je zadel heen gaat schuiven. Kan Kaas ook wel voor je checken als jij erop gaat zitten denk ik!

hebbie ook een fiets??
SPOILER
Ja kaas roept wel eens dat ie denkt dat mn zadel niet goed staat omdat ik last van mn knieën krijg. Ik heb een roze gespoten Batavus racefietsmodel, een fixed gear (dus vooruit trappen is vooruit rijden, achteruit trappen is achteruit rijden) Heeft Kaas gemaakt voor me.
pi_73685989
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:42 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Doe jij een leraren opleiding dan? ik dacht dat jij iets van chemie deed ofzo?
Ik moet voor mijn baantje (op middelbare school) verplicht een vak volgen over onderwijsvormen/goede vragen stellen/orde houden enzo. Dat klonk op zich wel ok. Maar nu zie ik de vakinhoud en tja . Ik ben meer van het type: probeer en je ziet vanzelf of het goed gaat en wat er beter kan. Daar heb ik geen logboek of andere leerlingen die mij beoordelen bij nodig .
pi_73686006
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:47 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ik heb in een kleinschalig woonzorgproject gewerkt, met demente ouderen, en daar werkte je 8 uur lang zonder pauze. Want het eten 'deed je bij de bewoners aan tafel dus had je geen pauze nodig'. Je was dus wel constant brood aan het smeren en van alles aan het inschenken voor iedereen, maar als je pauze wilde moest je een half uur langer blijven
Ja, hier dus hetzelfde eigelijk, soms ff 5 min kopje koffie drinken met je collega, maargoed je zit altijd tussen de bewoners, dus dat noem ik nog niet echt pauze, maar ach verder is het werk super!
  woensdag 14 oktober 2009 @ 16:50:25 #123
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_73686031
does een foto cycle?

Had ik hier al een foto geplaatst van mijn nieuwe winterjas? Heb gister voor het eerst de wintervoering erin geritst, maar vind het eigenlijk nog wat te vroeg:

pi_73686034
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:45 schreef cyclechick het volgende:
Ooohh ja ik heb een nieuwe winterjas gekocht net! hele leuke! (maar heb t bonnetje nog wel voor de zekerheid )
Foto? Zal ik er ook meteen eentje maken van mijn trui .
pi_73686086
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:49 schreef Ek-Mei het volgende:
Ja, hier dus hetzelfde eigelijk, soms ff 5 min kopje koffie drinken met je collega, maargoed je zit altijd tussen de bewoners, dus dat noem ik nog niet echt pauze, maar ach verder is het werk super!
Het werk is leuk, de bewoners zijn Het salaris is alleen Doe je een HBO-opleiding, krijg je (zonder ORT) nog minder dan een cassière van de albert heijn
pi_73686106
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:48 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ja kaas roept wel eens dat ie denkt dat mn zadel niet goed staat omdat ik last van mn knieën krijg. Ik heb een roze gespoten Batavus racefietsmodel, een fixed gear (dus vooruit trappen is vooruit rijden, achteruit trappen is achteruit rijden) Heeft Kaas gemaakt voor me.
Ik heb zelf een tijd met een te laag zadel gereden: hij zat niet goed vast, waardoor hij geleidelijk steeds een beetje verder zakte! kreeg toen ook last van mijn knieen, en het trapte voor mijn gevoel steeds heel zwaar. had moeite om anderen bij te houden, waar ik dat eerst niet had

Wat je ook kan doen is even in een goede fietsenwinkel vragen, daar heb ik 't ook wel eens laten checken!

heb je wel remmen erop dan? Wat cool, je eigen speciaal voor jou gemaakte fiets
pi_73686134
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:50 schreef AKnynke het volgende:
does een foto cycle?

Had ik hier al een foto geplaatst van mijn nieuwe winterjas? Heb gister voor het eerst de wintervoering erin geritst, maar vind het eigenlijk nog wat te vroeg:

[ afbeelding ]
Waar heb je die gekocht? die vind ik echt supersuperstoer!!
pi_73686178
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:50 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Foto? Zal ik er ook meteen eentje maken van mijn trui .
er staat een link onderin de post waarin ik zei dat ik een nieuwe jas had

Foto van trui nu graag!
pi_73686194
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:52 schreef cyclechick het volgende:
Ik heb zelf een tijd met een te laag zadel gereden: hij zat niet goed vast, waardoor hij geleidelijk steeds een beetje verder zakte! kreeg toen ook last van mijn knieen, en het trapte voor mijn gevoel steeds heel zwaar. had moeite om anderen bij te houden, waar ik dat eerst niet had

Wat je ook kan doen is even in een goede fietsenwinkel vragen, daar heb ik 't ook wel eens laten checken!

heb je wel remmen erop dan? Wat cool, je eigen speciaal voor jou gemaakte fiets
Ja, ik heb remmen. Toen kaas zei wat ie met die fiets ging doen riep ik gelijk dat ik remmen NODIG had ben niet zo handig van mezelf, de benen zitten ook volledig onder de blauwe plekken weer
pi_73686207
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:50 schreef AKnynke het volgende:
does een foto cycle?

[ afbeelding ]
Mooi! Dat soort jassen zijn echt zo prettig! (en met losse wintervoering, hmmm)
pi_73686229
Nou, mijn lijstje is grandioos veranderd.

O: Eigenlijk niks.
L: Drie boterhammen met kaas en appelstroop
T: Twee haringen met uitjes.
T: Handje nootjes.
A: Kwark met verse aardbeien, normaal eten kan ik niet meer aan met keelpijn
T: Twee kiwi's
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_73686289
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:55 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ja, ik heb remmen. Toen kaas zei wat ie met die fiets ging doen riep ik gelijk dat ik remmen NODIG had ben niet zo handig van mezelf, de benen zitten ook volledig onder de blauwe plekken weer
ik ben ook niet zo handig, ben maandag nog met mijn gewone stadsfiets onderuitgegaan in een bocht het was ineens glad en voor ik het wist gleed ik weg, dus ik zit ook onder de blauwe plekken.
Waarom ik wielrennen als sport heb gekozen snap ik ook niet, want fietsen kan ik niet, das wel duidelijk
  woensdag 14 oktober 2009 @ 16:58:28 #133
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73686292
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:49 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik moet voor mijn baantje (op middelbare school) verplicht een vak volgen over onderwijsvormen/goede vragen stellen/orde houden enzo. Dat klonk op zich wel ok. Maar nu zie ik de vakinhoud en tja . Ik ben meer van het type: probeer en je ziet vanzelf of het goed gaat en wat er beter kan. Daar heb ik geen logboek of andere leerlingen die mij beoordelen bij nodig .
.

Nou met dat soort ellende heb ik dus ook te maken. Snap je nu waarom ik weer baal, elke keer als ik naar Zwolle moet? . O wij doen zó veel onzindingen daar! Vorige week het kwaliteitenspel gespeeld: dan geef je iemand uit je groepje een kaart met een kwaliteit en beargumenteert waarom die deze kwaliteit heeft.
Zo noemden ze mij idealistisch, enthousiast (klopt op zich wel) en moedig (omdat ik met horende studenten in een klas ga zitten) en flexibel (omdat ik 2 dagen per week heen en weer reis tussen Groningen en Zwolle). Nou, dat flexibele klopt sowieso al niet (en wat 2 dagen per week naar Zwolle reizen te maken heeft met flexibiliteit zie ik ook al niet zo ). Ik vond het echt een kútopdracht, maar het schijnt typisch HBO te zijn . Nee, laat mij maar lekker naar m'n stageschool gaan en in de praktijk uitvissen wat wel en niet werkt .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 14 oktober 2009 @ 16:59:12 #134
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_73686307
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:53 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Waar heb je die gekocht? die vind ik echt supersuperstoer!!
hier in Bremen. Is een duits merk, geloof ik. Tatonka. Water en winddicht, dus warm genoeg voor Zweden! Was wel vrij prijzig...
  woensdag 14 oktober 2009 @ 16:59:25 #135
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73686309
Hele mooie jas idd, Nynke. Ik moet ook een nieuwe jas, want ik vind mezelf ineens dik in m'n oude jas en de mouwen zijn te kort .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 14 oktober 2009 @ 17:01:09 #136
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_73686361
Heb bij de Bentex een heule leuke jas gezien!
Dus
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_73686422
hmmm, misschien moet ik de kaartjes nog maar even aan die van mij laten zitten en dit weekend even naar een outdoor winkel
  woensdag 14 oktober 2009 @ 17:03:08 #138
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73686429
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 17:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Heb bij de Bentex een heule leuke jas gezien!
Dus
Daar zou ik nooit een jas kopen . Ik kijk wel bij C&A en V&D .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 14 oktober 2009 @ 17:03:33 #139
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73686440
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 17:02 schreef cyclechick het volgende:
hmmm, misschien moet ik de kaartjes nog maar even aan die van mij laten zitten en dit weekend even naar een outdoor winkel
Ja dame, éérst laat je hem even zien!
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 14 oktober 2009 @ 17:05:18 #140
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_73686507
ik bezuinig niet op jassen. Als ik ergens een hekel aan heb is het koud hebben, en in Zweden heb ik gewoon een goede jas nodig....Het grote voordeel van deze jas is dat hij zowel netjes als sportief is, ik kan hem met een jurkje dragen, en met een spijkerbroek met sneakers.

Had ik al gezegd dat hij water en winddicht is?
pi_73686592
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 17:05 schreef AKnynke het volgende:
ik bezuinig niet op jassen. Als ik ergens een hekel aan heb is het koud hebben, en in Zweden heb ik gewoon een goede jas nodig....Het grote voordeel van deze jas is dat hij zowel netjes als sportief is, ik kan hem met een jurkje dragen, en met een spijkerbroek met sneakers.

Had ik al gezegd dat hij water en winddicht is?
Ik willum, die combi van netjes en sportief vind ik leuk en dat past ook wel bij mij! En dattie water en winddicht is, is hier ook wel handig, want ik fiets veel naar mn werk enzo, ook in de winter....

oke, wacht ik zal een foto maken van de jas die ik nu heb
SPOILER

[ Bericht 6% gewijzigd door cyclechick op 14-10-2009 17:24:02 ]
  woensdag 14 oktober 2009 @ 17:11:49 #142
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_73686679
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 15:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Tink, waar ga jij nu weer heen?? Stay
WErken
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 17:16:07 #143
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73686790
Die jas! Tof dat ie ook getailleerd is enzo!

En hoi Tink! Hopelijk is alles goed!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  woensdag 14 oktober 2009 @ 17:16:09 #144
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73686791
Volgens de Tatonka-site is er maar één winkel in Nederland die Tatonka stuff verkoopt en die zit in Assen
Niet meer actief op Fok!
pi_73686842
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 17:07 schreef cyclechick het volgende:
Ik willum, die combi van netjes en sportief vind ik leuk en dat past ook wel bij mij! En dattie water en winddicht is, is hier ook wel handig, want ik fiets veel naar mn werk enzo, ook in de winter....

oke, wacht ik zal een foto maken van de jas die ik nu heb
SPOILER
Ik vind je spiegel zo gek Krijg je daarin niet het idee dat je een very curvy en vol lijf hebt? Omdat je spiegel ook curvy is?
pi_73686849
Dat is wel een beetje ver weg... maar the northface heeft ook wel mooie jassen zag ik net al

Ik heb in de spoiler mijn jas gezet, maar die kan toch niet aan die van nynke tippen hoor!
pi_73686870
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:58 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.

-knip-
Nou dan is het WO dus echt niet veel beter, dit is WO . Volgens mij moet ik ook ooit zoiets doen. Maarja, ik begon al te steigeren toen ik de woorden reflectie, lesbrief en markeerstift zag.
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:54 schreef cyclechick het volgende:

[..]

er staat een link onderin de post waarin ik zei dat ik een nieuwe jas had

Foto van trui nu graag!
Ja die stond er nog niet toen ik keek . Mooie jas!

Ik ging er net een maken, en toen zag ik opeens dat mijn taille en rug compleet verpluisd zijn . Dus ik ga hem morgen terug naar de winkel brengen en geld terug vragen. Na 3 dagen is ie al behoorlijk lelijk ...

Zie hier: de eerste en laatste foto's van de trui
SPOILER

[ Bericht 11% gewijzigd door Chicolate op 14-10-2009 18:34:49 ]
  woensdag 14 oktober 2009 @ 17:20:48 #148
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73686916
Haha dat heb ik ook met dat soort spiegels! De vorm leidt af ofzo
Toch vind ik fiets d'r jas ook tof, maar anders tof.
pi_73686925
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 17:18 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ik vind je spiegel zo gek Krijg je daarin niet het idee dat je een very curvy en vol lijf hebt? Omdat je spiegel ook curvy is?
Ja, die spiegel is een beetje raar, ook al heel erg oud... maar heb niet beter
Maar ik bén ook vol en curvy hoor, dus dat klopt wel
maar in het echt lijkt het wel mooier en wat slanker dan op deze foto, dat klopt wel..
pi_73686932
Oooh dat soort pluisjes zijn zoooo vervelend ja!
  woensdag 14 oktober 2009 @ 17:22:50 #151
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73686970
Ik heb die trui ook! En nu aan! En hij pluist (nog) niet? Hij staat/stond je wel erg leuk, Chico-koekje! En je lijkt niet slank, je bént slank, duh
  woensdag 14 oktober 2009 @ 17:24:44 #152
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_73687027
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 17:18 schreef cyclechick het volgende:
Dat is wel een beetje ver weg... maar the northface heeft ook wel mooie jassen zag ik net al

Ik heb in de spoiler mijn jas gezet, maar die kan toch niet aan die van nynke tippen hoor!
kom een dagje naar Bremen!Best goed te doen met de trein!

Het jammere van North Face vind ik dat iedereen die al heeft....
pi_73687031
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 17:19 schreef Chicolate het volgende:

Zie hier: de eerste en laatste foto's van de trui
SPOILER
hij staat je mooi, en je bént ook slank!
Jammer van de pluisjes...
pi_73687038
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 17:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb die trui ook! En nu aan! En hij pluist (nog) niet? Hij staat/stond je wel erg leuk, Chico-koekje! En je lijkt niet slank, je bént slank, duh
Ik zit dagelijks op stoelen met een open rugleuning, en precies op die overgang (van rugleuning naar geen rugleuning) zit het vol met pluis. Ik krijg nog een grijze binnen, die moet ik dan misschien maar niet op school dragen?
  woensdag 14 oktober 2009 @ 17:30:07 #155
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73687162
Hahaha, wat zijn jullie ook onzeker hè .

"Ik lijk breed, maar dat komt doordat ik met m'n arm omhoog sta"
"Als ik mezelf van achteren fotografeer lijk ik lekker slank"

.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 14 oktober 2009 @ 17:30:27 #156
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73687172
*aansluit bij de rest

Qua maten heb ik broekmaat 38/40 en bovenmaat 36/38, uitzonderingen daargelaten.

Vroegah had ik broekmaat 44/46 en bovenmaat 40/42...
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 14 oktober 2009 @ 17:31:00 #157
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73687197
Ik heb laatst een wollen trui gekocht bij de H&M: roze met grijs.
Die is één keer in de was geweest en toen zaten er allemaal roze bolletjes op ál m'n wasgoed .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 14 oktober 2009 @ 17:31:47 #158
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73687214
Ik voel me trouwens nog steeds kut over m'n vreetbuien van de afgelopen twee dagen . Echt ik ga dat zó niet weer doen. 1 keer een vreetbui, ok, maar 2 dagen achter elkaar, daar voel ik me echt kut over .
Niet meer actief op Fok!
pi_73687232
Ik heb ook zo
n soort trui!:
SPOILER

[ Bericht 22% gewijzigd door cyclechick op 14-10-2009 17:41:20 ]
pi_73687255
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 16:59 schreef AKnynke het volgende:
hier in Bremen. Is een duits merk, geloof ik. Tatonka. Water en winddicht, dus warm genoeg voor Zweden! Was wel vrij prijzig...
Wanneer ga je terug naar Zweden? En gaat McNynke ook mee?
  woensdag 14 oktober 2009 @ 17:35:34 #161
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_73687313
ik vlieg op 1 november terug. En ik laat de Duutser hier dan weer voor een tijdje achter...
pi_73687314
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 17:24 schreef AKnynke het volgende:

[..]

kom een dagje naar Bremen!Best goed te doen met de trein!

Het jammere van North Face vind ik dat iedereen die al heeft....
ik heb helaas geen OV meer, dus dat zijn wel prijzige uitstapjes.. Maar wie weet, als ik er binnenkort een dagje uit wil met Mr mindfullness bijvoorbeeld, dan zou dat wel een leuk ideetje zijn!
pi_73687364
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 17:35 schreef AKnynke het volgende:
ik vlieg op 1 november terug. En ik laat de Duutser hier dan weer voor een tijdje achter...
Moet je lang in Zweden zijn? En hoe lang zie je m dan niet?
  woensdag 14 oktober 2009 @ 17:39:29 #164
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_73687405
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 17:38 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Moet je lang in Zweden zijn? En hoe lang zie je m dan niet?
tot juni. Ik geloof dat hij op m'n verjaardag naar zweden komt (half november), en dan gaan we samen sinterklaas vieren in NL, en dan kerst (als dat lukt om dan samen te zijn), en geloof ik gaan we in januari met z'n moeder naar ascona, ofzo. Dus dat valt wel mee. Voor het nieuwe jaar (ja, behalve begin januari) weet ik het niet. Gelukkig hoef ik alleen maar m'n scriptie te schrijven, dus ik ben behoorlijk flexibel! Ik denk dat ik vrij veel tijd in Bremen ga vertoefen..
pi_73687559
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 17:39 schreef AKnynke het volgende:
tot juni. Ik geloof dat hij op m'n verjaardag naar zweden komt (half november), en dan gaan we samen sinterklaas vieren in NL, en dan kerst (als dat lukt om dan samen te zijn), en geloof ik gaan we in januari met z'n moeder naar ascona, ofzo. Dus dat valt wel mee. Voor het nieuwe jaar (ja, behalve begin januari) weet ik het niet. Gelukkig hoef ik alleen maar m'n scriptie te schrijven, dus ik ben behoorlijk flexibel! Ik denk dat ik vrij veel tijd in Bremen ga vertoefen..
Het voelt echt als gisteren dat je aankondigde naar Zweden te gaan om te studeren, en nu ben je over een (ruim) half jaartje klaar! Is al dat heen en weer reizen trouwens geen erg dure hobby?
  woensdag 14 oktober 2009 @ 17:52:54 #166
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_73687770
Kinders, even een vraagje. Ik ben heel erg afgevallen (5 kilo) door medicatie etc. Nu wil ik het er weer aan maar ik ben geen grote eter (nooit geweest) en grote porties zijn lastig voor mij. Ik mik al zoute roomboter op mijn brood en eet nootjes, maar wat kan ik bijv. nog meer pakken als tussendoortje? Chips snaaien is ook niet alles.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_73687817
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 17:52 schreef Muis006 het volgende:
Kinders, even een vraagje. Ik ben heel erg afgevallen (5 kilo) door medicatie etc. Nu wil ik het er weer aan maar ik ben geen grote eter (nooit geweest) en grote porties zijn lastig voor mij. Ik mik al zoute roomboter op mijn brood en eet nootjes, maar wat kan ik bijv. nog meer pakken als tussendoortje? Chips snaaien is ook niet alles.
Volle mel/zuivelproducten, mayonaise door of bij je eten doen, vette vis eten ipv witvis. zo iets?

edit: wat vervelend trouwens voor je, gaat het inmiddels allemaal wat beter, Muisje?
  woensdag 14 oktober 2009 @ 17:57:11 #168
148689 Muis006
pi_73687887
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 17:54 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Volle mel/zuivelproducten, mayonaise door of bij je eten doen, vette vis eten ipv witvis. zo iets?

edit: wat vervelend trouwens voor je, gaat het inmiddels allemaal wat beter, Muisje?
Oeh, zaanse mayo vind ik lekker dus dat kan ik wel met ei op mijn brood doen

Op het moment is het een rough patch maar ik ben er alweer langzaam bovenop aan het krabbelen
  woensdag 14 oktober 2009 @ 18:06:44 #169
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_73688116
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 17:44 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Het voelt echt als gisteren dat je aankondigde naar Zweden te gaan om te studeren, en nu ben je over een (ruim) half jaartje klaar! Is al dat heen en weer reizen trouwens geen erg dure hobby?
vlieg met ryanair nu voor 5 euro vanaf Bremen naar stockholm. 20 euro voor de bus, 7 euro voor de trein en ik ben klaar...
pi_73688134
een vriendinnetje van mij heeft een tijdje van die speciale nutridrankjes genuttigd tussendoor, omdat ze teveel was afgevallen (door medicatie/ziekte etc). Dan heb je in een glas drinken flink wat kcal, als het je niet lukt om genoeg te eten, is dat wel een goede aanvulling.

Sterkte in ieder geval, meis! ik hoop dat het gauw allemaal weer beter gaat...
pi_73688136
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 17:30 schreef Viking84 het volgende:
Hahaha, wat zijn jullie ook onzeker hè .

"Ik lijk breed, maar dat komt doordat ik met m'n arm omhoog sta"
"Als ik mezelf van achteren fotografeer lijk ik lekker slank"

.
Eigenlijk had ik moeten zeggen: het zijn kutfoto's en ze vertekenen het beeld compleet, maar je moet het er maar mee doen .
  woensdag 14 oktober 2009 @ 18:07:16 #172
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_73688139
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 17:57 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Op het moment is het een rough patch maar ik ben er alweer langzaam bovenop aan het krabbelen
pi_73688269
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 17:57 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Muissie
  woensdag 14 oktober 2009 @ 18:12:22 #174
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73688283
Go Muis!
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_73688284
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 18:07 schreef cyclechick het volgende:
een vriendinnetje van mij heeft een tijdje van die speciale nutridrankjes genuttigd tussendoor, omdat ze teveel was afgevallen (door medicatie/ziekte etc). Dan heb je in een glas drinken flink wat kcal, als het je niet lukt om genoeg te eten, is dat wel een goede aanvulling.

Sterkte in ieder geval, meis! ik hoop dat het gauw allemaal weer beter gaat...
Ik heb zo het voorgevoel dat t allemaal primabestgoed gaat komen met hare koninklijke muisheid. En die nutridrink, niet aan beginnen. Vieze gore plakkerige drek. Je kan dan beter zelf drankjes maken met griekse yoghurt, fruit, sap en andere lekkere dingen met flink kcal en heerlijkheid.. Dat spul staat stijf van de conserveringsmiddelen en smaakt daarom erg naar! En ik kan het weten, ik moet die shit bij onschuldige oude mensjes naar binnen praten.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 18:31:12 #176
148689 Muis006
pi_73688779
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 18:12 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ik heb zo het voorgevoel dat t allemaal primabestgoed gaat komen met hare koninklijke muisheid. En die nutridrink, niet aan beginnen. Vieze gore plakkerige drek. Je kan dan beter zelf drankjes maken met griekse yoghurt, fruit, sap en andere lekkere dingen met flink kcal en heerlijkheid.. Dat spul staat stijf van de conserveringsmiddelen en smaakt daarom erg naar! En ik kan het weten, ik moet die shit bij onschuldige oude mensjes naar binnen praten.
Dankje voor de waarschuwing. Ik ga sowieso extra aan de zuivel

En dank jullie allemaal

Zal ik mijn lijstje eens posten? Het slaat nergens op, maar ik ben in de 'eten wat je eten kan' modus

O: 2x toast met roomboter, 2x kandijkoek
T: handje nootjes
T: oliebol
L: gebakken rijst met ui en ketjap, sperziebonen, paar stukjes kip
T: roze koek
T: handje nootjes
D: pasta carbonara
T: moet nog
  woensdag 14 oktober 2009 @ 18:31:22 #177
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73688788
Miiiiighty mouuuuuse!! *tromgeroffel*
Ja, smoothies van volle yoghurt met bananen en aardbeien en mango's en dat soort meuk! Lekkerrrr!
En avocado's! Vet én lekker én gezond </avocado-ambassadrice>

Hehe pasta carbonara met volle roomsaus en spekkies helpt denk ik ook wel ja!
En zíjn er überhaupt al oliebollen?
pi_73689226
Roze koeken zijn zoooo lekker. <3
  woensdag 14 oktober 2009 @ 18:51:53 #179
236335 neen
schone schijn
pi_73689442
O: 1 brood + hagelslag + melk
T: koffie
L: 2 brood + hagelslag + appel
T: koffie
D: aardappels, spinazie a la creme, cordonbleu kwaliteitskok
T: weetniet
het lijkt niet wat het is
  woensdag 14 oktober 2009 @ 18:57:49 #180
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73689614
Neen, ik blijf erbij: eet es als een vent!

Maar kudos voor het feit dat je O, L en D hebt koffie telt niet als T want daar zit niks in

*aai over de bol*
  woensdag 14 oktober 2009 @ 19:13:13 #181
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73690098
Zuurkoolstamppot Mét worst
  woensdag 14 oktober 2009 @ 19:22:04 #182
148689 Muis006
pi_73690406
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 18:31 schreef MariaEtcetera het volgende:
Miiiiighty mouuuuuse!! *tromgeroffel*
Ja, smoothies van volle yoghurt met bananen en aardbeien en mango's en dat soort meuk! Lekkerrrr!
En avocado's! Vet én lekker én gezond </avocado-ambassadrice>

Hehe pasta carbonara met volle roomsaus en spekkies helpt denk ik ook wel ja!
En zíjn er überhaupt al oliebollen?
Ja, de gebakskraam staat hier al in de binnenstad. Absurd eigenlijk
pi_73690451
Hier staat de oliebollenkraam ook al! Maar ik vind het heerlijk hoor, ben al een paar keer langs gegaan.
Zit nu aan mijn avondeten, heerlijk. <3
  woensdag 14 oktober 2009 @ 19:25:59 #184
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73690558
Ik ga zometeen zo hard falafelboertjes laten tijdens body jam!

Maarjaaaa. Vriendje was pas om 19.00 thuis, dus we aten niet zo vroeg

Nu al oliebollen! En ik vond het al absurd dat er al pepernoten e.d. verkocht werden
pi_73691469
Kort bezoekje met alleen lijst, morgen bijlezen!

O: 68 gram muesli met 150 gram optimel bosvruchtenyoghurt en een beker optimel
T: plakje ontbijtkoek (63 kCal)
L: bruine boterham gekookt ei, bak yoghurt met mueslicruesli (250 gram/ca 80 gram)
T: twee glazen water met beetje siroop
T: slapen
B: 45 minuten wandelen
D: gerookte zalm met tortellini en roergebakken groenten. Toe bakje magere yoghurt met vanillevla en beetje mueslicruesli
B: 45 minuten wandelen

Vandaag was er weer taart, heb overgeslagen (hurraay!). Misschien gaat het toch nog de goede kant op..
pi_73692890
Dank voor alle virtuele sterktewensen!

Verder zie ik dat de hoeveelheid appeltjes en peertjes nog steeds in evenwicht is hier! (Kom ik weer met mijn stokpaardje ). Ik ben nu dus, net als PPP, sdb, chico en Maria een peertje: boven 36, onder 38. Als we mijn bovenlichaam afzagen en op het onderstel van Uniekhoorn of moblo monteren zijn we denk ik samen wel een perfect figuur.

Lijstje vandaag:
O: ananas yoghurt, grapefruitsap
T: cappuccino
L: boterham kroket, cappuccino met koekje
T: 2 crackers filet americain, half bakje katjang pedis, 1 wodka-tomatensap, 60 gram pure chocolade met noten, stukje kaas
D: spinazie met ei
Nu zag ik net 2 Atlas-biertjes (8,6% ) in de koelkast liggen, die heeft mijn meneer gehaald, dus ik vermoed dat er nog wel het een en ander bijkomt. Ik heb ook zo'n dag dat ik de hele tijd uitstel wat ik moet doen, helemaal geen zin om ontwerpschetsen te maken. Morgen maar mezelf tot inspiratie dwingen, dan neem ik het er nu nog even van
pi_73692933
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 19:22 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ja, de gebakskraam staat hier al in de binnenstad. Absurd eigenlijk
O, en Muis: ijs lepelen! Die caloriebombekers van HaagenDaszszszss of Ben en Jerry's, met veel caramel en gesuikerde chocoladenootjes ertussen
  woensdag 14 oktober 2009 @ 20:55:53 #188
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_73693695
Wij gingen even een blokje om ompde fiets.
Blijjk ik met lensimplantaten een stukje nachtblind te zijn geworden.
Fiets ik halverwege een bochtje rechtdoor, midden in een sloot van een meter water diep, vol met eendekroosl. Fiets boven op me, en met geen mogelijkheid kon ik mijn hoofd boven water houden, dus ik schreeuwen.
Vriendlief stort het water in, trekt me eruit, trekt daarna fiets eruit..
Daarna nog een half uur fietsen, compleet nat, nu nog een bijna een uur onder de gestaan.
Nu doen mijn vingers het weer en volgens mij is de eendekroos zowat uit mijn haar maar mijn fiets, winterjas, broek, schoenen enzo zijn groen.

Oww wat was ik bang!
En nu naar bed, trillen! En morgen weer 4.30 uur op
pi_73693845
uniek! wat een schrik!! gelukkig maar dat je vriend bij je was!!
Kwak
  woensdag 14 oktober 2009 @ 21:01:58 #190
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_73693933
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 20:59 schreef kwakz0r het volgende:
uniek! wat een schrik!! gelukkig maar dat je vriend bij je was!!
Ja, want anders was ik toch echt gewoon verzopen Terwijl ik gewoon kan zwemmen maar kon er gewoon niet onderweg komen.

Lekker slapen lieverds!
  woensdag 14 oktober 2009 @ 21:05:54 #191
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_73694069
schrikken zeg Uniek! Gelukkig is het goedgekomen!
  woensdag 14 oktober 2009 @ 21:12:29 #192
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73694322
Uniek!

voor de zieke Muis. Gauw weer beter worden hoor! .
Niet meer actief op Fok!
pi_73694340
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 20:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Wij gingen even een blokje om ompde fiets.
Blijjk ik met lensimplantaten een stukje nachtblind te zijn geworden.
Fiets ik halverwege een bochtje rechtdoor, midden in een sloot van een meter water diep, vol met eendekroosl. Fiets boven op me, en met geen mogelijkheid kon ik mijn hoofd boven water houden, dus ik schreeuwen.
Vriendlief stort het water in, trekt me eruit, trekt daarna fiets eruit..
Daarna nog een half uur fietsen, compleet nat, nu nog een bijna een uur onder de gestaan.
Nu doen mijn vingers het weer en volgens mij is de eendekroos zowat uit mijn haar maar mijn fiets, winterjas, broek, schoenen enzo zijn groen.

Oww wat was ik bang!
En nu naar bed, trillen! En morgen weer 4.30 uur op
Uniek! wat een schrik! Gelukkig is 't goed afgelopen
Ja doei.
pi_73694396
Net toch nog afscheid wezen nemen...

Wat een MF-ers! Wat een warmte! Echt, het is zo geweldig om dat te mogen ervaren!

We konden gelukkig nog even bij Barbie en ze lag eerst lekker rustig te soezelen, en het liedje te neurien..

Daarna was ze weer even helemaal bij. "Hé, Feef! Hoe is het met je opleiding??? " zei ze zodra ze me herkende. Gekke gekke gekke lieve Barbie .... ik kon er niet bij dat ze nu nog steeds zo meer met anderen bezig was dan met zichzelf. We hebben nog even zitten lachen en daarna afscheid genomen...

Wat was dat godsgruwelijk moeilijk.. nog een kus, nog een handkus, nog een knuffel... niet te beseffen dat je voor de laatste keer 'tot later! lieve Barbie!' zegt...

En de familie.... wat een kracht.. bewondering... ik hoop dat ze de kracht ook kunnen opbrengen om dit afschuwelijke feit een plekje te geven. Als ik zo naar die drukte kijk kunnen ze op een ontzettend sterke back-up rekenen en dat verdienen ze ook.

Ik vond het fijn om nog even geweest te zijn. Het was geweldig, eigenlijk.. nog even doei zeggen.. en haar laten weten hoe geweldig ze is

Ja, mooi maar oh oh oh wat moeilijk en oneerlijk wat is dit verrot zeg
Ja doei.
pi_73694429
Zo he Uniek, dat is schrikken zeg .

@Laureline: ghehe dat zeg ik ook wel eens ja, ze zouden me bij mn navel af moeten knippen dan zou ik perfect zijn .
  woensdag 14 oktober 2009 @ 21:29:10 #196
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73695071
Uniek! Schrikken! Kudos voor je vriend! Laat hem je maar goed warmknuffelen

Mo: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_73695172
Ik ben net een kwartier thuis en ik heb het nog steeds koud van buiten.

Chico ik wilde je foto zien en toen stond er ''weg'' en toen dacht ik: nooooo! Ik wil het zien dus

En jeetje Uniek! Wel ff schrikken.

To run with evy or to not run with evy, that's the question.
Ik heb niet zoveel zin want het is koud enzo. En thuis is er warme thee en een stukje ontbijtkoek...
pi_73695301
Jeetje Mo ik word er zelf een beetje naar van
Weet ook niet zo goed wat ik tegen je moet zeggen maar ik wil je wel een virtuele knuffel geven!
  woensdag 14 oktober 2009 @ 21:35:56 #199
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73695373
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 21:34 schreef shinydiscoball het volgende:
Weet ook niet zo goed wat ik tegen je moet zeggen maar ik wil je wel een virtuele knuffel geven!
Wat zij zegt idd .
Niet meer actief op Fok!
pi_73695483
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 21:34 schreef shinydiscoball het volgende:
Dat ja. Ik zit hier met een flinke brok in mn keel te lezen. Het is ook gewoon niet eerlijk. .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')