Ja. Maar ik heb bijna altijd hongerquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:19 schreef Ek-Mei het volgende:
Hey! Ik werk in de verstandelijk gehandicaptenzorg, ernstig meervoudig gehandicapten, ben SPWer. Leuk, spannend zo'n eerste baan zeg! Jij ook zo'n honger als je aan het werk bent?
Ohja bij ons ook taart, en altijd koekjes/snoep ed aanwezig, toen ik gestopt ben met roken ben ik heel erg begonnen met snaaien op t werk, vooral in de avonddienst, nu ben ik weer begonnen met roken en snaai ik nog steedsquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:27 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja. Maar ik heb bijna altijd hongerEn als ik werk snaai ik koekjes en plakjes kaas
En we hebben vaak taart, omdat de demente oudjes jarig zijn. En als ze dood gaan krijgen we vaak hele ladingen Merci
Dus vrijwel constant gesnaai
Het restaurant verkoopt ook echt 5 verschillende soorten kroketten, allerhande frituursnacks en de rauwkost is altijd fiesssss want ze gooien er kerrie doorheen. Heel veel
Rokenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:30 schreef Ek-Mei het volgende:
Ohja bij ons ook taart, en altijd koekjes/snoep ed aanwezig, toen ik gestopt ben met roken ben ik heel erg begonnen met snaaien op t werk, vooral in de avonddienst, nu ben ik weer begonnen met roken en snaai ik nog steeds
Ik ben 1.63 en een propjequote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:33 schreef cyclechick het volgende:
oh en om ook even mee te doen, ik heb maat 38/40 en wil graag 36 (broeken)/38(boven). Maar met 1.62 is dat ook wel acceptabel, anders ben ik een propje (nu dus een beetje)....
quote:
Hoe groot is jouw racefiets eigenlijk? 54 ofzo? En hoe weet je of je zadel hoog genoeg staat? Of juist te hoog/te laag? Enquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet er alles van, ik ben een half jaar gestopt en nu weer begonnen, echt super stom, maar alles zat ff niet echt mee en toen was het weer te laat en ik kon ik er niet meer vanaf blijven. Maar het is ook zo fijn om ff een kleine rookpauze te hebben af en toe, als je niet rookt ren je toch gewoon door.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:37 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
RokenHoort er bijna bij als je jong bent en in de zorg werkt
Ik ben (helaas?) net gestopt dus ik mis het enorm.
Doe jij een leraren opleiding dan? ik dacht dat jij iets van chemie deed ofzo?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:40 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb shirts 36, broeken 38/40 en ik wil shirts 34, broeken 36/38. En dat is haalbaar, want dat heb ik al wel eerder gehad. Nog ongeveer 3 kg te gaan.
Wat zijn onderwijsvakken toch eigenlijk een vreselijke onzin. Reflectie, evaluatie, lesbrief, puberend brein, bespreken met medeleerlingen, je competenties markeren op een formulier ... ik heb er nu al genoeg van. En dan ben ik nog niet eens begonnen. Door gewoon voor de klas te staan leer ik meer ...
Toen ik nog niet rookte, kwam ik er wel eens tegen lunchtijd achter dat ik nog geen pauze had genomen en ook nog niet naar de wc gegaan wasquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:41 schreef Ek-Mei het volgende:
Ik weet er alles van, ik ben een half jaar gestopt en nu weer begonnen, echt super stom, maar alles zat ff niet echt mee en toen was het weer te laat en ik kon ik er niet meer vanaf blijven. Maar het is ook zo fijn om ff een kleine rookpauze te hebben af en toe, als je niet rookt ren je toch gewoon door.
Precies of ineens gruwelijk dorst hebben omdat je nog nauwelijks hebt gedronken, nu hebben wij helemaal geen pauze dus mn boterham/avondeten eet ik ook nog eens tussen de bedrijven door, aan het aanrecht vaakquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:43 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Toen ik nog niet rookte, kwam ik er wel eens tegen lunchtijd achter dat ik nog geen pauze had genomen en ook nog niet naar de wc gegaan wasdan doe je t bijna in je broek
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hoe groot is jouw racefiets eigenlijk? 54 ofzo? En hoe weet je of je zadel hoog genoeg staat? Of juist te hoog/te laag? EnMijn fiets is 50 cmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en je zadel staat hoog genoeg als je nog een lichte buiging bij je knie hebt, als je 1 pedaal helemaal beneden hebt, maar niet zo hoog zit dat je over je zadel heen gaat schuiven. Kan Kaas ook wel voor je checken als jij erop gaat zitten denk ik!
hebbie ook een fiets??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
Ik heb in een kleinschalig woonzorgproject gewerkt, met demente ouderen, en daar werkte je 8 uur lang zonder pauze. Want het eten 'deed je bij de bewoners aan tafel dus had je geen pauze nodig'. Je was dus wel constant brood aan het smeren en van alles aan het inschenken voor iedereen, maar als je pauze wilde moest je een half uur langer blijvenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:44 schreef Ek-Mei het volgende:
Precies of ineens gruwelijk dorst hebben omdat je nog nauwelijks hebt gedronken, nu hebben wij helemaal geen pauze dus mn boterham/avondeten eet ik ook nog eens tussen de bedrijven door, aan het aanrecht vaak
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:45 schreef cyclechick het volgende:
Mijn fiets is 50 cm![]()
en je zadel staat hoog genoeg als je nog een lichte buiging bij je knie hebt, als je 1 pedaal helemaal beneden hebt, maar niet zo hoog zit dat je over je zadel heen gaat schuiven. Kan Kaas ook wel voor je checken als jij erop gaat zitten denk ik!
hebbie ook een fiets??Ja kaas roept wel eens dat ie denkt dat mn zadel niet goed staat omdat ik last van mn knieën krijg. Ik heb een roze gespoten Batavus racefietsmodel, een fixed gear (dus vooruit trappen is vooruit rijden, achteruit trappen is achteruit rijden) Heeft Kaas gemaakt voor me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet voor mijn baantje (op middelbare school) verplicht een vak volgen over onderwijsvormen/goede vragen stellen/orde houden enzo. Dat klonk op zich wel ok. Maar nu zie ik de vakinhoud en tjaquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:42 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Doe jij een leraren opleiding dan? ik dacht dat jij iets van chemie deed ofzo?
Ja, hier dus hetzelfde eigelijk, soms ff 5 min kopje koffie drinken met je collega, maargoed je zit altijd tussen de bewoners, dus dat noem ik nog niet echt pauze, maar ach verder is het werk super!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:47 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb in een kleinschalig woonzorgproject gewerkt, met demente ouderen, en daar werkte je 8 uur lang zonder pauze. Want het eten 'deed je bij de bewoners aan tafel dus had je geen pauze nodig'. Je was dus wel constant brood aan het smeren en van alles aan het inschenken voor iedereen, maar als je pauze wilde moest je een half uur langer blijven
Foto?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:45 schreef cyclechick het volgende:
Ooohh ja ik heb een nieuwe winterjas gekocht net! hele leuke! (maar heb t bonnetje nog wel voor de zekerheid)
Het werk is leuk, de bewoners zijnquote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:49 schreef Ek-Mei het volgende:
Ja, hier dus hetzelfde eigelijk, soms ff 5 min kopje koffie drinken met je collega, maargoed je zit altijd tussen de bewoners, dus dat noem ik nog niet echt pauze, maar ach verder is het werk super!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |