quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:24 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahahahahahaha. Geweldig verhaal. Ik heb er een keer een rondleiding gehad, maar ik vond het maar saai. Het museum is niet echt mijn ding, maar de omgevende tuin is prachtig. Mijn broertje is er van de week ook naar toe geweest als klassenreisje, maar die had alleen bijgehouden dat Mr Huygens een hond had.
Weet je wel dat ik door die ellendige Zeestraet van hem zo in de put zat dat ik even ben gestopt met m'n studie?quote:
Och, arm kindje.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Weet je wel dat ik door die ellendige Zeestraet van hem zo in de put zat dat ik even ben gestopt met m'n studie?(ja serieus waar, ik kan zo heerlijk overdrijven hè...
)
Nope en dat komt ook nooit meer goed. 'Mijn Jeugd' was ook een tamelijk tenenkrommend boekjequote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Och, arm kindje.. Het is goed gekomen met je studie, maar tussen jou en Huygens botert het dus nog steeds niet.
.
Met een salade erbijquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:08 schreef Syrena het volgende:
Middaag![]()
Ik heb al vier dagen geen groente op en nu heb ik koppijn. Ik vermoed een verband![]()
En toch eigenwijs voor vanavond pasta carbonara willen maken
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:08 schreef Syrena het volgende:
Ik heb al vier dagen geen groente op
Ik heb ui, ik heb balsamico, ik heb pijnboompitjes. Ik heb ook nog een peer en een sinaasappel geloof ikquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Met een salade erbijTomaatje, dun gesneden ui, pitjes, dressing met balsamico, en van die ehhh... prietsla
Hoe heet t ook al weer... Veldsla!
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:53 schreef Syrena het volgende:
Mijn BA ligt al sinds 2005 voor me klaarergens op de uni.
Volgens mij moet ik eerst vantevoren mailen dat ik kom, ze zullen 'm wel in een archief gedouwd hebbenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
Ga es bij het secretariaat langs met legitimatie, teken dat ding en neem het mee?![]()
Brrrr koud hier!
Bij Moderne Talen van de UU is het bij het onderwijssecretariaatquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:03 schreef Syrena het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik eerst vantevoren mailen dat ik kom, ze zullen 'm wel in een archief gedouwd hebben![]()
Ik heb ook echt geen idee waar ik moet zijn om 'm op te halen, faculteit is twee keer verhuisd ofzo![]()
Examencommissie? Studentenadministratie?
Dat alleen al is mijn ontbijtquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
Je hebt toch niet op een dvd-hoesje zitten knagen BPT?
Mijn lijstje:
O: bakje yoghurt
T: speculaasje
L: krentenbol
T: appelD: onbekend
T: ?
Ben niet helemaal fit, dus m'n laatste T zal wel een multivitamientje worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |