abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 oktober 2009 @ 08:34:38 #1
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73671432
Het vorige deel: Slank #860 - Broccoli!

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Dienstmededeling van Troel

De komende weken zal ik veel minder online zijn door vele ziekenhuisbezoekjes en aansluitend een bevalling en kraamtijd met waarschijnlijk een kraamverzorgster die me regelmatig van de pc vandaan zal schoppen om in bed te gaan liggen. Hierdoor kan ik niet garanderen dat je binnen zoveel dagen in het overzichtje staat. Het overzichtje is echter niet gekoppeld aan het invoeren van de gegevens, dus vul ondertussen al wel je gegevens in, zodat als ik achter de pc zit, je kan koppelen en je meteen met de meest recente gegevens in het lijstje staat. Bij het inloggen kun je in ieder geval voor jezelf zien wat je ingevuld hebt.

(ik hoop dat ik het een beetje duidelijk opgeschreven heb )

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_73671624
fipo vanuit college!
Ja doei.
  Vis een optie? woensdag 14 oktober 2009 @ 08:50:44 #3
70532 loveli
N
pi_73671711
Mogguh.
crap in = crap out
  woensdag 14 oktober 2009 @ 08:58:19 #4
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73671833
TVP.
Niet meer actief op Fok!
pi_73671895
TVP

Ik Lurk hier al een tijdje mee (Voor de leuk ) ), ik ben zelf sinds April fanatiek bezig met slank worden! -20 staat de teller nu op (van 106 naar 86 so far). veel sporten + gezonder/regelmatiger eten! ik doe zelf niet aan van die dag lijstjes, maar het is wel leuk en inspirerend om te zien wat andere mensen zoal eten!
  woensdag 14 oktober 2009 @ 09:20:47 #6
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_73672254
Hoi

Mo, erg zeg! Arme kindjes.

Lau, sterkte.

Lijst:
O: boterham lever, beschuit jam
T: appel
T: gekookt eitje
T: 2 1/2 uur wandelen (het is hier 0.5 graad boven nul
T: tomaat
T: bakje yoghurt
L: 3 sneeen zelfgemaakt brood met lever en 1 met 48* kaas
T: peer
T: pruim
T: blokje choco
D: zuurkool ovenschotel

Nou ik ga de kou in
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 14 oktober 2009 @ 09:22:12 #7
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73672277
Het is echt koud ja! Succes uniekje
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_73672515
Goedemorgen.

MoBlo, wat vreselijk.
Sterkte.

Laureline, gecondoleerd.

Welkom AardEngel.
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 19:30 schreef Tinkepink het volgende:
Ik schrik hier een beetje van VMW! Vooral de planning voor vandaag. Eet je een diner van 1200 kcal ofzo? Ik weet dat je meestal weinig eet, maar dit is wel heel erg kcalarm!
Even nagerekend:

250gr doperwten --> 150kcals

5 tomaten --> 60kcals
125gr mozzarella --> 350kcals
11 olijven --> 80kcals

250gr ijsbergsla --> 25kcals
150gr paprika --> 75kcals
100gr tukse geit --> 250kcals

3 speculaasjes --> 20kcals

4 aardappels --> 300kcals
2 stronk witlof --> 25kcals
scheut sojaroom --> 150kcals
75gr oude kaas --> 350kcals

Totaal: 1835kcals
Niets mis mee volgens mij.
Ik denk dat je je verkijkt op de kaas die door de salades zit, dat tikt aardig aan.

Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: doperwtjes
L: tomaatjes, mozzarella, zwarte olijven
T: ijsbergsla, paprika, turkse geitenkaas
T: 3 speculaasjes
D: onbekend aerpels, witlof, kaassaus

Planning voor vandaag:
O: salade van witlof en 2 gekookt ei (390kcals)
L: tomaatjes, mozzarella, zwarte olijven (490kcals)
T: paprika, turkse geitenkaas (350kcals)
D: onbekend
pi_73672793
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 09:01 schreef AardEngel het volgende:
TVP

Ik Lurk hier al een tijdje mee (Voor de leuk ) ), ik ben zelf sinds April fanatiek bezig met slank worden! -20 staat de teller nu op (van 106 naar 86 so far). veel sporten + gezonder/regelmatiger eten! ik doe zelf niet aan van die dag lijstjes, maar het is wel leuk en inspirerend om te zien wat andere mensen zoal eten!
Welkom! En wat veeel!!
pi_73673805
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 09:45 schreef P.F het volgende:

[..]

Welkom! En wat veeel!!
Dank u! , het klopt dat het aardig wat is, maar het was ook wel nodig
  woensdag 14 oktober 2009 @ 10:37:12 #11
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73673897
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:33 schreef AardEngel het volgende:

[..]

Dank u! , het klopt dat het aardig wat is, maar het was ook wel nodig
En ook in korte tijd!

Ik ben zelf ook 20 kg afgevallen, maar ik ben sinds januari 2007 bezig en heb tussendoor ook nog ruim een jaar vrijwel stilgestaan.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 14 oktober 2009 @ 10:40:13 #12
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73673987
Goeiemorgen!

Welkom AardEngel! Wat veel al, 20 kilo Echt goed! Wat voor sport doe je?

VMW: ik had ook niet gedacht dat dat ruim 1800 kcal was Kaas

En: truffelkruidnoten gelukkig heb ik in zulke gevallen het Snaaimonster naast me (vriendje! hij snaait niet veel maar als er snaai is, eet ie een stuk sneller dan ik ) dus het lukt me toch niet om een halve zak leeg te krijgen
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_73674071
ola!

lijstjestijd:
o- geroosterde boterham
l- twee boterhammen met magere fricandeau, 150 gram wortels
t-twee boterhammen met magere fricandeau
d-slavinkje, gebakken aardappeltjes, twee paprika's en een halve komkommer
t-festini ijsje

d is niet zo heel gezond, maar wel lekker. en ik probeer toch vooral normaal te eten, en niet alleen maar hyper gezond...
Kwak
  woensdag 14 oktober 2009 @ 10:47:05 #14
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73674204
Welkom AardEngel en complimenten voor je resultaat so far

En kwak, je D klinkt heerlijk .
pi_73674325
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 10:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Goeiemorgen!

Welkom AardEngel! Wat veel al, 20 kilo Echt goed! Wat voor sport doe je?

VMW: ik had ook niet gedacht dat dat ruim 1800 kcal was Kaas

En: truffelkruidnoten gelukkig heb ik in zulke gevallen het Snaaimonster naast me (vriendje! hij snaait niet veel maar als er snaai is, eet ie een stuk sneller dan ik ) dus het lukt me toch niet om een halve zak leeg te krijgen
Ik ga veel naar de sportschool vooral spinning/rpm en kracht training, Ik heb thuis ook een spinning bike staan, dus de andere dagen fiets ik s'avonds ook rond de 45/60minuten of ik kijk een filmpje tijdens het fietsen! het thuis fietsen doe ik vooral op hartslag 70/80%, Dat werkt dus er goed!
pi_73674644
Welkom, AardEngel, en hulde voor je resultaat al! Heb je ook een streefgewicht waar je naartoe aan het werken bent?

Ik heb vanochtend weer scriptiegroep gehad, en een erg laf taakje gepland voor over twee weken. Het is even zo druk en hectisch en spannend allemaal hier. Maar vandaag dus maar even goed aan de slag! Druk maken over m'n gewicht is even naar de achtergrond verdwenen.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_73674890
quote:
Ha, ik woon naast Voorburg. Wie kent het niet! Wij drinken wel eens een te duur glas wijn in die tent onder het station, met uitzicht op het kasteeltje.
Van het vorige topic:

Jaaaa. Hofwijk bedoel jij! In The Village. Echt een coole tent, maar duur.

Ik ben ziek! Ik heb klierontsteking achter mijn oren. Om 12.50 ga ik naar de huisarts.
Ik probeer toch gezond te eten, maar het gaat nooit lukken.
O: Twee happen cruesli met melk.
T: Kiwi.
L: Twee/Drie boterhammen.
T: Nootjes.
A: Mosselen/ Kip met groente en nog bakje komkommersalade.
T: Kiwi.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  woensdag 14 oktober 2009 @ 11:09:55 #18
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_73674939
Ik ben nog steeds met dat ene mini-essay bezig en ik begin het werkelijk waar spuugzat te worden . Hopelijk krijg ik het vandaag af, maar ik zit steeds elders met m'n gedachten, dus het wil niet echt vlotten.
Niet meer actief op Fok!
pi_73674979
Godverrrr, sinds de vaatwasser verdwijnt mijn servies en bestek als sneeuw voor de zon
  woensdag 14 oktober 2009 @ 11:13:40 #20
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_73675072
Klinkt goed, AardEngel We hebben hier meer enthousiaste RPMers trouwens!

DaD: first things first! Studie + huisje, en dan ben je helemaal zen

Beterschap Tamashii!
Succes Viking
Da's kut PF! Heeft iemand je spul 'geleend' ofzo?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_73675168
Ik mis:
2 glazen
1 lepel
2 vorken
1 steelpannetje
een snijplank

en misschien nog een bord.

Blijf er gewoon af of zo. Dat pannetje heb ik nog wel voorbij zien komen !!

De pan is terecht !!
pi_73675172
Dankjewel MariaEtcetera.

Is het eigenlijk goed om kwark te eten? en yoghurt? Ik hoorde dat die van Optimel slecht was, want daar zaten veel zoetstoffen in.
  woensdag 14 oktober 2009 @ 11:17:33 #23
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_73675230
Optimel werd mij door mijn dieetmevroi afgeraden. Beter gewoon halfvolle producten .
pi_73675255
Ik kan heel veel vertellen over Hofwijk, en vooral het bijbehorende gedicht. . Toen ik de eerste keer met de trein langs Voorburg reed zat ik ook te hupsen op m'n stoel en vroeg ik me af waarom niet iedereen dat deed. Huygens heeft daar gewoond man. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_73675476
quote:
Op woensdag 14 oktober 2009 11:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kan heel veel vertellen over Hofwijk, en vooral het bijbehorende gedicht. . Toen ik de eerste keer met de trein langs Voorburg reed zat ik ook te hupsen op m'n stoel en vroeg ik me af waarom niet iedereen dat deed. Huygens heeft daar gewoond man. .
Hahahahahahaha. Geweldig verhaal. Ik heb er een keer een rondleiding gehad, maar ik vond het maar saai. Het museum is niet echt mijn ding, maar de omgevende tuin is prachtig. Mijn broertje is er van de week ook naar toe geweest als klassenreisje, maar die had alleen bijgehouden dat Mr Huygens een hond had.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')