Slankerdquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:44 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb maat 36 qua taille, maar 38 qua bovenbenen
*mixjes-boks*quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:46 schreef shinydiscoball het volgende:
38/40 is wel mooi vind ik voor broeken. Maat 36 was eenmalig en pas ik nooit meer in, tenzij ik een lintworm ofzo krijg. Ik heb ook aan de ene kant mijn moeders Nederlandse boerinnen hips en aan de andere kant Afrikaanse roots dus ik heb er lang geleden al vrede mee gemaakt
Ik vroeg me trouwens af, weten ze dat je misschien komt?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:48 schreef motorbloempje het volgende:
mijn buik is nog steeds even blubberigdus die mag nog steeds weg
en ik probeer Rene te bereiken per mail, maar die antwoordt niet.. wil liever niet alleen, maargoed, als hij niet antwoordt. Ik mag iig wel iets eerder van 't werk weg en doe dat ook echt wel als we kunnen gaan.. maar dan moet hij wel antwoorden
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*mixjes-boks*![]()
Zuid-Amerikaanse reet + hollandse boerinnenbips ftw!![]()
Ik heb nu 40/42 voor broeken, 38/40 zou tof zijnEn dan zonder Mr Buikrol, svp.
*zet op verlanglijstje*
Ja, het halve Motor-Forum gaat langsquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik vroeg me trouwens af, weten ze dat je misschien komt?![]()
Als het van hen uit allemaal prima is zou ik idd wel even gaan!![]()
Sterkte he!
Haha okee dat was niet helemaal duidelijk!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, het halve Motor-Forum gaat langs. Er mogen er maar 2 tegelijk bij haar, maar ze hebben een familiekamer waar we de familie een hart onder de riem kunnen steken: die kennen we ook allemaal erg goed, aangezien die ook op het motorforum posten.
En Rene mailde net dat hij ook wel wilde, dus we gaan zo een tijd afspreken. Ga een grote knuffelbeer voor ze meenemen, ze is zo'n dierenfan!
neen, die zit echt in mijn buikquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:52 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
![]()
Ik heb nu ook die maat ja. Nog eventjes 3/4 kilo eraf, dat is te doen![]()
Mo ik denk dat die blubber vooral tussen je oren zit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |