Jij speelt Half Life.quote:
Anne-Fleur is een leuke naam!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Anne-fleur ook niet.
Jan- Roderick al helemaal niet.
Had ik nu maar seksquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:42 schreef Allure_ het volgende:
Ik hoor de mensen boven me gewoon seks hebben.
Dat komt van portalsquote:
Nee 2quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jij speelt Half Life.
[..]
Anne-Fleur is een leuke naam!
Ik ga zo m'n huisgenoten ook eens even lastig vallen met wat gekreunquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:42 schreef Allure_ het volgende:
Anne-Fleur van Hockeyclub het Balletje-slaan-met-je-stokkie. Je weet wel, Anne-Fleur.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jij speelt Half Life.
[..]
Kut..quote:
BOH!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ga zo m'n huisgenoten ook eens even lastig vallen met wat gekreun!
In de kamer naast mij wordt ook geneuktquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:42 schreef Allure_ het volgende:
Ik ben lekker geen gemiddelde Fok!ster. Want ik heb wimpers tot mijn wenkbrauwen, denk aan 1,2 cm.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:44 schreef Japsnars het volgende:
Mijn wimpers zijn langer/expressiever dan die van de gemiddelde Fok!ster
Ik weet hetquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Kut..
Het is niet handig om door te kunnen posten als een topic op slot zit
Lekker gehorig, studentenhuizenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
In de kamer naast mij wordt ook geneukt.
quote:
Dat dacht ik dus ookquote:
Ja, ook.quote:
Oja.quote:
Wel!quote:
HDMquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Anne-Fleur van Hockeyclub het Balletje-slaan-met-je-stokkie. Je weet wel, Anne-Fleur.
Wel woar he!quote:
Filmen en posten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook. Ik wilde zelfs heel kinderachtig quasi-verbaasd dr kamer binnenlopen om zogenaamd wat te vragen
.
Voor tips moet je bij Ado zijn!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook. Ik wilde zelfs heel kinderachtig quasi-verbaasd dr kamer binnenlopen om zogenaamd wat te vragen
.
Da wilde gij nie. Ik wil het alleen voor hen verpesten. Ik geen seks, zij geen seks.quote:
NEE!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, ook.
[..]
Oja.
[..]
Wel!
[..]
HDM
[..]
Wel woar he!
Neem wat van die eye-liner, of hoe heet dat spul waarmee je je wimpers vol kamt met zwarte stopverf?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:44 schreef Japsnars het volgende:
Mijn wimpers zijn langer/expressiever dan die van de gemiddelde Fok!ster
Mascara.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Neem wat van die eye-liner, of hoe heet dat spul waarmee je je wimpers vol kamt met zwarte stopverf?
Goed idee, dat ga ik een keer doen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Da wilde gij nie. Ik wil het alleen voor hen verpesten. Ik geen seks, zij geen seks.
Kinderachtig.
Hoe een kamer binnen te lopenquote:
HAHAHAHA DIT VIND IK ALTIJD ZO SCHATTIGquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Neem wat van die eye-liner, of hoe heet dat spul waarmee je je wimpers vol kamt met zwarte stopverf?
Juist niet dusquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nu of het zal niet gebeuren.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Goed idee, dat ga ik een keer doen.
Yeaaaah... no.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
HAHAHAHA DIT VIND IK ALTIJD ZO SCHATTIG
![]()
![]()
![]()
But yeah, noo, yeah...NOOOquote:
Dat is pauper.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
NEE!
Het doet me denken aan Etten-Leur.
Dan is dit het punt waarop we vaarwel moeten zeggen.quote:
Nou, begin maar danquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:51 schreef Zotheid het volgende:
Dan is dit het punt waarop we vaarwel moeten zeggen.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
HAHAHAHA DIT VIND IK ALTIJD ZO SCHATTIG
![]()
![]()
![]()
Ik was vroeg uit huis en ik wilde het nooit lenen, dus het is niet echt ter sprake gekomenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Juist niet dus
En jij hebt zeker geen zus/zusje?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik loop liever bij een ander huisgenootje binnen omdat zij een hele knappe vriend heeft.
Wat is er nou niet pauper in jouw optiek ?quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
http://www.dailymotion.co(...)-my-lover-live_music
Oliver Sacks!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is er nou niet pauper in jouw optiek ?
JA KIJK MAAR BOOS.quote:
Nog niet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heb je trouwens al een andere kamer gevonden?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
JA KIJK MAAR BOOS.
HET IS JOUW SCHULD HOOR JE.
JOUW SCHULD!
Leuke tattooquote:
Guess so, ik heb op een eentje gereageerd en daar heb ik zo'n kijkavond van, maar ik heb het gehad met die kijkavonden, ik ga het denk ik via via doen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nouja, dat zal wel goedkomen toch. In Tillie kom je toch best makkelijk aan een kamer?
Spot er maar mee!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:02 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb een soort halve tia op het moment. M'n linkeroog doet niet mee.![]()
Ze gaat toch niet dood hequote:
Hoewel de kamer uiteraard ook wel relaxed is denk ik.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Guess so, ik heb op een eentje gereageerd en daar heb ik zo'n kijkavond van, maar ik heb het gehad met die kijkavonden, ik ga het denk ik via via doen.
En eigenlijk heb ik op die ene ook maar gereageerd omdat ik daar een chick zag die bij mij in college zit maar die ik niet ken, en zij blijkbaar de contactpersoon was zodat ik nu haar nummer heb.
Hmm, beetje fout.quote:
Ik heb al een paar weken last van random samentrekkingen bij mijn rechter oogquote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:02 schreef Broekpaling het volgende:
Kijkavonden zijn kut, ja. Als je het via via kunt regelen is dat een stuk chiller.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Guess so, ik heb op een eentje gereageerd en daar heb ik zo'n kijkavond van, maar ik heb het gehad met die kijkavonden, ik ga het denk ik via via doen.
En eigenlijk heb ik op die ene ook maar gereageerd omdat ik daar een chick zag die bij mij in college zit maar die ik niet ken, en zij blijkbaar de contactpersoon was zodat ik nu haar nummer heb.
Ik kon er 1 hebben, 28m² voor 350euro, helemaal nieuw. Ik heb spijt nu.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kijkavonden zijn kut, ja. Als je het via via kunt regelen is dat een stuk chiller.
Ik ga gewoon kijken of ik een appartement kan regelen.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:02 schreef Broekpaling het volgende:
Ik wist wel dat je 'm niet leuk vond, maar ik was 'm net zelf aan het luisterenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, beetje fout.Maar thanks anyway.
Ik ook, en ik vind het nu wel heel vervelend worden.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb al een paar weken last van random samentrekkingen bij mijn rechter oog
Waarom deed je het niet dan?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik kon er 1 hebben, 28m² voor 350euro, helemaal nieuw. Ik heb spijt nu.
quote:
Nee, ik ben ook echt in zo'n bui dat ik niets leuk vind.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je 'm niet leuk vond, maar ik was 'm net zelf aan het luisteren.
Al iets gevonden tegen de verveling?
Kan weleens een beroerte wezen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Dat ook weet niet. Beetje hangende wenkbrauw en oog dat weigert te focussen. Oftewel ik moet maar eens gaan slapen.
Maar ik heb heul geen zin te gaan slapen.
Dan heb ik er toch een paar op naam staan.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kan weleens een beroerte wezen.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik kon er 1 hebben, 28m² voor 350euro, helemaal nieuw. Ik heb spijt nu.
Saai, en dichter bij de uni dan bij het centrum.quote:
Die kans is zeer klein bij gezonde jonge mensen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kan weleens een beroerte wezen.
Ja klopt maar het is wel irritantquote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:09 schreef kurk_droog het volgende:
spiertje wat een andere wil heeft.. niks aan de hand
Je moet ook eens wat gezonder gaan eten, jouw aderen zijn al bijna dicht geklonterd inmiddels volgens mij.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dan heb ik er toch een paar op naam staan.
OMGquote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Saai, en dichter bij de uni dan bij het centrum.
Wanneer mag je de straat op?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:15 schreef wolvendagen het volgende:
Zo, mijn aanmeldingsformulier ingevuld en in een envelop gedaan. Ha.
quote:
quote:
Ik wou hem ook maken maar bedacht mij toch maarquote:
Ik heb een shoot, in de trant van Andy Tan.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:18 schreef LudoSanders het volgende:
WD, wat was dat nou met een fotoshoot vanmiddag?
Leuk.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb een shoot, in de trant van Andy Tan.
En ik mag model staan voor iemand zijn kledingcreatie.
Die nagels vind ik nog het viest.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:25 schreef Japsnars het volgende:
OMG DIE VENT ZIJN BEEN LIGT ER AF GODVERKUT![]()
![]()
Zit jij ons real-time op de hoogte te houden van een of andere kutfilm?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:25 schreef Japsnars het volgende:
OMG DIE VENT ZIJN BEEN LIGT ER AF GODVERKUT![]()
![]()
Texas chainsaw massacrequote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zit jij ons real-time op de hoogte te houden van een of andere kutfilm?
vroem vroemquote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:24 schreef Japsnars het volgende:
DAAR IS DE KETTINGZAAG JONGENS EN MEISJES![]()
![]()
![]()
wat zit je te kijken dan?quote:
Texas Chainsaw Massacre, echt een ziek slechte film maar eng is hij natuurlijk welquote:
ja idd, maar was het nou een waar verhaal?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:08 schreef Japsnars het volgende:
Ze heeft nu echt al minstens 2/3 keer de kans gehad om die vent zijn kettingzaag van de grond op te rapen om hem vervolgens door midden te slicen maar ze rent steeds weg
Nee gelukkig nietquote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:18 schreef Devvie het volgende:
[..]
ja idd, maar was het nou een waar verhaal?
Best wel creepy shitquote:The torso was empty, the ribcage split and the body "dressed out" like that of a deer.[6]
Dit was maar bagger idd, hannibal is echt bazigquote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet
Het is wel gebaseerd op de moordenaar Ed Gein die een vrouw heeft vermoord en het lijk van zijn eigen moedenaar uit de grond heeft opgegevraven om daar een menselijk pak van te maken
De hanibal films zijn bijvoorbeeld ook op zijn verhaal gebaseerd. Kijk maar naar dat deel waarin die ene vent een pak van vrouwenhuiden wil maken of silence of the lambs waarin hannibal een gezicht van een van de bewakers als masker gebruikt...
Evenals de ophanging van een van die bewakers als vleermuis:
[..]
Best wel creepy shit
De hannibal films waren trouwens kwalitatief wel 10x zo goed als deze versie van de texas chainsaw massacre
Dinner is being served, Claricequote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:28 schreef Devvie het volgende:
[..]
Dit was maar bagger idd, hannibal is echt bazig
Die ophanging aan die kooi.. zo sick
En die scene dat steekwagentje
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dinner is being served, Clarice
[ afbeelding ]
En dan ook dat stuk dat hij in het vliegtuig zit en wat hersenen aan dat jongetje voert
nee man ook niet eens, het valt zo ontzettend mee met Imprint; dat is pas ziekquote:
Ik weet niet of ik die dan moet zien.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:59 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
nee man het valt zo ontzettend mee met Imprint; dat is pas ziek
Naja, het verschilt ook wel per persoon.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:59 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
nee man het valt zo ontzettend mee met Imprint; dat is pas ziek
ik vond het best smerig, en ik ben best heel wat gewendquote:Op woensdag 14 oktober 2009 02:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik die dan moet zien.
Ik vond die film niet echt eng.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 02:02 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik vond het best smerig, en ik ben best heel wat gewend![]()
vooral als ze aan de weer eens aan de nagels gaan zitten![]()
dus als je texas al erg vind, doe maar niet zien nee
ehm.. dat is in principe het basis element van een horror film he, dat ze opeens toeslaan.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 02:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Naja, het verschilt ook wel per persoon.
Ik vond de TCM best eng omdat die leatherface steeds plotseling weer toesloeg (ik kan gewoon niet goed tegen die plotseling schrik dingen) dingen als afslachtingen zelf of misvormde wezens heb ik verder eigenlijk totaal geen moeite mee
bwhehe zoals de momenten dat ze het wapen zo weggpooien als die gast eraan komt toch?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 02:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vond die film niet echt eng.
En ik ergerde me aan dingen die niet klopten of niet logisch waren.
die was laatst op tv, en die heeft men klote kastje van kpn niet opgenomenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 02:08 schreef Japsnars het volgende:
Als jullie nog eens een keer een goede film willen zien, dan moeten jullie eens 'Brotherhood of the Wolf' gaan kijken. Een relatief onbekende film maar hij is wel echt enorm goed.
Mooi gefilmd, goed ge-acteerd en een prachtige verhaallijn
[ afbeelding ]
Dat is best jammerquote:Op woensdag 14 oktober 2009 02:09 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
die was laatst op tv, en die heeft men klote kastje van kpn niet opgenomen![]()
ik wil die befaamde omgevingen en strakke gevechten wel eens zien
Juist.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 02:07 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
bwhehe zoals de momenten dat ze het wapen zo weggpooien als die gast eraan komt toch?
zo tenenkrommend altijd![]()
of opsplitsen op momenten dat je het niet moet doen blabla
L@at Ju SeXiiiiEh BUiKjuH WE3r SiienN DaN!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 02:12 schreef Lamon het volgende:
Die gekke Lamon. met een punt dus, die niets meer met deze slowchat te maken wilde hebben toch.
Gelukkig is er ook nog Lamon zonder punt om de boel een beetje op te vrolijken.
Je hebt je account weer terug weten te krijgen?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 02:12 schreef Lamon het volgende:
Die gekke Lamon. met een punt dus, die niets meer met deze slowchat te maken wilde hebben toch.
Gelukkig is er ook nog Lamon zonder punt om de boel een beetje op te vrolijken.
Ik had hem al, ik lijk wel een beetje goodwill te hebben.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 02:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je hebt je account weer terug weten te krijgen?
Scheikundequote:Op woensdag 14 oktober 2009 02:17 schreef Japsnars het volgende:
Ik moet echt maar eens gaan slapen, over 5 uur moet ik opstaan, over 6 uur moet ik op school zijn en over 7-8 uur ben ik weer thuis en ga ik maar eens wat bijslapen en dan scheikunde leren
Met het vliegende spaghetti monster in de hoofdrol.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 02:19 schreef Syb-rund. het volgende:
http://www.trailerfan.com/movie/epoch/trailer
![]()
![]()
niet te vergeten komt er een spannende sexscene later in de filmquote:Newsreporter: Oh my, what is that in the distance? oh my god the city is getting destroyed
Someone, please help us!
*dani filth vliegt langs*
Newsreport: Oh dany, please save us!
Dani Filth: Sure, but first take off you clothes!
*Newsreporter doet kleren uit*
GEILE PIXELTIETEN OP HET BEELDSCHERM![]()
![]()
![]()
Newsreporter; TY DANNY
Idd.quote:
Dit is een Anne-Fleurquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jij speelt Half Life.
[..]
Nee, dat schrijf je zonder streepje. Annefleur dus en niet Anne-Fleur.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 07:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dit is een Anne-Fleur
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sperma.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, dat schrijf je zonder streepje. Annefleur dus en niet Anne-Fleur.
Tenzij je een nijlpaard wilt.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:09 schreef Crack_ het volgende:
Anne-fleur of annefleur gaat het echt niet worden
Jij was toch klaar met schoolquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:55 schreef jitzzzze het volgende:
De senseo en de markeerstift maken overuren deze week. Lang leve tentamens![]()
Ik ben weer terug gegaanquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij was toch klaar met school![]()
Ohja en om op je mod-vraag te reageren:
[ afbeelding ]
Wat jaquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben weer terug gegaan
Oh, je reactie deed anders vermoeden
Ik had een HBO-met-computers afgemaakt, 3 jaartjes gewerkt en nu universitaire master BA.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat ja
Wat had jij dan af en werkte je al of neit? En wat doe je nu dan?
Nee, werken in een kantoor is niets voor mij.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:32 schreef de_boswachter het volgende:
Nice.
En waarom nog een master na 3 jaar werken? Beviel het je niet?
Wat is BA, Business Administration?
Nee.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:32 schreef de_boswachter het volgende:
Nice.
En waarom nog een master na 3 jaar werken? Beviel het je niet?
Wat is BA, Business Administration?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
En wat ga je met BA dan doen ?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, werken in een kantoor is niets voor mij.![]()
Inderdaad
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:38 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee.Kon ik die BA maar wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:38 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee.Shut up foolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
Officier bij de Marinequote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En wat ga je met BA dan doen ?
Boeven vangen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Commissaris-Generaal van het toiletblok, immers zo'n studie is er belangrijk en vitaal bij het verantwoordelijk aannemen van 20 centjesquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:42 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Commissaris-Generaal van het toiletblok, immers zo'n studie is er belangrijk bij het aanemen van 20 centjes elke keer
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:42 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Commissaris-Generaal van het toiletblok, bedrijfsafdeling sanitaire voorzieningen.
En dat weet jij omdat...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, dat schrijf je zonder streepje. Annefleur dus en niet Anne-Fleur.
John Rawls. Justice as fairness.quote:
Waarom heb jij iedere dag minstens 3 tussenurenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:56 schreef Crack_ het volgende:
Nu mag ik drie uur wachten op mn volgende les
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
John Rawls. Justice as fairness.
Welke?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:04 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik heb overigens een nieuwe jas, die is VERDOMD MOOI.
Dat zijn "coachuren, en die moet je zelf invullen"quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarom heb jij iedere dag minstens 3 tussenuren
ME2quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:04 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik heb overigens een nieuwe jas, die is VERDOMD MOOI.
lekker kleurrijk en rebelsquote:
Die verlies je heel snel als je KLB niet blokkeerd.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 02:22 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik had hem al, ik lijk wel een beetje goodwill te hebben.
Okee, done. Jij bent de baas.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:40 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Die verlies je heel snel als je KLB niet blokkeerd.
Het kon ook niet lang duren voor je weer terugkwam hequote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:40 schreef Lamon. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:40 schreef Lamon. het volgende:
[..]
THE FUCK?!quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:40 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dit meen je niet.quote:
Blokkeert met een d.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:40 schreef Lamon. het volgende:
[..]
anders klopt je uitspraak nietquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Blokkeertd met een d.Lamon, toch.
Schizofreniequote:
Tijdens het verhoor verder rukkenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:05 schreef Syb-rund. het volgende:
deze moest ik nog een posten trouwens
Chauffeur masturbeert achter stuur en kantelt met truck
Doe je goedquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:16 schreef Zotheid het volgende:
12 uur wakker worden als je om half 9 een college hebt...
En Lamon, je faalt.
Dat is liefquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Doe je goed
Ook leuk:
Het meisje in bus 121...
TS
Zoetermeer he? Dat is hier om de hoek!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Doe je goed
Ook leuk:
Het meisje in bus 121...
TS
Sorry dat ik nog niet gesmst hebt maar slaap.quote:
Ja, school is wel lekker warmquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Sorry dat ik nog niet gesmst hebt maar slaap.
Alweer warmer?
Waar zit de fout in mijn stukje tekst?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, school is wel lekker warm
Het was 2 graden buiten
Gesmst hebt ?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waar zit de fout in mijn stukje tekst?
Maar ahhw!
Volgens mij is delft dichterbij om de hoekquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zoetermeer he? Dat is hier om de hoek!
Gesmst is dan wel weer goed.quote:
Ik niet.quote:
Ja inderdaad, ik vroor echt dood vanochtendquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, school is wel lekker warm
Het was 2 graden buiten
Klopt. Delluft!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Volgens mij is delft dichterbij om de hoek
Ik bedoelde meer dat je niet gesmst hebt kunt zeggen, los van de spellingquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gesmst is dan wel weer goed.
T kofschip!
[..]
Ik niet.
Maar om 10 voor 7 liep ik buiten, nét wakkerquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik vroor echt dood vanochtend
Om 9:30 was het wel weer een stuk warmer gelukkig.
Ik kom er over 2.5 week weerquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Klopt. Delluft!
Toen ik nog in Nootdorp woonde kwam ik daar regelmatig.
quote:Shit on Debra's desk (like a boss)
Buy a gun (like a boss)
In my mouth (like a boss)
Oh fuck man I can't fucking do it... shit!
Pussy out (like a boss)
Puke on Debra's desk (like a boss)
Jump out the window (like a boss)
Suck a dude's dick (like a boss)
Score some coke (like a boss)
Crash my car (like a boss)
Suck my own dick (like a boss)
Eat some chicken strips (like a boss)
Chop my balls off (like a boss)
Black out in the sewer (like a boss)
Meet a giant fish (like a boss)
Fuck its brains out (like a boss)
Turn into a jet (like a boss)
Bomb the Russians (like a boss)
Crash into the sun (like a boss)
Now I'm dead (like a boss)
Ik om 10 voor 8. Ik was om half 8 mijn bed uit gekomen om te wassen en daarna had ik het nog koud en ik was nog hartstikke moe dus toen ben ik maar weer op bed gaan liggen en vlak voordat ik weg moest weer opgestaanquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar om 10 voor 7 liep ik buiten, nét wakker
Ohnee, dat doe ik dus echt niet he, dan val ik in slaap en dan ben ik te laat, ik moet ook echt niet mn wekker verder uit stellen dat gaat ook foutquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik om 10 voor 8. Ik was om half 8 mijn bed uit gekomen om te wassen en daarna had ik het nog koud en ik was nog hartstikke moe dus toen ben ik maar weer op bed gaan liggen en vlak voordat ik weg moest weer opgestaan
Jij ook danquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:16 schreef Zotheid het volgende:
12 uur wakker worden als je om half 9 een college hebt...
En Lamon, je faalt.
Ik zet 's avonds mijn gewone radio wekker en 5 wekkers op mijn iPhone en toch wordt ik altijd later dan gepland wakker maar ik herinner nooit dat ik mijn wekker heb uitgezet/gesnoozedquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohnee, dat doe ik dus echt niet he, dan val ik in slaap en dan ben ik te laat, ik moet ook echt niet mn wekker verder uit stellen dat gaat ook fout
Zet je wekker dan wat verder weg ?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik zet 's avonds mijn gewone radio wekker en 5 wekkers op mijn iPhone en toch wordt ik altijd later dan gepland wakker maar ik herinner nooit dat ik mijn wekker heb uitgezet/gesnoozed
Klopt.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat je niet gesmst hebt kunt zeggen, los van de spelling
Ooooooooooh, ik eigenlijk ook niet maar mijn mama betaal.......![]()
Lorre?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik kom er over 2.5 week weer
[..]
Klopt.quote:
Ik krijg het voor elkaar 5 uur later wakker te worden.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohnee, dat doe ik dus echt niet he, dan val ik in slaap en dan ben ik te laat, ik moet ook echt niet mn wekker verder uit stellen dat gaat ook fout
Nee, jij wel dan?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Klopt.
Mensen die hier lid zijn van de mailing van McG?
[..]
Lorre?
Zelfs ik was gewoon om 6 uur uit bedquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Ik krijg het voor elkaar 5 uur later wakker te worden.
Er staat echt een mieterse argyle pullover in. Die moet je zeker even halen!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, jij wel dan?
Nope, open dag en dan zonder uit te gaan want we kunnen daar geen slaapplaats regelen dus wordt het een dagtrip
Dat is bij mij 1x gebeurd, mijn moeder was aan het werk en ik moest om 10:00 op school zijn voor mijn eerste les ( die later uit bleek te vallen) en daarna van 11:00-12:35 gym.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Ik krijg het voor elkaar 5 uur later wakker te worden.
Al eens geprobeerd maar het werkt volgens mij ook niet echt.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zet je wekker dan wat verder weg ?
Toen was het nog te koud.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zelfs ik was gewoon om 6 uur uit bed
Het is sowieso fucked up want wij zouden op vrijdag 28 oktober gaan, maar dan heeft die gast een of andere verplichte masterclass voor zijn profielwerkstuk waardoor we dus op maandag 2 november moeten gaanquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Er staat echt een mieterse argyle pullover in. Die moet je zeker even halen!
Verkapte-mag-ik-bij-jou-slapen!
Kijk, ik kruip altijd onder mijn dekens 's nachts waardoor ik het lekker warm heb. En mijn hoofd blijft warm door mijn natuurlijke isolatie laag. Maar hoe doe jij dat met jouw kale kop? Krijg je dan niet altijd een koud hoofd?quote:
Op maandag?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het is sowieso fucked up want wij zouden op vrijdag 28 oktober gaan, maar dan heeft die gast een of andere verplichte masterclass voor zijn profielwerkstuk waardoor we dus op maandag 2 november moeten gaan![]()
[ afbeelding ]
Calimeroquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Kijk, ik kruip altijd onder mijn dekens 's nachts waardoor ik het lekker warm heb. En mijn hoofd blijft warm door mijn natuurlijke isolatie laag. Maar hoe doe jij dat met jouw kale kop? Krijg je dan niet altijd een koud hoofd?
Of draag je een badmuts/eierdopje?
[ afbeelding ]
Kussens over m'n hoofd.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Kijk, ik kruip altijd onder mijn dekens 's nachts waardoor ik het lekker warm heb. En mijn hoofd blijft warm door mijn natuurlijke isolatie laag. Maar hoe doe jij dat met jouw kale kop? Krijg je dan niet altijd een koud hoofd?
Of draag je een badmuts/eierdopje?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Op maandag?
Kan je dan niet beter de 3e gaan?
quote:Op vrijdag 30 oktober en maandag 2 november zijn de bachelor open dagen bij de TU Delft.
Geen idee, het is wel live op unibet.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:08 schreef Hoogstaande het volgende:
Is tennis op televisie?
Ik kan nu zelf even niet kijken want ik lig nog in bed
ze heten geen eitjesquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:19 schreef Japsnars het volgende:
30-jarige kale maagd in nijmegen die bij een vereniging zit waar de leden eitjes heten
Maar je bent wel 30 jaar, maagd en kaal?quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar je bent wel 30 jaar, maagd en kaal?
quote:
Met jou naast me?quote:
NEEquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Met jou naast me?
Mieters nieuw overhemd en pullover gekocht.
Middag,quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:27 schreef BobbyB het volgende:
Middag!
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Middag,
ik ga even ontbijten.
Ga ik ook zo doen jaquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Middag,
ik ga even ontbijten.
Ik vind dat overhemd nog wel oke, maar dat andere ding is zum kotsenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:36 schreef Zotheid het volgende:
Maak je maar geen illusies, ik ga er niet van uit dat jullie het leuk vinden.
Wat BT zegt.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind dat overhemd nog wel oke, maar dat andere ding is zum kotsen!
Toch vind ik het bij sommige mensen wel leuk staan.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind dat overhemd nog wel oke, maar dat andere ding is zum kotsen!
Is toch wel halfvol hequote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:41 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
PiMpEn MeT DuH mElLuK
Jij wil mij gewoon in die kleding zien.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Toch vind ik het bij sommige mensen wel leuk staan.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:41 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
PiMpEn MeT DuH mElLuK
Jaaa.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Is toch wel halfvol he? Ik kan wel ontcijferen dat het die van de AH is, heb ik hier ook staan
!
Dank je wel, jij ookquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat zitten we lekker op één lijn vandaaggeniet van je ontbijt
!
Zo'n vriend van mij droeg altijd van die oude sloeberige kleren en nu heeft hij deze vakantie maar besloten om eens nieuwe kleren te gaan kopen (met zijn moederquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Toch vind ik het bij sommige mensen wel leuk staan.
Jij bent engquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:41 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
PiMpEn MeT DuH mElLuK
Ik heb de break van de freeroll gehaald, dus geen rebuy's en dat soort bagger meerquote:
Van de hoeveel die er nog over zijn?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb de break van de freeroll gehaald, dus geen rebuy's en dat soort bagger meer
Mijn laatste hand voor de break was trouwens AA waar ik uiteraard even lekker mee heb kunnen cashen.
Momenteel sta ik 169e (top 240 paid) maar ik hoop toch wel in de top 100 te komen
Dat zei ik niet.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jij wil mij gewoon in die kleding zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |