Jij speelt Half Life.quote:
Anne-Fleur is een leuke naam!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Anne-fleur ook niet.
Jan- Roderick al helemaal niet.
Had ik nu maar seksquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:42 schreef Allure_ het volgende:
Ik hoor de mensen boven me gewoon seks hebben.
Dat komt van portalsquote:
Nee 2quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jij speelt Half Life.
[..]
Anne-Fleur is een leuke naam!
Ik ga zo m'n huisgenoten ook eens even lastig vallen met wat gekreunquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:42 schreef Allure_ het volgende:
Anne-Fleur van Hockeyclub het Balletje-slaan-met-je-stokkie. Je weet wel, Anne-Fleur.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jij speelt Half Life.
[..]
Anne-Fleur is een leuke naam!
Kut..quote:
BOH!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ga zo m'n huisgenoten ook eens even lastig vallen met wat gekreun!
In de kamer naast mij wordt ook geneuktquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:42 schreef Allure_ het volgende:
Ik ben lekker geen gemiddelde Fok!ster. Want ik heb wimpers tot mijn wenkbrauwen, denk aan 1,2 cm.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:44 schreef Japsnars het volgende:
Mijn wimpers zijn langer/expressiever dan die van de gemiddelde Fok!ster
Ik weet hetquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Kut..
Het is niet handig om door te kunnen posten als een topic op slot zit
Lekker gehorig, studentenhuizenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
In de kamer naast mij wordt ook geneukt.
quote:
Dat dacht ik dus ookquote:
Ja, ook.quote:
Oja.quote:
Wel!quote:
HDMquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Anne-Fleur van Hockeyclub het Balletje-slaan-met-je-stokkie. Je weet wel, Anne-Fleur.
Wel woar he!quote:
Filmen en posten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook. Ik wilde zelfs heel kinderachtig quasi-verbaasd dr kamer binnenlopen om zogenaamd wat te vragen
.
Voor tips moet je bij Ado zijn!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook. Ik wilde zelfs heel kinderachtig quasi-verbaasd dr kamer binnenlopen om zogenaamd wat te vragen
.
Da wilde gij nie. Ik wil het alleen voor hen verpesten. Ik geen seks, zij geen seks.quote:
NEE!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, ook.
[..]
Oja.
[..]
Wel!
[..]
HDM
[..]
Wel woar he!
Neem wat van die eye-liner, of hoe heet dat spul waarmee je je wimpers vol kamt met zwarte stopverf?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:44 schreef Japsnars het volgende:
Mijn wimpers zijn langer/expressiever dan die van de gemiddelde Fok!ster
Mascara.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Neem wat van die eye-liner, of hoe heet dat spul waarmee je je wimpers vol kamt met zwarte stopverf?
Goed idee, dat ga ik een keer doen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Da wilde gij nie. Ik wil het alleen voor hen verpesten. Ik geen seks, zij geen seks.
Kinderachtig.
Hoe een kamer binnen te lopenquote:
HAHAHAHA DIT VIND IK ALTIJD ZO SCHATTIGquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Neem wat van die eye-liner, of hoe heet dat spul waarmee je je wimpers vol kamt met zwarte stopverf?
Juist niet dusquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nu of het zal niet gebeuren.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Goed idee, dat ga ik een keer doen.
Yeaaaah... no.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
HAHAHAHA DIT VIND IK ALTIJD ZO SCHATTIG
![]()
![]()
![]()
But yeah, noo, yeah...NOOOquote:
Dat is pauper.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
NEE!
Het doet me denken aan Etten-Leur.
Dan is dit het punt waarop we vaarwel moeten zeggen.quote:
Nou, begin maar danquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:51 schreef Zotheid het volgende:
Dan is dit het punt waarop we vaarwel moeten zeggen.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
HAHAHAHA DIT VIND IK ALTIJD ZO SCHATTIG
![]()
![]()
![]()
Ik was vroeg uit huis en ik wilde het nooit lenen, dus het is niet echt ter sprake gekomenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Juist niet dus
En jij hebt zeker geen zus/zusje?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik loop liever bij een ander huisgenootje binnen omdat zij een hele knappe vriend heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |