Nee, zo stelde ik me jouw Hyves voorquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:16 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat is zo ongeveer de hele meute waarover je nu spreekt? Het is niet meer hip om veel vriendjes te hebben. Je achtergrond e.d. moet neutraal zijn, omdat je anders te 'blij' overkomt. En zo weinig mogelijk info om quasi anoniem te blijven.
[..]
Door seks op het podium te hebben?
Hoi Maisnon.
Dokter love?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dit weet jij wel! Noem eens enkele voorbeelden van producten die voortkomen uit een combinatie van oude- en nieuwe media?
Het zal altijd een illusie blijven, mijn Hyvesquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:18 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, zo stelde ik me jouw Hyves voor. Ik hou van een mooie, casual, duidelijke achtergrond met veel vriendjes en veel info, zodat mensen zo goed mogelijk kunnen zien hoe awesome ik ben.
Bijvoorbeeld. Maar we kunnen ook op de bank gaan springen, I love you roepen en dan elkaar kussen.
Dat heb ik vreselijk erg nodig. Je weet niet hoe moeilijk het is om het ook duidelijk te maken aan andere mensen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het zal altijd een illusie blijven, mijn Hyves. Maarja, als jij het nodig hebt om te bewijzen hoe awesome je bent
..
Een beetje a la Tom Cruise? Dan moeten we misschien wel iets nieuws bedenken. Misschien kunnen we Oprah laten struikelen ofzo. Dat komt zeker op het nieuws.
Ja, dat gaat me dan weer te ver. Mijn moeder heeft namelijk een nog onbekend 'gezwel' aan haar baarmoeder hangen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:06 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ze perst er allemaal kankergezwellen uit.
He?quote:
WD en moraalquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, dat gaat me dan weer te ver. Mijn moeder heeft namelijk een nog onbekend 'gezwel' aan haar baarmoeder hangen.
Precies, dit zijn geen dingen om grapjes over te maken.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, dat gaat me dan weer te ver. Mijn moeder heeft namelijk een nog onbekend 'gezwel' aan haar baarmoeder hangen.
I fell in to the burnin' ring of fire,quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:28 schreef Otis2.0 het volgende:
I'm getting paid by the hour, and older by the minute. My boss just pushed me over the limit.
I'd like to call him something, but I think I'll just call it a day.
Pour me somethin' tall an' strong, make it a Hurricane before I go insane.
It's only half-past twelve but I don't care...
It's five o'clock somewhere!
Daar reageer je dan wel weer op.quote:
The man in blackquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
I fell in to the burnin' ring of fire,
I went down and down and the flames went higher
And it burns burns burns
The ring of fire.
quote:Gast die morgen jarig is zegt:
vergeet niet mee te doen aan de groep die mij om 0:00 een krabbel gaan sturen!!
Dat heb jij helemaal niet nodigquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat heb ik vreselijk erg nodig. Je weet niet hoe moeilijk het is om het ook duidelijk te maken aan andere mensen.
Sorryquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn telefoon ligt ergens waar ik voor moet opstaanquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:30 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Daar reageer je dan wel weer op.
En op mijn smsje niet!
Ja, kijk in principe heb ik echt geen moeite met kanker en gezwellen, zolang ze maar niet bij een baarmoeder zitten. Dat is gewoon semi-gevoelig.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:28 schreef Skylark. het volgende:
[..]
WD en moraal. Ik heb politici gezien met meer ethiek dan jij.
Ik moet wel meer.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:30 schreef Adolecens het volgende:
Bt?
Je moet je rechter wenkbrauw epileren
quote:
NOU DOE DAT DAN!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn telefoon ligt ergens waar ik voor moet opstaan
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, kijk in principe heb ik echt geen moeite met kanker en gezwellen, zolang ze maar niet bij een baarmoeder zitten. Dat is gewoon semi-gevoelig.
quote:
De rest van je haren zijn niet te zienquote:
Ja, oké, dat klinkt cru, maar ik bedoelde meer in de trant van er grapjes over maken en zo. Snap je?quote:
Hij is niet blijven zitten, ik wel; ik heb dus op een andere tijdstip mijn toetsquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]![]()
Geweldig!
Met z'n alle hem morgen totaal negeren!
[..]
NOU DOE DAT DAN!
Ik doe niets.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]![]()
Geweldig!
Met z'n alle hem morgen totaal negeren!
[..]
NOU DOE DAT DAN!
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]!
Ik had gisteren zo'n gesprek met zo'n dude die me zat te vertellen over een scharrel, dus ik vraag of hij met 'r gekust had. Hij zo: "Nee, dat niet..". Ik: "Waarom niet?". Hij: "Ja ze had pijn aan haar tong dus ze wilde niet."
![]()
![]()
![]()
!! Allerslechtste smoes ooit en hij trapt er nog in.
Dat is kut.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hij is niet blijven zitten, ik wel; ik heb dus op een andere tijdstip mijn toets![]()
Dat is een leugen!quote:
Dat pistool wat ineens uit haar vasjien komt. Wtf.quote:
Dus?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
De rest van je haren zijn niet te zien
Eentje staat me nog bij: Beautifull Hope.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:35 schreef Otis2.0 het volgende:
Kindernamen deel 64
Daar staan me toch namen bij, sjezus.
Martijn Lucasquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:35 schreef Otis2.0 het volgende:
Kindernamen deel 64
Daar staan me toch namen bij, sjezus.
De cake is een leugenquote:
Ja dit zijn dus echt namen die Fokkers hun kinderen geven. Frodo en Xarno bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eentje staat me nog bij: Beautifull Hope.
(idd met twee L-en)
Ik had Xevo of zo geheten als ik een jongen was.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:38 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja dit zijn dus echt namen die Fokkers hun kinderen geven. Frodo en Xarno bijvoorbeeld.
Godzijdank ben je geen jongenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik had Xevo of zo geheten als ik een jongen was.
Anne-fleur ook niet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Martijn Lucas
Hmm, klinkt niet slecht..
Het ziet er ook prima uitquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zo zijn ze eigenlijk altijd, ik wil niet dat ik zulke mini wenkbrauwen heb.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:38 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja dit zijn dus echt namen die Fokkers hun kinderen geven. Frodo en Xarno bijvoorbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |