Jij speelt Half Life.quote:
Anne-Fleur is een leuke naam!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Anne-fleur ook niet.
Jan- Roderick al helemaal niet.
Had ik nu maar seksquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:42 schreef Allure_ het volgende:
Ik hoor de mensen boven me gewoon seks hebben.
Dat komt van portalsquote:
Nee 2quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jij speelt Half Life.
[..]
Anne-Fleur is een leuke naam!
Ik ga zo m'n huisgenoten ook eens even lastig vallen met wat gekreunquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:42 schreef Allure_ het volgende:
Anne-Fleur van Hockeyclub het Balletje-slaan-met-je-stokkie. Je weet wel, Anne-Fleur.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jij speelt Half Life.
[..]
Anne-Fleur is een leuke naam!
Kut..quote:
BOH!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik ga zo m'n huisgenoten ook eens even lastig vallen met wat gekreun!
In de kamer naast mij wordt ook geneuktquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:42 schreef Allure_ het volgende:
Ik ben lekker geen gemiddelde Fok!ster. Want ik heb wimpers tot mijn wenkbrauwen, denk aan 1,2 cm.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:44 schreef Japsnars het volgende:
Mijn wimpers zijn langer/expressiever dan die van de gemiddelde Fok!ster
Ik weet hetquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Kut..
Het is niet handig om door te kunnen posten als een topic op slot zit
Lekker gehorig, studentenhuizenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:44 schreef Skylark. het volgende:
[..]
In de kamer naast mij wordt ook geneukt.
quote:
Dat dacht ik dus ookquote:
Ja, ook.quote:
Oja.quote:
Wel!quote:
HDMquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Anne-Fleur van Hockeyclub het Balletje-slaan-met-je-stokkie. Je weet wel, Anne-Fleur.
Wel woar he!quote:
Filmen en posten.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook. Ik wilde zelfs heel kinderachtig quasi-verbaasd dr kamer binnenlopen om zogenaamd wat te vragen
.
Voor tips moet je bij Ado zijn!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook. Ik wilde zelfs heel kinderachtig quasi-verbaasd dr kamer binnenlopen om zogenaamd wat te vragen
.
Da wilde gij nie. Ik wil het alleen voor hen verpesten. Ik geen seks, zij geen seks.quote:
NEE!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, ook.
[..]
Oja.
[..]
Wel!
[..]
HDM
[..]
Wel woar he!
Neem wat van die eye-liner, of hoe heet dat spul waarmee je je wimpers vol kamt met zwarte stopverf?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:44 schreef Japsnars het volgende:
Mijn wimpers zijn langer/expressiever dan die van de gemiddelde Fok!ster
Mascara.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Neem wat van die eye-liner, of hoe heet dat spul waarmee je je wimpers vol kamt met zwarte stopverf?
Goed idee, dat ga ik een keer doen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:47 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Da wilde gij nie. Ik wil het alleen voor hen verpesten. Ik geen seks, zij geen seks.
Kinderachtig.
Hoe een kamer binnen te lopenquote:
HAHAHAHA DIT VIND IK ALTIJD ZO SCHATTIGquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Neem wat van die eye-liner, of hoe heet dat spul waarmee je je wimpers vol kamt met zwarte stopverf?
Juist niet dusquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:47 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nu of het zal niet gebeuren.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:48 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Goed idee, dat ga ik een keer doen.
Yeaaaah... no.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
HAHAHAHA DIT VIND IK ALTIJD ZO SCHATTIG
![]()
![]()
![]()
But yeah, noo, yeah...NOOOquote:
Dat is pauper.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
NEE!
Het doet me denken aan Etten-Leur.
Dan is dit het punt waarop we vaarwel moeten zeggen.quote:
Nou, begin maar danquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:51 schreef Zotheid het volgende:
Dan is dit het punt waarop we vaarwel moeten zeggen.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
HAHAHAHA DIT VIND IK ALTIJD ZO SCHATTIG
![]()
![]()
![]()
Ik was vroeg uit huis en ik wilde het nooit lenen, dus het is niet echt ter sprake gekomenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Juist niet dus
En jij hebt zeker geen zus/zusje?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:50 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik loop liever bij een ander huisgenootje binnen omdat zij een hele knappe vriend heeft.
Wat is er nou niet pauper in jouw optiek ?quote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
http://www.dailymotion.co(...)-my-lover-live_music
Oliver Sacks!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is er nou niet pauper in jouw optiek ?
JA KIJK MAAR BOOS.quote:
Nog niet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heb je trouwens al een andere kamer gevonden?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
JA KIJK MAAR BOOS.
HET IS JOUW SCHULD HOOR JE.
JOUW SCHULD!
Leuke tattooquote:
Guess so, ik heb op een eentje gereageerd en daar heb ik zo'n kijkavond van, maar ik heb het gehad met die kijkavonden, ik ga het denk ik via via doen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nouja, dat zal wel goedkomen toch. In Tillie kom je toch best makkelijk aan een kamer?
Spot er maar mee!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:02 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb een soort halve tia op het moment. M'n linkeroog doet niet mee.![]()
Ze gaat toch niet dood hequote:
Hoewel de kamer uiteraard ook wel relaxed is denk ik.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Guess so, ik heb op een eentje gereageerd en daar heb ik zo'n kijkavond van, maar ik heb het gehad met die kijkavonden, ik ga het denk ik via via doen.
En eigenlijk heb ik op die ene ook maar gereageerd omdat ik daar een chick zag die bij mij in college zit maar die ik niet ken, en zij blijkbaar de contactpersoon was zodat ik nu haar nummer heb.
Hmm, beetje fout.quote:
Ik heb al een paar weken last van random samentrekkingen bij mijn rechter oogquote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:02 schreef Broekpaling het volgende:
Kijkavonden zijn kut, ja. Als je het via via kunt regelen is dat een stuk chiller.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Guess so, ik heb op een eentje gereageerd en daar heb ik zo'n kijkavond van, maar ik heb het gehad met die kijkavonden, ik ga het denk ik via via doen.
En eigenlijk heb ik op die ene ook maar gereageerd omdat ik daar een chick zag die bij mij in college zit maar die ik niet ken, en zij blijkbaar de contactpersoon was zodat ik nu haar nummer heb.
Ik kon er 1 hebben, 28m² voor 350euro, helemaal nieuw. Ik heb spijt nu.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kijkavonden zijn kut, ja. Als je het via via kunt regelen is dat een stuk chiller.
Ik ga gewoon kijken of ik een appartement kan regelen.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:02 schreef Broekpaling het volgende:
Ik wist wel dat je 'm niet leuk vond, maar ik was 'm net zelf aan het luisterenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, beetje fout.Maar thanks anyway.
Ik ook, en ik vind het nu wel heel vervelend worden.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb al een paar weken last van random samentrekkingen bij mijn rechter oog
Waarom deed je het niet dan?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik kon er 1 hebben, 28m² voor 350euro, helemaal nieuw. Ik heb spijt nu.
quote:
Nee, ik ben ook echt in zo'n bui dat ik niets leuk vind.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je 'm niet leuk vond, maar ik was 'm net zelf aan het luisteren.
Al iets gevonden tegen de verveling?
Kan weleens een beroerte wezen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Dat ook weet niet. Beetje hangende wenkbrauw en oog dat weigert te focussen. Oftewel ik moet maar eens gaan slapen.
Maar ik heb heul geen zin te gaan slapen.
Dan heb ik er toch een paar op naam staan.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kan weleens een beroerte wezen.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik kon er 1 hebben, 28m² voor 350euro, helemaal nieuw. Ik heb spijt nu.
Saai, en dichter bij de uni dan bij het centrum.quote:
Die kans is zeer klein bij gezonde jonge mensen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kan weleens een beroerte wezen.
Ja klopt maar het is wel irritantquote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:09 schreef kurk_droog het volgende:
spiertje wat een andere wil heeft.. niks aan de hand
Je moet ook eens wat gezonder gaan eten, jouw aderen zijn al bijna dicht geklonterd inmiddels volgens mij.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dan heb ik er toch een paar op naam staan.
OMGquote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Saai, en dichter bij de uni dan bij het centrum.
Wanneer mag je de straat op?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:15 schreef wolvendagen het volgende:
Zo, mijn aanmeldingsformulier ingevuld en in een envelop gedaan. Ha.
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |