Kijkavonden zijn kut, ja. Als je het via via kunt regelen is dat een stuk chiller.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Guess so, ik heb op een eentje gereageerd en daar heb ik zo'n kijkavond van, maar ik heb het gehad met die kijkavonden, ik ga het denk ik via via doen.
En eigenlijk heb ik op die ene ook maar gereageerd omdat ik daar een chick zag die bij mij in college zit maar die ik niet ken, en zij blijkbaar de contactpersoon was zodat ik nu haar nummer heb.
Ik kon er 1 hebben, 28m² voor 350euro, helemaal nieuw. Ik heb spijt nu.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:04 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kijkavonden zijn kut, ja. Als je het via via kunt regelen is dat een stuk chiller.
Ik ga gewoon kijken of ik een appartement kan regelen.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:02 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb een soort halve tia op het moment. M'n linkeroog doet niet mee.![]()
Ik wist wel dat je 'm niet leuk vond, maar ik was 'm net zelf aan het luisterenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, beetje fout.Maar thanks anyway.
Ik ook, en ik vind het nu wel heel vervelend worden.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb al een paar weken last van random samentrekkingen bij mijn rechter oog
Waarom deed je het niet dan?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik kon er 1 hebben, 28m² voor 350euro, helemaal nieuw. Ik heb spijt nu.
quote:
Nee, ik ben ook echt in zo'n bui dat ik niets leuk vind.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je 'm niet leuk vond, maar ik was 'm net zelf aan het luisteren.
Al iets gevonden tegen de verveling?
Kan weleens een beroerte wezen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Dat ook weet niet. Beetje hangende wenkbrauw en oog dat weigert te focussen. Oftewel ik moet maar eens gaan slapen.
Maar ik heb heul geen zin te gaan slapen.
Dan heb ik er toch een paar op naam staan.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kan weleens een beroerte wezen.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik kon er 1 hebben, 28m² voor 350euro, helemaal nieuw. Ik heb spijt nu.
Saai, en dichter bij de uni dan bij het centrum.quote:
Die kans is zeer klein bij gezonde jonge mensen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kan weleens een beroerte wezen.
Ja klopt maar het is wel irritantquote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:09 schreef kurk_droog het volgende:
spiertje wat een andere wil heeft.. niks aan de hand
Je moet ook eens wat gezonder gaan eten, jouw aderen zijn al bijna dicht geklonterd inmiddels volgens mij.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dan heb ik er toch een paar op naam staan.
OMGquote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Saai, en dichter bij de uni dan bij het centrum.
Wanneer mag je de straat op?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:15 schreef wolvendagen het volgende:
Zo, mijn aanmeldingsformulier ingevuld en in een envelop gedaan. Ha.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |