quote:
Ik wou hem ook maken maar bedacht mij toch maarquote:
Ik heb een shoot, in de trant van Andy Tan.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:18 schreef LudoSanders het volgende:
WD, wat was dat nou met een fotoshoot vanmiddag?
Leuk.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb een shoot, in de trant van Andy Tan.
En ik mag model staan voor iemand zijn kledingcreatie.
Die nagels vind ik nog het viest.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:25 schreef Japsnars het volgende:
OMG DIE VENT ZIJN BEEN LIGT ER AF GODVERKUT![]()
![]()
Zit jij ons real-time op de hoogte te houden van een of andere kutfilm?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:25 schreef Japsnars het volgende:
OMG DIE VENT ZIJN BEEN LIGT ER AF GODVERKUT![]()
![]()
Texas chainsaw massacrequote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zit jij ons real-time op de hoogte te houden van een of andere kutfilm?
vroem vroemquote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:24 schreef Japsnars het volgende:
DAAR IS DE KETTINGZAAG JONGENS EN MEISJES![]()
![]()
![]()
wat zit je te kijken dan?quote:
Texas Chainsaw Massacre, echt een ziek slechte film maar eng is hij natuurlijk welquote:
ja idd, maar was het nou een waar verhaal?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:08 schreef Japsnars het volgende:
Ze heeft nu echt al minstens 2/3 keer de kans gehad om die vent zijn kettingzaag van de grond op te rapen om hem vervolgens door midden te slicen maar ze rent steeds weg
Nee gelukkig nietquote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:18 schreef Devvie het volgende:
[..]
ja idd, maar was het nou een waar verhaal?
Best wel creepy shitquote:The torso was empty, the ribcage split and the body "dressed out" like that of a deer.[6]
Dit was maar bagger idd, hannibal is echt bazigquote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet
Het is wel gebaseerd op de moordenaar Ed Gein die een vrouw heeft vermoord en het lijk van zijn eigen moedenaar uit de grond heeft opgegevraven om daar een menselijk pak van te maken
De hanibal films zijn bijvoorbeeld ook op zijn verhaal gebaseerd. Kijk maar naar dat deel waarin die ene vent een pak van vrouwenhuiden wil maken of silence of the lambs waarin hannibal een gezicht van een van de bewakers als masker gebruikt...
Evenals de ophanging van een van die bewakers als vleermuis:
[..]
Best wel creepy shit
De hannibal films waren trouwens kwalitatief wel 10x zo goed als deze versie van de texas chainsaw massacre
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |