lekker kleurrijk en rebelsquote:
Die verlies je heel snel als je KLB niet blokkeerd.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 02:22 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik had hem al, ik lijk wel een beetje goodwill te hebben.
Okee, done. Jij bent de baas.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:40 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Die verlies je heel snel als je KLB niet blokkeerd.
Het kon ook niet lang duren voor je weer terugkwam hequote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:40 schreef Lamon. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:40 schreef Lamon. het volgende:
[..]
THE FUCK?!quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:40 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dit meen je niet.quote:
Blokkeert met een d.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:40 schreef Lamon. het volgende:
[..]
anders klopt je uitspraak nietquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Blokkeertd met een d.Lamon, toch.
Schizofreniequote:
Tijdens het verhoor verder rukkenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:05 schreef Syb-rund. het volgende:
deze moest ik nog een posten trouwens
Chauffeur masturbeert achter stuur en kantelt met truck
Doe je goedquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:16 schreef Zotheid het volgende:
12 uur wakker worden als je om half 9 een college hebt...
En Lamon, je faalt.
Dat is liefquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Doe je goed
Ook leuk:
Het meisje in bus 121...
TS
Zoetermeer he? Dat is hier om de hoek!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Doe je goed
Ook leuk:
Het meisje in bus 121...
TS
Sorry dat ik nog niet gesmst hebt maar slaap.quote:
Ja, school is wel lekker warmquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Sorry dat ik nog niet gesmst hebt maar slaap.
Alweer warmer?
Waar zit de fout in mijn stukje tekst?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, school is wel lekker warm
Het was 2 graden buiten
Gesmst hebt ?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:28 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waar zit de fout in mijn stukje tekst?
Maar ahhw!
Volgens mij is delft dichterbij om de hoekquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:24 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zoetermeer he? Dat is hier om de hoek!
Gesmst is dan wel weer goed.quote:
Ik niet.quote:
Ja inderdaad, ik vroor echt dood vanochtendquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, school is wel lekker warm
Het was 2 graden buiten
Klopt. Delluft!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Volgens mij is delft dichterbij om de hoek
Ik bedoelde meer dat je niet gesmst hebt kunt zeggen, los van de spellingquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gesmst is dan wel weer goed.
T kofschip!
[..]
Ik niet.
Maar om 10 voor 7 liep ik buiten, nét wakkerquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik vroor echt dood vanochtend
Om 9:30 was het wel weer een stuk warmer gelukkig.
Ik kom er over 2.5 week weerquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Klopt. Delluft!
Toen ik nog in Nootdorp woonde kwam ik daar regelmatig.
quote:Shit on Debra's desk (like a boss)
Buy a gun (like a boss)
In my mouth (like a boss)
Oh fuck man I can't fucking do it... shit!
Pussy out (like a boss)
Puke on Debra's desk (like a boss)
Jump out the window (like a boss)
Suck a dude's dick (like a boss)
Score some coke (like a boss)
Crash my car (like a boss)
Suck my own dick (like a boss)
Eat some chicken strips (like a boss)
Chop my balls off (like a boss)
Black out in the sewer (like a boss)
Meet a giant fish (like a boss)
Fuck its brains out (like a boss)
Turn into a jet (like a boss)
Bomb the Russians (like a boss)
Crash into the sun (like a boss)
Now I'm dead (like a boss)
Ik om 10 voor 8. Ik was om half 8 mijn bed uit gekomen om te wassen en daarna had ik het nog koud en ik was nog hartstikke moe dus toen ben ik maar weer op bed gaan liggen en vlak voordat ik weg moest weer opgestaanquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar om 10 voor 7 liep ik buiten, nét wakker
Ohnee, dat doe ik dus echt niet he, dan val ik in slaap en dan ben ik te laat, ik moet ook echt niet mn wekker verder uit stellen dat gaat ook foutquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik om 10 voor 8. Ik was om half 8 mijn bed uit gekomen om te wassen en daarna had ik het nog koud en ik was nog hartstikke moe dus toen ben ik maar weer op bed gaan liggen en vlak voordat ik weg moest weer opgestaan
Jij ook danquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:16 schreef Zotheid het volgende:
12 uur wakker worden als je om half 9 een college hebt...
En Lamon, je faalt.
Ik zet 's avonds mijn gewone radio wekker en 5 wekkers op mijn iPhone en toch wordt ik altijd later dan gepland wakker maar ik herinner nooit dat ik mijn wekker heb uitgezet/gesnoozedquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohnee, dat doe ik dus echt niet he, dan val ik in slaap en dan ben ik te laat, ik moet ook echt niet mn wekker verder uit stellen dat gaat ook fout
Zet je wekker dan wat verder weg ?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik zet 's avonds mijn gewone radio wekker en 5 wekkers op mijn iPhone en toch wordt ik altijd later dan gepland wakker maar ik herinner nooit dat ik mijn wekker heb uitgezet/gesnoozed
Klopt.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat je niet gesmst hebt kunt zeggen, los van de spelling
Ooooooooooh, ik eigenlijk ook niet maar mijn mama betaal.......![]()
Lorre?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik kom er over 2.5 week weer
[..]
Klopt.quote:
Ik krijg het voor elkaar 5 uur later wakker te worden.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohnee, dat doe ik dus echt niet he, dan val ik in slaap en dan ben ik te laat, ik moet ook echt niet mn wekker verder uit stellen dat gaat ook fout
Nee, jij wel dan?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Klopt.
Mensen die hier lid zijn van de mailing van McG?
[..]
Lorre?
Zelfs ik was gewoon om 6 uur uit bedquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Ik krijg het voor elkaar 5 uur later wakker te worden.
Er staat echt een mieterse argyle pullover in. Die moet je zeker even halen!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, jij wel dan?
Nope, open dag en dan zonder uit te gaan want we kunnen daar geen slaapplaats regelen dus wordt het een dagtrip
Dat is bij mij 1x gebeurd, mijn moeder was aan het werk en ik moest om 10:00 op school zijn voor mijn eerste les ( die later uit bleek te vallen) en daarna van 11:00-12:35 gym.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Ik krijg het voor elkaar 5 uur later wakker te worden.
Al eens geprobeerd maar het werkt volgens mij ook niet echt.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zet je wekker dan wat verder weg ?
Toen was het nog te koud.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zelfs ik was gewoon om 6 uur uit bed
Het is sowieso fucked up want wij zouden op vrijdag 28 oktober gaan, maar dan heeft die gast een of andere verplichte masterclass voor zijn profielwerkstuk waardoor we dus op maandag 2 november moeten gaanquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:53 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Er staat echt een mieterse argyle pullover in. Die moet je zeker even halen!
Verkapte-mag-ik-bij-jou-slapen!
Kijk, ik kruip altijd onder mijn dekens 's nachts waardoor ik het lekker warm heb. En mijn hoofd blijft warm door mijn natuurlijke isolatie laag. Maar hoe doe jij dat met jouw kale kop? Krijg je dan niet altijd een koud hoofd?quote:
Op maandag?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het is sowieso fucked up want wij zouden op vrijdag 28 oktober gaan, maar dan heeft die gast een of andere verplichte masterclass voor zijn profielwerkstuk waardoor we dus op maandag 2 november moeten gaan![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |