quote:
Ik wou hem ook maken maar bedacht mij toch maarquote:
Ik heb een shoot, in de trant van Andy Tan.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:18 schreef LudoSanders het volgende:
WD, wat was dat nou met een fotoshoot vanmiddag?
Leuk.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb een shoot, in de trant van Andy Tan.
En ik mag model staan voor iemand zijn kledingcreatie.
Die nagels vind ik nog het viest.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:25 schreef Japsnars het volgende:
OMG DIE VENT ZIJN BEEN LIGT ER AF GODVERKUT![]()
![]()
Zit jij ons real-time op de hoogte te houden van een of andere kutfilm?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:25 schreef Japsnars het volgende:
OMG DIE VENT ZIJN BEEN LIGT ER AF GODVERKUT![]()
![]()
Texas chainsaw massacrequote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:26 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zit jij ons real-time op de hoogte te houden van een of andere kutfilm?
vroem vroemquote:Op woensdag 14 oktober 2009 00:24 schreef Japsnars het volgende:
DAAR IS DE KETTINGZAAG JONGENS EN MEISJES![]()
![]()
![]()
wat zit je te kijken dan?quote:
Texas Chainsaw Massacre, echt een ziek slechte film maar eng is hij natuurlijk welquote:
ja idd, maar was het nou een waar verhaal?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:08 schreef Japsnars het volgende:
Ze heeft nu echt al minstens 2/3 keer de kans gehad om die vent zijn kettingzaag van de grond op te rapen om hem vervolgens door midden te slicen maar ze rent steeds weg
Nee gelukkig nietquote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:18 schreef Devvie het volgende:
[..]
ja idd, maar was het nou een waar verhaal?
Best wel creepy shitquote:The torso was empty, the ribcage split and the body "dressed out" like that of a deer.[6]
Dit was maar bagger idd, hannibal is echt bazigquote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet
Het is wel gebaseerd op de moordenaar Ed Gein die een vrouw heeft vermoord en het lijk van zijn eigen moedenaar uit de grond heeft opgegevraven om daar een menselijk pak van te maken
De hanibal films zijn bijvoorbeeld ook op zijn verhaal gebaseerd. Kijk maar naar dat deel waarin die ene vent een pak van vrouwenhuiden wil maken of silence of the lambs waarin hannibal een gezicht van een van de bewakers als masker gebruikt...
Evenals de ophanging van een van die bewakers als vleermuis:
[..]
Best wel creepy shit
De hannibal films waren trouwens kwalitatief wel 10x zo goed als deze versie van de texas chainsaw massacre
Dinner is being served, Claricequote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:28 schreef Devvie het volgende:
[..]
Dit was maar bagger idd, hannibal is echt bazig
Die ophanging aan die kooi.. zo sick
En die scene dat steekwagentje
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dinner is being served, Clarice
[ afbeelding ]
En dan ook dat stuk dat hij in het vliegtuig zit en wat hersenen aan dat jongetje voert
nee man ook niet eens, het valt zo ontzettend mee met Imprint; dat is pas ziekquote:
Ik weet niet of ik die dan moet zien.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:59 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
nee man het valt zo ontzettend mee met Imprint; dat is pas ziek
Naja, het verschilt ook wel per persoon.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 01:59 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
nee man het valt zo ontzettend mee met Imprint; dat is pas ziek
ik vond het best smerig, en ik ben best heel wat gewendquote:Op woensdag 14 oktober 2009 02:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik die dan moet zien.
Ik vond die film niet echt eng.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 02:02 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik vond het best smerig, en ik ben best heel wat gewend![]()
vooral als ze aan de weer eens aan de nagels gaan zitten![]()
dus als je texas al erg vind, doe maar niet zien nee
ehm.. dat is in principe het basis element van een horror film he, dat ze opeens toeslaan.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 02:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Naja, het verschilt ook wel per persoon.
Ik vond de TCM best eng omdat die leatherface steeds plotseling weer toesloeg (ik kan gewoon niet goed tegen die plotseling schrik dingen) dingen als afslachtingen zelf of misvormde wezens heb ik verder eigenlijk totaal geen moeite mee
bwhehe zoals de momenten dat ze het wapen zo weggpooien als die gast eraan komt toch?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 02:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vond die film niet echt eng.
En ik ergerde me aan dingen die niet klopten of niet logisch waren.
die was laatst op tv, en die heeft men klote kastje van kpn niet opgenomenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 02:08 schreef Japsnars het volgende:
Als jullie nog eens een keer een goede film willen zien, dan moeten jullie eens 'Brotherhood of the Wolf' gaan kijken. Een relatief onbekende film maar hij is wel echt enorm goed.
Mooi gefilmd, goed ge-acteerd en een prachtige verhaallijn
[ afbeelding ]
Dat is best jammerquote:Op woensdag 14 oktober 2009 02:09 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
die was laatst op tv, en die heeft men klote kastje van kpn niet opgenomen![]()
ik wil die befaamde omgevingen en strakke gevechten wel eens zien
Juist.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 02:07 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
bwhehe zoals de momenten dat ze het wapen zo weggpooien als die gast eraan komt toch?
zo tenenkrommend altijd![]()
of opsplitsen op momenten dat je het niet moet doen blabla
L@at Ju SeXiiiiEh BUiKjuH WE3r SiienN DaN!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 02:12 schreef Lamon het volgende:
Die gekke Lamon. met een punt dus, die niets meer met deze slowchat te maken wilde hebben toch.
Gelukkig is er ook nog Lamon zonder punt om de boel een beetje op te vrolijken.
Je hebt je account weer terug weten te krijgen?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 02:12 schreef Lamon het volgende:
Die gekke Lamon. met een punt dus, die niets meer met deze slowchat te maken wilde hebben toch.
Gelukkig is er ook nog Lamon zonder punt om de boel een beetje op te vrolijken.
Ik had hem al, ik lijk wel een beetje goodwill te hebben.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 02:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je hebt je account weer terug weten te krijgen?
Scheikundequote:Op woensdag 14 oktober 2009 02:17 schreef Japsnars het volgende:
Ik moet echt maar eens gaan slapen, over 5 uur moet ik opstaan, over 6 uur moet ik op school zijn en over 7-8 uur ben ik weer thuis en ga ik maar eens wat bijslapen en dan scheikunde leren
Met het vliegende spaghetti monster in de hoofdrol.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 02:19 schreef Syb-rund. het volgende:
http://www.trailerfan.com/movie/epoch/trailer
![]()
![]()
niet te vergeten komt er een spannende sexscene later in de filmquote:Newsreporter: Oh my, what is that in the distance? oh my god the city is getting destroyed
Someone, please help us!
*dani filth vliegt langs*
Newsreport: Oh dany, please save us!
Dani Filth: Sure, but first take off you clothes!
*Newsreporter doet kleren uit*
GEILE PIXELTIETEN OP HET BEELDSCHERM![]()
![]()
![]()
Newsreporter; TY DANNY
Idd.quote:
Dit is een Anne-Fleurquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jij speelt Half Life.
[..]
Anne-Fleur is een leuke naam!
Nee, dat schrijf je zonder streepje. Annefleur dus en niet Anne-Fleur.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 07:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dit is een Anne-Fleur
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sperma.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, dat schrijf je zonder streepje. Annefleur dus en niet Anne-Fleur.
Tenzij je een nijlpaard wilt.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:09 schreef Crack_ het volgende:
Anne-fleur of annefleur gaat het echt niet worden
Jij was toch klaar met schoolquote:Op woensdag 14 oktober 2009 09:55 schreef jitzzzze het volgende:
De senseo en de markeerstift maken overuren deze week. Lang leve tentamens![]()
Ik ben weer terug gegaanquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij was toch klaar met school![]()
Ohja en om op je mod-vraag te reageren:
[ afbeelding ]
Wat jaquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben weer terug gegaan
Oh, je reactie deed anders vermoeden
Ik had een HBO-met-computers afgemaakt, 3 jaartjes gewerkt en nu universitaire master BA.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wat ja
Wat had jij dan af en werkte je al of neit? En wat doe je nu dan?
Nee, werken in een kantoor is niets voor mij.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:32 schreef de_boswachter het volgende:
Nice.
En waarom nog een master na 3 jaar werken? Beviel het je niet?
Wat is BA, Business Administration?
Nee.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:32 schreef de_boswachter het volgende:
Nice.
En waarom nog een master na 3 jaar werken? Beviel het je niet?
Wat is BA, Business Administration?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-
En wat ga je met BA dan doen ?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:38 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nee, werken in een kantoor is niets voor mij.![]()
Inderdaad
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:38 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee.Kon ik die BA maar wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:38 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Nee.Shut up foolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
Officier bij de Marinequote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En wat ga je met BA dan doen ?
Boeven vangen.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Commissaris-Generaal van het toiletblok, immers zo'n studie is er belangrijk en vitaal bij het verantwoordelijk aannemen van 20 centjesquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:39 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:42 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Commissaris-Generaal van het toiletblok, immers zo'n studie is er belangrijk bij het aanemen van 20 centjes elke keer
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:42 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Commissaris-Generaal van het toiletblok, bedrijfsafdeling sanitaire voorzieningen.
En dat weet jij omdat...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, dat schrijf je zonder streepje. Annefleur dus en niet Anne-Fleur.
John Rawls. Justice as fairness.quote:
Waarom heb jij iedere dag minstens 3 tussenurenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 10:56 schreef Crack_ het volgende:
Nu mag ik drie uur wachten op mn volgende les
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
John Rawls. Justice as fairness.
Welke?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:04 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik heb overigens een nieuwe jas, die is VERDOMD MOOI.
Dat zijn "coachuren, en die moet je zelf invullen"quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarom heb jij iedere dag minstens 3 tussenuren
ME2quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:04 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik heb overigens een nieuwe jas, die is VERDOMD MOOI.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |