Calimeroquote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Kijk, ik kruip altijd onder mijn dekens 's nachts waardoor ik het lekker warm heb. En mijn hoofd blijft warm door mijn natuurlijke isolatie laag. Maar hoe doe jij dat met jouw kale kop? Krijg je dan niet altijd een koud hoofd?
Of draag je een badmuts/eierdopje?
[ afbeelding ]
Kussens over m'n hoofd.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Kijk, ik kruip altijd onder mijn dekens 's nachts waardoor ik het lekker warm heb. En mijn hoofd blijft warm door mijn natuurlijke isolatie laag. Maar hoe doe jij dat met jouw kale kop? Krijg je dan niet altijd een koud hoofd?
Of draag je een badmuts/eierdopje?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Op maandag?
Kan je dan niet beter de 3e gaan?
quote:Op vrijdag 30 oktober en maandag 2 november zijn de bachelor open dagen bij de TU Delft.
Geen idee, het is wel live op unibet.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:08 schreef Hoogstaande het volgende:
Is tennis op televisie?
Ik kan nu zelf even niet kijken want ik lig nog in bed
ze heten geen eitjesquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:19 schreef Japsnars het volgende:
30-jarige kale maagd in nijmegen die bij een vereniging zit waar de leden eitjes heten
Maar je bent wel 30 jaar, maagd en kaal?quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar je bent wel 30 jaar, maagd en kaal?
quote:
Met jou naast me?quote:
NEEquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:23 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Met jou naast me?
Mieters nieuw overhemd en pullover gekocht.
Middag,quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:27 schreef BobbyB het volgende:
Middag!
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Middag,
ik ga even ontbijten.
Ga ik ook zo doen jaquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Middag,
ik ga even ontbijten.
Ik vind dat overhemd nog wel oke, maar dat andere ding is zum kotsenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:36 schreef Zotheid het volgende:
Maak je maar geen illusies, ik ga er niet van uit dat jullie het leuk vinden.
Wat BT zegt.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind dat overhemd nog wel oke, maar dat andere ding is zum kotsen!
Toch vind ik het bij sommige mensen wel leuk staan.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind dat overhemd nog wel oke, maar dat andere ding is zum kotsen!
Is toch wel halfvol hequote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:41 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
PiMpEn MeT DuH mElLuK
Jij wil mij gewoon in die kleding zien.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Toch vind ik het bij sommige mensen wel leuk staan.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:41 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
PiMpEn MeT DuH mElLuK
Jaaa.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Is toch wel halfvol he? Ik kan wel ontcijferen dat het die van de AH is, heb ik hier ook staan
!
Dank je wel, jij ookquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat zitten we lekker op één lijn vandaaggeniet van je ontbijt
!
Zo'n vriend van mij droeg altijd van die oude sloeberige kleren en nu heeft hij deze vakantie maar besloten om eens nieuwe kleren te gaan kopen (met zijn moederquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Toch vind ik het bij sommige mensen wel leuk staan.
Jij bent engquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:41 schreef Zotheid het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
PiMpEn MeT DuH mElLuK
Ik heb de break van de freeroll gehaald, dus geen rebuy's en dat soort bagger meerquote:
Van de hoeveel die er nog over zijn?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb de break van de freeroll gehaald, dus geen rebuy's en dat soort bagger meer
Mijn laatste hand voor de break was trouwens AA waar ik uiteraard even lekker mee heb kunnen cashen.
Momenteel sta ik 169e (top 240 paid) maar ik hoop toch wel in de top 100 te komen
Dat zei ik niet.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jij wil mij gewoon in die kleding zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |