quote:
nou, correct, bren moest eigenlijk openenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:09 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Heb ik voor het eerst een correct topic geopend? Wow.
ach wie weetquote:
doe dan minstens nog tvpquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:13 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
sorrie hoor...ben met de ratjes bezig, dus kan even niet een heel verhaal ophangen hier
1) geen ideequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:13 schreef Brennel het volgende:
Weet iemand eigenlijk waar DiedjeeJ gebleven is?
En waarom ik Kids van MGMT alweer een tijd niet meer gehoord heb?![]()
En waarom een mens niet gewoon kan functioneren op 4 uurtjes slaap...
1: Die luistert nu kx en geen 3fm meerquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:13 schreef Brennel het volgende:
Weet iemand eigenlijk waar DiedjeeJ gebleven is?
En waarom ik Kids van MGMT alweer een tijd niet meer gehoord heb?![]()
En waarom een mens niet gewoon kan functioneren op 4 uurtjes slaap...
Al 85 dagen niet op Fok! geweest. Zal dus wel gekapt zijn.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
1: Die luistert nu kx en geen 3fm meer
2: Geen idee, eric corton kan je misschien overhalen
3:Jij weet ik niet, maar ik kan dat wel
dat kan ookquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Al 85 dagen niet op Fok! geweest. Zal dus wel gekapt zijn.
Toen was ik onderweg naar m'n werk/aan het werkquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:15 schreef Briggy het volgende:
2) gisteren nogmaandag 12-10-2009 14:50 RabRadio
Heb geloof ik zijn mobielnummer nog wel. Zoek 'm wel ff op en dan vraag ik het hem wel evenquote:
misschien heeft ze geen zin gehad nadat ze op vakantie was geweest omdat de DDoS er was en die de wachtwoorden heeft gewist om een nieuw wachtwoord aan te makenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Al 85 dagen niet op Fok! geweest. Zal dus wel gekapt zijn.
Wattan? En zeg hem dat hij gemist wordt door mijquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb geloof ik zijn mobielnummer nog wel. Zoek 'm wel ff op en dan vraag ik het hem wel even. Immers is zijn achternaam best wel tof
.
Ik wist niet dat hij zich om had laten bouwen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
misschien heeft ze geen zin gehad nadat ze op vakantie was geweest omdat de DDoS er was en die de wachtwoorden heeft gewist om een nieuw wachtwoord aan te maken
zucht, wie neemt er dan ook een vrouw als UIquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:20 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik wist niet dat hij zich om had laten bouwen?
Jij ziet er toch ook niet uit als Gerard Ekdom?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zucht, wie neemt er dan ook een vrouw als UI
slecht excuus hehquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Jij ziet er toch ook niet uit als Gerard Ekdom?
Hijquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
misschien heeft ze geen zin gehad nadat ze op vakantie was geweest omdat de DDoS er was en die de wachtwoorden heeft gewist om een nieuw wachtwoord aan te maken
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hij. maar zou kunnen inderdaad, geen idee. Heb hem in elk geval een sms gestuurd.. Afwachten maar
.
Jannink is zijn achternaamquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:19 schreef Brennel het volgende:
[..]
Wattan? En zeg hem dat hij gemist wordt door mij
Komt misschien nogquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:26 schreef Marc63 het volgende:
Dacht er vanmiddag nog aan dat er dit jaar in MetMichiel helemaal geen zomerhit verkiezing is geweest.
Of heb ik iets gemist?
Whehehe.Als je zo denkt dan lijk ik dus op Zanger Rinusquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zucht, wie neemt er dan ook een vrouw als UI
Nee, jij lijkt op The Hoff. Dat weet iedereen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:27 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Whehehe.Als je zo denkt dan lijk ik dus op Zanger Rinus
Te makkelijk.quote:
jij bent donker en dus manquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:27 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Whehehe.Als je zo denkt dan lijk ik dus op Zanger Rinus
Ik mis Michielquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Domien doet het primaquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:32 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik mis Michiel![]()
Al is Domien ook wel lief hoor
agh ja, ik moet nu nog 9 weken EW missenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Domien doet het prima. Volgende week is Michiel er weer
Nog geen reactie van DiedjeeJ.. ziet er dus niet best uit.
Jawel hoor. Iemand startte in H'sum een bandje en dat was vervolgens live op jouw tv te zien. Niets aan gelogen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:46 schreef Sirolf het volgende:
Madonna rechtstreeks uitgezonden? Dat zou betekenen dat het LIVE zou zijn... wat het volgens mij toch echt niet was.
En zingen deed ze vast ook niet live.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:46 schreef Sirolf het volgende:
Madonna rechtstreeks uitgezonden? Dat zou betekenen dat het LIVE zou zijn... wat het volgens mij toch echt niet was.
Ga je naar de andere kant van de wereld???quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
agh ja, ik moet nu nog 9 weken EW missendus tja
nee, 10 lessen schaatsen, en eerste les was afgelopen vrijdag dus nog 9 gaan en ze zijn allemaal precies tijdens EWquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ga je naar de andere kant van de wereld???
Ja, op die manier was Michiel dus ook rechtstreeks vanuit de 3FM studio te zien bij de start van het concert... tijdens z'n vakantie!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:48 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Jawel hoor. Iemand startte in H'sum een bandje en dat was vervolgens live op jouw tv te zien. Niets aan gelogen.
Oh, zo! naja, wel balen zegquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nee, 10 lessen schaatsen, en eerste les was afgelopen vrijdag dus nog 9 gaan en ze zijn allemaal precies tijdens EW
Ik denk ook dat de beelden eerst naar Ziggo, UPC of whatever ging voordat ze in de huiskamers terecht kwamen. Dus zo rechtstreeks was het ook weer niet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja, op die manier was Michiel dus ook rechtstreeks vanuit de 3FM studio te zien bij de start van het concert... tijdens z'n vakantie!
Heftig zegquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en het gaat zelfs door in de herfstvakantie
Opnemen dus... en dan op zaterdag kijken/luisterenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en het gaat zelfs door in de herfstvakantie
ik overweeg de podcast te nemenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:54 schreef Briggy het volgende:
[..]
Opnemen dus... en dan op zaterdag kijken/luisteren
hahahaquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:51 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij had ik je 28 augustus voor het laatst gehoord.
Tijd om een eigen glasvezeltje naar het NPO Gebouw in Hilversum te leggen dus!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:52 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat de beelden eerst naar Ziggo, UPC of whatever ging voordat ze in de huiskamers terecht kwamen. Dus zo rechtstreeks was het ook weer niet.
De volgende keer als ik naar Hilversum ga, neem ik wel ff een rolletje mee.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tijd om een eigen glasvezeltje naar het NPO Gebouw in Hilversum te leggen dus!
Vergeten de rekening te betalen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:12 schreef themauster het volgende:
Avond3 en een half uur zonder stroom gezeten gelukkig via de transistor 3FM kunnen luisteren
Storing in het de wijk was wel gezellig met kaarsjes enzo en toen kwam de meteoriet die ik niet gezien heb maar mijn vriendin welquote:
Dat jullie al stroom hebben in die uithoek.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:12 schreef themauster het volgende:
Avond3 en een half uur zonder stroom gezeten gelukkig via de transistor 3FM kunnen luisteren
Die nieuwe plaat had nooit meer uitgebracht moeten worden... wat een gedrochtquote:
Die is heul erg kud idd, maar gaat helaas wel de nieuwe nummer 1 van Nederland worden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die nieuwe plaat had nooit meer uitgebracht moeten worden... wat een gedrocht
quote:Oke, that's it: ik ga NU mijn winterjas van zolder plukken!
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/gerardekdom/status/4843853649
[..]
Jullie moesten eens weten...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:37 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wil je ons iets duidelijk maken?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Timooooooooo ! maar niet de Timo uit Kerkrade![]()
.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/gerardekdom/status/4843853649
[..]
Alles liever dan in die bedorven randstad wonen dan krijg je mij zelfs dood niet heen nee dan woon ik liever lekker ruim met veel groen om me heenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:29 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat jullie al stroom hebben in die uithoek.
Zelfs op 3FM wordt ie weken gedraaidquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:45 schreef TheVulture het volgende:
Belachelijk trouwens dat 3FM nu pas kiest voor Editors als MH....... die plaat wordt al 2 maanden overal gedraaid...
Ook dat ja... met deze keuze maak je je gewoon compleet belachelijkquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:46 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Zelfs op 3FM wordt ie weken gedraaid
En dan destijds wel direct de meest rotte track van het jaar megahit makenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ook dat ja... met deze keuze maak je je gewoon compleet belachelijk
So true.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:45 schreef TheVulture het volgende:
Belachelijk trouwens dat 3FM nu pas kiest voor Editors als MH....... die plaat wordt al 2 maanden overal gedraaid...
Ach zijn we van ze bekend, tijdens kerst wordt Last Christmas van Wham megahit.quote:
Maar ik weiger te geloven dat DJ's als Ekdom, Stenders, Veenstra en Corton, die ik toch hoog heb zitten, nu pas hebben besloten dat Editors MH moet zijn... de MH moet gewoon een nieuwe aanstaande hit zijn en geen uitgekotste boterham...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Ach zijn we van ze bekend, tijdens kerst wordt Last Christmas van Wham megahit.
Het voorstukje alleen al was geweldigquote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:06 schreef Timo20 het volgende:
De avatar van Corton`s twitter:
[ afbeelding ]
Deze week nog maar een keer checken via Uitzending gemistquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:05 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Het voorstukje alleen al was geweldig![]()
Wat is de nieuwe Skunk Anansie een wereld plaat![]()
![]()
![]()
Cortonquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:06 schreef Timo20 het volgende:
De avatar van Corton`s twitter:
[ afbeelding ]
Zeker deze week eens doenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Deze week nog maar een keer checken via Uitzending gemist
quote:Geen golden retriever. Ik ga weer verder met m'n fles wodka. En daarna naar de hoeren! #compensatierocknroll
Ga er maar niet van uit. Eric is de man voor de hartverscheurende reportages.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:31 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Zeker deze week eens doen
Hoop dat Corton dit jaar in het Glazen Huis komt
Maar die heeft ie al gemaakt, die hoeven ze alleen maar uit te zendenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:40 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ga er maar niet van uit. Eric is de man voor de hartverscheurende reportages.
Het is vrij simpel: elke dj die niet in het GH zit heeft z'n eigen taak voor SR. Ik noem maar Michiel's Surprise Truck, de klusjes van Sander, het nieuws vanaf het plein door Annemieke en dus de reportages van Eric. Aangezien ie dit jaar weer op reis is gegaan, mag je er logischerwijs van uit gaan dat ie niet in het GH komt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:43 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Maar die heeft ie al gemaakt, die hoeven ze alleen maar uit te zenden
Ik weet dat `t zo werktquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:54 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het is vrij simpel: elke dj die niet in het GH zit heeft z'n eigen taak voor SR. Ik noem maar Michiel's Surprise Truck, de klusjes van Sander, het nieuws vanaf het plein door Annemieke en dus de reportages van Eric. Aangezien ie dit jaar weer op reis is gegaan, mag je er logischerwijs van uit gaan dat ie niet in het GH komt.
Zou ik wel tof vinden Corton in het GHquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:31 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Zeker deze week eens doen
Hoop dat Corton dit jaar in het Glazen Huis komt
Nou, met mij is het ook goed, alleen dalek door die kou. Brrrr...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zekers! heb een heerlijke bak met thee. En met jou ook alles flex?
En koud dat het isquote:Op woensdag 14 oktober 2009 08:34 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Nou, met mij is het ook goed, alleen dalek door die kou. Brrrr...
Nope, vandaag nog van 13.45 tot 19.00 werken, en daarna vakantiequote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:22 schreef Jannekje7 het volgende:
Mogge Brennel!
Heb je nou al vakantie?
Nee, nog niet zo veel eigenlijk.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:34 schreef Jannekje7 het volgende:
She's so hiiiiiiiiiihihi-hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!
@ Bren; leuk! Al leuke dingen gepland?
Echt wel... ik luister 'm nog even af.quote:
Ik kijk toch nooit RTL 7 of 8.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 12:37 schreef borisz het volgende:
Ziggo
Vanaf morgen zijn RTL 7 en 8 in HD te zien, alleen wel bij UPC. Ziggo doet dat nog niet
Het lijkt me wel leuk om met jou te gaan shoppen hoorquote:Op woensdag 14 oktober 2009 11:45 schreef Jannekje7 het volgende:
@ Bren; heb je je winterkleding al bij elkaar geshopt? Zo nee; zin om dat eens te doen volgende week? Of lukt dat ff niet nu?
konden ze niet live laten horen het was 4 tegen 4 en toen moest de baas beslissen maar die wil de argumenten van de anderen eerst horen.quote:
Domien zat ook nog in het voorstanders-kamp.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:09 schreef themauster het volgende:
[..]
konden ze niet live laten horen het was 4 tegen 4 en toen moest de baas beslissen maar die wil de argumenten van de anderen eerst horen.
Ekdom,Rabbering en Stenders waren in ieders geval voor wie die andere was dat heb ik net niet gehoord
Dat moet hem dus wel worden de djs die het meest verstand van muziek hebben die hebben voor gekozenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Domien zat ook nog in het voorstanders-kamp.
Ah, dat is wel spannend dusquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:09 schreef themauster het volgende:
[..]
konden ze niet live laten horen het was 4 tegen 4 en toen moest de baas beslissen maar die wil de argumenten van de anderen eerst horen.
Ekdom,Rabbering en Stenders waren in ieders geval voor wie die andere was dat heb ik net niet gehoord
quote:Het is weer woensdag en dus valt er niets te kiezen onder de 170 Beats per minute! HAKKKKUUUHHHH!
Tokyo Ghetto Pussy - I Kiss Your Lips
2 Brothers on the 4th Floor - Come Take My Hand
Interactive - Forever young
Ik hoop toch echt dat ze gauw oprot bij de Freaknacht ze praat of ze constant stoned isquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:08 schreef peeet1 het volgende:
wo 14 okt 2009, 09:09 '
[b]Queen Dorien 'Engels Meest Succesvolle Playmate[/ b]
[ afbeelding ]
Dorien Rose is uitgeroepen tot meest Engels Succesvolle Playmate. In een speciale sterven Top 5 deze week rondom de Nederlandse Playmates in Panorama verschijnt Zij staat op de eerste plaats. Collega's Olga Urashova en Mai-Lan eindigden respectievelijk als tweede en derde.
Queen Dorien 'had de afgelopen twee jaar een Succesvolle opmars. Zo was het covermodel, DAT ook bekend staat om Haar gelijkenis met Angelina Jolie, te zien in films als Moordwijven, series als Shouf Shouf en Voetbalvrouwen, veel videoclips maakte met oa Di-rect, door heel Nederland hangt voldaan Spraakmakende billboardcampagnes en beginnen dit jaar Zelfs een nummer 1 hit scoorde met het nummer van Powned gelegenheidsformatie P3.
[b] Daarnaast is Dorien Rose Iedere Vrijdagnacht sidekick van Giel Beelen op 3FM-programma Freaknacht. Giel vertelt enthousiast: 'Dorien is een hele fijne vrouw. Slim bovendien willen ze snapt wat Vaak goede radio oplevert. En ik vind DAT ze nog best goed kan rappen ook, haha. "Met een knipoog naar de Angelina Jolie-look van Dorien:" En heeft iemand wel eens gezegd DAT ze Lijkt een beetje op die ene actrice [/ b ]...'
Ook Di-rect-gitarist Spike is vol lof over Dorien. De twee leerde elkaar kennen tijdens de opnames van een videoclip Di-rect waarin de Dorien de hoofdrol speelde. "Dorien, een lieve schat, rock & roll en keihard werkend, dus terecht de meest Succesvolle Playmate van Nederland ', meent Spike.
'Toen ik tijdens mijn Dorien Gieten leerde kennen was ik enorm onder de indruk van Haar', vertelt collega Mai-Lan, de benjamin onder de Playmates en zelf derde op het lijstje. 'Ze heeft me onder Haar hoede genomen en wegwijs gemaakt in de wereld van Playboy. Het was ook Dorien sterven mij mocht vertellen DAT ik Playmate van het Jaar was geworden, dat was een bijzonder moment. Dorien is een topper. "
Dorien Rose zelf laat weten erg trots te zijn op deze uitverkiezing. 'Echt tijd voor een feestje is er niet willen het is nogal een hectische periode. Maar ik denk DAT we zaterdag bij de uitzending van Freaknacht met Giel en zaterdag bij een optreden van de Playmates in Zoetermeer wel een extra flesje open trekken. "
bron http://www.telegraaf.nl/p(...)olle_Playmate__.html
0-2quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:37 schreef themauster het volgende:
Zometeen Timur VS Stenders in het popduel wie zal er winnen?
ik gok op Stenders
Dorienquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:08 schreef peeet1 het volgende:
wo 14 okt 2009, 09:09 '
[b]Queen Dorien 'Engels Meest Succesvolle Playmate[/ b]
[ afbeelding ]
Dorien Rose is uitgeroepen tot meest Engels Succesvolle Playmate. In een speciale sterven Top 5 deze week rondom de Nederlandse Playmates in Panorama verschijnt Zij staat op de eerste plaats. Collega's Olga Urashova en Mai-Lan eindigden respectievelijk als tweede en derde.
Queen Dorien 'had de afgelopen twee jaar een Succesvolle opmars. Zo was het covermodel, DAT ook bekend staat om Haar gelijkenis met Angelina Jolie, te zien in films als Moordwijven, series als Shouf Shouf en Voetbalvrouwen, veel videoclips maakte met oa Di-rect, door heel Nederland hangt voldaan Spraakmakende billboardcampagnes en beginnen dit jaar Zelfs een nummer 1 hit scoorde met het nummer van Powned gelegenheidsformatie P3.
[b] Daarnaast is Dorien Rose Iedere Vrijdagnacht sidekick van Giel Beelen op 3FM-programma Freaknacht. Giel vertelt enthousiast: 'Dorien is een hele fijne vrouw. Slim bovendien willen ze snapt wat Vaak goede radio oplevert. En ik vind DAT ze nog best goed kan rappen ook, haha. "Met een knipoog naar de Angelina Jolie-look van Dorien:" En heeft iemand wel eens gezegd DAT ze Lijkt een beetje op die ene actrice [/ b ]...'
Ook Di-rect-gitarist Spike is vol lof over Dorien. De twee leerde elkaar kennen tijdens de opnames van een videoclip Di-rect waarin de Dorien de hoofdrol speelde. "Dorien, een lieve schat, rock & roll en keihard werkend, dus terecht de meest Succesvolle Playmate van Nederland ', meent Spike.
'Toen ik tijdens mijn Dorien Gieten leerde kennen was ik enorm onder de indruk van Haar', vertelt collega Mai-Lan, de benjamin onder de Playmates en zelf derde op het lijstje. 'Ze heeft me onder Haar hoede genomen en wegwijs gemaakt in de wereld van Playboy. Het was ook Dorien sterven mij mocht vertellen DAT ik Playmate van het Jaar was geworden, dat was een bijzonder moment. Dorien is een topper. "
Dorien Rose zelf laat weten erg trots te zijn op deze uitverkiezing. 'Echt tijd voor een feestje is er niet willen het is nogal een hectische periode. Maar ik denk DAT we zaterdag bij de uitzending van Freaknacht met Giel en zaterdag bij een optreden van de Playmates in Zoetermeer wel een extra flesje open trekken. "
bron http://www.telegraaf.nl/p(...)olle_Playmate__.html
9 maanden alweerquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:10 schreef Litton-Lane het volgende:
![]()
Hoe is het met de 3FM Fok!kers!
Hier zijn we 9 maanden verder... Nog steeds in Ierland, Cork
1 weekje maar in Frankrijk... voor de rest alleen maar in Ierland.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:12 schreef borisz het volgende:
Litton![]()
Zit je meer in Frankrijk of Ierland ?
Ja ik schrok er zelf ook wel van.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:12 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
9 maanden alweerDammit! Dan gaan de tijd snel.
Hallllllow!
Hier zijn we bijna 8 maanden verder.... Nog steeds in België, Brussel.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:10 schreef Litton-Lane het volgende:
![]()
Hoe is het met de 3FM Fok!kers!
Hier zijn we 9 maanden verder... Nog steeds in Ierland, Cork
Kids een hit? Daar kunnen ze hier in NL nog wat van leren! Hier is 'ie ondanks een tweede poging van Michiel in de ochtend nog steeds erg onbekend...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:25 schreef Litton-Lane het volgende:
Mis het 3FM wel. Maar geen internet dus kan ik (bijna) niet luisteren.
Hier hebben ze wel goede radio zenders, helaas geen bbc te ontvangen. Maar zoals ik altijd naar 3FM luisterde kan ik hier niet naar een ander radio station.
Natuurlijk hebben we hier geen Gerard Ekdom en Michiel Veenstra en Ekstra Weekend. Zo mis ik een beetje wat nieuw is en wat goed is etc. en het lachen op vrijdag avond (om niks)
Maar nu is het ook wel weer spannend als je ineens een goede plaat hoort. Kids - mgmt is hier ook weer een grote hit, dus dat komt goed uit!
Echt waar, oh. Hier hoorde ik hem geregeld op de radio. Nu niet meer overigens....quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kids een hit? Daar kunnen ze hier in NL nog wat van leren! Hier is 'ie ondanks een tweede poging van Michiel in de ochtend nog steeds erg onbekend...
Oja, al 8 maanden in België...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier zijn we bijna 8 maanden verder.... Nog steeds in België, Brussel.
Al had ik liever in Ierland gezeten, geloof ik.
Back, back....quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Whaha. Dat is lang geleden zeg. Welcome back!
Klopt, we reageren nu alleen metquote:
Da's wel erg pijnlijk...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:25 schreef muisje-eliza het volgende:
kan iemand me nog n beetje troosten? zo n pauper-trut van de AH vroeg mn ID toen ik bij de balie nonchelant om een Lucky Strike vroeg.
Denkt die kut wel niet...ik ben filiaalhouder, en afgestudeerd opticien....zij is balie-kut...zij moet toch zien dat ik geen 16MIN meer ben maar 30PLUS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Strak plan om weer wat vaker langs te komen! veel zaken zijn nog wel aardig hetzelfdequote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:46 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Back, back....
Ik ben nog in Ierland, maar ik besloot maar weer eens wat meer aandacht aan fok! te geven. Ik mis het toch allemaal wel. Gewoon simple, wat je elke dag deed.......
Herkenbaarquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:25 schreef muisje-eliza het volgende:
kan iemand me nog n beetje troosten? zo n pauper-trut van de AH vroeg mn ID toen ik bij de balie nonchelant om een Lucky Strike vroeg.
Denkt die kut wel niet...ik ben filiaalhouder, en afgestudeerd opticien....zij is balie-kut...zij moet toch zien dat ik geen 16MIN meer ben maar 30PLUS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Al een jaar of 5 niet meer.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:31 schreef Paul het volgende:
Is de stem in de jingles van 3fm nog steeds Eline la Croix?
Das toch een compliment dan?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:25 schreef muisje-eliza het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als Adele langs komt op 3fm, komt Roel op dit forum langsquote:
En als Jewel of Air langs komt ook, maar dan juist voor een omgekeerde reactie.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:32 schreef borisz het volgende:
[..]
Als Adele langs komt op 3fm, komt Roel op dit forum langs.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's wel erg pijnlijk...
Mja, als ze er 10 jaar minder naast had gezeten (26 dus) had je het volgens mij eerder een compliment gevonden, niet?
* Sirolf heeft ondertussen 3FM Live weer aanstaan met achtereenvolgens The Automatic - Monster (live) en Feeling - Fill My Little World (live @ Thats Live) (Unknown).
Oe, ja, die is K*T, die single van Anouk. Waar heb ik die nu zo vaak gehoord.... bahquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, we reageren nu alleen metsmilies op andere platen (voornamelijk de nieuwste single van Anouk). Voor de rest gaat 't nog steeds z'n gangetje.
Ohquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Al een jaar of 5 niet meer.
Toen eLine vertrok bij 3FM heeft Annemieke Schollaardt het al snel overgenomen.
Even nagezocht, en het valt inderdaad nog mee. Ze is 3,5 jaar geleden (lente 2006) naar 100% NL vertrokken.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:33 schreef Paul het volgende:
[..]
Oh
Die stemmen lijken wel wat op elkaar
Zolang geleden deed zij dat toch niet? Dacht 3 jaar geleden ofzo dat het nog Eline was heur
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:36 schreef Barney_Stinson het volgende:
Weinig 3FM overdag gehoorde de laatste dagen ... best raar.
Eline zit nou toch bij radio Decibel?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Even nagezocht, en het valt inderdaad nog mee. Ze is 3,5 jaar geleden (lente 2006) naar 100% NL vertrokken.
Bron: http://www.radiobitches.nl/bitchinfo/3/
quote:
Ah, gelukkig maar! dan is 3FM ook het tofst, imhoquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:46 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Maar gelukkig wel regelmatig 3FM 's avonds gehoord.
Naja, echt nieuw is de single niet meer, maar het is wel hun laatste singlequote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:10 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Is dat iets news? Ik bedoel een nieuwe single ofzo?
oud materiaal is ook
Hebben die een nieuwe......quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:23 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf zit K3 woord voor woord mee te zingen...
Het is sinds een week of 2 weer K3. Ze hebben er een blond Nederlands meisje bij, genaamd Josje.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:33 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hebben die een nieuwe......![]()
Het is toch ook K2, of is het weer K3?
Klosjequote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is sinds een week of 2 weer K3. Ze hebben er een blond Nederlands meisje bij, genaamd Josje.
Ok, helemaal gemist. Goed nummerquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is sinds een week of 2 weer K3. Ze hebben er een blond Nederlands meisje bij, genaamd Josje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |