quote:Oke, that's it: ik ga NU mijn winterjas van zolder plukken!
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/gerardekdom/status/4843853649
[..]
Jullie moesten eens weten...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:37 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wil je ons iets duidelijk maken?
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Timooooooooo ! maar niet de Timo uit Kerkrade![]()
.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/gerardekdom/status/4843853649
[..]
Alles liever dan in die bedorven randstad wonen dan krijg je mij zelfs dood niet heen nee dan woon ik liever lekker ruim met veel groen om me heenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:29 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat jullie al stroom hebben in die uithoek.
Zelfs op 3FM wordt ie weken gedraaidquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:45 schreef TheVulture het volgende:
Belachelijk trouwens dat 3FM nu pas kiest voor Editors als MH....... die plaat wordt al 2 maanden overal gedraaid...
Ook dat ja... met deze keuze maak je je gewoon compleet belachelijkquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:46 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Zelfs op 3FM wordt ie weken gedraaid
En dan destijds wel direct de meest rotte track van het jaar megahit makenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ook dat ja... met deze keuze maak je je gewoon compleet belachelijk
So true.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:45 schreef TheVulture het volgende:
Belachelijk trouwens dat 3FM nu pas kiest voor Editors als MH....... die plaat wordt al 2 maanden overal gedraaid...
Ach zijn we van ze bekend, tijdens kerst wordt Last Christmas van Wham megahit.quote:
Maar ik weiger te geloven dat DJ's als Ekdom, Stenders, Veenstra en Corton, die ik toch hoog heb zitten, nu pas hebben besloten dat Editors MH moet zijn... de MH moet gewoon een nieuwe aanstaande hit zijn en geen uitgekotste boterham...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Ach zijn we van ze bekend, tijdens kerst wordt Last Christmas van Wham megahit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |