quote:
nou, correct, bren moest eigenlijk openenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:09 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Heb ik voor het eerst een correct topic geopend? Wow.
ach wie weetquote:
doe dan minstens nog tvpquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:13 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
sorrie hoor...ben met de ratjes bezig, dus kan even niet een heel verhaal ophangen hier
1) geen ideequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:13 schreef Brennel het volgende:
Weet iemand eigenlijk waar DiedjeeJ gebleven is?
En waarom ik Kids van MGMT alweer een tijd niet meer gehoord heb?![]()
En waarom een mens niet gewoon kan functioneren op 4 uurtjes slaap...
1: Die luistert nu kx en geen 3fm meerquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:13 schreef Brennel het volgende:
Weet iemand eigenlijk waar DiedjeeJ gebleven is?
En waarom ik Kids van MGMT alweer een tijd niet meer gehoord heb?![]()
En waarom een mens niet gewoon kan functioneren op 4 uurtjes slaap...
Al 85 dagen niet op Fok! geweest. Zal dus wel gekapt zijn.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
1: Die luistert nu kx en geen 3fm meer
2: Geen idee, eric corton kan je misschien overhalen
3:Jij weet ik niet, maar ik kan dat wel
dat kan ookquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Al 85 dagen niet op Fok! geweest. Zal dus wel gekapt zijn.
Toen was ik onderweg naar m'n werk/aan het werkquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:15 schreef Briggy het volgende:
2) gisteren nogmaandag 12-10-2009 14:50 RabRadio
Heb geloof ik zijn mobielnummer nog wel. Zoek 'm wel ff op en dan vraag ik het hem wel evenquote:
misschien heeft ze geen zin gehad nadat ze op vakantie was geweest omdat de DDoS er was en die de wachtwoorden heeft gewist om een nieuw wachtwoord aan te makenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Al 85 dagen niet op Fok! geweest. Zal dus wel gekapt zijn.
Wattan? En zeg hem dat hij gemist wordt door mijquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb geloof ik zijn mobielnummer nog wel. Zoek 'm wel ff op en dan vraag ik het hem wel even. Immers is zijn achternaam best wel tof
.
Ik wist niet dat hij zich om had laten bouwen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
misschien heeft ze geen zin gehad nadat ze op vakantie was geweest omdat de DDoS er was en die de wachtwoorden heeft gewist om een nieuw wachtwoord aan te maken
zucht, wie neemt er dan ook een vrouw als UIquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:20 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik wist niet dat hij zich om had laten bouwen?
Jij ziet er toch ook niet uit als Gerard Ekdom?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zucht, wie neemt er dan ook een vrouw als UI
slecht excuus hehquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Jij ziet er toch ook niet uit als Gerard Ekdom?
Hijquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
misschien heeft ze geen zin gehad nadat ze op vakantie was geweest omdat de DDoS er was en die de wachtwoorden heeft gewist om een nieuw wachtwoord aan te maken
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hij. maar zou kunnen inderdaad, geen idee. Heb hem in elk geval een sms gestuurd.. Afwachten maar
.
Jannink is zijn achternaamquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:19 schreef Brennel het volgende:
[..]
Wattan? En zeg hem dat hij gemist wordt door mij
Komt misschien nogquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:26 schreef Marc63 het volgende:
Dacht er vanmiddag nog aan dat er dit jaar in MetMichiel helemaal geen zomerhit verkiezing is geweest.
Of heb ik iets gemist?
Whehehe.Als je zo denkt dan lijk ik dus op Zanger Rinusquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zucht, wie neemt er dan ook een vrouw als UI
Nee, jij lijkt op The Hoff. Dat weet iedereen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:27 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Whehehe.Als je zo denkt dan lijk ik dus op Zanger Rinus
Te makkelijk.quote:
jij bent donker en dus manquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:27 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Whehehe.Als je zo denkt dan lijk ik dus op Zanger Rinus
Ik mis Michielquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Domien doet het primaquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:32 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik mis Michiel![]()
Al is Domien ook wel lief hoor
agh ja, ik moet nu nog 9 weken EW missenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Domien doet het prima. Volgende week is Michiel er weer
Nog geen reactie van DiedjeeJ.. ziet er dus niet best uit.
Jawel hoor. Iemand startte in H'sum een bandje en dat was vervolgens live op jouw tv te zien. Niets aan gelogen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:46 schreef Sirolf het volgende:
Madonna rechtstreeks uitgezonden? Dat zou betekenen dat het LIVE zou zijn... wat het volgens mij toch echt niet was.
En zingen deed ze vast ook niet live.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:46 schreef Sirolf het volgende:
Madonna rechtstreeks uitgezonden? Dat zou betekenen dat het LIVE zou zijn... wat het volgens mij toch echt niet was.
Ga je naar de andere kant van de wereld???quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
agh ja, ik moet nu nog 9 weken EW missendus tja
nee, 10 lessen schaatsen, en eerste les was afgelopen vrijdag dus nog 9 gaan en ze zijn allemaal precies tijdens EWquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ga je naar de andere kant van de wereld???
Ja, op die manier was Michiel dus ook rechtstreeks vanuit de 3FM studio te zien bij de start van het concert... tijdens z'n vakantie!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:48 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Jawel hoor. Iemand startte in H'sum een bandje en dat was vervolgens live op jouw tv te zien. Niets aan gelogen.
Oh, zo! naja, wel balen zegquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nee, 10 lessen schaatsen, en eerste les was afgelopen vrijdag dus nog 9 gaan en ze zijn allemaal precies tijdens EW
Ik denk ook dat de beelden eerst naar Ziggo, UPC of whatever ging voordat ze in de huiskamers terecht kwamen. Dus zo rechtstreeks was het ook weer niet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja, op die manier was Michiel dus ook rechtstreeks vanuit de 3FM studio te zien bij de start van het concert... tijdens z'n vakantie!
Heftig zegquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en het gaat zelfs door in de herfstvakantie
Opnemen dus... en dan op zaterdag kijken/luisterenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en het gaat zelfs door in de herfstvakantie
ik overweeg de podcast te nemenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:54 schreef Briggy het volgende:
[..]
Opnemen dus... en dan op zaterdag kijken/luisteren
hahahaquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:51 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij had ik je 28 augustus voor het laatst gehoord.
Tijd om een eigen glasvezeltje naar het NPO Gebouw in Hilversum te leggen dus!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:52 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat de beelden eerst naar Ziggo, UPC of whatever ging voordat ze in de huiskamers terecht kwamen. Dus zo rechtstreeks was het ook weer niet.
De volgende keer als ik naar Hilversum ga, neem ik wel ff een rolletje mee.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tijd om een eigen glasvezeltje naar het NPO Gebouw in Hilversum te leggen dus!
Vergeten de rekening te betalen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:12 schreef themauster het volgende:
Avond3 en een half uur zonder stroom gezeten gelukkig via de transistor 3FM kunnen luisteren
Storing in het de wijk was wel gezellig met kaarsjes enzo en toen kwam de meteoriet die ik niet gezien heb maar mijn vriendin welquote:
Dat jullie al stroom hebben in die uithoek.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:12 schreef themauster het volgende:
Avond3 en een half uur zonder stroom gezeten gelukkig via de transistor 3FM kunnen luisteren
Die nieuwe plaat had nooit meer uitgebracht moeten worden... wat een gedrochtquote:
Die is heul erg kud idd, maar gaat helaas wel de nieuwe nummer 1 van Nederland worden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die nieuwe plaat had nooit meer uitgebracht moeten worden... wat een gedrocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |