Oh, zo! naja, wel balen zegquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nee, 10 lessen schaatsen, en eerste les was afgelopen vrijdag dus nog 9 gaan en ze zijn allemaal precies tijdens EW
Ik denk ook dat de beelden eerst naar Ziggo, UPC of whatever ging voordat ze in de huiskamers terecht kwamen. Dus zo rechtstreeks was het ook weer niet.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja, op die manier was Michiel dus ook rechtstreeks vanuit de 3FM studio te zien bij de start van het concert... tijdens z'n vakantie!
Heftig zegquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en het gaat zelfs door in de herfstvakantie
Opnemen dus... en dan op zaterdag kijken/luisterenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en het gaat zelfs door in de herfstvakantie
ik overweeg de podcast te nemenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:54 schreef Briggy het volgende:
[..]
Opnemen dus... en dan op zaterdag kijken/luisteren
hahahaquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:51 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij had ik je 28 augustus voor het laatst gehoord.
Tijd om een eigen glasvezeltje naar het NPO Gebouw in Hilversum te leggen dus!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:52 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik denk ook dat de beelden eerst naar Ziggo, UPC of whatever ging voordat ze in de huiskamers terecht kwamen. Dus zo rechtstreeks was het ook weer niet.
De volgende keer als ik naar Hilversum ga, neem ik wel ff een rolletje mee.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tijd om een eigen glasvezeltje naar het NPO Gebouw in Hilversum te leggen dus!
Vergeten de rekening te betalen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:12 schreef themauster het volgende:
Avond3 en een half uur zonder stroom gezeten gelukkig via de transistor 3FM kunnen luisteren
Storing in het de wijk was wel gezellig met kaarsjes enzo en toen kwam de meteoriet die ik niet gezien heb maar mijn vriendin welquote:
Dat jullie al stroom hebben in die uithoek.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:12 schreef themauster het volgende:
Avond3 en een half uur zonder stroom gezeten gelukkig via de transistor 3FM kunnen luisteren
Die nieuwe plaat had nooit meer uitgebracht moeten worden... wat een gedrochtquote:
Die is heul erg kud idd, maar gaat helaas wel de nieuwe nummer 1 van Nederland worden.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die nieuwe plaat had nooit meer uitgebracht moeten worden... wat een gedrocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |