Nee, jij lijkt op The Hoff. Dat weet iedereen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:27 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Whehehe.Als je zo denkt dan lijk ik dus op Zanger Rinus
Te makkelijk.quote:
jij bent donker en dus manquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:27 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Whehehe.Als je zo denkt dan lijk ik dus op Zanger Rinus
Ik mis Michielquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Domien doet het primaquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:32 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik mis Michiel![]()
Al is Domien ook wel lief hoor
agh ja, ik moet nu nog 9 weken EW missenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Domien doet het prima. Volgende week is Michiel er weer
Nog geen reactie van DiedjeeJ.. ziet er dus niet best uit.
Jawel hoor. Iemand startte in H'sum een bandje en dat was vervolgens live op jouw tv te zien. Niets aan gelogen.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:46 schreef Sirolf het volgende:
Madonna rechtstreeks uitgezonden? Dat zou betekenen dat het LIVE zou zijn... wat het volgens mij toch echt niet was.
En zingen deed ze vast ook niet live.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:46 schreef Sirolf het volgende:
Madonna rechtstreeks uitgezonden? Dat zou betekenen dat het LIVE zou zijn... wat het volgens mij toch echt niet was.
Ga je naar de andere kant van de wereld???quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
agh ja, ik moet nu nog 9 weken EW missendus tja
nee, 10 lessen schaatsen, en eerste les was afgelopen vrijdag dus nog 9 gaan en ze zijn allemaal precies tijdens EWquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ga je naar de andere kant van de wereld???
Ja, op die manier was Michiel dus ook rechtstreeks vanuit de 3FM studio te zien bij de start van het concert... tijdens z'n vakantie!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:48 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Jawel hoor. Iemand startte in H'sum een bandje en dat was vervolgens live op jouw tv te zien. Niets aan gelogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |