quote:
nou, correct, bren moest eigenlijk openenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:09 schreef DomienVerschuuren het volgende:
Heb ik voor het eerst een correct topic geopend? Wow.
ach wie weetquote:
doe dan minstens nog tvpquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:13 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
sorrie hoor...ben met de ratjes bezig, dus kan even niet een heel verhaal ophangen hier
1) geen ideequote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:13 schreef Brennel het volgende:
Weet iemand eigenlijk waar DiedjeeJ gebleven is?
En waarom ik Kids van MGMT alweer een tijd niet meer gehoord heb?![]()
En waarom een mens niet gewoon kan functioneren op 4 uurtjes slaap...
1: Die luistert nu kx en geen 3fm meerquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:13 schreef Brennel het volgende:
Weet iemand eigenlijk waar DiedjeeJ gebleven is?
En waarom ik Kids van MGMT alweer een tijd niet meer gehoord heb?![]()
En waarom een mens niet gewoon kan functioneren op 4 uurtjes slaap...
Al 85 dagen niet op Fok! geweest. Zal dus wel gekapt zijn.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
1: Die luistert nu kx en geen 3fm meer
2: Geen idee, eric corton kan je misschien overhalen
3:Jij weet ik niet, maar ik kan dat wel
dat kan ookquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Al 85 dagen niet op Fok! geweest. Zal dus wel gekapt zijn.
Toen was ik onderweg naar m'n werk/aan het werkquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:15 schreef Briggy het volgende:
2) gisteren nogmaandag 12-10-2009 14:50 RabRadio
Heb geloof ik zijn mobielnummer nog wel. Zoek 'm wel ff op en dan vraag ik het hem wel evenquote:
misschien heeft ze geen zin gehad nadat ze op vakantie was geweest omdat de DDoS er was en die de wachtwoorden heeft gewist om een nieuw wachtwoord aan te makenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Al 85 dagen niet op Fok! geweest. Zal dus wel gekapt zijn.
Wattan? En zeg hem dat hij gemist wordt door mijquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb geloof ik zijn mobielnummer nog wel. Zoek 'm wel ff op en dan vraag ik het hem wel even. Immers is zijn achternaam best wel tof
.
Ik wist niet dat hij zich om had laten bouwen?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
misschien heeft ze geen zin gehad nadat ze op vakantie was geweest omdat de DDoS er was en die de wachtwoorden heeft gewist om een nieuw wachtwoord aan te maken
zucht, wie neemt er dan ook een vrouw als UIquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:20 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik wist niet dat hij zich om had laten bouwen?
Jij ziet er toch ook niet uit als Gerard Ekdom?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zucht, wie neemt er dan ook een vrouw als UI
slecht excuus hehquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Jij ziet er toch ook niet uit als Gerard Ekdom?
Hijquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
misschien heeft ze geen zin gehad nadat ze op vakantie was geweest omdat de DDoS er was en die de wachtwoorden heeft gewist om een nieuw wachtwoord aan te maken
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hij. maar zou kunnen inderdaad, geen idee. Heb hem in elk geval een sms gestuurd.. Afwachten maar
.
Jannink is zijn achternaamquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:19 schreef Brennel het volgende:
[..]
Wattan? En zeg hem dat hij gemist wordt door mij
Komt misschien nogquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:26 schreef Marc63 het volgende:
Dacht er vanmiddag nog aan dat er dit jaar in MetMichiel helemaal geen zomerhit verkiezing is geweest.
Of heb ik iets gemist?
Whehehe.Als je zo denkt dan lijk ik dus op Zanger Rinusquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 21:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zucht, wie neemt er dan ook een vrouw als UI
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |