Het voorstukje alleen al was geweldigquote:
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:06 schreef Timo20 het volgende:
De avatar van Corton`s twitter:
[ afbeelding ]
Deze week nog maar een keer checken via Uitzending gemistquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:05 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Het voorstukje alleen al was geweldig![]()
Wat is de nieuwe Skunk Anansie een wereld plaat![]()
![]()
![]()
Cortonquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:06 schreef Timo20 het volgende:
De avatar van Corton`s twitter:
[ afbeelding ]
Zeker deze week eens doenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Deze week nog maar een keer checken via Uitzending gemist
quote:Geen golden retriever. Ik ga weer verder met m'n fles wodka. En daarna naar de hoeren! #compensatierocknroll
Ga er maar niet van uit. Eric is de man voor de hartverscheurende reportages.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:31 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Zeker deze week eens doen
Hoop dat Corton dit jaar in het Glazen Huis komt
Maar die heeft ie al gemaakt, die hoeven ze alleen maar uit te zendenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:40 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ga er maar niet van uit. Eric is de man voor de hartverscheurende reportages.
Het is vrij simpel: elke dj die niet in het GH zit heeft z'n eigen taak voor SR. Ik noem maar Michiel's Surprise Truck, de klusjes van Sander, het nieuws vanaf het plein door Annemieke en dus de reportages van Eric. Aangezien ie dit jaar weer op reis is gegaan, mag je er logischerwijs van uit gaan dat ie niet in het GH komt.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:43 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Maar die heeft ie al gemaakt, die hoeven ze alleen maar uit te zenden
Ik weet dat `t zo werktquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:54 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het is vrij simpel: elke dj die niet in het GH zit heeft z'n eigen taak voor SR. Ik noem maar Michiel's Surprise Truck, de klusjes van Sander, het nieuws vanaf het plein door Annemieke en dus de reportages van Eric. Aangezien ie dit jaar weer op reis is gegaan, mag je er logischerwijs van uit gaan dat ie niet in het GH komt.
Zou ik wel tof vinden Corton in het GHquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 23:31 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Zeker deze week eens doen
Hoop dat Corton dit jaar in het Glazen Huis komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |