Echt waar, oh. Hier hoorde ik hem geregeld op de radio. Nu niet meer overigens....quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Kids een hit? Daar kunnen ze hier in NL nog wat van leren! Hier is 'ie ondanks een tweede poging van Michiel in de ochtend nog steeds erg onbekend...
Oja, al 8 maanden in België...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier zijn we bijna 8 maanden verder.... Nog steeds in België, Brussel.
Al had ik liever in Ierland gezeten, geloof ik.
Back, back....quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Whaha. Dat is lang geleden zeg. Welcome back!
Klopt, we reageren nu alleen metquote:
Da's wel erg pijnlijk...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:25 schreef muisje-eliza het volgende:
kan iemand me nog n beetje troosten? zo n pauper-trut van de AH vroeg mn ID toen ik bij de balie nonchelant om een Lucky Strike vroeg.
Denkt die kut wel niet...ik ben filiaalhouder, en afgestudeerd opticien....zij is balie-kut...zij moet toch zien dat ik geen 16MIN meer ben maar 30PLUS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Strak plan om weer wat vaker langs te komen! veel zaken zijn nog wel aardig hetzelfdequote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:46 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Back, back....
Ik ben nog in Ierland, maar ik besloot maar weer eens wat meer aandacht aan fok! te geven. Ik mis het toch allemaal wel. Gewoon simple, wat je elke dag deed.......
Herkenbaarquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:25 schreef muisje-eliza het volgende:
kan iemand me nog n beetje troosten? zo n pauper-trut van de AH vroeg mn ID toen ik bij de balie nonchelant om een Lucky Strike vroeg.
Denkt die kut wel niet...ik ben filiaalhouder, en afgestudeerd opticien....zij is balie-kut...zij moet toch zien dat ik geen 16MIN meer ben maar 30PLUS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Al een jaar of 5 niet meer.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:31 schreef Paul het volgende:
Is de stem in de jingles van 3fm nog steeds Eline la Croix?
Das toch een compliment dan?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:25 schreef muisje-eliza het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als Adele langs komt op 3fm, komt Roel op dit forum langsquote:
En als Jewel of Air langs komt ook, maar dan juist voor een omgekeerde reactie.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:32 schreef borisz het volgende:
[..]
Als Adele langs komt op 3fm, komt Roel op dit forum langs.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:27 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's wel erg pijnlijk...
Mja, als ze er 10 jaar minder naast had gezeten (26 dus) had je het volgens mij eerder een compliment gevonden, niet?
* Sirolf heeft ondertussen 3FM Live weer aanstaan met achtereenvolgens The Automatic - Monster (live) en Feeling - Fill My Little World (live @ Thats Live) (Unknown).
Oe, ja, die is K*T, die single van Anouk. Waar heb ik die nu zo vaak gehoord.... bahquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, we reageren nu alleen metsmilies op andere platen (voornamelijk de nieuwste single van Anouk). Voor de rest gaat 't nog steeds z'n gangetje.
Ohquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Al een jaar of 5 niet meer.
Toen eLine vertrok bij 3FM heeft Annemieke Schollaardt het al snel overgenomen.
Even nagezocht, en het valt inderdaad nog mee. Ze is 3,5 jaar geleden (lente 2006) naar 100% NL vertrokken.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:33 schreef Paul het volgende:
[..]
Oh
Die stemmen lijken wel wat op elkaar
Zolang geleden deed zij dat toch niet? Dacht 3 jaar geleden ofzo dat het nog Eline was heur
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:36 schreef Barney_Stinson het volgende:
Weinig 3FM overdag gehoorde de laatste dagen ... best raar.
Eline zit nou toch bij radio Decibel?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Even nagezocht, en het valt inderdaad nog mee. Ze is 3,5 jaar geleden (lente 2006) naar 100% NL vertrokken.
Bron: http://www.radiobitches.nl/bitchinfo/3/
quote:
Ah, gelukkig maar! dan is 3FM ook het tofst, imhoquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:46 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
Maar gelukkig wel regelmatig 3FM 's avonds gehoord.
Naja, echt nieuw is de single niet meer, maar het is wel hun laatste singlequote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:10 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Is dat iets news? Ik bedoel een nieuwe single ofzo?
oud materiaal is ook
Hebben die een nieuwe......quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:23 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf zit K3 woord voor woord mee te zingen...
Het is sinds een week of 2 weer K3. Ze hebben er een blond Nederlands meisje bij, genaamd Josje.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:33 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hebben die een nieuwe......![]()
Het is toch ook K2, of is het weer K3?
Klosjequote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is sinds een week of 2 weer K3. Ze hebben er een blond Nederlands meisje bij, genaamd Josje.
Ok, helemaal gemist. Goed nummerquote:Op woensdag 14 oktober 2009 19:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is sinds een week of 2 weer K3. Ze hebben er een blond Nederlands meisje bij, genaamd Josje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |