Ik hoop toch echt dat ze gauw oprot bij de Freaknacht ze praat of ze constant stoned isquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:08 schreef peeet1 het volgende:
wo 14 okt 2009, 09:09 '
[b]Queen Dorien 'Engels Meest Succesvolle Playmate[/ b]
[ afbeelding ]
Dorien Rose is uitgeroepen tot meest Engels Succesvolle Playmate. In een speciale sterven Top 5 deze week rondom de Nederlandse Playmates in Panorama verschijnt Zij staat op de eerste plaats. Collega's Olga Urashova en Mai-Lan eindigden respectievelijk als tweede en derde.
Queen Dorien 'had de afgelopen twee jaar een Succesvolle opmars. Zo was het covermodel, DAT ook bekend staat om Haar gelijkenis met Angelina Jolie, te zien in films als Moordwijven, series als Shouf Shouf en Voetbalvrouwen, veel videoclips maakte met oa Di-rect, door heel Nederland hangt voldaan Spraakmakende billboardcampagnes en beginnen dit jaar Zelfs een nummer 1 hit scoorde met het nummer van Powned gelegenheidsformatie P3.
[b] Daarnaast is Dorien Rose Iedere Vrijdagnacht sidekick van Giel Beelen op 3FM-programma Freaknacht. Giel vertelt enthousiast: 'Dorien is een hele fijne vrouw. Slim bovendien willen ze snapt wat Vaak goede radio oplevert. En ik vind DAT ze nog best goed kan rappen ook, haha. "Met een knipoog naar de Angelina Jolie-look van Dorien:" En heeft iemand wel eens gezegd DAT ze Lijkt een beetje op die ene actrice [/ b ]...'
Ook Di-rect-gitarist Spike is vol lof over Dorien. De twee leerde elkaar kennen tijdens de opnames van een videoclip Di-rect waarin de Dorien de hoofdrol speelde. "Dorien, een lieve schat, rock & roll en keihard werkend, dus terecht de meest Succesvolle Playmate van Nederland ', meent Spike.
'Toen ik tijdens mijn Dorien Gieten leerde kennen was ik enorm onder de indruk van Haar', vertelt collega Mai-Lan, de benjamin onder de Playmates en zelf derde op het lijstje. 'Ze heeft me onder Haar hoede genomen en wegwijs gemaakt in de wereld van Playboy. Het was ook Dorien sterven mij mocht vertellen DAT ik Playmate van het Jaar was geworden, dat was een bijzonder moment. Dorien is een topper. "
Dorien Rose zelf laat weten erg trots te zijn op deze uitverkiezing. 'Echt tijd voor een feestje is er niet willen het is nogal een hectische periode. Maar ik denk DAT we zaterdag bij de uitzending van Freaknacht met Giel en zaterdag bij een optreden van de Playmates in Zoetermeer wel een extra flesje open trekken. "
bron http://www.telegraaf.nl/p(...)olle_Playmate__.html
0-2quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:37 schreef themauster het volgende:
Zometeen Timur VS Stenders in het popduel wie zal er winnen?
ik gok op Stenders
Dorienquote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:08 schreef peeet1 het volgende:
wo 14 okt 2009, 09:09 '
[b]Queen Dorien 'Engels Meest Succesvolle Playmate[/ b]
[ afbeelding ]
Dorien Rose is uitgeroepen tot meest Engels Succesvolle Playmate. In een speciale sterven Top 5 deze week rondom de Nederlandse Playmates in Panorama verschijnt Zij staat op de eerste plaats. Collega's Olga Urashova en Mai-Lan eindigden respectievelijk als tweede en derde.
Queen Dorien 'had de afgelopen twee jaar een Succesvolle opmars. Zo was het covermodel, DAT ook bekend staat om Haar gelijkenis met Angelina Jolie, te zien in films als Moordwijven, series als Shouf Shouf en Voetbalvrouwen, veel videoclips maakte met oa Di-rect, door heel Nederland hangt voldaan Spraakmakende billboardcampagnes en beginnen dit jaar Zelfs een nummer 1 hit scoorde met het nummer van Powned gelegenheidsformatie P3.
[b] Daarnaast is Dorien Rose Iedere Vrijdagnacht sidekick van Giel Beelen op 3FM-programma Freaknacht. Giel vertelt enthousiast: 'Dorien is een hele fijne vrouw. Slim bovendien willen ze snapt wat Vaak goede radio oplevert. En ik vind DAT ze nog best goed kan rappen ook, haha. "Met een knipoog naar de Angelina Jolie-look van Dorien:" En heeft iemand wel eens gezegd DAT ze Lijkt een beetje op die ene actrice [/ b ]...'
Ook Di-rect-gitarist Spike is vol lof over Dorien. De twee leerde elkaar kennen tijdens de opnames van een videoclip Di-rect waarin de Dorien de hoofdrol speelde. "Dorien, een lieve schat, rock & roll en keihard werkend, dus terecht de meest Succesvolle Playmate van Nederland ', meent Spike.
'Toen ik tijdens mijn Dorien Gieten leerde kennen was ik enorm onder de indruk van Haar', vertelt collega Mai-Lan, de benjamin onder de Playmates en zelf derde op het lijstje. 'Ze heeft me onder Haar hoede genomen en wegwijs gemaakt in de wereld van Playboy. Het was ook Dorien sterven mij mocht vertellen DAT ik Playmate van het Jaar was geworden, dat was een bijzonder moment. Dorien is een topper. "
Dorien Rose zelf laat weten erg trots te zijn op deze uitverkiezing. 'Echt tijd voor een feestje is er niet willen het is nogal een hectische periode. Maar ik denk DAT we zaterdag bij de uitzending van Freaknacht met Giel en zaterdag bij een optreden van de Playmates in Zoetermeer wel een extra flesje open trekken. "
bron http://www.telegraaf.nl/p(...)olle_Playmate__.html
9 maanden alweerquote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:10 schreef Litton-Lane het volgende:
![]()
Hoe is het met de 3FM Fok!kers!
Hier zijn we 9 maanden verder... Nog steeds in Ierland, Cork
1 weekje maar in Frankrijk... voor de rest alleen maar in Ierland.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:12 schreef borisz het volgende:
Litton![]()
Zit je meer in Frankrijk of Ierland ?
Ja ik schrok er zelf ook wel van.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:12 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
9 maanden alweerDammit! Dan gaan de tijd snel.
Hallllllow!
Hier zijn we bijna 8 maanden verder.... Nog steeds in België, Brussel.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:10 schreef Litton-Lane het volgende:
![]()
Hoe is het met de 3FM Fok!kers!
Hier zijn we 9 maanden verder... Nog steeds in Ierland, Cork
Kids een hit? Daar kunnen ze hier in NL nog wat van leren! Hier is 'ie ondanks een tweede poging van Michiel in de ochtend nog steeds erg onbekend...quote:Op woensdag 14 oktober 2009 17:25 schreef Litton-Lane het volgende:
Mis het 3FM wel. Maar geen internet dus kan ik (bijna) niet luisteren.
Hier hebben ze wel goede radio zenders, helaas geen bbc te ontvangen. Maar zoals ik altijd naar 3FM luisterde kan ik hier niet naar een ander radio station.
Natuurlijk hebben we hier geen Gerard Ekdom en Michiel Veenstra en Ekstra Weekend. Zo mis ik een beetje wat nieuw is en wat goed is etc. en het lachen op vrijdag avond (om niks)
Maar nu is het ook wel weer spannend als je ineens een goede plaat hoort. Kids - mgmt is hier ook weer een grote hit, dus dat komt goed uit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |