in 2008 geboren, ik haat babys dus sorryquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:48 schreef Smijn. het volgende:
[..]
En ik hou zo van mijn Zen
Niemand wil mij meeten btwdenk ik
1994 dan?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:50 schreef Schieganger het volgende:
[..]
in 2008 geboren, ik haat babys dus sorry
Je ziet er beeldig uit vandaag.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:50 schreef Noortje. het volgende:
Ik moet iemand nog z'n complimentje van de dag geven, wat zal ik eens zeggen?
Wat leuk, zonder te vragen!quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:50 schreef Zeroku het volgende:
Nummertje 10.000MarkM RenRen- Noortje HeroinJunk Tijgertje. Mstr Jotcha Hyman Syana BraveBart Nijnja Suveillance - Fiets Daniane -SG- Renesite Schieganger
Worden mede verantwoordelijk gehouden voor dit aantal.
Ah, fijn.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:50 schreef Zeroku het volgende:
Nummertje 10.000MarkM RenRen- Noortje HeroinJunk Tijgertje. Mstr Jotcha Hyman Syana BraveBart Nijnja Suveillance - Fiets Daniane -SG- Renesite Schieganger
hvj wjnmk ntbquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:50 schreef Zeroku het volgende:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:50 schreef Zeroku het volgende:
Rik, i love youquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:50 schreef Noortje. het volgende:
Tof.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:50 schreef Zeroku het volgende:
De laatste is wel een goeie.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:51 schreef mstr het volgende:
[..]
Je ziet er beeldig uit vandaag.
Je ziet eruit om te verscheuren
Sorry, vandaag geen complimentje. Dat komt omdat ik zooo sprakeloos van je ben.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:50 schreef Noortje. het volgende:
Hij is zelfs jonger dan mij. Aaaw koetsjie koetsjie koequote:
quote:
quote:
Je woont daar in de buurtquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:53 schreef mstr het volgende:
Ik ga voor de kart-meet, de baan al een keertje inkarten.
Niet valsspelen stuk tuigquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:53 schreef mstr het volgende:
Ik sta boven aan.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:50 schreef Zeroku het volgende:
Meann.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:53 schreef mstr het volgende:
Bijna nooit.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:54 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Niet valsspelen stuk tuig
Veranderen ze de layout daar wel eens?
7 km er vandaanquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Je woont daar in de buurt, DAT IS MUITERIJ!
Jij was de eerste die in me opkwamquote:
Oh, dat valt best mee toch?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:54 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Vanaf 5 november dit jaar ben ik 20.
Heb de baan gezien, wat een dramaquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Bijna nooit.
En áls ze wat veranderen, is het één bochtje wat net anders ligt
Hoezo drama?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:56 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Heb de baan gezien, wat een drama
En nu TV
Ah koesiekoesie, wiskunde...quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:56 schreef Noortje. het volgende:
Ik doe wiskunde steeds verkeerd.Terwijl het eerst supermakkelijk was!
Wat is 't probleem dan.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:56 schreef Noortje. het volgende:
Ik doe wiskunde steeds verkeerd.Terwijl het eerst supermakkelijk was!
Klopt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:57 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Saai, enkel slalommen, weinig mogelijkheden tot inhalen.
Lees het straks wel terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je doet je best maar.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:57 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Stiekem wil ik nog proberen om te meet 2 dagen naar voren te verplaatsen
Hihi.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:56 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Oeeefff.![]()
Heuj. Je had maandag afgesproken toch? Dat is vandaag.
Kom dan niet, knul.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:56 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Heb de baan gezien, wat een drama
En nu TV
Een vluggertje tussen de bierkratten.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:58 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Hihi.
Nee, volgende week maandag. Heb nu toetsweek, leek me beetje afleidend enzo.
Vrijdag sleur ik hem wel mee naar het magazijn, mag hij me een leuk verjaardagscadeau geven.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:58 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Hihi.
Nee, volgende week maandag. Heb nu toetsweek, leek me beetje afleidend enzo.
Vrijdag sleur ik hem wel mee naar het magazijn, mag hij me een leuk verjaardagscadeau geven.
Het is toch niet zo erg?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:56 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik zit erg in over me leeftijd
Het is geen advertentie.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:59 schreef Schieganger het volgende:
[..]
*steekt sigaret op*
Door dit soort advertenties krijg ik altijd zin om te roken.
En wat staat er in dat laatste gedeelte.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:59 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat het laatste gedeelte moeilijk is, en dat heb ik nog niet gemaakt.
En jij bent....quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:59 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Het is toch niet zo erg?Mijn vriendje in nu 21, moet je nagaan
Nee, op de tuinmeubels die in het magazijn staan want kerstspullen nu.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:59 schreef mstr het volgende:
[..]
Een vluggertje tussen de bierkratten.
quote:
Onzin.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
En wat staat er in dat laatste gedeelte.
Dat excuus hoor ik ook zo vaakquote:
En ik dacht dat Jimbo erg was.....quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:00 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nee, op de tuinmeubels die in het magazijn staan want kerstspullen nu.
[..]
Serieus ik ben fucking moe door hem, dus ik ga hem dwingen anders vergeef ik het hem gewoon niet en kom ik mijn afspraak van maandag niet na.
quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:00 schreef Schieganger het volgende:
[..]
En jij bent....
'94... *rekent*
15 of 16.
21/2 = 10,5 + 7 = 17,5.
Dude... dat is TE jong.
Of zo van.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:01 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Dat excuus hoor ik ook zo vaak
"Morgen stop ik!"
*dag erna roken ze weer*
"Ja, gister ben ik gestopt, vandaag begin ik weeer!"
Dat is ONZ kwaliteit :'Dquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:03 schreef -SG- het volgende:
[..]
Of zo van.
'JAAAA IK ROOK NIET MEER!
Maar ook niet minder! WAHAHAHHA!@#!@ ROFL EINS WAHq434@#$2![]()
![]()
![]()
'
Wil je nou serieus dat ik daar antwoord op ga geven?quote:
Ik wil serieus antwoord.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:04 schreef mstr het volgende:
[..]
Wil je nou serieus dat ik daar antwoord op ga geven?
Of kan je zelf even nadenken met gezond verstand?
Misschien iets herfstachtigs er tegen aangooien.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:04 schreef Tazar_Yoot het volgende:
POLL:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Welkom!
Bij de driehonderdste post graag een nieuw topic openen. Hier is de OP te vinden.
Stel jezelf even voor als je hier nieuw bent, wel zo leuk voor de rest!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Welkom!
Bij de driehonderdste post graag een nieuw topic openen. Hier is de OP te vinden.
Stel jezelf even voor als je hier nieuw bent, wel zo leuk voor de rest!
[ afbeelding ]
Dat is enorme onzin.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:06 schreef mstr het volgende:
[..]
[..]
Jij zou ook elke piemel in je laten stoppen, iets met fuckbuddy enzo.
Weet je hoe duur het is.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:01 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Dat excuus hoor ik ook zo vaak
"Morgen stop ik!"
*dag erna roken ze weer*
"Ja, gister ben ik gestopt, vandaag begin ik weeer!"
http://en.wikipedia.org/wiki/Mermaid_problemquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:06 schreef Schieganger het volgende:
Believe me when I say
I fuuuuucked a mermaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaid!
Ik weet niet hoe duur het is, ik rook niet regelmatig, doe gemiddled een maand per pakjequote:Op maandag 12 oktober 2009 21:09 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Weet je hoe duur het is.Nu zijn mn sloffen uit Salou op. Dus goede reden om te stoppen.
Ik wil je geen slet noemen Noortje. Maar je gaat wel ver.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:10 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Vertel mstr alleen wel even dat ik geen slet ben.
Een maand met een pakje.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:10 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe duur het is, ik rook niet regelmatig, doe gemiddled een maand per pakje
Maar ik steun je hoor, ik zal wel wat spandoeken in Rotterdam ophangen
quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:12 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik wil je geen slet noemen Noortje. Maar je gaat wel ver.
categorie:"Ik wil niet racistisch zijn, MAAR..."quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:12 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:10 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe duur het is, ik rook niet regelmatig, doe gemiddled een maand per pakje
Maar ik steun je hoor, ik zal wel wat spandoeken in Rotterdam ophangen
Oké.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:12 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik ben de enige niet fulltime roker uit huis, broer, vader, moeder, schoonzus, alleen roken.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:12 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Een maand met een pakje.
Geef me 2 dagen.
Oke.quote:
Ik ben trots op je.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:13 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik ben de enige niet fulltime roker uit huis, broer, vader, moeder, schoonzus, alleen roken.
Ik rook bijna niet, ik rook zo nu en dan op feestjes en thats it. Toch wel een prestatie vind ik
quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:12 schreef Zeroku het volgende:
Kent iemand de film Grave of the Fireflies?
Toppie meid.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:13 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik ben de enige niet fulltime roker uit huis, broer, vader, moeder, schoonzus, alleen roken.
Ik rook bijna niet, ik rook zo nu en dan op feestjes en thats it. Toch wel een prestatie vind ik
Neehoor.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:15 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik heb een slechte reputatie opgebouwd hier.
quote:
Gaat ze weer.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Kun je ook over de TT's zeggen.
8.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
hoeveel paracetamol dingen mag je per dag?
Als je er twee in één keer inneemt 4 keer, en ja dat is serieus.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
hoeveel paracetamol dingen mag je per dag?
Jawel. Volgens mij denkt 90% hier dat ik een enorme slet ben en dat ik in de rondte neuk en 50 mensen heb gezoend.quote:
oooowquote:
Oh.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:17 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Jawel. Volgens mij denkt 90% hier dat ik een enorme slet ben en dat ik in de rondte neuk en 50 mensen heb gezoend.
Care verder, het is niet zo, maar toch.
Ik weet toch dat dat niet zo is.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:17 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Jawel. Volgens mij denkt 90% hier dat ik een enorme slet ben en dat ik in de rondte neuk en 50 mensen heb gezoend.
Watdan?quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:17 schreef Noortje. het volgende:
[..]
vanmiddag 4 stuksquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als je er twee in één keer inneemt 4 keer, en ja dat is serieus.
Jij ja.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:18 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik weet toch dat dat niet zo is.
..quote:
waarom verkopen ze geen 1000 mg bij de kruidvatquote:
Alsof mensen dat wat zou boeien als het al zo was? Tis toch jouw leven, gewoon doen waar je zin in hebtquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:17 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Gekquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
vanmiddag 4 stuksstond em te spacen op stage. Tering wat een kut gevoel, pijn, griep en ongesteldheid.
Dat dus.quote:
Ik kan er niet tegen als mensen dingen over me denken die niet waar zijn, dus bij deze heb ik het rechtgezet en als mensen dat niet willen geloven dan hebben ze pech.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:19 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Alsof mensen dat wat zou boeien als het al zo was? Tis toch jouw leven, gewoon doen waar je zin in hebt
en vicodin?quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:20 schreef Tijgertje. het volgende:
8 x 500MG Paracetamol
3 x 800MG Ibuprofen
Dat mag je op een dag.
Dat zijn toch die rozequote:
Schatje. Leef je uit. Vertel over je seksleven. Details alsjeblieft.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:19 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
..
Al jullie TT's zijn slijmballerig naar elkaar. En als ik één woord uit over mijn seksleven krijg ik een heel gezeik over me heen. Nou, ik vind dit vies.
HEH.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:20 schreef Tijgertje. het volgende:
8 x 500MG Paracetamol
3 x 800MG Ibuprofen
Dat mag je op een dag.
Nee, want dat wil je niet weten.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:21 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Schatje. Leef je uit. Vertel over je seksleven. Details alsjeblieft.
ooow dan kan ik nog wel een lekkere mix makenquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:20 schreef Tijgertje. het volgende:
8 x 500MG Paracetamol
3 x 800MG Ibuprofen
Dat mag je op een dag.
Ik wel *popcorn pakt*quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, want dat wil je niet weten.
Die zijn lekkah.quote:
Na het verwijderen van een verstandskies mag je dit om te overleven.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:21 schreef Daniane het volgende:
[..]
HEH.
serieus? ik dacht dat je niet meer dan 1600 mg ibuprofen mocht nemen!
(met ongesteldheid wordt de bloeding na 1200 mg ofzo ook meer)
Je hebt het door.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, want dat wil je niet weten.
Poederquote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ooow dan kan ik nog wel een lekkere mix maken
Ik wist niet dat er andere warenquote:
Bestaat ook.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Poeder, wij hadden die in pilvorm dacht ik
.
Daar moet je Aleve Feminax voor gebruiken.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
die roze hoef ik niet hoor, m'n ongesteldheid trekt vanzelf wel weg
quote:
quote:
quote:
Ja, maar dat boeit me niet.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:23 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Heb jij dan ook door dat ik een hekel heb aan die slijmerige TT's?
Of de anticonceptiepil!quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:24 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Daar moet je Aleve Feminax voor gebruiken.
Dan zijn we er toch. Mij boeit het namelijk ook niet dat jij een hekel er aan hebt als ik over mijn seksleven vertel.quote:
paracetamolquote:
Klaar dus. Punt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:25 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dan zijn we er toch. Mij boeit het namelijk ook niet dat jij een hekel er aan hebt als ik over mijn seksleven vertel.
Waarquote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Begin er de volgende keer dan ook niet over te zeiken.
ik denk dat ik nu gewoon mn stopweek even een maandje of 2 uitstel.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:24 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Daar moet je Aleve Feminax voor gebruiken.
mmmm hoestdrankquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
paracetamol
trachitol
hoestdrank
Dan moet je wel hevig bloeden hoor.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik denk dat ik nu gewoon mn stopweek even een maandje of 2 uitstel.
Donequote:Op maandag 12 oktober 2009 21:26 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Maak maar.Als ik dat ding van jou quote is het een kutwerk om alles goed te krijgen
quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:27 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dan moet je wel hevig bloeden hoor.
Kap eens.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:27 schreef appelsjap het volgende:
you now fucking with the best in the world.
liters!quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:27 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dan moet je wel hevig bloeden hoor.
Ik zit niet bij je op schoolquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:28 schreef Daniane het volgende:
ik heb echt een vet knappe klasgenoot.
Het is soms vet handig, met festivals enzo. Maar dan doe ik niet gelijk drie weken, gewoon een week langer en dan die strip als reservestrip houden.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:28 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Ik heb net ook voor het eerst een keertje doorgeslikt, had er echt geen zin in. Mijn moeder meteen mopperen over hormonen enzo
Mwah, ik slik op vakantie wel altijd door. Zo erg is het niet, als je het maar niet te vaak doet.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:28 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Ik heb net ook voor het eerst een keertje doorgeslikt, had er echt geen zin in. Mijn moeder meteen mopperen over hormonen enzo
take my lollipop and enjoy it.quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik denk dat ik nu gewoon mn stopweek even een maandje of 2 uitstel.
is alleen maar beter maar jaquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:28 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Nee bedankt.quote:
Voorbeeldjesquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:29 schreef mstr het volgende:
[..]
Bij sommigen zou je het hopen.
Dat ze doodbloeden.
Want?quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
is alleen maar beter maar ja
quote:
ja nouquote:
quote:
Nee, dat bedoel ik niet.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:30 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je mag wel zeggen dat je mij bedoelt hoor.
nouuuu dan kan je slijmvlies en die hele swarmazaak in je buik herstellen. Tis niet niks... iedere maand bloeden!quote:
Oh lief.quote:
Zit swarma in jouw buik? o_Oquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nouuuu dan kan je slijmvlies en die hele swarmazaak in je buik herstellen. Tis niet niks... iedere maand bloeden!
Wel zorgen dat je het niet opeens vergeet.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:29 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mwah, ik slik op vakantie wel altijd door. Zo erg is het niet, als je het maar niet te vaak doet.
Ik vergeet mijn pil nooit. Ik slik hem altijd voordat ik naar bed ga.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:32 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Wel zorgen dat je het niet opeens vergeet.Dat is echt godse kut.
mijn dokter zegt dat je nu echt kei lang kan blijven door slikken. maar mijn moeder vindt het ook niet echt aan te raden. lijkt me ook niet heel erg gezond..quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:28 schreef Smijn. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ja noukrijg die tampons ook steeds niet goed in
nou ik hoop het toch niet! de smeerlapquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh lief.
[..]
Zit swarma in jouw buik? o_O
Alsof het zoveel moeite kost om mee te nemenquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:32 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik vergeet mijn pil nooit. Ik slik hem altijd voordat ik naar bed ga.En ik sleep hem altijd mee als ik naar de bios ofzo ga.
Ik ook niet voor je.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nou ik hoop het toch niet! de smeerlap
Zie je wel J.quote:
Met het ritme dat ik in Salou had vergeet je hem echt wel.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:32 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik vergeet mijn pil nooit. Ik slik hem altijd voordat ik naar bed ga.En ik sleep hem altijd mee als ik naar de bios ofzo ga.
ondingen!quote:
En dát moet je nou juist niet doen daarquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:33 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Met het ritme dat ik in Salou had vergeet je hem echt wel.
Klopt. Het schijnt dat je eindelijk door kan gaan.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:32 schreef Daniane het volgende:
[..]
mijn dokter zegt dat je nu echt kei lang kan blijven door slikken. maar mijn moeder vindt het ook niet echt aan te raden. lijkt me ook niet heel erg gezond..
Neuh, maar ziet er wel achterlijk uit als je met dat ding zit te froemelen in de bios.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:33 schreef mstr het volgende:
[..]
Alsof het zoveel moeite kost om mee te nemen
Of juist wel.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:34 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Klopt. Het schijnt dat je eindelijk door kan gaan.
Maar volgens mij is dat echt niet goed voor je hormoonpeil.
Tof!quote:
Ik geloof best dat het kan en dat het niet zoveel uitmaakt voor de gezondheid, maar het idee staat me gewoon tegen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:32 schreef Daniane het volgende:
[..]
mijn dokter zegt dat je nu echt kei lang kan blijven door slikken. maar mijn moeder vindt het ook niet echt aan te raden. lijkt me ook niet heel erg gezond..
Klopt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En dát moet je nou juist niet doen daar
quote:
Nee, zelfs toen ik in Griekenland/Spanje was, vergat ik hem niet.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:33 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Met het ritme dat ik in Salou had vergeet je hem echt wel.
Maar dat geldt niet voor elke vrouw.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:34 schreef mstr het volgende:
[..]
Of juist wel.
Aangezien vrouwen altijd het niet vrolijkst zijn als het zover is
Dus voro ons is het wel fijn.
Ook als ze aan de pil zijn kan men last hebben van 'stemmingswisselingen'quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:34 schreef mstr het volgende:
[..]
Of juist wel.
Gelukkig niet neequote:Op maandag 12 oktober 2009 21:35 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Maar dat geldt niet voor elke vrouw.
Ik slik 's ochtends al ik mijn make-up op ga doen. 1 Keer vergeten en ik moest toen stopweek hebben in de vakantie. toen bloedde ik pas na 4 dagenquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:32 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dat is niet de meest chille plek neequote:Op maandag 12 oktober 2009 21:35 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Ik slik 's ochtends al ik mijn make-up op ga doen. 1 Keer vergeten en ik moest toen stopweek hebben in de vakantie. toen bloedde ik pas na 4 dagenen ik was zo bang
kom je er in Slovenië achter dat je zwanger bent
quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:34 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Klopt.
Maar ach. Shit happens. Sindsdien ben ik hem niet meer vergeten.
Exactly my thoughts.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En dát moet je nou juist niet doen daar
Sommige zijn inderdaad nooit vrolijkquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:35 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Maar dat geldt niet voor elke vrouw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici
Het is sowieso niet chillquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat is niet de meest chille plek nee
Wel ja?quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:35 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Ik slik 's ochtends al ik mijn make-up op ga doen. 1 Keer vergeten en ik moest toen stopweek hebben in de vakantie. toen bloedde ik pas na 4 dagenen ik was zo bang
Ja Oké. Maar als je een bepaalde ritme had gecreëerd waardoor je in de vakantie niet ongesteld bent, en je vergeet het dan 2 dagen. Dan is je halve vakantie dood.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:35 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, zelfs toen ik in Griekenland/Spanje was, vergat ik hem niet.
Maar daar maakte het niet uit of ik later slikte of niet, want ik had toch een vriend toen ik op vakantie was.
Daar hebben ze toch ook wel kleerhangertjes?quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:35 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Het enige wat ik merk van ongesteld zijn is dat ik één dag ineens in janken uit kan barsten en dat ik me niet topfit voel, verder niets.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:34 schreef mstr het volgende:
[..]
Of juist wel.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch ook wel kleerhangertjes?
Ik was zo bangquote:
Dat heb ik ook als ik niet ongesteld ben.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:37 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Het enige wat ik merk van ongesteld zijn is dat ik één dag ineens in janken uit kan barsten en dat ik me niet topfit voel, verder niets.
Zoveel stress, wacht nou maar eerst af.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:37 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Ik was zo bangen ik ben ook echt zo'n doemdenker dus ik had alles al uitgedacht: vriendje bellen, abortuskliniek, dat soort dingen.
Hoewel het dan wel erger is ja.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:37 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Het enige wat ik merk van ongesteld zijn is dat ik één dag ineens in janken uit kan barsten en dat ik me niet topfit voel, verder niets.
Geen idee, nog nooit gehadquote:
En jij maar zeggen dat je een traanoog had.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:38 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Dat heb ik ook als ik niet ongesteld ben.
Ja oke.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:36 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja Oké. Maar als je een bepaalde ritme had gecreëerd waardoor je in de vakantie niet ongesteld bent, en je vergeet het dan 2 dagen. Dan is je halve vakantie dood.
Echt he. Of met de feestweek.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:38 schreef Schieganger het volgende:
Godzijdank hebben wij mannen dat gezeik niet met pillen.
Dat heb ik iedere maand.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:37 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Ik was zo bangen ik ben ook echt zo'n doemdenker dus ik had alles al uitgedacht: vriendje bellen, abortuskliniek, dat soort dingen.
Jamaar watalswatalswatalsquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:38 schreef mstr het volgende:
[..]
Zoveel stress, wacht nou maar eerst af.
Ook bijna alle vrouwen zijn hetzelfde
Meer slapen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:38 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Dat heb ik ook als ik niet ongesteld ben.
Ook leuk is als je je je na drie maanden bedenkt dat je pil eigenlijk niet goed werkt en een zwaardere nodig hebt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:37 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Okquote:
Ja. Het was gewoon een huilbui.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:38 schreef mstr het volgende:
[..]
En jij maar zeggen dat je een traanoog had.
Altijd eerst langs de huisarts. Zonder doorverwijzing kom je er niet binnenquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:37 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Grapje liefje.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:39 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja. Het was gewoon een huilbui.Sorry.
Nee. Gek.![]()
QFTquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |