ik denk dat ik nu gewoon mn stopweek even een maandje of 2 uitstel.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:24 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Daar moet je Aleve Feminax voor gebruiken.
mmmm hoestdrankquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
paracetamol
trachitol
hoestdrank
Dan moet je wel hevig bloeden hoor.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik denk dat ik nu gewoon mn stopweek even een maandje of 2 uitstel.
Donequote:Op maandag 12 oktober 2009 21:26 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Maak maar.Als ik dat ding van jou quote is het een kutwerk om alles goed te krijgen
quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:27 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dan moet je wel hevig bloeden hoor.
Kap eens.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:27 schreef appelsjap het volgende:
you now fucking with the best in the world.
liters!quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:27 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dan moet je wel hevig bloeden hoor.
Ik zit niet bij je op schoolquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:28 schreef Daniane het volgende:
ik heb echt een vet knappe klasgenoot.
Het is soms vet handig, met festivals enzo. Maar dan doe ik niet gelijk drie weken, gewoon een week langer en dan die strip als reservestrip houden.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:28 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Ik heb net ook voor het eerst een keertje doorgeslikt, had er echt geen zin in. Mijn moeder meteen mopperen over hormonen enzo
Mwah, ik slik op vakantie wel altijd door. Zo erg is het niet, als je het maar niet te vaak doet.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:28 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Ik heb net ook voor het eerst een keertje doorgeslikt, had er echt geen zin in. Mijn moeder meteen mopperen over hormonen enzo
take my lollipop and enjoy it.quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik denk dat ik nu gewoon mn stopweek even een maandje of 2 uitstel.
is alleen maar beter maar jaquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:28 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Nee bedankt.quote:
Voorbeeldjesquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:29 schreef mstr het volgende:
[..]
Bij sommigen zou je het hopen.
Dat ze doodbloeden.
Want?quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
is alleen maar beter maar ja
quote:
ja nouquote:
quote:
Nee, dat bedoel ik niet.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:30 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je mag wel zeggen dat je mij bedoelt hoor.
nouuuu dan kan je slijmvlies en die hele swarmazaak in je buik herstellen. Tis niet niks... iedere maand bloeden!quote:
Oh lief.quote:
Zit swarma in jouw buik? o_Oquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nouuuu dan kan je slijmvlies en die hele swarmazaak in je buik herstellen. Tis niet niks... iedere maand bloeden!
Wel zorgen dat je het niet opeens vergeet.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:29 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Mwah, ik slik op vakantie wel altijd door. Zo erg is het niet, als je het maar niet te vaak doet.
Ik vergeet mijn pil nooit. Ik slik hem altijd voordat ik naar bed ga.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:32 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Wel zorgen dat je het niet opeens vergeet.Dat is echt godse kut.
mijn dokter zegt dat je nu echt kei lang kan blijven door slikken. maar mijn moeder vindt het ook niet echt aan te raden. lijkt me ook niet heel erg gezond..quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:28 schreef Smijn. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ja noukrijg die tampons ook steeds niet goed in
nou ik hoop het toch niet! de smeerlapquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh lief.
[..]
Zit swarma in jouw buik? o_O
Alsof het zoveel moeite kost om mee te nemenquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:32 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik vergeet mijn pil nooit. Ik slik hem altijd voordat ik naar bed ga.En ik sleep hem altijd mee als ik naar de bios ofzo ga.
Ik ook niet voor je.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
nou ik hoop het toch niet! de smeerlap
Zie je wel J.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |