Watdan?quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:17 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Jawel. Volgens mij denkt 90% hier dat ik een enorme slet ben en dat ik in de rondte neuk en 50 mensen heb gezoend.
Care verder, het is niet zo, maar toch.
vanmiddag 4 stuksquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:17 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Als je er twee in één keer inneemt 4 keer, en ja dat is serieus.
Jij ja.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:18 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik weet toch dat dat niet zo is.
..quote:
waarom verkopen ze geen 1000 mg bij de kruidvatquote:
Alsof mensen dat wat zou boeien als het al zo was? Tis toch jouw leven, gewoon doen waar je zin in hebtquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:17 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Jawel. Volgens mij denkt 90% hier dat ik een enorme slet ben en dat ik in de rondte neuk en 50 mensen heb gezoend.
Care verder, het is niet zo, maar toch.
Gekquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
vanmiddag 4 stuksstond em te spacen op stage. Tering wat een kut gevoel, pijn, griep en ongesteldheid.
Dat dus.quote:
Ik kan er niet tegen als mensen dingen over me denken die niet waar zijn, dus bij deze heb ik het rechtgezet en als mensen dat niet willen geloven dan hebben ze pech.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:19 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Alsof mensen dat wat zou boeien als het al zo was? Tis toch jouw leven, gewoon doen waar je zin in hebt
en vicodin?quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:20 schreef Tijgertje. het volgende:
8 x 500MG Paracetamol
3 x 800MG Ibuprofen
Dat mag je op een dag.
Dat zijn toch die rozequote:
Schatje. Leef je uit. Vertel over je seksleven. Details alsjeblieft.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:19 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
..
Al jullie TT's zijn slijmballerig naar elkaar. En als ik één woord uit over mijn seksleven krijg ik een heel gezeik over me heen. Nou, ik vind dit vies.
HEH.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:20 schreef Tijgertje. het volgende:
8 x 500MG Paracetamol
3 x 800MG Ibuprofen
Dat mag je op een dag.
Nee, want dat wil je niet weten.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:21 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Schatje. Leef je uit. Vertel over je seksleven. Details alsjeblieft.
ooow dan kan ik nog wel een lekkere mix makenquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:20 schreef Tijgertje. het volgende:
8 x 500MG Paracetamol
3 x 800MG Ibuprofen
Dat mag je op een dag.
Ik wel *popcorn pakt*quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, want dat wil je niet weten.
Die zijn lekkah.quote:
Na het verwijderen van een verstandskies mag je dit om te overleven.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:21 schreef Daniane het volgende:
[..]
HEH.
serieus? ik dacht dat je niet meer dan 1600 mg ibuprofen mocht nemen!
(met ongesteldheid wordt de bloeding na 1200 mg ofzo ook meer)
Je hebt het door.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, want dat wil je niet weten.
Poederquote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ooow dan kan ik nog wel een lekkere mix maken
Ik wist niet dat er andere warenquote:
Bestaat ook.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Poeder, wij hadden die in pilvorm dacht ik
.
Daar moet je Aleve Feminax voor gebruiken.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
die roze hoef ik niet hoor, m'n ongesteldheid trekt vanzelf wel weg
quote:
quote:
quote:
Ja, maar dat boeit me niet.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:23 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Heb jij dan ook door dat ik een hekel heb aan die slijmerige TT's?
Of de anticonceptiepil!quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:24 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Daar moet je Aleve Feminax voor gebruiken.
Dan zijn we er toch. Mij boeit het namelijk ook niet dat jij een hekel er aan hebt als ik over mijn seksleven vertel.quote:
paracetamolquote:
Klaar dus. Punt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:25 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dan zijn we er toch. Mij boeit het namelijk ook niet dat jij een hekel er aan hebt als ik over mijn seksleven vertel.
Waarquote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:26 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Begin er de volgende keer dan ook niet over te zeiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |