Dat is enorme onzin.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:06 schreef mstr het volgende:
[..]
[..]
Jij zou ook elke piemel in je laten stoppen, iets met fuckbuddy enzo.
Weet je hoe duur het is.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:01 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Dat excuus hoor ik ook zo vaak
"Morgen stop ik!"
*dag erna roken ze weer*
"Ja, gister ben ik gestopt, vandaag begin ik weeer!"
http://en.wikipedia.org/wiki/Mermaid_problemquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:06 schreef Schieganger het volgende:
Believe me when I say
I fuuuuucked a mermaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaid!
Ik weet niet hoe duur het is, ik rook niet regelmatig, doe gemiddled een maand per pakjequote:Op maandag 12 oktober 2009 21:09 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Weet je hoe duur het is.Nu zijn mn sloffen uit Salou op. Dus goede reden om te stoppen.
Ik wil je geen slet noemen Noortje. Maar je gaat wel ver.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:10 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Vertel mstr alleen wel even dat ik geen slet ben.
Een maand met een pakje.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:10 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe duur het is, ik rook niet regelmatig, doe gemiddled een maand per pakje
Maar ik steun je hoor, ik zal wel wat spandoeken in Rotterdam ophangen
quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:12 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik wil je geen slet noemen Noortje. Maar je gaat wel ver.
categorie:"Ik wil niet racistisch zijn, MAAR..."quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:12 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:10 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe duur het is, ik rook niet regelmatig, doe gemiddled een maand per pakje
Maar ik steun je hoor, ik zal wel wat spandoeken in Rotterdam ophangen
Oké.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:12 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik ben de enige niet fulltime roker uit huis, broer, vader, moeder, schoonzus, alleen roken.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:12 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Een maand met een pakje.
Geef me 2 dagen.
Oke.quote:
Ik ben trots op je.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:13 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik ben de enige niet fulltime roker uit huis, broer, vader, moeder, schoonzus, alleen roken.
Ik rook bijna niet, ik rook zo nu en dan op feestjes en thats it. Toch wel een prestatie vind ik
quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:12 schreef Zeroku het volgende:
Kent iemand de film Grave of the Fireflies?
Toppie meid.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:13 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik ben de enige niet fulltime roker uit huis, broer, vader, moeder, schoonzus, alleen roken.
Ik rook bijna niet, ik rook zo nu en dan op feestjes en thats it. Toch wel een prestatie vind ik
Neehoor.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:15 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik heb een slechte reputatie opgebouwd hier.
quote:
Gaat ze weer.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:15 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Kun je ook over de TT's zeggen.
8.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
hoeveel paracetamol dingen mag je per dag?
Als je er twee in één keer inneemt 4 keer, en ja dat is serieus.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
hoeveel paracetamol dingen mag je per dag?
Jawel. Volgens mij denkt 90% hier dat ik een enorme slet ben en dat ik in de rondte neuk en 50 mensen heb gezoend.quote:
oooowquote:
Oh.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:17 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Jawel. Volgens mij denkt 90% hier dat ik een enorme slet ben en dat ik in de rondte neuk en 50 mensen heb gezoend.
Care verder, het is niet zo, maar toch.
Ik weet toch dat dat niet zo is.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:17 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Jawel. Volgens mij denkt 90% hier dat ik een enorme slet ben en dat ik in de rondte neuk en 50 mensen heb gezoend.
Care verder, het is niet zo, maar toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |