Het is geen advertentie.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:59 schreef Schieganger het volgende:
[..]
*steekt sigaret op*
Door dit soort advertenties krijg ik altijd zin om te roken.
En wat staat er in dat laatste gedeelte.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:59 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat het laatste gedeelte moeilijk is, en dat heb ik nog niet gemaakt.
En jij bent....quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:59 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Het is toch niet zo erg?Mijn vriendje in nu 21, moet je nagaan
Nee, op de tuinmeubels die in het magazijn staan want kerstspullen nu.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:59 schreef mstr het volgende:
[..]
Een vluggertje tussen de bierkratten.
quote:
Onzin.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
En wat staat er in dat laatste gedeelte.
Dat excuus hoor ik ook zo vaakquote:
En ik dacht dat Jimbo erg was.....quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:00 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nee, op de tuinmeubels die in het magazijn staan want kerstspullen nu.
[..]
Serieus ik ben fucking moe door hem, dus ik ga hem dwingen anders vergeef ik het hem gewoon niet en kom ik mijn afspraak van maandag niet na.
quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:00 schreef Schieganger het volgende:
[..]
En jij bent....
'94... *rekent*
15 of 16.
21/2 = 10,5 + 7 = 17,5.
Dude... dat is TE jong.
Of zo van.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:01 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Dat excuus hoor ik ook zo vaak
"Morgen stop ik!"
*dag erna roken ze weer*
"Ja, gister ben ik gestopt, vandaag begin ik weeer!"
Dat is ONZ kwaliteit :'Dquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:03 schreef -SG- het volgende:
[..]
Of zo van.
'JAAAA IK ROOK NIET MEER!
Maar ook niet minder! WAHAHAHHA!@#!@ ROFL EINS WAHq434@#$2![]()
![]()
![]()
'
Wil je nou serieus dat ik daar antwoord op ga geven?quote:
Ik wil serieus antwoord.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:04 schreef mstr het volgende:
[..]
Wil je nou serieus dat ik daar antwoord op ga geven?
Of kan je zelf even nadenken met gezond verstand?
Misschien iets herfstachtigs er tegen aangooien.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:04 schreef Tazar_Yoot het volgende:
POLL:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Welkom!
Bij de driehonderdste post graag een nieuw topic openen. Hier is de OP te vinden.
Stel jezelf even voor als je hier nieuw bent, wel zo leuk voor de rest!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Welkom!
Bij de driehonderdste post graag een nieuw topic openen. Hier is de OP te vinden.
Stel jezelf even voor als je hier nieuw bent, wel zo leuk voor de rest!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |