Oh, dat valt best mee toch?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:54 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Vanaf 5 november dit jaar ben ik 20.
Heb de baan gezien, wat een dramaquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Bijna nooit.
En áls ze wat veranderen, is het één bochtje wat net anders ligt
Hoezo drama?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:56 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Heb de baan gezien, wat een drama
En nu TV
Ah koesiekoesie, wiskunde...quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:56 schreef Noortje. het volgende:
Ik doe wiskunde steeds verkeerd.Terwijl het eerst supermakkelijk was!
Wat is 't probleem dan.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:56 schreef Noortje. het volgende:
Ik doe wiskunde steeds verkeerd.Terwijl het eerst supermakkelijk was!
Klopt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:57 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Saai, enkel slalommen, weinig mogelijkheden tot inhalen.
Lees het straks wel terug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je doet je best maar.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:57 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Stiekem wil ik nog proberen om te meet 2 dagen naar voren te verplaatsen
Hihi.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:56 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Oeeefff.![]()
Heuj. Je had maandag afgesproken toch? Dat is vandaag.
Kom dan niet, knul.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:56 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Heb de baan gezien, wat een drama
En nu TV
Een vluggertje tussen de bierkratten.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:58 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Hihi.
Nee, volgende week maandag. Heb nu toetsweek, leek me beetje afleidend enzo.
Vrijdag sleur ik hem wel mee naar het magazijn, mag hij me een leuk verjaardagscadeau geven.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:58 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Hihi.
Nee, volgende week maandag. Heb nu toetsweek, leek me beetje afleidend enzo.
Vrijdag sleur ik hem wel mee naar het magazijn, mag hij me een leuk verjaardagscadeau geven.
Het is toch niet zo erg?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:56 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik zit erg in over me leeftijd
Het is geen advertentie.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:59 schreef Schieganger het volgende:
[..]
*steekt sigaret op*
Door dit soort advertenties krijg ik altijd zin om te roken.
En wat staat er in dat laatste gedeelte.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:59 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat het laatste gedeelte moeilijk is, en dat heb ik nog niet gemaakt.
En jij bent....quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:59 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Het is toch niet zo erg?Mijn vriendje in nu 21, moet je nagaan
Nee, op de tuinmeubels die in het magazijn staan want kerstspullen nu.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:59 schreef mstr het volgende:
[..]
Een vluggertje tussen de bierkratten.
quote:
Onzin.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:00 schreef Zeroku het volgende:
[..]
En wat staat er in dat laatste gedeelte.
Dat excuus hoor ik ook zo vaakquote:
En ik dacht dat Jimbo erg was.....quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:00 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nee, op de tuinmeubels die in het magazijn staan want kerstspullen nu.
[..]
Serieus ik ben fucking moe door hem, dus ik ga hem dwingen anders vergeef ik het hem gewoon niet en kom ik mijn afspraak van maandag niet na.
quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:00 schreef Schieganger het volgende:
[..]
En jij bent....
'94... *rekent*
15 of 16.
21/2 = 10,5 + 7 = 17,5.
Dude... dat is TE jong.
Of zo van.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:01 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Dat excuus hoor ik ook zo vaak
"Morgen stop ik!"
*dag erna roken ze weer*
"Ja, gister ben ik gestopt, vandaag begin ik weeer!"
Dat is ONZ kwaliteit :'Dquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:03 schreef -SG- het volgende:
[..]
Of zo van.
'JAAAA IK ROOK NIET MEER!
Maar ook niet minder! WAHAHAHHA!@#!@ ROFL EINS WAHq434@#$2![]()
![]()
![]()
'
Wil je nou serieus dat ik daar antwoord op ga geven?quote:
Ik wil serieus antwoord.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:04 schreef mstr het volgende:
[..]
Wil je nou serieus dat ik daar antwoord op ga geven?
Of kan je zelf even nadenken met gezond verstand?
Misschien iets herfstachtigs er tegen aangooien.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:04 schreef Tazar_Yoot het volgende:
POLL:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Welkom!
Bij de driehonderdste post graag een nieuw topic openen. Hier is de OP te vinden.
Stel jezelf even voor als je hier nieuw bent, wel zo leuk voor de rest!
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
Welkom!
Bij de driehonderdste post graag een nieuw topic openen. Hier is de OP te vinden.
Stel jezelf even voor als je hier nieuw bent, wel zo leuk voor de rest!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |