Het enige wat ik merk van ongesteld zijn is dat ik één dag ineens in janken uit kan barsten en dat ik me niet topfit voel, verder niets.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:34 schreef mstr het volgende:
[..]
Of juist wel.
Aangezien vrouwen altijd het niet vrolijkst zijn als het zover is
Dus voro ons is het wel fijn.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch ook wel kleerhangertjes?
Ik was zo bangquote:
Dat heb ik ook als ik niet ongesteld ben.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:37 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Het enige wat ik merk van ongesteld zijn is dat ik één dag ineens in janken uit kan barsten en dat ik me niet topfit voel, verder niets.
Zoveel stress, wacht nou maar eerst af.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:37 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Ik was zo bangen ik ben ook echt zo'n doemdenker dus ik had alles al uitgedacht: vriendje bellen, abortuskliniek, dat soort dingen.
Hoewel het dan wel erger is ja.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:37 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Het enige wat ik merk van ongesteld zijn is dat ik één dag ineens in janken uit kan barsten en dat ik me niet topfit voel, verder niets.
Geen idee, nog nooit gehadquote:
En jij maar zeggen dat je een traanoog had.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:38 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Dat heb ik ook als ik niet ongesteld ben.
Ja oke.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:36 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja Oké. Maar als je een bepaalde ritme had gecreëerd waardoor je in de vakantie niet ongesteld bent, en je vergeet het dan 2 dagen. Dan is je halve vakantie dood.
Echt he. Of met de feestweek.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:38 schreef Schieganger het volgende:
Godzijdank hebben wij mannen dat gezeik niet met pillen.
Dat heb ik iedere maand.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:37 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Ik was zo bangen ik ben ook echt zo'n doemdenker dus ik had alles al uitgedacht: vriendje bellen, abortuskliniek, dat soort dingen.
Jamaar watalswatalswatalsquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:38 schreef mstr het volgende:
[..]
Zoveel stress, wacht nou maar eerst af.
Ook bijna alle vrouwen zijn hetzelfde
Meer slapen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:38 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Dat heb ik ook als ik niet ongesteld ben.
Ook leuk is als je je je na drie maanden bedenkt dat je pil eigenlijk niet goed werkt en een zwaardere nodig hebt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:37 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Okquote:
Ja. Het was gewoon een huilbui.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:38 schreef mstr het volgende:
[..]
En jij maar zeggen dat je een traanoog had.
Altijd eerst langs de huisarts. Zonder doorverwijzing kom je er niet binnenquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:37 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Grapje liefje.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:39 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja. Het was gewoon een huilbui.Sorry.
Nee. Gek.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |