Met het ritme dat ik in Salou had vergeet je hem echt wel.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:32 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik vergeet mijn pil nooit. Ik slik hem altijd voordat ik naar bed ga.En ik sleep hem altijd mee als ik naar de bios ofzo ga.
ondingen!quote:
En dát moet je nou juist niet doen daarquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:33 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Met het ritme dat ik in Salou had vergeet je hem echt wel.
Klopt. Het schijnt dat je eindelijk door kan gaan.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:32 schreef Daniane het volgende:
[..]
mijn dokter zegt dat je nu echt kei lang kan blijven door slikken. maar mijn moeder vindt het ook niet echt aan te raden. lijkt me ook niet heel erg gezond..
Neuh, maar ziet er wel achterlijk uit als je met dat ding zit te froemelen in de bios.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:33 schreef mstr het volgende:
[..]
Alsof het zoveel moeite kost om mee te nemen
Of juist wel.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:34 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Klopt. Het schijnt dat je eindelijk door kan gaan.
Maar volgens mij is dat echt niet goed voor je hormoonpeil.
Tof!quote:
Ik geloof best dat het kan en dat het niet zoveel uitmaakt voor de gezondheid, maar het idee staat me gewoon tegen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:32 schreef Daniane het volgende:
[..]
mijn dokter zegt dat je nu echt kei lang kan blijven door slikken. maar mijn moeder vindt het ook niet echt aan te raden. lijkt me ook niet heel erg gezond..
Klopt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En dát moet je nou juist niet doen daar
quote:
Nee, zelfs toen ik in Griekenland/Spanje was, vergat ik hem niet.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:33 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Met het ritme dat ik in Salou had vergeet je hem echt wel.
Maar dat geldt niet voor elke vrouw.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:34 schreef mstr het volgende:
[..]
Of juist wel.
Aangezien vrouwen altijd het niet vrolijkst zijn als het zover is
Dus voro ons is het wel fijn.
Ook als ze aan de pil zijn kan men last hebben van 'stemmingswisselingen'quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:34 schreef mstr het volgende:
[..]
Of juist wel.
Gelukkig niet neequote:Op maandag 12 oktober 2009 21:35 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Maar dat geldt niet voor elke vrouw.
Ik slik 's ochtends al ik mijn make-up op ga doen. 1 Keer vergeten en ik moest toen stopweek hebben in de vakantie. toen bloedde ik pas na 4 dagenquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:32 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik vergeet mijn pil nooit. Ik slik hem altijd voordat ik naar bed ga.En ik sleep hem altijd mee als ik naar de bios ofzo ga.
Dat is niet de meest chille plek neequote:Op maandag 12 oktober 2009 21:35 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Ik slik 's ochtends al ik mijn make-up op ga doen. 1 Keer vergeten en ik moest toen stopweek hebben in de vakantie. toen bloedde ik pas na 4 dagenen ik was zo bang
kom je er in Slovenië achter dat je zwanger bent
quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:34 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Klopt.
Maar ach. Shit happens. Sindsdien ben ik hem niet meer vergeten.
Exactly my thoughts.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En dát moet je nou juist niet doen daar
Sommige zijn inderdaad nooit vrolijkquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:35 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Maar dat geldt niet voor elke vrouw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel˛

Vi Veri Veniversum Vivus Vici
Het is sowieso niet chillquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat is niet de meest chille plek nee
Wel ja?quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:35 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Ik slik 's ochtends al ik mijn make-up op ga doen. 1 Keer vergeten en ik moest toen stopweek hebben in de vakantie. toen bloedde ik pas na 4 dagenen ik was zo bang
Ja Oké. Maar als je een bepaalde ritme had gecreëerd waardoor je in de vakantie niet ongesteld bent, en je vergeet het dan 2 dagen. Dan is je halve vakantie dood.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:35 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, zelfs toen ik in Griekenland/Spanje was, vergat ik hem niet.
Maar daar maakte het niet uit of ik later slikte of niet, want ik had toch een vriend toen ik op vakantie was.
Daar hebben ze toch ook wel kleerhangertjes?quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:35 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Het enige wat ik merk van ongesteld zijn is dat ik één dag ineens in janken uit kan barsten en dat ik me niet topfit voel, verder niets.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:34 schreef mstr het volgende:
[..]
Of juist wel.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch ook wel kleerhangertjes?
Ik was zo bangquote:
Dat heb ik ook als ik niet ongesteld ben.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:37 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Het enige wat ik merk van ongesteld zijn is dat ik één dag ineens in janken uit kan barsten en dat ik me niet topfit voel, verder niets.
Zoveel stress, wacht nou maar eerst af.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:37 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Ik was zo bangen ik ben ook echt zo'n doemdenker dus ik had alles al uitgedacht: vriendje bellen, abortuskliniek, dat soort dingen.
Hoewel het dan wel erger is ja.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:37 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Het enige wat ik merk van ongesteld zijn is dat ik één dag ineens in janken uit kan barsten en dat ik me niet topfit voel, verder niets.
Geen idee, nog nooit gehadquote:
En jij maar zeggen dat je een traanoog had.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:38 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Dat heb ik ook als ik niet ongesteld ben.
Ja oke.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:36 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja Oké. Maar als je een bepaalde ritme had gecreëerd waardoor je in de vakantie niet ongesteld bent, en je vergeet het dan 2 dagen. Dan is je halve vakantie dood.
Echt he. Of met de feestweek.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:38 schreef Schieganger het volgende:
Godzijdank hebben wij mannen dat gezeik niet met pillen.
Dat heb ik iedere maand.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:37 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Ik was zo bangen ik ben ook echt zo'n doemdenker dus ik had alles al uitgedacht: vriendje bellen, abortuskliniek, dat soort dingen.
Jamaar watalswatalswatalsquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:38 schreef mstr het volgende:
[..]
Zoveel stress, wacht nou maar eerst af.
Ook bijna alle vrouwen zijn hetzelfde
Meer slapen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:38 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Dat heb ik ook als ik niet ongesteld ben.
Ook leuk is als je je je na drie maanden bedenkt dat je pil eigenlijk niet goed werkt en een zwaardere nodig hebt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:37 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Okquote:
Ja. Het was gewoon een huilbui.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:38 schreef mstr het volgende:
[..]
En jij maar zeggen dat je een traanoog had.
Altijd eerst langs de huisarts. Zonder doorverwijzing kom je er niet binnenquote:Op maandag 12 oktober 2009 21:37 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Grapje liefje.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:39 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ja. Het was gewoon een huilbui.Sorry.
Nee. Gek.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |