in 2008 geboren, ik haat babys dus sorryquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:48 schreef Smijn. het volgende:
[..]
En ik hou zo van mijn Zen
Niemand wil mij meeten btwdenk ik
1994 dan?quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:50 schreef Schieganger het volgende:
[..]
in 2008 geboren, ik haat babys dus sorry
Je ziet er beeldig uit vandaag.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:50 schreef Noortje. het volgende:
Ik moet iemand nog z'n complimentje van de dag geven, wat zal ik eens zeggen?
Wat leuk, zonder te vragen!quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:50 schreef Zeroku het volgende:
Nummertje 10.000MarkM RenRen- Noortje HeroinJunk Tijgertje. Mstr Jotcha Hyman Syana BraveBart Nijnja Suveillance - Fiets Daniane -SG- Renesite Schieganger
Worden mede verantwoordelijk gehouden voor dit aantal.
Ah, fijn.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:50 schreef Zeroku het volgende:
Nummertje 10.000MarkM RenRen- Noortje HeroinJunk Tijgertje. Mstr Jotcha Hyman Syana BraveBart Nijnja Suveillance - Fiets Daniane -SG- Renesite Schieganger
hvj wjnmk ntbquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:50 schreef Zeroku het volgende:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:50 schreef Zeroku het volgende:
Rik, i love youquote:Op maandag 12 oktober 2009 20:50 schreef Noortje. het volgende:
Ik moet iemand nog z'n complimentje van de dag geven, wat zal ik eens zeggen?
Tof.quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:50 schreef Zeroku het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |