Neepoquote:
I knowpo.quote:
Ja ja, slapen zeker.quote:
Addicttttt, je wilde gewoon een reden me te pie-emmenquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:47 schreef Cat22 het volgende:
Sepo?
Qwea beat me to it!Truste.
![]()
En LL was wel erg traaaaag met het openen van een nieuw topic.![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
I knowpo.![]()
Maar ik sta morgenvroeg niet aan te schuiven bij Leenderheide.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Addicttttt, je wilde gewoon een reden me te pie-emmen
quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:50 schreef Greys het volgende:
[..]Ah ok, tja ach die TT, topic gaat zo snel das zo weer weg heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Beste D,
Je bent niet aangenomen omdat je vriend ooit een vinger anaal bij je heeft ingebracht.
Met vriendelijke groet,
de HR-afdeling
Maar eens met dat over TT's enzo
Told youquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:53 schreef Bamba het volgende:
Argh Mr.S ik kan het niet meer vinden, die post!
quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:53 schreef Greys het volgende:
Ah jawel, ik zal het idd ook wel te serieus opvatten allemaal.
Maakt niet uit, zo ben ik nou eenmaal
Heb ik ook, als het té serieus en grof wordt.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:53 schreef Greys het volgende:
Ah jawel, ik zal het idd ook wel te serieus opvatten allemaal.
Maakt niet uit, zo ben ik nou eenmaal
Trusten aan iedereen die slapen gaat, ik ga ook!![]()
Ik weet wel zéker dat ik dat NIET zou durven.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:55 schreef ElisaB het volgende:
Toch wel stoer dat mensen zich voor zo'n programma letterlijk bloot geven. Ik weet niet of ik dat zou durven
Geen idee. Maar ik denk ook dat ik het niet zou durvenquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:56 schreef Greys het volgende:
Ik weet wel zéker dat ik dat NIET zou durven.
Maar dat verbaast dan vast niemand
Nu echt weg
Nee hoor, ik ben er nogquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:56 schreef Cat22 het volgende:
Dus ik zit hier een bloedserieuze post te plaatsen en iedereen gaat slapen!?
Jij bent er altijd.quote:
Ik moest maar eens naar bed gaan eigenlijk. Maar ik heb nog niet zoveel zin...quote:
Ik vind wassen altijd een fijne bezigheid. Kost niet veel tijd (want machine doet het werk), je kiept alles in de droger en daarna heb je een hele berg schone was en je huis ruikt heerlijk fris.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik moest maar eens naar bed gaan eigenlijk. Maar ik heb nog niet zoveel zin...
We hebben de gewassen vandaag en het hele huis ruikt naar wasverzachter
Oh, dat is zooooo lekkerquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We hebben de gewassen vandaag en het hele huis ruikt naar wasverzachter
Wassen is mijn zondagbezigheid; vind ik leuk! Het ruimt zo lekker op en het ruikt zo heerlijk. En ik heb geen hekel aan strijkenquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:04 schreef Cat22 het volgende:
Ik vind wassen altijd een fijne bezigheid. Kost niet veel tijd (want machine doet het werk), je kiept alles in de droger en daarna heb je een hele berg schone was en je huis ruikt heerlijk fris.![]()
Wat zoetquote:Ik ga ook maar eens naar bed, de katten hebben zichzelf een half uur geleden al ondergestopt: 3 katten wandelden opeens in colonne naar de kattekamer!![]()
Truste!
Uhhh... handdoeken, theedoeken, keukendoeken, shirts, sokken, ondergoed, beddengoed, blousjes, hempies, pyjama van het miniatuurtje, broeken. Kortom: alles zo'n beetjequote:
Wat heb je nu eigk precies gewassen?![]()
quote:
wat een toffe foto!quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat doet Baileys ook graag, alleen weegt ie 6 kilo.
Sokkenmemoryquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier ook net was opgehangen...Robijn![]()
En idd serieus, ik vond het net ook wat te ver gaan heur.
Trusten aan de slaperts, ik wacht nog ff tot de drogert klaar is, dan sokkenmemory spelen en dan
Mijn wasdroger eet volgens mij truien....quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:13 schreef ElisaB het volgende:
Sokkenmemory
Ik heb zeker 60 paar sokken, waarvan zeker 30 paar niet bij elkaar hoort. Rara waar zijn al die eenlingen gebleven
Was hier ook zo, maar nu doet meneer I. heel braaf een knoop in een paar sokken als er eentje kapot is en dan gooi ik ze direct wegquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Sokkenmemory
Ik heb zeker 60 paar sokken, waarvan zeker 30 paar niet bij elkaar hoort. Rara waar zijn al die eenlingen gebleven
Misschien moet je je filter eens leegpulkenquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:15 schreef rudedeltadude het volgende:
Mijn wasdroger eet volgens mij truien....
Ik mis er al drie... geen idee waar die dingen zijn....
Domme vraag....: waarom een knoop? Waarom gooit ie ze niet gelijk wegquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Was hier ook zo, maar nu doet meneer I. heel braaf een knoop in een paar sokken als er eentje kapot is en dan gooi ik ze direct weg
doe ik na elk gebruik... dat is het maffe...quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Misschien moet je je filter eens leegpulken
Tjaquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Domme vraag....: waarom een knoop? Waarom gooit ie ze niet gelijk weg
quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Tja![]()
Laat ik het zo zeggen; dit is al een hele vooruitgang
Ik haalde laatst 4 euro uit het filter van de wasmasjienquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:18 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
doe ik na elk gebruik... dat is het maffe...
ik denk dat ik de afvoer eens ga inspecteren
is toch weer een pak wasmiddelquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik haalde laatst 4 euro uit het filter van de wasmasjien
quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:18 schreef Ingetje79 het volgende:
Tja![]()
Laat ik het zo zeggen; dit is al een hele vooruitgang
Goed bezigquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik haalde laatst 4 euro uit het filter van de wasmasjien
Bedankt!quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:46 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van zaterdag 10 oktober 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
003. 236 mstr
004. 235 JJH
005. 218 Surveillance-Fiets
Deze statistieken werden mede mogelijk gemaakt door Igen.
beter dan met mister knoopindezakdoekquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:28 schreef Ingetje79 het volgende:
YW JJH![]()
Ik ga nog ff tievie kijken met mister sokindeknoop![]()
Trusten alvast
Sla lekenquote:
Grindvloeren zijn geniaal, mijn ouders hadden er ook een. En sliep jij al niet?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:39 schreef ElisaB het volgende:
Het water liep hier van de week ook over de drempel naar binnen. Soms ben ik erg blij dat wij een grindvloer hebben
quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:46 schreef Monitor het volgende:Top 100 van zaterdag 10 oktober 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
004. 235 JJH
006. 213 Cat22
007. 199 oh-oh
009. 193 MrSubtle
010. 188 Greys
quote:
Waarom speciaal de komende drie maanden?quote:Op maandag 12 oktober 2009 07:10 schreef MrSubtle het volgende:
Het is 7 uur en het staat al tjokkie vol bij Eindhoven qua files... dit worden 3 ramp maanden
Ik ook niet!quote:Op maandag 12 oktober 2009 08:39 schreef Loveless85 het volgende:
Mogguh!
Ik heb de kachel nog niet aan gehad
Maar volgens ome Dirk is het toch hardstikke veilig!quote:Op maandag 12 oktober 2009 08:51 schreef Loveless85 het volgende:
Hier nog mensen die tóch hun geld maar bij DSB hebben gehouden? Als je niet maandjes wil wachten op de garantstelling zou ik het nú verhuizen
Ome Dirk heeft stiekem dit weekend geprobeert z'n bankie te verkopen, maar niemand wil hem. En wss neemt vandaag of morgen ofzo de DNB het bewind overquote:Op maandag 12 oktober 2009 08:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar volgens ome Dirk is het toch hardstikke veilig!
Hoe zou AZ het trouwens in de Jupilerleague gaam doen?
Wie wil er nou een bank die op omvallen staat hebben.quote:Op maandag 12 oktober 2009 08:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ome Dirk heeft stiekem dit weekend geprobeert z'n bankie te verkopen, maar niemand wil hem. En wss neemt vandaag of morgen ofzo de DNB het bewind over
Eenschquote:Op maandag 12 oktober 2009 09:01 schreef oh-oh het volgende:Bankzaken en voetbal op de vroege maandagmorgen
Huh jaquote:Op maandag 12 oktober 2009 09:06 schreef JJH het volgende:
Wie heeft trouwens "vrome" uit de TT gesloopt?
Verrek je hebt gelijk.quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:06 schreef JJH het volgende:
Wie heeft trouwens "vrome" uit de TT gesloopt?
Mag je ze meenemen naar kantoor joh?quote:Op maandag 12 oktober 2009 08:45 schreef oh-oh het volgende:
Chico heeft net het beste pak rammel van zijn bijna 8 jarig bestaan bij mij gehad, hij stond van enthousiasme dat ie weer op kantoor is tegen een prullenbak aan te pissen, seniele ouwe gek![]()
En tis zooooooooo gezellig om hier weer te zijn, collega's hebben nog steeds het zelfde kuthumeur als de afgelopen 30 jaar
quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:06 schreef Loveless85 het volgende:
Tover het terug!
Zit het niet meer in de prullenbak?
Nig 1500 euroquote:Op maandag 12 oktober 2009 08:51 schreef Loveless85 het volgende:
Hier nog mensen die tóch hun geld maar bij DSB hebben gehouden? Als je niet maandjes wil wachten op de garantstelling zou ik het nú verhuizen
Ja en op dit moment is dat ook het enige dat me hier nog terug doet komenquote:Op maandag 12 oktober 2009 09:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mag je ze meenemen naar kantoor joh?
Stondtie op een netwerkschijf of een gedeelte van je PC wat gesynchroniseerd werd (vaak je Mijn Documenten ofzo). In die gevallen kan je systeembeheerder vast een backup terug zettenquote:Op maandag 12 oktober 2009 09:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja en op dit moment is dat ook het enige dat me hier nog terug doet komen
Ik. De slotjeslijst was niet iets om trots op te zijn.quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:15 schreef oh-oh het volgende:Wie zit er nou in hemelsnaam achteraf al die TT's nog te editten?
Oei maar dat si wel goed dat je ze mee mag nemenquote:Op maandag 12 oktober 2009 09:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja en op dit moment is dat ook het enige dat me hier nog terug doet komen
Hij stond op de server, tis niks heeeeeeel belangrijks ( ik schreef daar sinds twee maanden alle binnenkomende post in en wat daarmee gebeurde hier omdat alle post altijd kwijt raakt of ze ontkennen dat ze t gehad hebbenquote:Op maandag 12 oktober 2009 09:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Stondtie op een netwerkschijf of een gedeelte van je PC wat gesynchroniseerd werd (vaak je Mijn Documenten ofzo). In die gevallen kan je systeembeheerder vast een backup terug zetten
Eens.quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik. De slotjeslijst was niet iets om trots op te zijn.
Maar had je dat dan niet meteen kunnen doen terwijl we er in bezig waren of ben ik nu flauw?quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik. De slotjeslijst was niet iets om trots op te zijn.
Heb het gezien ja.quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:16 schreef Loveless85 het volgende:
Crap, vorige was fout:
Najah, dit topic is (imho terecht) van een andere TT voorzien: [SC] 223 in onze ogen, haren en navel
En Ml-tje: http://www.volkskrant.nl/(...)DSB_aan_zijden_draad
Nou ja kwijt ben je het natuurlijk ook nooit, zeker zo'n bedragje niet. Maar als ze echt over de kop gaan kan t dus wel ff paar weekjes duren voor je het tot je beschikking hebt ivm dat garantiestelsel enzoquote:Op maandag 12 oktober 2009 09:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb het gezien ja.
Maarja die 1500 euro het is nou niet dat het een enorm bedrag is en vind een 2e bankpas wel handig.
Hmm kwijtrakende post dat ken ik.. hadden ze soms een hekel aan het bestand?quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hij stond op de server, tis niks heeeeeeel belangrijks ( ik schreef daar sinds twee maanden alle binnenkomende post in en wat daarmee gebeurde hier omdat alle post altijd kwijt raakt of ze ontkennen dat ze t gehad hebben) en nu staat dr ineens een ander bestand met alleen oktober nog maar dr in.
Maar goed , met een beetje mazzel heb ik de rest nooit meer nodig, tis allen elke dag tyfus veel werk
Oh joh als dat mijn laatste geld was ging ik me druk maken maar nu niet hoorquote:Op maandag 12 oktober 2009 09:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja kwijt ben je het natuurlijk ook nooit, zeker zo'n bedragje niet. Maar als ze echt over de kop gaan kan t dus wel ff paar weekjes duren voor je het tot je beschikking hebt ivm dat garantiestelsel enzo
oh die wijven zijn gewoon te dom om daarin te werken, serieus waar, excell is te hoog gegrepen, die tikgeiten komen niet verder dan word en sommigen weten nog steeds niet hoe ze een nieuw mapje moeten openen en zo. Ze zijn allemaal al zo oud en nog uit het typemachinetijdperk en daar zijn ze dan nog trots op ookquote:Op maandag 12 oktober 2009 09:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm kwijtrakende post dat ken ik.. hadden ze soms een hekel aan het bestand?
Ongetwijfeld. En retrospectief wilde ik dat ik het had gedaan. Maar ik deed het nietquote:Op maandag 12 oktober 2009 09:17 schreef oh-oh het volgende:
Maar had je dat dan niet meteen kunnen doen terwijl we er in bezig waren of ben ik nu flauw?
quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
oh die wijven zijn gewoon te dom om daarin te werken, serieus waar, excell is te hoog gegrepen, die tikgeiten komen niet verder dan word en sommigen weten nog steeds niet hoe ze een nieuw mapje moeten openen en zo. Ze zijn allemaal al zo oud en nog uit het typemachinetijdperk en daar zijn ze dan nog trots op ook
Ja ik ging net al twijfelen maar dacht nou dat moet Oh-Oh wel goed schrijvenquote:
Ja maar, al die dingen hebben pootjes hoor!quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:28 schreef Loveless85 het volgende:
Hehe je wil niet weten hoe vaak ik dat soort onzin hoor
"ineens was het weg"
"ineens deedtie 't niet meer"
"ineens waren mijn instellingen eruit"
gewoon afblijven als je het niet snapt
Nou weet ik weer waarom ik altijd uit excel blijf. Al was het alleen maar om de verschillende manieren van spelling.quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:32 schreef oh-oh het volgende:
Domme wijven hebben echt in het bestand zelf met de tabbladen en zo lopen te kloten.
"nee hoor, echt niet, ik weet niet eens hoe ik een tabblad aanmaak"
Het klinkt een beetje alsof je voor een kleuterklasje staat.quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:32 schreef oh-oh het volgende:
Domme wijven hebben echt in het bestand zelf met de tabbladen en zo lopen te kloten.
"nee hoor, echt niet, ik weet niet eens hoe ik een tabblad aanmaak"
Ja het lukt niet is ook gewoon eerlijk en prima.quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:33 schreef Ml-etje het volgende:de tekst het lukt niet wil ik ook nog wel eens gebruiken
quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja het lukt niet is ook gewoon eerlijk en prima.
Maar je hebt altijd van die mensen waarbij het allemaal 'ineens stuk was', of je gewoon ziet aan de PC ofzo dat ze ermee hebben zitten kutten maar dan waren 'ineens' de instellingen anders ofzo.
Gelukkig zijn we niet de 1e lijns support, maar 3e, dus het gros van die idioten word opgevangen door de helpdesk en de lijn erna, maar toch
In GC en dan met 'dagcijfers' in de TT.quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:44 schreef oh-oh het volgende:
Waar staan die postcounts eigenlijk nog es?
Ben jij nou vanuit de file aan het posten?quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:45 schreef MrSubtle het volgende:
Oh ja, goedemorgen allemaal... om 7 uur ben ik niet zo beleefd nog
En goedemorgenh-
h
quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:42 schreef JJH het volgende:
http://twitter.com/RoelJewel/statuses/4804209497
http://twitter.com/RoelJewel/statuses/4804212094
Nog even inzake de DSB
quote:This person has protected their tweets.
O sorry.Er staat dus in dat Bos en Wellink vannacht foute info gelekt zouden hebben, en dat er géén persconferentie bij de DNB is.quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:53 schreef JJH het volgende:
[..]
O sorry.Er staat dus in dat Bos en Wellink vannacht foute info gelekt zouden hebben, en dat er géén persconferentie bij de DNB is.
Als je er maar lang genoeg met z'n allen aan blijft trekken valt ie vanzelf om.quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:55 schreef Loveless85 het volgende:
Door die aanhoudende stroom negatieve berichten word het imago van de DSB er al niet beter op en haalt steeds meer volk zijn geld er weg, en aanwas van nieuwe mensen zal denk ik nihil zijn door al die negatieve berichten en het faillisement wat boven hun hoofd hangt.
Hoe oud zijn ze dan ongeveer?quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:48 schreef oh-oh het volgende:
Mogge Mr, nu voel ik me alweer wat beter![]()
@ Greys, die wijven werken hier al 30 jaar en een bandje uittikken of een dictaat dat kunnen ze ook nog wel, maar alle dingen die erbij gekomen zijn ( zoals de werking van een kopieerapparaat ed ) dat is te hoog gegrepen. Maar de bazen zijn ook totaal niet technisch of zo hoor, dus weten die veel....
53 alle 3 en twee van de drie werken hier al sinds hun 17e.quote:
Precies, en persoonlijk kan ik 't niet echt erg vinden. Die Dirk met z'n woekerpolissen, altijd al een naar mannetje gevonden. Zogezegd zo'n selfmade man, maar ondertussen het geld uit de zakken kloppen van de wat minder bijdehande Nederlanders met z'n tig leen bedrijfjes met dubieuze voorwaardenquote:Op maandag 12 oktober 2009 09:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Als je er maar lang genoeg met z'n allen aan blijft trekken valt ie vanzelf om.
Ik kan me ook niet voorstellen dat mensen daar graag zaken mee doen, maar goed, ik snapte anderhalf jaar geleden ook niet waarom je in hemelsnaam je centen in IJsland weg zou zetten.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, en persoonlijk kan ik 't niet echt erg vinden. Die Dirk met z'n woekerpolissen, altijd al een naar mannetje gevonden. Zogezegd zo'n selfmade man, maar ondertussen het geld uit de zakken kloppen van de wat minder bijdehande Nederlanders met z'n tig leen bedrijfjes met dubieuze voorwaarden
Ahhhh. Daar moet je dan denk ik ook maar wat respect voor opbrengen, want die zijn natuurlijk wel uit een heel ander tijdperk qua digitaal enzoquote:Op maandag 12 oktober 2009 10:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
53 alle 3 en twee van de drie werken hier al sinds hun 17e.
Ja maar daarom gebeurt hier alles veel te omslachtig en veel te onpraktisch en ik weiger me daaraan aan te passen hoor. En dan doe ik mn eigen dingen wel normaal en niet in schriftjes en weet ik veel wat en dan maken ze t gewoon kwijt en zeggen ze van nietquote:Op maandag 12 oktober 2009 10:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ahhhh. Daar moet je dan denk ik ook maar wat respect voor opbrengen, want die zijn natuurlijk wel uit een heel ander tijdperk qua digitaal enzoAl kan ik me voorstellen dat je er gek van wordt als ze iets kwijt maken van je, dan zou ik ook inwendig grommen denk ik
hoe kun je nu iets kwijt maken?quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar daarom gebeurt hier alles veel te omslachtig en veel te onpraktisch en ik weiger me daaraan aan te passen hoor. En dan doe ik mn eigen dingen wel normaal en niet in schriftjes en weet ik veel wat en dan maken ze t gewoon kwijt en zeggen ze van niet
Ik ben er ook niet mee op gegroeid hoor.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
hoe kun je nu iets kwijt maken?
per ongeluk gedelete ofzo dan is er vast nog wel een backup
en ergens wat greys zegt, k vind t knap dat de generatie voor ons, t digitale tijdperk toch zo opgepakt heeft, terwijl ze er niet mee opgegroeid zijn.
IEts met Greys Anatomy en een zoen tegen de muur???quote:
Hihihihi!quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet mee op gegroeid hoor.
Mijn ouders zijn ouder en die kunnen het beter en die werken er niet eens dagelijks mee![]()
Het is echt een kwestie van onwil hoor, want als het over Hyves gaat mag je ze wel alles uitleggen en snappen ze het meteen.
Oeh! Ja!quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:15 schreef nieslief het volgende:
[..]
IEts met Greys Anatomy en een zoen tegen de muur???
quote:
Oh ja en klikken op alles wat er maar te klikken valt........quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:19 schreef JJH het volgende:
Nou, ik weet wel dat mijn moeder niet in de buurt van mijn laptop komt, en die is ook 53.
Hun PC thuis is ook zo traag ondertussen dat het opstarten al een kwartier duurt. En geen idee hebben hoe het komt.
Ik heb geen kots projectielen meer gezien maar omdat mijn dekbed in de was zat hierdoor heb ik niet thuis geslapen. Ik hoop niks te vinden vanmiddag bij thuiskomst.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:26 schreef Greys het volgende:
[..]Gaat het al beter met je freggel?
(Je had gezien dat we vast een animo check voor Secret Santa hadden gedaan he? Heb er steeds bij gezet dat het jouw idee was hoor, ik heb niet met de eer lopen strijken).
Dat doen die wijven hier ook ALTIJD, overal op klikkenquote:Op maandag 12 oktober 2009 10:34 schreef nieslief het volgende:
[..]
Oh ja en klikken op alles wat er maar te klikken valt........
Hoera u heeft 1 nieuw bericht in uw mailbox banners enzow.
Zulke buren hebben we.......
PC les nummer 1: NOOIT KLIKKEN!!!!!!!quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat doen die wijven hier ook ALTIJD, overal op klikken
Dat vind ik prima hoor.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik heb geen kots projectielen meer gezien maar omdat mijn dekbed in de was zat hierdoor heb ik niet thuis geslapen. Ik hoop niks te vinden vanmiddag bij thuiskomst.
En SS, al ga je met de eer strijken I don't care. Iedereen vindt het leuk, dat is veel belangrijker!
Ik zou het wel leuk vinden om dan de email adressen te verzamelen e.d. en de organisator te zijn op de site van lootjestrekken maar alleen als iedereen het daar mee eens is uiteraard.
Het bedrijf is een stuk kleiner (Ik ben de eerste werknemer, naast de eigenaar), ik krijg in principe een eigen auto, ga iets beter verdienen en de pauzes worden doorbetaald. Verder rijd ie alleen maar straattaxi, terwijl ik tot nu toe veel oudere en gehandicapten (Wet maatschappelijk ondersteuning) reed.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:49 schreef Loveless85 het volgende:
Wat ga je eigenlijk precies doen bij je nieuwe baan JJH? Wat is er anders/beter?
WOWquote:Op maandag 12 oktober 2009 10:44 schreef oh-oh het volgende:Mn tante zegt net aan de telefoon dat ze wel ff mn rijbewijs wil betalen
Ja zeg dat wel, straks gelijk maar ff regelenquote:
Oeh dat zou fijn zijn toch?quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:44 schreef oh-oh het volgende:Mn tante zegt net aan de telefoon dat ze wel ff mn rijbewijs wil betalen
Niet dat ik dan een auto zou kopen maar het zou wel fijn zijn ja!quote:
Ook zonder eigen auto is een rijbewijs heel handig.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Niet dat ik dan een auto zou kopen maar het zou wel fijn zijn ja!
Ze heeft zelfs sinds kort voor het eerst zelf een auto, had al 20 jaar niet gereden en daarvoor reed ze sporadisch.
Dus dan mag ik haar auto natuurlijk gewoon lenen als ik nog es naar Texel wil of zo
Dat zijn de betere berichten. Kerst is vroeg dit jaar.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:44 schreef oh-oh het volgende:Mn tante zegt net aan de telefoon dat ze wel ff mn rijbewijs wil betalen
Fijn voor je.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Het bedrijf is een stuk kleiner (Ik ben de eerste werknemer, naast de eigenaar), ik krijg in principe een eigen auto, ga iets beter verdienen en de pauzes worden doorbetaald. Verder rijd ie alleen maar straattaxi, terwijl ik tot nu toe veel oudere en gehandicapten (Wet maatschappelijk ondersteuning) reed.
Dan ben je een bofkontquote:Op maandag 12 oktober 2009 11:15 schreef oh-oh het volgende:
Oh ze heeft zelf geen kids en ik erf alles van dr, we zijn niet eens dikke mik of zo hoor, ze is gewoon mn enige echte tante![]()
En ze heeft heel veel geld.
Ja echt wel, vooral nu ze sinds een jaar of 2 een superleuk huis heeft waar ik zo in zou willen trekkenquote:
Oh rats, ik bedenk net dat ik dan wss niks voor mn verjaardag krijg eind novemberquote:Op maandag 12 oktober 2009 11:17 schreef Pagan het volgende:
[..]
Dat zijn de betere berichten. Kerst is vroeg dit jaar.
Mogguh!quote:
Wow! Wasda?quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mogguh!![]()
![]()
Ik heb mijn huis gepoetst en wat post ontvangen.![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Nu nog een hapje eten en mezelf nog opkalefateren en ik ben d'r klaar voor.
Oh, jij hebt de postbode blijgemaakt zie ik!quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mogguh!![]()
![]()
Ik heb mijn huis gepoetst en wat post ontvangen.![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Nu nog een hapje eten en mezelf nog opkalefateren en ik ben d'r klaar voor.
Heel erg ookquote:Op maandag 12 oktober 2009 11:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh rats, ik bedenk net dat ik dan wss niks voor mn verjaardag krijg eind november
Sommige mensen zijn ook nooit tevreden hè.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh rats, ik bedenk net dat ik dan wss niks voor mn verjaardag krijg eind november
Erg he!quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn ook nooit tevreden hè.
Het leven is zo oneerlijkquote:Op maandag 12 oktober 2009 11:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou als jij iets voor me bakt ben ik alweer tevredenquote:
Kop op, je begint deze week toch al bij je nieuwe werkgever?quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Veel plezier!
[..]
Ja, maar vandaag voel ik me dus kut.
Joah dat weet ik ook wel, heb er ook wel zin in en als ik er eenmaal mee bezig bent gaat het ook wel weer. Maar dat telefoongesprek baal ik een beetje van, terwijl hij vanuit de zaak sprak en mij persoonlijk het beste wenst.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:35 schreef Pagan het volgende:
[..]
Kop op, je begint deze week toch al bij je nieuwe werkgever?
Dank je.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:37 schreef Loveless85 het volgende:
JJH: relaxt dus!
Succes in je nieuwe baan!
Chrome schijnt een retesnelle browser te zijn.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:42 schreef Pagan het volgende:
Even een browservraagje? FF is hier default, daarnaast staat Opera aan voor Strega, maar die is traag als dikke stront in een trechter.
Welke raden jullie aan om naast FF te gebruiken?
Ja en dan kom ik het weer brengen en dan verstop jij je weer in je huisjequote:Op maandag 12 oktober 2009 11:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou als jij iets voor me bakt ben ik alweer tevreden
Nog een FF zou ik doen (kunt 'm meerdere keren naast elkaar installeren). Chrome is te buggy nog.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:42 schreef Pagan het volgende:
Even een browservraagje? FF is hier default, daarnaast staat Opera aan voor Strega, maar die is traag als dikke stront in een trechter.
Welke raden jullie aan om naast FF te gebruiken?
Maar nu weet je toch waar dat is?quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:46 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja en dan kom ik het weer brengen en dan verstop jij je weer in je huisje
Hij had een steekwagentje.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Oh, jij hebt de postbode blijgemaakt zie ik!
quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:50 schreef Greys het volgende:
[..]Ik was niet van plan om bij een sollicitatie te zeggen ; Hoi! Ik ben Qwea. Google me maar even!\SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik was niet van plan om bij een sollicitatie te zeggen ; Hoi! Ik ben Qwea. Google me maar even!\
Volgens mij hoef je dat tegenwoordig ook niet meer te zeggen. Ze vinden het vanzelf wel.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik was niet van plan om bij een sollicitatie te zeggen ; Hoi! Ik ben Qwea. Google me maar even!\
Ik kom er ook wel overheen, dat is het punt niet, maar als iemand ontslag neemt is dat natuurlijk ook altijd een beetje een nederlaag voor het bedrijf. Als iemand bij mij zou vertrekken zou ik in dat geval ook niet blij zijn.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hij had een steekwagentje.![]()
Succes met je nieuwe baan.![]()
En laat je niet somber maken door wat welgeplaatste zakelijke opmerkingen.
Uiteindelijk is het ook zo dat, als het slecht zou gaan met de zaak, ze jou ook aan de kant hadden gezet.
Pure business.
Maar ik kan me voorstellen dat die opmerkingen nu niet lekker vallen.
Gut, heb je haar ook weer.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga eerst een tweede FF installeren, werkt dat niet fijn, dan Chrome op proef nemen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:46 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nog een FF zou ik doen (kunt 'm meerdere keren naast elkaar installeren). Chrome is te buggy nog.
Dat zou ik knap vinden. Als je namelijk op mn gewone naam zoekt, vindt je niksquote:Op maandag 12 oktober 2009 11:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij hoef je dat tegenwoordig ook niet meer te zeggen. Ze vinden het vanzelf wel.
ik ga alquote:Op maandag 12 oktober 2009 11:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kom er ook wel overheen, dat is het punt niet, maar als iemand ontslag neemt is dat natuurlijk ook altijd een beetje een nederlaag voor het bedrijf. Als iemand bij mij zou vertrekken zou ik in dat geval ook niet blij zijn.
[..]
Gut, heb je haar ook weer.
BLIJF JOH!quote:
Wat is er buggy aan Chrome dan? Het werkt prima...quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:46 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nog een FF zou ik doen (kunt 'm meerdere keren naast elkaar installeren). Chrome is te buggy nog.
Hij heeft nog kinderziekten.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat is er buggy aan Chrome dan? Het werkt prima...
Uiteraerd.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Zijn de katten gekamd en hebben ze hun mooiste vachtjes aan Cat?
Ik vind het iets te krapquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik zelf heb graag ruim de tijd om een cadeau te zoeken voor Secret Santa aangezien er ook al veel weekenden vol gepland zijn en ik nog het land uit ben (waar wellicht juist iets leuks te krijgen is voor SS). Ook moet de boel op tijd verstuurd i.v.m. kerst drukte.
Kortom zullen we eind van de week aanhouden als datum om mee te doen met Secret Santa en daarna de boel in gang gaan zetten?
Je snapt bést wat ik bedoeldequote:Op maandag 12 oktober 2009 11:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ook. Doe jij maar lekker bemoeien Greys.quote:
eerste week van nov vind ik zelfs nog vet vroegquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het iets te krap
Vooral ook met MissBliss enzo. Als we bv ergens in de eerste week van november iets beginnen te organiseren is het toch vroeg zat, dan hebben we nog haast twee maanden om iets te kopen
Maar misschien moet ik me voor de verandering gewoon eens nergens mee bemoeien en alleen maar meedoen.
Mee eenschquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ook. Doe jij maar lekker bemoeien Greys.![]()
We posten alleen in NL, dan doet het er hooguit 2 dagen over te arriveren. Ergens in november lijkt mij tijd zat om lootjes te trekken. Misschien wel goed om een uiterste aanmelddatum erbij te zetten?
En een datum te prikken voor het uitpakken?
Voordat je dan alle email adressen binnen hebt e.d. gaat er vrees ik toch wel een tijdje overheen en ik denk dat je uiterlijk half december je kadootje toch wel op moet gaan sturen. Als ik er op zou vertrouwen dat iedereen direct na sluitingsdatum direct zijn email adres zou mailen zou ik zeggen ja. Maar niet iedereen is even veel online en ik zie het wel gebeuren dat je nog maar twee weken over hebt. Iedereen heeft het zo naar de feestdagen toe al druk zat ook. Ik vind veel speelruimte een stuk prettiger in ieder geval i.v.m. vakantie en ziekenhuisopname van mijn meneer en nog veel meer kado's die gekocht moeten worden voor de hele familie.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het iets te krap
Vooral ook met MissBliss enzo. Als we bv ergens in de eerste week van november iets beginnen te organiseren is het toch vroeg zat, dan hebben we nog haast twee maanden om iets te kopen
Maar misschien moet ik me voor de verandering gewoon eens nergens mee bemoeien en alleen maar meedoen.
Als je er geld op had staan wat je binnenkort nodig hebt dan is het erg vervelend. Maar als het lange termijn spaargeld is zie je dat wel weer terug via de NB. Evengoed ben ik blij dat ik geleerd heb van mijn Iccesave akkefietje en mijn geld nu op een stabiele bank heb staan.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:24 schreef Qwea het volgende:
Jezus fuck hey... Ik ben blij dat ik en MM ons spaargeld bij de DSB hebben weggehaald
Noodregeling van kracht
De rechtbank van Amsterdam heeft om 11:15 uur de zogenaamde "noodregeling" van toepassing verklaard op DSB Bank. Dat betekent dat alle mutaties bevroren zijn tot nader bericht.
U kunt momenteel geen gebruik maken van Internetbankieren.
Het deposito garantie stelsel van De Nederlandsche Bank blijft van toepassing.
Mooi he?quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:25 schreef Greys het volgende:
Cat, die Lush foto!
Ik heb gister mijn haar gewassen met eh... dat shampoo ding dat rond en zwart is en naar drop ruikt
En nu ruikt mijn haar nog steeds naar dropOh en dat scrub-blok-ding dat er donkergrijs uitziet en naar bosbessenachtig ruikt. Hmmmmm.
Binnenkort maar weer eens wat bestellen! Heb het een tijdje in laten kakken omdat ik toch niet in bad mocht () maar nu haal ik de schade dubbel en dwars in!
Ouwe sok onder het laminaatquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je er geld op had staan wat je binnenkort nodig hebt dan is het erg vervelend. Maar als het lange termijn spaargeld is zie je dat wel weer terug via de NB. Evengoed ben ik blij dat ik geleerd heb van mijn Iccesave akkefietje en mijn geld nu op een stabiele bank heb staan.
Je kunt ook afspreken dat iedereen bij opgave gelijk het mailadres verstuurd.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Voordat je dan alle email adressen binnen hebt e.d. gaat er vrees ik toch wel een tijdje overheen en ik denk dat je uiterlijk half december je kadootje toch wel op moet gaan sturen. Als ik er op zou vertrouwen dat iedereen direct na sluitingsdatum direct zijn email adres zou mailen zou ik zeggen ja. Maar niet iedereen is even veel online en ik zie het wel gebeuren dat je nog maar twee weken over hebt. Iedereen heeft het zo naar de feestdagen toe al druk zat ook. Ik vind veel speelruimte een stuk prettiger in ieder geval i.v.m. vakantie en ziekenhuisopname van mijn meneer en nog veel meer kado's die gekocht moeten worden voor de hele familie.
In december doet je pakketje in ieder geval er wel lang over dan twee werkdagen![]()
Wss tegen beter weten in; Maar waarom mocht je niet in bad?quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:25 schreef Greys het volgende:
Binnenkort maar weer eens wat bestellen! Heb het een tijdje in laten kakken omdat ik toch niet in bad mocht () maar nu haal ik de schade dubbel en dwars in!
Gewoon als je opgeeft adressen doorgeven en verlanglijstjes, simpel zat!quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:29 schreef nieslief het volgende:
[..]
Je kunt ook afspreken dat iedereen bij opgave gelijk het mailadres verstuurd.
Maar via lootjestrekken.nl kun je iedereen zich nu al aan laten melden. Accountje openen, linkje plaatsen. En als alles binnen is (of als de sluitingsdatum nadert) ga je pas trekken.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Voordat je dan alle email adressen binnen hebt e.d. gaat er vrees ik toch wel een tijdje overheen en ik denk dat je uiterlijk half december je kadootje toch wel op moet gaan sturen. Als ik er op zou vertrouwen dat iedereen direct na sluitingsdatum direct zijn email adres zou mailen zou ik zeggen ja. Maar niet iedereen is even veel online en ik zie het wel gebeuren dat je nog maar twee weken over hebt. Iedereen heeft het zo naar de feestdagen toe al druk zat ook. Ik vind veel speelruimte een stuk prettiger in ieder geval i.v.m. vakantie en ziekenhuisopname van mijn meneer en nog veel meer kado's die gekocht moeten worden voor de hele familie.
In december doet je pakketje in ieder geval er wel lang over dan twee werkdagen![]()
Als je het daar op gaat gooien, kan ik ook roepen dat het van MB erg vervelend is maar ook niet iedereen dat heeft en we daar niet op moeten wachten. Ik vind dat je best wat rekening mag houden met elkaar.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar via lootjestrekken.nl kun je iedereen zich nu al aan laten melden. Accountje openen, linkje plaatsen. En als alles binnen is (of als de sluitingsdatum nadert) ga je pas trekken.
Heb je vanaf nu nog een maand om lijstjes en mailadressen te verzamelen. Tijd zat toch?
Ziekenhuisopname is erg vervelend, maar niet iedereen heeft van die buitengewone verplichtingen en familie kadoos kun je dan nu vast kopen toch? Heb je die vast gehad!![]()
En gingen we nu pakketjes doen of vloppen?
Nou, ik heb het geld niet nodig gelijk. Maar je zit met al die rompslomp. Het gaat geloof ik iets van 12 weken ofzo duren voordat je het eindelijk eens terug hebtquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je er geld op had staan wat je binnenkort nodig hebt dan is het erg vervelend. Maar als het lange termijn spaargeld is zie je dat wel weer terug via de NB. Evengoed ben ik blij dat ik geleerd heb van mijn Iccesave akkefietje en mijn geld nu op een stabiele bank heb staan.
Tuurlijk wel! Maar tot dusver ben jij de enige die het wil vervroegen. De anderen zien het kado-koop en verstuur probleem niet zoals jij het ziet. En sommige oorzaken die je noemt zou je zo kunnen omzeilen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Als je het daar op gaat gooien, kan ik ook roepen dat het van MB erg vervelend is maar ook niet iedereen dat heeft en we daar niet op moeten wachten. Ik vind dat je best wat rekening mag houden met elkaar.
Wat een kut opmerkingquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Als je het daar op gaat gooien, kan ik ook roepen dat het van MB erg vervelend is maar ook niet iedereen dat heeft en we daar niet op moeten wachten. Ik vind dat je best wat rekening mag houden met elkaar.
Je hebt alle email adressen nodig om een account op te zetten trouwens.
Nee hoor poppetje , gewoon lekker bemoeienquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar misschien bemoei ik me er wel teveel mee.
Lezen is ook een vak.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat een kut opmerking
vergeet je even niet dat MB hier al langer zit dan jou. Kolere eej
Doordat niet iedereen meteen meegaat met jouw verzoek om snel snel lootjes te trekken?quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
edit: ik denk dat ik me maar terug trek van het geheel
Poppetjequote:Op maandag 12 oktober 2009 12:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee hoor poppetje , gewoon lekker bemoeien
Nee het gaat me niet om of mijn verzoek ingewilligd wordt.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doordat niet iedereen meteen meegaat met jouw verzoek om snel snel lootjes te trekken?![]()
Ik dacht dat we rekening met elkaar hielden?
Je kunt ook opgeven als je iemand per se niet wil hebben.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Alsjeblieft cat, laat dr dr terug trekken. Dan doe ik tenminste mee
Ik ga dus echt niet met DML iets doen heb ik net besloten. Mijn god, wat een wijf. Ze is geen flikker veranderd
Waarom dan wel?quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nee het gaat me niet om of mijn verzoek ingewilligd wordt.
Ik ervaar redelijk wat crashes en vooral pagina's die er niet uitzien zoals ze horenquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat is er buggy aan Chrome dan? Het werkt prima...
Oh dus daar zijn de sokken ElisaB!quote:
Ik gebruikte een voorbeeld over waarom ik vond dat jouw opmerking over de ziekenhuisopname van mijn lief niet helemaal gerechtvaardigd was. Er wordt immers gevraagd rekening te houden met MB en aangezien de aard van de opname hier niet is besproken vind ik niet dat je het ene leed per definitie zwaarder mag laten wegen dan het andere. Het was zeker niet lullig bedoeld en ik zeg nergens dat ik vind dat er geen rekening gehouden moet worden met MB. Ik vraag alleen ook rekening te houden met nog meer mensen.quote:
Even los van de lootjes en crap, sterkte met de thuissituatiequote:Op maandag 12 oktober 2009 12:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik gebruikte een voorbeeld over waarom ik vond dat jouw opmerking over de ziekenhuisopname van mijn lief niet helemaal gerechtvaardigd was. Er wordt immers gevraagd rekening te houden met MB en aangezien de aard van de opname hier niet is besproken vind ik niet dat je het ene leed per definitie zwaarder mag laten wegen dan het andere. Het was zeker niet lullig bedoeld en ik zeg nergens dat ik vind dat er geen rekening gehouden moet worden met MB.
Gezien Qwea's reactie wist ik wat er nog meer ging volgen aan posts van haar en leek het me daarom beter om me terug te trekken.
quote:Rechter stelt DSB onder curatele
Het einde van de DSB Bank van Dirk Scheringa lijkt nabij.
De bank is door de rechter onder curatele gesteld. En daarmee lijkt de teloorgang van de bank een feit. Minister Bos van Financiën en DNB-president Wellink houden om 13:30 uur een persconferentie over de gang van zaken rond DSB. Die is live op onze site te volgen.
Nachtbrakers
Beetje bij beetje wordt duidelijk wat er zich afgelopen nacht rond DSB Bank heeft afgespeeld.
Overnamepoging
Naar nu blijkt hebben de vijf grootste banken van het land vannacht geprobeerd om, samen met minister Bos van Financiën, DSB Bank over te nemen. De Staat zou dus wederom geld in een particuliere bank steken. Het probleem was echter Neelie Kroes, EU-commissaris van mededinging.
Ingewikkeld
Kroes zou toesteming moeten geven voor een dergelijke constructie en dat werd heel ingewikkeld. Er zouden onoverkomelijke bezwaren zijn ontstaan en daarom ging het niet door. DNB zou toen geen andere uitweg hebben gezien dan het indienen van een verzoek tot een noodmaatregel bij de rechtbank. Daartoe was de rechter aanvankelijk niet bereid. Maar in tweede instantie gebeurde dat wel en is de bank onder curatele geplaatst.
Nee joh!quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:54 schreef Greys het volgende:
Hoe kan het toch dat zoiets gezelligs en knusserigs als Secret Santa nu alweer naar de tering is geholpen.
Echt NIET te geloven.
We laten het wel rusten.
We zien over een paar weken wel of het nog wat wordt.
Ja, maar nu niet lijkt me.quote:
Ik heb geen tel nrquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:58 schreef ElisaB het volgende:
Ja, hoi... nee dus. Doe 'ns ff niet zo opgewonden allemaal
Damn zeg. Niets aan de hand en we gaan weer in de gordijnen. Le-zen en niet meteen achteruit je strot schieten schijnt best lastig te zijn. En toch heb ik geen zin om daar de SC door te laten verzieken. Bel mekaar ff lekker of zo
Mij niet. Dat uitgelatene extreme kan heel gemakkelijk twee kanten op gaan. En zie, daar gaan wequote:Op maandag 12 oktober 2009 13:08 schreef Morretje het volgende:
Zo! Ik ben eindelijk bijgelezen! Ja echt, ik heb alles gelezen.. Nou ja, behalve dan wat Elies gelukkig ge-edit heeft in de voorgaande topics.. Man man man..![]()
En dan verbaasd het me nog wel meer, dat de sfeer *poef* ineens 180 graden omdraait.
Goed dat ik even jouw aandacht hebquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:09 schreef JJH het volgende:
Mensjes, lief zijn.
En ik snap er maar de helft van geloof ik.Laat maar zitten ook.
Gaat in de brievenbus kijken.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Goed dat ik even jouw aandacht heb
Van harte met je nieuwe baan. Het siert je dat je je eenigszins onaangenaam voelt tov je oude werkgever. Maar ga er niet te erg mee zitten; hij overleeft het wel en jij moet mooi voor jezelf zorgen
En dan bwv PS: heb je dat horloge nou als eens binnengekregen
Je had het maar weer druk hierquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Mij niet. Dat uitgelatene extreme kan heel gemakkelijk twee kanten op gaan. En zie, daar gaan we
Ja!quote:
Kan ik jou mijn kadolijstje ook mailen dan?quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Je had het maar weer druk hier![]()
![]()
Verder go ik wif Grees, laat eerst maar ff lekker wezen en dan zien we ergens in november wel weer.
Ik schijn gezegend te zijn met het feit dat ik er maar 1 middag voor nodig heb om voor de hele familie en schoonfamilie kadootjes te halen, dus die voor hier past daar ook nog wel bij
Dank je.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:14 schreef MrSubtle het volgende:
JJH: Sorry, ik had het even gemist, maar je hebt een nieuwe baan lees ik?proficiat!
Ik ben opeens bang dat Ing het héél druk gat krijgen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan ik jou mijn kadolijstje ook mailen dan?
Ja hoor, dan maak ik er gewoon een heel dagje vanquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan ik jou mijn kadolijstje ook mailen dan?
Niet zo heel lang, ik geloof dat ik vrijdag nog gekeken heb.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe lang heb je die brievenbus dicht gelaten?
Succes! Dat je poekies maar mooi mogen poseren!quote:
In mijn vorige huis (appartement) had ik zo'n brievenbus die ergens beneden hing. Ik liet het ding soms wel eens een maand dichtquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Niet zo heel lang, ik geloof dat ik vrijdag nog gekeken heb.
Ik ben niet zo snel.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Had er vorige week al moeten zijn heur
Ja,quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:22 schreef Morretje het volgende:
JJH gefeliciteerd met je nieuwe baan! Uit nieuwsgierigheid, je rijdt in Zwolle toch? Deed je ook wel eens vervoer van speciaal onderwijs?
En ik heb helemaal geen laminaatquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:48 schreef MrSubtle het volgende:
Oh dus daar zijn de sokken ElisaB!onder het laminaat
Ik heb ook zo'n bak bij de voordeur hangen, beneden dus in het portiek.quote:Op maandag 12 oktober 2009 13:21 schreef Greys het volgende:
[..]
In mijn vorige huis (appartement) had ik zo'n brievenbus die ergens beneden hing. Ik liet het ding soms wel eens een maand dichtNu zit er gewoon een gleuf (jaaaaaaaaaaja, kom er maar in
) (nee, niet in die gleuf
) in de deur dus kan ik mijn post niet meer ontlopen. Al laat ik sommige post nog wel eens wat weken ongeopend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |