Waarom speciaal de komende drie maanden?quote:Op maandag 12 oktober 2009 07:10 schreef MrSubtle het volgende:
Het is 7 uur en het staat al tjokkie vol bij Eindhoven qua files... dit worden 3 ramp maanden
Ik ook niet!quote:Op maandag 12 oktober 2009 08:39 schreef Loveless85 het volgende:
Mogguh!
Ik heb de kachel nog niet aan gehad
Maar volgens ome Dirk is het toch hardstikke veilig!quote:Op maandag 12 oktober 2009 08:51 schreef Loveless85 het volgende:
Hier nog mensen die tóch hun geld maar bij DSB hebben gehouden? Als je niet maandjes wil wachten op de garantstelling zou ik het nú verhuizen
Ome Dirk heeft stiekem dit weekend geprobeert z'n bankie te verkopen, maar niemand wil hem. En wss neemt vandaag of morgen ofzo de DNB het bewind overquote:Op maandag 12 oktober 2009 08:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar volgens ome Dirk is het toch hardstikke veilig!
Hoe zou AZ het trouwens in de Jupilerleague gaam doen?
Wie wil er nou een bank die op omvallen staat hebben.quote:Op maandag 12 oktober 2009 08:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ome Dirk heeft stiekem dit weekend geprobeert z'n bankie te verkopen, maar niemand wil hem. En wss neemt vandaag of morgen ofzo de DNB het bewind over
Eenschquote:Op maandag 12 oktober 2009 09:01 schreef oh-oh het volgende:Bankzaken en voetbal op de vroege maandagmorgen
Huh jaquote:Op maandag 12 oktober 2009 09:06 schreef JJH het volgende:
Wie heeft trouwens "vrome" uit de TT gesloopt?
Verrek je hebt gelijk.quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:06 schreef JJH het volgende:
Wie heeft trouwens "vrome" uit de TT gesloopt?
Mag je ze meenemen naar kantoor joh?quote:Op maandag 12 oktober 2009 08:45 schreef oh-oh het volgende:
Chico heeft net het beste pak rammel van zijn bijna 8 jarig bestaan bij mij gehad, hij stond van enthousiasme dat ie weer op kantoor is tegen een prullenbak aan te pissen, seniele ouwe gek![]()
En tis zooooooooo gezellig om hier weer te zijn, collega's hebben nog steeds het zelfde kuthumeur als de afgelopen 30 jaar
quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:06 schreef Loveless85 het volgende:
Tover het terug!
Zit het niet meer in de prullenbak?
Nig 1500 euroquote:Op maandag 12 oktober 2009 08:51 schreef Loveless85 het volgende:
Hier nog mensen die tóch hun geld maar bij DSB hebben gehouden? Als je niet maandjes wil wachten op de garantstelling zou ik het nú verhuizen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |