Nou weet ik weer waarom ik altijd uit excel blijf. Al was het alleen maar om de verschillende manieren van spelling.quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:32 schreef oh-oh het volgende:
Domme wijven hebben echt in het bestand zelf met de tabbladen en zo lopen te kloten.
"nee hoor, echt niet, ik weet niet eens hoe ik een tabblad aanmaak"
Het klinkt een beetje alsof je voor een kleuterklasje staat.quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:32 schreef oh-oh het volgende:
Domme wijven hebben echt in het bestand zelf met de tabbladen en zo lopen te kloten.
"nee hoor, echt niet, ik weet niet eens hoe ik een tabblad aanmaak"
Ja het lukt niet is ook gewoon eerlijk en prima.quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:33 schreef Ml-etje het volgende:de tekst het lukt niet wil ik ook nog wel eens gebruiken
quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja het lukt niet is ook gewoon eerlijk en prima.
Maar je hebt altijd van die mensen waarbij het allemaal 'ineens stuk was', of je gewoon ziet aan de PC ofzo dat ze ermee hebben zitten kutten maar dan waren 'ineens' de instellingen anders ofzo.
Gelukkig zijn we niet de 1e lijns support, maar 3e, dus het gros van die idioten word opgevangen door de helpdesk en de lijn erna, maar toch
In GC en dan met 'dagcijfers' in de TT.quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:44 schreef oh-oh het volgende:
Waar staan die postcounts eigenlijk nog es?
Ben jij nou vanuit de file aan het posten?quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:45 schreef MrSubtle het volgende:
Oh ja, goedemorgen allemaal... om 7 uur ben ik niet zo beleefd nog
En goedemorgenh-
h
quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:42 schreef JJH het volgende:
http://twitter.com/RoelJewel/statuses/4804209497
http://twitter.com/RoelJewel/statuses/4804212094
Nog even inzake de DSB
quote:This person has protected their tweets.
O sorry.Er staat dus in dat Bos en Wellink vannacht foute info gelekt zouden hebben, en dat er géén persconferentie bij de DNB is.quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:53 schreef JJH het volgende:
[..]
O sorry.Er staat dus in dat Bos en Wellink vannacht foute info gelekt zouden hebben, en dat er géén persconferentie bij de DNB is.
Als je er maar lang genoeg met z'n allen aan blijft trekken valt ie vanzelf om.quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:55 schreef Loveless85 het volgende:
Door die aanhoudende stroom negatieve berichten word het imago van de DSB er al niet beter op en haalt steeds meer volk zijn geld er weg, en aanwas van nieuwe mensen zal denk ik nihil zijn door al die negatieve berichten en het faillisement wat boven hun hoofd hangt.
Hoe oud zijn ze dan ongeveer?quote:Op maandag 12 oktober 2009 09:48 schreef oh-oh het volgende:
Mogge Mr, nu voel ik me alweer wat beter![]()
@ Greys, die wijven werken hier al 30 jaar en een bandje uittikken of een dictaat dat kunnen ze ook nog wel, maar alle dingen die erbij gekomen zijn ( zoals de werking van een kopieerapparaat ed ) dat is te hoog gegrepen. Maar de bazen zijn ook totaal niet technisch of zo hoor, dus weten die veel....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |