Neepoquote:
I knowpo.quote:
Ja ja, slapen zeker.quote:
Addicttttt, je wilde gewoon een reden me te pie-emmenquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:47 schreef Cat22 het volgende:
Sepo?
Qwea beat me to it!Truste.
![]()
En LL was wel erg traaaaag met het openen van een nieuw topic.![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
I knowpo.![]()
Maar ik sta morgenvroeg niet aan te schuiven bij Leenderheide.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Addicttttt, je wilde gewoon een reden me te pie-emmen
quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:50 schreef Greys het volgende:
[..]Ah ok, tja ach die TT, topic gaat zo snel das zo weer weg heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Beste D,
Je bent niet aangenomen omdat je vriend ooit een vinger anaal bij je heeft ingebracht.
Met vriendelijke groet,
de HR-afdeling
Maar eens met dat over TT's enzo
Told youquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:53 schreef Bamba het volgende:
Argh Mr.S ik kan het niet meer vinden, die post!
quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:53 schreef Greys het volgende:
Ah jawel, ik zal het idd ook wel te serieus opvatten allemaal.
Maakt niet uit, zo ben ik nou eenmaal
Heb ik ook, als het té serieus en grof wordt.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:53 schreef Greys het volgende:
Ah jawel, ik zal het idd ook wel te serieus opvatten allemaal.
Maakt niet uit, zo ben ik nou eenmaal
Trusten aan iedereen die slapen gaat, ik ga ook!![]()
Ik weet wel zéker dat ik dat NIET zou durven.quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:55 schreef ElisaB het volgende:
Toch wel stoer dat mensen zich voor zo'n programma letterlijk bloot geven. Ik weet niet of ik dat zou durven
Geen idee. Maar ik denk ook dat ik het niet zou durvenquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:56 schreef Greys het volgende:
Ik weet wel zéker dat ik dat NIET zou durven.
Maar dat verbaast dan vast niemand
Nu echt weg
Nee hoor, ik ben er nogquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:56 schreef Cat22 het volgende:
Dus ik zit hier een bloedserieuze post te plaatsen en iedereen gaat slapen!?
Jij bent er altijd.quote:
Ik moest maar eens naar bed gaan eigenlijk. Maar ik heb nog niet zoveel zin...quote:
Ik vind wassen altijd een fijne bezigheid. Kost niet veel tijd (want machine doet het werk), je kiept alles in de droger en daarna heb je een hele berg schone was en je huis ruikt heerlijk fris.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik moest maar eens naar bed gaan eigenlijk. Maar ik heb nog niet zoveel zin...
We hebben de gewassen vandaag en het hele huis ruikt naar wasverzachter
Oh, dat is zooooo lekkerquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We hebben de gewassen vandaag en het hele huis ruikt naar wasverzachter
Wassen is mijn zondagbezigheid; vind ik leuk! Het ruimt zo lekker op en het ruikt zo heerlijk. En ik heb geen hekel aan strijkenquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:04 schreef Cat22 het volgende:
Ik vind wassen altijd een fijne bezigheid. Kost niet veel tijd (want machine doet het werk), je kiept alles in de droger en daarna heb je een hele berg schone was en je huis ruikt heerlijk fris.![]()
Wat zoetquote:Ik ga ook maar eens naar bed, de katten hebben zichzelf een half uur geleden al ondergestopt: 3 katten wandelden opeens in colonne naar de kattekamer!![]()
Truste!
Uhhh... handdoeken, theedoeken, keukendoeken, shirts, sokken, ondergoed, beddengoed, blousjes, hempies, pyjama van het miniatuurtje, broeken. Kortom: alles zo'n beetjequote:
Wat heb je nu eigk precies gewassen?![]()
quote:
wat een toffe foto!quote:
quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:13 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat doet Baileys ook graag, alleen weegt ie 6 kilo.
Sokkenmemoryquote:Op maandag 12 oktober 2009 00:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier ook net was opgehangen...Robijn![]()
En idd serieus, ik vond het net ook wat te ver gaan heur.
Trusten aan de slaperts, ik wacht nog ff tot de drogert klaar is, dan sokkenmemory spelen en dan
Mijn wasdroger eet volgens mij truien....quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:13 schreef ElisaB het volgende:
Sokkenmemory
Ik heb zeker 60 paar sokken, waarvan zeker 30 paar niet bij elkaar hoort. Rara waar zijn al die eenlingen gebleven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |