NEE!quote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hier nog eentje.
Zullen we onze eigen SC opzetten Greys? Waar we over serieuze onderwerpen gaan praten?
Rukhutten indelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek je daar niets van aan hoorquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee dat kan ik niet maken, dan gaat Greys zich schamen joh!
Ik mag toch vinden dat het hier en daar wel voor flapperende oren en knipperende ogen en rode wangen zorgde hier? Misschien zegt het meer over mij dan over jullie, dat ik een preutse doos ben, kan prima hoor.
Maar we hoeven het ook niet overal over eens te zijn toch?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:41 schreef Loveless85 het volgende:
Qwea:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga zo maar slapen, als dat nog lukt![]()
Ik denk dat mijn nachtmerries over wattenstaafjes nog sweet dreams waren in vergelijk met de nachtmerries die ik ga krijgen nav de ontboezemingen hierik moet altijd zo lachen om jou.
De laatste tijd ook omh -
h trouwens
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:41 schreef Loveless85 het volgende:
Qwea:Gewoon je ogen goed dichthouden, dan kan je niks gebeuren!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga zo maar slapen, als dat nog lukt![]()
Ik denk dat mijn nachtmerries over wattenstaafjes nog sweet dreams waren in vergelijk met de nachtmerries die ik ga krijgen nav de ontboezemingen hier
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
ja, zo'n normale post zou ik ook balen vinden!quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:42 schreef nieslief het volgende:
[..]
Wow weer een normale post....
Maar da´s wel vet balen zeg.
Dat zei MM ook tegen Qwea, en toenquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gewoon je ogen goed dichthouden, dan kan je niks gebeuren!
Hypocrietquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:43 schreef Greys het volgende:
(En ik heb over een deel ook heel hard gelachen hoor!)
quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:43 schreef Greys het volgende:
(En ik heb over een deel ook heel hard gelachen hoor!)
(Alleen niet om alles)
quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat zei MM ook tegen Qwea, en toen
Ja toen keek ze, dom hequote:Op zondag 11 oktober 2009 23:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat zei MM ook tegen Qwea, en toen
Hee da's mijn koos-naampjequote:
Ik dacht, ik doe een pogingquote:Op zondag 11 oktober 2009 23:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja, zo'n normale post zou ik ook balen vinden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |