abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 12 oktober 2009 @ 12:19:37 #226
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_73605986
I'm with Greys
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 12 oktober 2009 @ 12:20:58 #227
163650 Greys
pi_73606021
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 11:51 schreef Qwea het volgende:

[..]

Ik was niet van plan om bij een sollicitatie te zeggen ; Hoi! Ik ben Qwea. Google me maar even!\

Je snapt bést wat ik bedoelde
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_73606097
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 12:19 schreef oh-oh het volgende:
I'm with Greys
Ik ook. Doe jij maar lekker bemoeien Greys.

We posten alleen in NL, dan doet het er hooguit 2 dagen over te arriveren. Ergens in november lijkt mij tijd zat om lootjes te trekken. Misschien wel goed om een uiterste aanmelddatum erbij te zetten?
En een datum te prikken voor het uitpakken?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 12 oktober 2009 @ 12:24:33 #229
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_73606146
Jezus fuck hey... Ik ben blij dat ik en MM ons spaargeld bij de DSB hebben weggehaald

Noodregeling van kracht

De rechtbank van Amsterdam heeft om 11:15 uur de zogenaamde "noodregeling" van toepassing verklaard op DSB Bank. Dat betekent dat alle mutaties bevroren zijn tot nader bericht.

U kunt momenteel geen gebruik maken van Internetbankieren.

Het deposito garantie stelsel van De Nederlandsche Bank blijft van toepassing.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 12 oktober 2009 @ 12:25:21 #230
163650 Greys
pi_73606170
Cat, die Lush foto!

Ik heb gister mijn haar gewassen met eh... dat shampoo ding dat rond en zwart is en naar drop ruikt
En nu ruikt mijn haar nog steeds naar drop Oh en dat scrub-blok-ding dat er donkergrijs uitziet en naar bosbessenachtig ruikt. Hmmmmm.

Binnenkort maar weer eens wat bestellen! Heb het een tijdje in laten kakken omdat ik toch niet in bad mocht ( ) maar nu haal ik de schade dubbel en dwars in!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 12 oktober 2009 @ 12:25:31 #231
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_73606173
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 12:18 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik vind het iets te krap
Vooral ook met MissBliss enzo. Als we bv ergens in de eerste week van november iets beginnen te organiseren is het toch vroeg zat, dan hebben we nog haast twee maanden om iets te kopen
Maar misschien moet ik me voor de verandering gewoon eens nergens mee bemoeien en alleen maar meedoen.
eerste week van nov vind ik zelfs nog vet vroeg
  maandag 12 oktober 2009 @ 12:26:06 #232
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_73606192
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 12:23 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik ook. Doe jij maar lekker bemoeien Greys.

We posten alleen in NL, dan doet het er hooguit 2 dagen over te arriveren. Ergens in november lijkt mij tijd zat om lootjes te trekken. Misschien wel goed om een uiterste aanmelddatum erbij te zetten?
En een datum te prikken voor het uitpakken?
Mee eensch
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_73606195
JJH feli met je nieuwe baan.
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
pi_73606199
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 12:18 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik vind het iets te krap
Vooral ook met MissBliss enzo. Als we bv ergens in de eerste week van november iets beginnen te organiseren is het toch vroeg zat, dan hebben we nog haast twee maanden om iets te kopen
Maar misschien moet ik me voor de verandering gewoon eens nergens mee bemoeien en alleen maar meedoen.
Voordat je dan alle email adressen binnen hebt e.d. gaat er vrees ik toch wel een tijdje overheen en ik denk dat je uiterlijk half december je kadootje toch wel op moet gaan sturen. Als ik er op zou vertrouwen dat iedereen direct na sluitingsdatum direct zijn email adres zou mailen zou ik zeggen ja. Maar niet iedereen is even veel online en ik zie het wel gebeuren dat je nog maar twee weken over hebt. Iedereen heeft het zo naar de feestdagen toe al druk zat ook. Ik vind veel speelruimte een stuk prettiger in ieder geval i.v.m. vakantie en ziekenhuisopname van mijn meneer en nog veel meer kado's die gekocht moeten worden voor de hele familie.
In december doet je pakketje in ieder geval er wel lang over dan twee werkdagen
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 12 oktober 2009 @ 12:26:16 #235
176471 oh-oh
pi_73606203
Hybrid en You Snap the Whip Greys , ook twee van mijn favo items!
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_73606221
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 12:24 schreef Qwea het volgende:
Jezus fuck hey... Ik ben blij dat ik en MM ons spaargeld bij de DSB hebben weggehaald

Noodregeling van kracht

De rechtbank van Amsterdam heeft om 11:15 uur de zogenaamde "noodregeling" van toepassing verklaard op DSB Bank. Dat betekent dat alle mutaties bevroren zijn tot nader bericht.

U kunt momenteel geen gebruik maken van Internetbankieren.

Het deposito garantie stelsel van De Nederlandsche Bank blijft van toepassing.
Als je er geld op had staan wat je binnenkort nodig hebt dan is het erg vervelend. Maar als het lange termijn spaargeld is zie je dat wel weer terug via de NB. Evengoed ben ik blij dat ik geleerd heb van mijn Iccesave akkefietje en mijn geld nu op een stabiele bank heb staan.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 12 oktober 2009 @ 12:26:57 #237
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_73606222
Ik heb de spin vannacht eerst weg laten jagen door een van de katten
Gelukkig hadden ze spin 2 van de week al te pakken gehad Dus als ik hem vanaaf weer zie vang ik hem heel heldhaftig in een bakje, en voer ik hem aan mn schildpadjes
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  maandag 12 oktober 2009 @ 12:27:24 #238
176471 oh-oh
pi_73606239
Als we in de eerste week van november weten wie er definitief mee doet en dan lootjes trekken dan heb je echt nog heel veel tijd om er iets van te maken toch?
( Groucho Marx )
pi_73606274
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 12:25 schreef Greys het volgende:
Cat, die Lush foto!

Ik heb gister mijn haar gewassen met eh... dat shampoo ding dat rond en zwart is en naar drop ruikt
En nu ruikt mijn haar nog steeds naar drop Oh en dat scrub-blok-ding dat er donkergrijs uitziet en naar bosbessenachtig ruikt. Hmmmmm.

Binnenkort maar weer eens wat bestellen! Heb het een tijdje in laten kakken omdat ik toch niet in bad mocht ( ) maar nu haal ik de schade dubbel en dwars in!
Mooi he?

Er zit ook een YSTW bij, die is voor mij.

De hele grote hoop wordt trouwens verdeeld onder 16 mensen.
Anders zou ik in bad kunnen gaan met alleen maar douchegel erin.
  maandag 12 oktober 2009 @ 12:29:20 #240
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_73606301
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 12:26 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Als je er geld op had staan wat je binnenkort nodig hebt dan is het erg vervelend. Maar als het lange termijn spaargeld is zie je dat wel weer terug via de NB. Evengoed ben ik blij dat ik geleerd heb van mijn Iccesave akkefietje en mijn geld nu op een stabiele bank heb staan.
Ouwe sok onder het laminaat
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_73606309
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 12:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Voordat je dan alle email adressen binnen hebt e.d. gaat er vrees ik toch wel een tijdje overheen en ik denk dat je uiterlijk half december je kadootje toch wel op moet gaan sturen. Als ik er op zou vertrouwen dat iedereen direct na sluitingsdatum direct zijn email adres zou mailen zou ik zeggen ja. Maar niet iedereen is even veel online en ik zie het wel gebeuren dat je nog maar twee weken over hebt. Iedereen heeft het zo naar de feestdagen toe al druk zat ook. Ik vind veel speelruimte een stuk prettiger in ieder geval i.v.m. vakantie en ziekenhuisopname van mijn meneer en nog veel meer kado's die gekocht moeten worden voor de hele familie.
Je kunt ook afspreken dat iedereen bij opgave gelijk het mailadres verstuurd.
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
pi_73606310
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 12:25 schreef Greys het volgende:
Wss tegen beter weten in; Maar waarom mocht je niet in bad?
  maandag 12 oktober 2009 @ 12:29:47 #243
176471 oh-oh
pi_73606320
Pauze!
( Groucho Marx )
  maandag 12 oktober 2009 @ 12:30:34 #244
176471 oh-oh
pi_73606349
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 12:29 schreef nieslief het volgende:

[..]

Je kunt ook afspreken dat iedereen bij opgave gelijk het mailadres verstuurd.
Gewoon als je opgeeft adressen doorgeven en verlanglijstjes, simpel zat!
( Groucho Marx )
pi_73606384
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 12:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Maar via lootjestrekken.nl kun je iedereen zich nu al aan laten melden. Accountje openen, linkje plaatsen. En als alles binnen is (of als de sluitingsdatum nadert) ga je pas trekken.
Heb je vanaf nu nog een maand om lijstjes en mailadressen te verzamelen. Tijd zat toch?

Ziekenhuisopname is erg vervelend, maar niet iedereen heeft van die buitengewone verplichtingen en familie kadoos kun je dan nu vast kopen toch? Heb je die vast gehad!

En gingen we nu pakketjes doen of vloppen?
pi_73606463
Er zijn toch ook nog genoeg gegevens bekend bij Greys en consorten van de asielactie?
pi_73606548
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 12:31 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Maar via lootjestrekken.nl kun je iedereen zich nu al aan laten melden. Accountje openen, linkje plaatsen. En als alles binnen is (of als de sluitingsdatum nadert) ga je pas trekken.
Heb je vanaf nu nog een maand om lijstjes en mailadressen te verzamelen. Tijd zat toch?

Ziekenhuisopname is erg vervelend, maar niet iedereen heeft van die buitengewone verplichtingen en familie kadoos kun je dan nu vast kopen toch? Heb je die vast gehad!

En gingen we nu pakketjes doen of vloppen?
Als je het daar op gaat gooien, kan ik ook roepen dat het van MB erg vervelend is maar ook niet iedereen dat heeft en we daar niet op moeten wachten. Ik vind dat je best wat rekening mag houden met elkaar.

Je hebt alle email adressen nodig om een account op te zetten trouwens.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 12 oktober 2009 @ 12:37:22 #248
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_73606603
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 12:26 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Nou, ik heb het geld niet nodig gelijk. Maar je zit met al die rompslomp. Het gaat geloof ik iets van 12 weken ofzo duren voordat je het eindelijk eens terug hebt

Ik ben toch blij dat ik geen risico heb genomen en MM keihard aan zn kop heb gezeurd dattie het er ook moest weghalen

Ik hoor net in een topic ergens van MM dat zn ouders te laat waren
pi_73606630
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 12:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Als je het daar op gaat gooien, kan ik ook roepen dat het van MB erg vervelend is maar ook niet iedereen dat heeft en we daar niet op moeten wachten. Ik vind dat je best wat rekening mag houden met elkaar.
Tuurlijk wel! Maar tot dusver ben jij de enige die het wil vervroegen. De anderen zien het kado-koop en verstuur probleem niet zoals jij het ziet. En sommige oorzaken die je noemt zou je zo kunnen omzeilen.

Maar misschien bemoei ik me er wel teveel mee.
  maandag 12 oktober 2009 @ 12:39:09 #250
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_73606664
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 12:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Je hebt alle email adressen nodig om een account op te zetten trouwens.
Wat een kut opmerking

vergeet je even niet dat MB hier al langer zit dan jou. Kolere eej
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')