Dank je.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:37 schreef Loveless85 het volgende:
JJH: relaxt dus!
Succes in je nieuwe baan!
Chrome schijnt een retesnelle browser te zijn.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:42 schreef Pagan het volgende:
Even een browservraagje? FF is hier default, daarnaast staat Opera aan voor Strega, maar die is traag als dikke stront in een trechter.
Welke raden jullie aan om naast FF te gebruiken?
Ja en dan kom ik het weer brengen en dan verstop jij je weer in je huisjequote:Op maandag 12 oktober 2009 11:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou als jij iets voor me bakt ben ik alweer tevreden
Nog een FF zou ik doen (kunt 'm meerdere keren naast elkaar installeren). Chrome is te buggy nog.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:42 schreef Pagan het volgende:
Even een browservraagje? FF is hier default, daarnaast staat Opera aan voor Strega, maar die is traag als dikke stront in een trechter.
Welke raden jullie aan om naast FF te gebruiken?
Maar nu weet je toch waar dat is?quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:46 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja en dan kom ik het weer brengen en dan verstop jij je weer in je huisje
Hij had een steekwagentje.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Oh, jij hebt de postbode blijgemaakt zie ik!
quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:50 schreef Greys het volgende:
[..]Ik was niet van plan om bij een sollicitatie te zeggen ; Hoi! Ik ben Qwea. Google me maar even!\SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik was niet van plan om bij een sollicitatie te zeggen ; Hoi! Ik ben Qwea. Google me maar even!\
Volgens mij hoef je dat tegenwoordig ook niet meer te zeggen. Ze vinden het vanzelf wel.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik was niet van plan om bij een sollicitatie te zeggen ; Hoi! Ik ben Qwea. Google me maar even!\
Ik kom er ook wel overheen, dat is het punt niet, maar als iemand ontslag neemt is dat natuurlijk ook altijd een beetje een nederlaag voor het bedrijf. Als iemand bij mij zou vertrekken zou ik in dat geval ook niet blij zijn.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hij had een steekwagentje.![]()
Succes met je nieuwe baan.![]()
En laat je niet somber maken door wat welgeplaatste zakelijke opmerkingen.
Uiteindelijk is het ook zo dat, als het slecht zou gaan met de zaak, ze jou ook aan de kant hadden gezet.
Pure business.
Maar ik kan me voorstellen dat die opmerkingen nu niet lekker vallen.
Gut, heb je haar ook weer.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga eerst een tweede FF installeren, werkt dat niet fijn, dan Chrome op proef nemen.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:46 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nog een FF zou ik doen (kunt 'm meerdere keren naast elkaar installeren). Chrome is te buggy nog.
Dat zou ik knap vinden. Als je namelijk op mn gewone naam zoekt, vindt je niksquote:Op maandag 12 oktober 2009 11:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij hoef je dat tegenwoordig ook niet meer te zeggen. Ze vinden het vanzelf wel.
ik ga alquote:Op maandag 12 oktober 2009 11:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kom er ook wel overheen, dat is het punt niet, maar als iemand ontslag neemt is dat natuurlijk ook altijd een beetje een nederlaag voor het bedrijf. Als iemand bij mij zou vertrekken zou ik in dat geval ook niet blij zijn.
[..]
Gut, heb je haar ook weer.
BLIJF JOH!quote:
Wat is er buggy aan Chrome dan? Het werkt prima...quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:46 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nog een FF zou ik doen (kunt 'm meerdere keren naast elkaar installeren). Chrome is te buggy nog.
Hij heeft nog kinderziekten.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat is er buggy aan Chrome dan? Het werkt prima...
Uiteraerd.quote:Op maandag 12 oktober 2009 12:16 schreef Ingetje79 het volgende:
Zijn de katten gekamd en hebben ze hun mooiste vachtjes aan Cat?
Ik vind het iets te krapquote:Op maandag 12 oktober 2009 12:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik zelf heb graag ruim de tijd om een cadeau te zoeken voor Secret Santa aangezien er ook al veel weekenden vol gepland zijn en ik nog het land uit ben (waar wellicht juist iets leuks te krijgen is voor SS). Ook moet de boel op tijd verstuurd i.v.m. kerst drukte.
Kortom zullen we eind van de week aanhouden als datum om mee te doen met Secret Santa en daarna de boel in gang gaan zetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |