Ja zeg dat wel, straks gelijk maar ff regelenquote:
Oeh dat zou fijn zijn toch?quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:44 schreef oh-oh het volgende:Mn tante zegt net aan de telefoon dat ze wel ff mn rijbewijs wil betalen
Niet dat ik dan een auto zou kopen maar het zou wel fijn zijn ja!quote:
Ook zonder eigen auto is een rijbewijs heel handig.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Niet dat ik dan een auto zou kopen maar het zou wel fijn zijn ja!
Ze heeft zelfs sinds kort voor het eerst zelf een auto, had al 20 jaar niet gereden en daarvoor reed ze sporadisch.
Dus dan mag ik haar auto natuurlijk gewoon lenen als ik nog es naar Texel wil of zo
Dat zijn de betere berichten. Kerst is vroeg dit jaar.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:44 schreef oh-oh het volgende:Mn tante zegt net aan de telefoon dat ze wel ff mn rijbewijs wil betalen
Fijn voor je.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Het bedrijf is een stuk kleiner (Ik ben de eerste werknemer, naast de eigenaar), ik krijg in principe een eigen auto, ga iets beter verdienen en de pauzes worden doorbetaald. Verder rijd ie alleen maar straattaxi, terwijl ik tot nu toe veel oudere en gehandicapten (Wet maatschappelijk ondersteuning) reed.
Dan ben je een bofkontquote:Op maandag 12 oktober 2009 11:15 schreef oh-oh het volgende:
Oh ze heeft zelf geen kids en ik erf alles van dr, we zijn niet eens dikke mik of zo hoor, ze is gewoon mn enige echte tante![]()
En ze heeft heel veel geld.
Ja echt wel, vooral nu ze sinds een jaar of 2 een superleuk huis heeft waar ik zo in zou willen trekkenquote:
Oh rats, ik bedenk net dat ik dan wss niks voor mn verjaardag krijg eind novemberquote:Op maandag 12 oktober 2009 11:17 schreef Pagan het volgende:
[..]
Dat zijn de betere berichten. Kerst is vroeg dit jaar.
Mogguh!quote:
Wow! Wasda?quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mogguh!![]()
![]()
Ik heb mijn huis gepoetst en wat post ontvangen.![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Nu nog een hapje eten en mezelf nog opkalefateren en ik ben d'r klaar voor.
Oh, jij hebt de postbode blijgemaakt zie ik!quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mogguh!![]()
![]()
Ik heb mijn huis gepoetst en wat post ontvangen.![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Nu nog een hapje eten en mezelf nog opkalefateren en ik ben d'r klaar voor.
Heel erg ookquote:Op maandag 12 oktober 2009 11:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh rats, ik bedenk net dat ik dan wss niks voor mn verjaardag krijg eind november
Sommige mensen zijn ook nooit tevreden hè.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh rats, ik bedenk net dat ik dan wss niks voor mn verjaardag krijg eind november
Erg he!quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn ook nooit tevreden hè.
Het leven is zo oneerlijkquote:Op maandag 12 oktober 2009 11:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou als jij iets voor me bakt ben ik alweer tevredenquote:
Kop op, je begint deze week toch al bij je nieuwe werkgever?quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Veel plezier!
[..]
Ja, maar vandaag voel ik me dus kut.
Joah dat weet ik ook wel, heb er ook wel zin in en als ik er eenmaal mee bezig bent gaat het ook wel weer. Maar dat telefoongesprek baal ik een beetje van, terwijl hij vanuit de zaak sprak en mij persoonlijk het beste wenst.quote:Op maandag 12 oktober 2009 11:35 schreef Pagan het volgende:
[..]
Kop op, je begint deze week toch al bij je nieuwe werkgever?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |