quote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:17 schreef versabommie het volgende:
Ohw kut... het opperhoofd der Huub-soppers is er, let op.. forum tijdelijk een gastmoderator, iedereen een noodte op zijn minst wegens Huub bashen
nee JIJ bent een tvp!quote:
Wat ik me afvraag is, waar ligt jouw grens? Hoever moet Huub gaan om jou als allertrouwste fan te verliezen? Verkrachting? Pedofilie?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:21 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Gesus idd alle Huubfans verzamelen voor TB
een ''i told you so''......een '''Duhhhhhhh''.....en haiiii bomsquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee JIJ bent een tvp!
Wat is jouw mening eik in de hele Huub laat kind en vrouw voor dood achter en gaat zijn lul achterna na precies 3 maanden vaderschap-kwestie?
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee JIJ bent een tvp!
Wat is jouw mening eik in de hele Huub laat kind en vrouw voor dood achter en gaat zijn lul achterna na precies 3 maanden vaderschap-kwestie?
Nah, jij basht nog wel creatief, maar een flink aantal van de meeblatende kudde hier kan wel een workshoppie gebruiken.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ohw kut... het opperhoofd der Huub-soppers is er, let op.. forum tijdelijk een gastmoderator, iedereen een noodte op zijn minst wegens Huub bashen
Ha die eerste twee ken ik iddquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
een ''i told you so''......een '''Duhhhhhhh''.....en haiiii boms
Inlezen is niet jouw specialiteit ..ken zei de henquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee JIJ bent een tvp!
Ik ruik een mooie mogelijkheid tot bijverdienste en easy cashquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Nah, jij basht nog wel creatief, maar een flink aantal van de meeblatende kudde hier kan wel een workshoppie gebruiken.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:46 schreef Re het volgende:
tering wat een haat hier... echt he, waar komt dat vandaan.
.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:49 schreef Re het volgende:
is er hier trouwens een lijstje ergens met de kampen aanhangers, maakt het wat makkelijker denk ik
rijmelaarij van nivo likhuubjequote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:25 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Inlezen is niet jouw specialiteit ..ken zei de hen
Claim jij trouwens nog steeds andermans kind?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:25 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Inlezen is niet jouw specialiteit ..ken zei de hen
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:27 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
Claire's site is gehacked, ik drink geen alcohol, sla nooit en alles gaat goed tussen ons.
Kamp/Team Claire doet melden!quote:
Wederom begin jij over verkrachting /pedofilie en daarbij Huubs naam..Ga eff je ballen lozen svp viezerd'quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag is, waar ligt jouw grens? Hoever moet Huub gaan om jou als allertrouwste fan te verliezen? Verkrachting? Pedofilie?
En waarom ben je eigenlijk fan van een Talpa koffie medewerker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Love music!
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:39 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Wederom begin jij over verkrachting /pedofilie en daarbij Huubs naam..Ga eff je ballen lozen svp viezerd'
en je weet duidelijk niet hoe hard Huub werkt. Ben je zeker met andere dingen bezigVieze boekjes? Ik vind jouw bijdragen over het algemeen ranzig genoeg. Kom jij overigens nog steeds aan je gerief als Huub je aanspreekt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
Iets specifieker?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Claim jij trouwens nog steeds andermans kind?
Aaaaaaaaaaaah dr. Korsakov is ook langsgeweest merk ik?quote:
Jij vindt nogal snel iets een tirade, is het niet? Is niet nodig hoor. Vond alleen dat je het dramatiseerde voordat er überhaupt iets bekend was. Dat het nu toch is uitgekomen, doet je wel goed zo te zien.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
Waarop ik zei, dat zegt niks, ze kunnen het wel over de bezoekregeling van Sophie hebben gehad.
En ik weet niet meer precies waar jij allemaal mee kwam (het was nogal een tirade), maar je versleet me voor gek dat ik zo dacht omdat je dan in elke prins op het witte paard wel een serial killer kon zien.
Waarop ik zei, we komen er nog wel een keer op terug.
Die keer is nu![]()
Wie heeft het over pedofilie en verkrachtingen van jonge meisjes, en verbindt Huubs naam daarbij.,jij of ik?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Vieze boekjes? Ik vind jouw bijdragen over het algemeen ranzig genoeg. Kom jij overigens nog steeds aan je gerief als Huub je aanspreekt?
*gaap* Selectief lezen kan ze wel, die demente kalfskroket....quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:46 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Wie heeft het over pedofilie en verkrachtingen van jonge meisjes, en verbindt Huubs naam daarbijJij of ik.!
En heeft het over Hitler naar users etc etc .Maar er is hulp hoor als je het echt wilt..kussss
quote:
Lekkere simpele opmerking loserquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
*gaap* Selectief lezen kan ze wel, die demente kalfskroket....
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:45 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Jij vindt nogal snel iets een tirade, is het niet? Is niet nodig hoor. Vond alleen dat je het dramatiseerde voordat er überhaupt iets bekend was. Dat het nu toch is uitgekomen, doet je wel goed zo te zien.
Er wordt al vanaf het huwelijk geroepen dat het mis zou gaan tussen die twee. Het heeft alleen wat langer geduurd dan sommige voorspeld hadden.En zeg nou zelf, er wordt hier zoveel gesuggereerd waarvan nog niet een tiende waar blijkt te zijn. Ik heb nooit gezegd dat het niet mis zou kunnen gaan, ben alleen van de feiten en niet van de speculaties.
Heb je nou 10 punten verdiend, omdat je het bij het rechte eind had (zoals zovelen in dit redelijk voorspelbare verhaaltje)?
Respect!
Moet jij niet ergens voor de deur met trillende verroeste eierstokken en een natte doos voor de deur gaan liggen in afwachten van een placenta?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:49 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Lekkere simpele opmerking loser
Wie deed het volgens jou goed in DGK? Ben ik wel benieuwd naar. Nou, nou???quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
*gaap* Selectief lezen kan ze wel, die demente kalfskroket....
Tenzij je gast-mod gaat worden nergens voor nodig heurquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:49 schreef Gert het volgende:
Dat elkaar steeds proberen af te maken hier... "niet doen jongens" helpt zeker niet hè?
Je hebt gelijk ,maar bedankt dat ik ff m'n hart kon luchtenquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:49 schreef Gert het volgende:
Dat elkaar steeds proberen af te maken hier... "niet doen jongens" helpt zeker niet hè?
Eerlijk? Niemand! Stuk voor stuk ratten die hun menselijkheid al kwijt waren voor de voor het geld gingen, elke fatsoensnorm voorbij, elke graad van beschaafdheid ontduikend!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:51 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Wie deed het volgens jou goed in DGK? Ben ik wel benieuwd naar. Nou, nou???
"I did not have sex with that woman".quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:27 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
Claire's site is gehacked, ik drink geen alcohol, sla nooit en alles gaat goed tussen ons.
Lastig voor je. Dan kun je ook alleen maar zeiken hier. Maar dan begrijp ik eerlijk gezegd niet, dat je het gevolgd hebt?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Eerlijk? Niemand! Stuk voor stuk ratten die hun menselijkheid al kwijt waren voor de voor het geld gingen, elke fatsoensnorm voorbij, elke graad van beschaafdheid ontduikend!
Doe er gelijk even een mooie post tussen met , je weet wel dat nummer waar je moet bedenken of er niet een geniale kruising tussen Ennio Morricone, Beethoven, van Morrison en een vleugje Lennon en MCartney bezig is geweest...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:51 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ,maar bedankt dat ik ff m'n hart kon luchtenzoals iedereen
![]()
Huub 4 ever ..lang geleden dat ik dat zei en filmpje komt als edit extra![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ach het boeide wel, zoals ik al zei als een experiment met ratten, kijken hoe laag ze kunnen als ze eenmaal echt honger hebben, honger naar geld en aandacht dat is...quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:55 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Lastig voor je. Dan kun je ook alleen maar zeiken hier. Maar dan begrijp ik eerlijk gezegd niet, dat je het gevolgd hebt?
Ben het wel met je eens, dat je iets van normen en waarden moet laten varen voor zo'n programma.
Claire had het kunnen weten "nooit meer naar huis"...............quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Doe er gelijk even een mooie post tussen met , je weet wel dat nummer waar je moet bedenken of er niet een geniale kruising tussen Ennio Morricone, Beethoven, van Morrison en een vleugje Lennon en MCartney bezig is geweest...
Idem, alleen het rattenverhaal niet. Vind dat te ver gaan.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ach het boeide wel, zoals ik al zei als een experiment met ratten, kijken hoe laag ze kunnen als ze eenmaal echt honger hebben, honger naar geld en aandacht dat is...
Dat ben ik al in deze reeks, maar men mocht even lekker uitrazen zeg maar.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tenzij je gast-mod gaat worden nergens voor nodig heur
Als je je elders in het forum inleest dan zie je dat ik andere tactieken gebruik... wat Huub ook snel doet maken dat hij wegkomtquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:00 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Idem, alleen het rattenverhaal niet. Vind dat te ver gaan.
Kun je me dan uitleggen, waarom je dezelfde gesprekstactieken gebruikt als Huub?
Godver... dan moet ik dus weer die Heslinga paaien en pleasenquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat ben ik al in deze reeks, maar men mocht even lekker uitrazen zeg maar.![]()
Alleen het ontaardt nu wel érg in onderlinge haat en nijd tussen joeserds.
Dus wat mij betreft wordt het weer tijd voor van-teugelsaanhalenstijn. Maar dan wel met een grote broer met banknop in het kielzog. Alleen die zijn nu natuurlijk weer allemaal dronken.
Ho ho hola..... ik ben alleen dronken in de kroeg, hè maatje! Foei...quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat ben ik al in deze reeks, maar men mocht even lekker uitrazen zeg maar.![]()
Alleen het ontaardt nu wel érg in onderlinge haat en nijd tussen joeserds.
Dus wat mij betreft wordt het weer tijd voor van-teugelsaanhalenstijn. Maar dan wel met een grote broer met banknop in het kielzog. Alleen die zijn nu natuurlijk weer allemaal dronken.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:51 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Je hebt gelijk ,maar bedankt dat ik ff m'n hart kon luchtenzoals iedereen
![]()
Huub 4 ever ..lang geleden dat ik dat zei en filmpje komt als edit extra![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat je de vorige keer precies bij d'r gedaan hebt en waar en hoe lang en hoe hard weet ik niet, wil ik ook niet weten, but it did the job.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Godver... dan moet ik dus weer die Heslinga paaien en pleasenda's verdomme een klus om te mogen blijven posten heur!
Dit bijhouden is al genoeg. Ik heb nog wat anders te doen. Dus dat weet ik niet, wil ik ook niet weten. Ik constateer het hier. Vandaar mijn vraag, waarop overigens nog geen antwoord. Ik zie namelijk wel overeenkomsten.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als je je elders in het forum inleest dan zie je dat ik andere tactieken gebruik... wat Huub ook snel doet maken dat hij wegkomt
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:53 schreef Marrije het volgende:
Maar het ging erom dat iemand als argument gebruikte dat alles pais en vree was tussen Huub en Claire, omdat ze samen op de hei hadden gelopen.
quote:Op zondag 13 september 2009 22:48 schreef tuinfluiter het volgende:
vanmiddag zagen mijn oom en tante het gezin Claire, Huub en Sophie op de heide wandelen,
zo op het eerste gezicht zagen ze er gelukkig uit,
quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:57 schreef Marrije het volgende:
Dat zegt verder ook niet veel, dat kan een romantische wandeling zijn geweest, een wandeling om in harmonie wat afspraken te maken omtrent bezoekrecht en verdeling van de inboedel, maar het kan ook een wandeling zijn geweest als contactmoment omdat ze in een soort van pauze zitten. Wat het ook was, het gegeven dat ze het weekeinde lekker hebben gewandeld staat niet garant voor een gelukkig huwelijk. Maar goed, ik dacht dus eigenlijk dat het wel goed zat tussen H&C en dat het alleen de zaak was dat slecht ging ivm de recessie. Maar als Claire zoveel bij haar ouders is. . .is dat toch wel weer stof tot nadenken.
quote:Op woensdag 16 september 2009 00:56 schreef Diamonds het volgende:
Als je hééééééél veééééééél fantastie hebt, zou het dat hééééél misschien wel kunnen zijn. Maar met diezelfde hoeveelheid fantasie zou je in iedereen ook de prins op het witte paard kunnen zien of een serial killer. Kijk maar uit dat je niet op je intuïtie afgaat en denkt dat je een multimiljonair aan de haak hebt geslagen, terwijl het in werkelijkheid een zwerver blijkt te zijn.
Over fantasie gesproken zeg. Je moet een boek schrijven. En als je er echt in gelooft, dan verkoopt het misschien ook nog wel.
quote:
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:06 schreef Marrije het volgende:
Ja, jou moet ik hebben![]()
Weet je nog dat ik zei dat een wandeling op de hei weleens over de bezoekregeling van Sophie
kon gaan? En jouw reactie daarop? Precies.
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:38 schreef Diamonds het volgende:
Nee, ik weet niet meer wat ik precies heb gezegd toen. Maar jij kunt me vast wel even bijpraten toch?
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
uit de losse pols dan want de zoekmachine is bijgewerkt tot 05/09/09 en waarschijnlijk hebben we het er daarna over gehad. Maar het ging erom dat iemand als argument gebruikte dat alles pais en vree was tussen Huub en Claire, omdat ze samen op de hei hadden gelopen.
Waarop ik zei, dat zegt niks, ze kunnen het wel over de bezoekregeling van Sophie hebben gehad.
En ik weet niet meer precies waar jij allemaal mee kwam (het was nogal een tirade), maar je versleet me voor gek dat ik zo dacht omdat je dan in elke prins op het witte paard wel een serial killer kon zien.
Waarop ik zei, we komen er nog wel een keer op terug.
Die keer is nu![]()
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:45 schreef Diamonds het volgende:
Jij vindt nogal snel iets een tirade, is het niet? Is niet nodig hoor. Vond alleen dat je het dramatiseerde voordat er überhaupt iets bekend was. Dat het nu toch is uitgekomen, doet je wel goed zo te zien.
Er wordt al vanaf het huwelijk geroepen dat het mis zou gaan tussen die twee. Het heeft alleen wat langer geduurd dan sommige voorspeld hadden.En zeg nou zelf, er wordt hier zoveel gesuggereerd waarvan nog niet een tiende waar blijkt te zijn. Ik heb nooit gezegd dat het niet mis zou kunnen gaan, ben alleen van de feiten en niet van de speculaties.
Heb je nou 10 punten verdiend, omdat je het bij het rechte eind had (zoals zovelen in dit redelijk voorspelbare verhaaltje)?
Respect!
Nu lul je dus compleet uit je nek. Ik geef aan dat ik niet dezelfde discussie methodieken van Huub hanteer, en kan dit ook staven aan bewijzen in de vormen van postings door je te verwijzen naar eerdere discussies tussen mij en Huub. Als jij daar niet naar wilt kijken en je eenzijdige beeldvorming n.a.v. enkele zinssnedes op mij begint te projecteren en ook nog eens deze als fundament voor een compleet misgeslagen conclusie gebruikt, kan ik er weinig mee. Je doet me een vraag stellen die al bij de eerste letter niet klopt, en dus heb ik deze beantwoord naar goed kunnen. Als je daar niet tevreden mee bent, kun je natuurlijk doorvragen maar als je een echt antwoord zou willen dan zul je toch echt met iets meer dan gebakken lucht aan moeten komen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:06 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Dit bijhouden is al genoeg. Ik heb nog wat anders te doen. Dus dat weet ik niet, wil ik ook niet weten. Ik constateer het hier. Vandaar mijn vraag, waarop overigens nog geen antwoord. Ik zie namelijk wel overeenkomsten.
Dit bijvoorbeeld. Maar maakt niet uit. Was maar een simpele vraag.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nu lul je dus compleet uit je nek. Ik geef aan dat ik niet dezelfde discussie methodieken van Huub hanteer, en kan dit ook staven aan bewijzen in de vormen van postings door je te verwijzen naar eerdere discussies tussen mij en Huub. Als jij daar niet naar wilt kijken en je eenzijdige beeldvorming n.a.v. enkele zinssnedes op mij begint te projecteren en ook nog eens deze als fundament voor een compleet misgeslagen conclusie gebruikt, kan ik er weinig mee. Je doet me een vraag stellen die al bij de eerste letter niet klopt, en dus heb ik deze beantwoord naar goed kunnen. Als je daar niet tevreden mee bent, kun je natuurlijk doorvragen maar als je een echt antwoord zou willen dan zul je toch echt met iets meer dan gebakken lucht aan moeten komen.
ergo toedeledokie!
Draait die handel in gebakken lucht een beetje?quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:15 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Dit bijvoorbeeld. Maar maakt niet uit. Was maar een simpele vraag.
Sommige dingen zijn beter om niet te weten... maar geleuf me, ik had blaren op plekken op mijn lichaam waar ik niet eens van wist dat er ruimte voor wasquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat je de vorige keer precies bij d'r gedaan hebt en waar en hoe lang en hoe hard weet ik niet, wil ik ook niet weten, but it did the job.
Jij ziet de dingen gewoon anders dan ik. En dat kan. Geen probleem verders. Was puur interesse. Als iemand het niet met jou eens is, ga je d'r hakkend op in. Zo zie ik het. Respecteer wel je mening, kan er alleen anders over denken. Dat mag, toch?quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Draait die handel in gebakken lucht een beetje?
Nou, Huub zou willen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:15 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Dit bijvoorbeeld. Maar maakt niet uit. Was maar een simpele vraag.
Neehhh hoogtepunt is Moonlight Sonato van Ludwig van beethoven/Huub natuurlijk!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Doe er gelijk even een mooie post tussen met , je weet wel dat nummer waar je moet bedenken of er niet een geniale kruising tussen Ennio Morricone, Beethoven, van Morrison en een vleugje Lennon en MCartney bezig is geweest...
Dan hebben vrouwen het toch makkelijker....quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn beter om niet te weten... maar geleuf me, ik had blaren op plekken op mijn lichaam waar ik niet eens van wist dat er ruimte voor was
Ik ga nooit een discussie in met de intentie ergens op in te hakken, met de kanttekening dat ik voor Mooiii een dikke uitzondering op die regel maak. Verder heb ik jou nou goed kunnen een antwoord gegeven en blijf je nu drammen als een verwend kind die geen snoep krijgt. Wat is er zo onduidelijk aan mijn eerste antwoord?quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:19 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Jij ziet de dingen gewoon anders dan ik. En dat kan. Geen probleem verders. Was puur interesse. Als iemand het niet met jou eens is, ga je d'r hakkend op in. Zo zie ik het. Respecteer wel je mening, kan er alleen anders over denken. Dat mag, toch?
die hebben meer plek voor blaren?quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:20 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dan hebben vrouwen het toch makkelijker....
Och, maak je niet te druk. Dat Mooiii een uitzondering is, kon ik niet weten. Ik hou niet alles bij, zoals ik al zei. Zullen we zeggen, dat we allebei onze uitleg en antwoorden hebben gegeven? Zijn we toch klaar. Zijn we dan vriendjes?quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ga nooit een discussie in met de intentie ergens op in te hakken, met de kanttekening dat ik voor Mooiii een dikke uitzondering op die regel maak. Verder heb ik jou nou goed kunnen een antwoord gegeven en blijf je nu drammen als een verwend kind die geen snoep krijgt. Wat is er zo onduidelijk aan mijn eerste antwoord?
Ik maak me niet al te snel druk hoorquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:26 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Och, maak je niet te druk. Dat Mooiii een uitzondering is, kon ik niet weten. Ik hou niet alles bij, zoals ik al zei. Zullen we zeggen, dat we allebei onze uitleg en antwoorden hebben gegeven? Zijn we toch klaar. Zijn we dan vriendjes?
Gelukkig. Wat lust je? Dropje of spekkie?quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik maak me niet al te snel druk hoor
Je bent geen @ Dijkshoorn en je zal het ook nooit worden..gebrek aan humor..Werk eraan en ik zie je bij Holland got talentquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Moet jij niet ergens voor de deur met trillende verroeste eierstokken en een natte doos voor de deur gaan liggen in afwachten van een placenta?
Godsamme Mooiii, net op tijd, 't was net einde discussie, tis bijna ongelofelijk, maar soms is die timing van je best goedquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:29 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Je bent geen @ Dijkshoorn en je zal het ook nooit worden..gebrek aan humor..Werk eraan en ik zie je bij Holland got talent![]()
![]()
![]()
![]()
stem - 1
quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Godsamme Mooiii, net op tijd, 't was net einde discussie, tis bijna ongelofelijk, maar soms is die timing van je best goed![]()
go !
[ afbeelding ]
O Sunny is weg en nu en ik de pispaal..je switch wel gemakkelijk over hoor.Maar het is je vergeven..Er is hulp als je het echt wiltquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ga nooit een discussie in met de intentie ergens op in te hakken, met de kanttekening dat ik voor Mooiii een dikke uitzondering op die regel maak. Verder heb ik jou nou goed kunnen een antwoord gegeven en blijf je nu drammen als een verwend kind die geen snoep krijgt. Wat is er zo onduidelijk aan mijn eerste antwoord?
Er is niets dat zo onkennelijk van zichzelf vervreemdt als een mens die in een groep belandt." ...quote:
TEAM Clairequote:Op zondag 11 oktober 2009 00:38 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Er is niets dat zo onkennelijk van zichzelf vervreemdt als een mens die in een groep belandt." ...
You just did, you're outquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:41 schreef Suikeroom het volgende:
kunnen mensen die het woord soppers gebruiken een ban krijgen aub?
I love you soms haast net zoveel te pletter als Huubiequote:Op zondag 11 oktober 2009 00:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Godsamme Mooiii, net op tijd, 't was net einde discussie, tis bijna ongelofelijk, maar soms is die timing van je best goed![]()
go !
[ afbeelding ]
Kan het ook niet helemaal volgen. Maar goed, laat gaan. Heb je voor mij ook een bakkie popcorn?quote:
quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:41 schreef Suikeroom het volgende:
Jaaaaquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:41 schreef Suikeroom het volgende:
Tis de overtuigingskracht van Bommels hè, hij verdient alle eer voor het binnenhalen van deze nieuwe rekruut,quote:
Ik heb een remedie ,maar die verklap ik nie zonder t voor de specialisten die me ook eff op taal willen afrekenen..zuchtquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Tis de overtuigingskracht van Bommels hè, hij verdient alle eer voor het binnenhalen van deze nieuwe rekruut,
tis wel jammer dat ie nou weer weg is, hij krijgt altijd een allergische reactie als Mooiii zonder aankondiging opeens opduikt hè , die arme jongen
Inzicht in je eigen discussietechniek is toch maar alles. Denk dat er toch nog wel een therapietje tegenaan kan.quote:Op zondag 11 oktober 2009 00:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nu lul je dus compleet uit je nek. Ik geef aan dat ik niet dezelfde discussie methodieken van Huub hanteer, en kan dit ook staven aan bewijzen in de vormen van postings door je te verwijzen naar eerdere discussies tussen mij en Huub. Als jij daar niet naar wilt kijken en je eenzijdige beeldvorming n.a.v. enkele zinssnedes op mij begint te projecteren en ook nog eens deze als fundament voor een compleet misgeslagen conclusie gebruikt, kan ik er weinig mee. Je doet me een vraag stellen die al bij de eerste letter niet klopt, en dus heb ik deze beantwoord naar goed kunnen. Als je daar niet tevreden mee bent, kun je natuurlijk doorvragen maar als je een echt antwoord zou willen dan zul je toch echt met iets meer dan gebakken lucht aan moeten komen.
ergo toedeledokie!
Vertel nog eens overquote:Op zondag 11 oktober 2009 01:22 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Inzicht in je eigen discussietechniek is toch maar alles. Denk dat er toch nog wel een therapietje tegenaan kan.
-tjequote:Op zondag 11 oktober 2009 01:22 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Inzicht in je eigen discussietechniek is toch maar alles. Denk dat er toch nog wel een therapietje tegenaan kan.
Wat zou ik graag een vlieg willen zijn als jij kwijlend om een zuster roept om je onderbroek te verschonen..he he lekker was dat eff om te luchten ..Stiekem want mijn dokter wil dat ik ga pitten en niet zo lang opblijf! Hij is wel erg benieuwd wie die Huub is waar ik dagelijks over praatquote:Op zondag 11 oktober 2009 01:17 schreef PC eend het volgende:
Huubgroupies die proberen te rellen roept bij mij altijd het vertederende beeld op van een groep geestelijk minder valide parkinson patienten die proberen te tafeltennissen en steeds uitglijden op de spekgladde vloer (veroorzaakt door hun lekkende stoma's)
Maakt voor Huub niet uit. Hij heeft geen rijbewijs. En in het OV heb je geen alcoholcontrole dus.......quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:28 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vertel nog eens overhuub
![]()
En vind jij het ook zo sneu dat het kindje op minstens 3 alcoholcontrlole's afstand van de vader leeft?
Na 3 maanden huilen de meeste baby's niet meer hoor. Laten op een bepaalde manier horen dat ze wakker zijn en honger hebben...maar kan zijn dat jij ,en ook anderen het ooit anders hebben beleeft..Respect @ Suikeroomquote:Op zondag 11 oktober 2009 01:30 schreef Suikeroom het volgende:
Huub kan nu trouwens wel lekker ruistig slapen, geen huilende baby 's nachts.. maar waarschijnlijk gewoon een wijf naast zich die niet zeurt
win-win imo
Hij heb toch een motor, ..... alhoewel ie daar nog niet eens op kan blijven zitten als ie nuchter isquote:Op zondag 11 oktober 2009 01:34 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Maakt voor Huub niet uit. Hij heeft geen rijbewijs. En in het OV heb je geen alcoholcontrole dus.......
Volgens mij niet nadat hij hem in de prak had gereden.quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij heb toch een motor, ..... alhoewel ie daar nog niet eens op kan blijven zitten als ie nuchter is
Dit begint er in de verte al iets meer op te lijkenquote:Op zondag 11 oktober 2009 01:34 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Wat zou ik graag een vlieg willen zijn als jij kwijlend om een zuster roept om je onderbroek te verschonen..he he lekker was dat eff om te luchten ..Stiekem want mijn dokter wil dat ik ga pitten en niet zo lang opblijf! Hij is wel erg benieuwd wie die Huub is waar ik dagelijks over praat
Hij nuchterquote:Op zondag 11 oktober 2009 01:39 schreef Jian het volgende:
[..]
Hij heb toch een motor, ..... alhoewel ie daar nog niet eens op kan blijven zitten als ie nuchter is
Ik heb een kerel? vertel over wie en waar ik mee samen zou leven..quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:40 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dit begint er in de verte al iets meer op te lijken
Maar toch gezien de rest van je onbegrijpelijke oeuvre, weet ik al dat je me blij maakt met een droge muts, en daar kan je beter je kerel mee gaan lastig vallen
Met je imaginaire kleindochter in neverneverlandquote:Op zondag 11 oktober 2009 01:44 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik heb een kerel? vertel over wie en waar ik mee samen zou leven..
Is dat zo?? Was je erbij iedere keer als Huub op z'n motor stapte ?quote:Op zondag 11 oktober 2009 01:39 schreef Jian het volgende:
[..]
het enige wat ik weet, is dat toen de zijwieltjes eraf gingen, hij hem ala de minute in de prak reedquote:Op zondag 11 oktober 2009 01:48 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Is dat zo?? Was je erbij iedere keer als Huub op z'n motor stapte ?
Afgezien van het feit dat alcohol nog uren in je bloed blijft zitten.... dat type motor wat hij reed staat er om bekend dat die in nuchtere toestand prima in balans te houden zijn, dus ik blijf zo mijn bedenkingen houdenquote:Op zondag 11 oktober 2009 01:45 schreef Jian het volgende:
[..]
't was 's ochtends voor achten, hij was net onderweg naar de plaatselijke slijterij
Vertel jouw imaginaire spinsels maar aan mij..Ik vertel het niet verder..Heb ik het ooit over een imaginaire k leindochter gehad..WTF ,,ga pitten @PC eend...Rotmerk trouwens..voor echt gezeik heb ik een beter middelquote:Op zondag 11 oktober 2009 01:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Met je imaginaire kleindochter in neverneverland
Wat ik net zeg, 't was de 1e keer zonder zijwieltjes en gezien zijn zijn korte pootjes kon ie niet met z'n voetjes bij de grond komen, ik vind dat een verzachtende omstandigheid, ..... enigzinsquote:Op zondag 11 oktober 2009 01:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Afgezien van het feit dat alcohol nog uren in je bloed blijft zitten.... dat type motor wat hij reed staat er om bekend dat die in nuchtere toestand prima in balans te houden zijn, dus ik blijf zo mijn bedenkingen houden
Heb je weer zo een uitglijerquote:Op zondag 11 oktober 2009 01:54 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Vertel jouw imaginaire spinsels maar aan mij..Ik vertel het niet verder..Heb ik het ooit over een imaginaire k leindochter gehad..WTF ,,ga pitten @PC eend...Rotmerk trouwens..voor echt gezeik heb ik een beter middel
zolang ie Lieke voorblijft ..primaquote:Op zondag 11 oktober 2009 01:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat ik net zeg, 't was de 1e keer zonder zijwieltjes en gezien zijn zijn korte pootjes kon ie niet met z'n voetjes bij de grond komen, ik vind dat een verzachtende omstandigheid, ..... enigzins
Ik word doodziek van die mooiiiiiquote:Op zondag 11 oktober 2009 01:50 schreef Jian het volgende:
[..]
het enige wat ik weet, is dat toen de zijwieltjes eraf gingen, hij hem ala de minute in de prak reed
Nee, mag niet. Medepassagier moet minimaal 3 jaar zijn over het algemeen en bij de voetsteunen kunnen. Is niet dezelfde regelgeving voor in de verschillende landen. Zelf vind ik het onverantwoordelijk als ze jonger zijn dan 12. Als je optrekt, dient de passagier zich goed vast te kunnen houden aan de bestuurder of een rugsteun te hebben.quote:Op zondag 11 oktober 2009 02:01 schreef Jian het volgende:
Mag dat eigenlijk een kind van 3 maanden meenemen achter op de motor, ik bedoel stel, zuiver hypothetisch, dat ie dat nuchter zou doen dan hè
Plaatsen svp! NU Nu Nu en weet je wat zo fijn is,,Ik kan iets uitleggen aan bepaalde mensen die mij voor 100 ..Eff kijken waar procent zit.. 100% vertrouwen en weten hoe ik dingen bedoel...En foutjes gaan lekker onder Pb besproken worden met mijn dinnetjes ergensssquote:Op zondag 11 oktober 2009 02:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik word doodziek van die mooiiiii![]()
Ik heb een quote van mooiiiii bewaard van vlak nadat de scheiding bekend werd, waarin ze vernietigend negatief over huub was en dat had die lafbek later snel wegge-edit
Zal ik dreigen die quote naar huub te sturen als ze hier niet snel oprot?
Of zal ik die troef nog even in handen houden?
En in een weekend-tas?quote:Op zondag 11 oktober 2009 02:12 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Nee, mag niet. Medepassagier moet minimaal 3 jaar zijn over het algemeen en bij de voetsteunen kunnen. Is niet dezelfde regelgeving voor in de verschillende landen. Zelf vind ik het onverantwoordelijk als ze jonger zijn dan 12. Als je optrekt, dient de passagier zich goed vast te kunnen houden aan de bestuurder of een rugsteun te hebben.
Dat kan wel. Als je de rits maar goed dicht doet. Koppie naar buiten hè!quote:
Jij hebt dus al geruime tijd het middel in handen om Mooiii weg te jagen en je laat ons gewoon nog dagen aanmodderen ...?quote:Op zondag 11 oktober 2009 02:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik word doodziek van die mooiiiii![]()
Ik heb een quote van mooiiiii bewaard van vlak nadat de scheiding bekend werd, waarin ze vernietigend negatief over huub was en dat had die lafbek later snel wegge-edit
Zal ik dreigen die quote naar huub te sturen als ze hier niet snel oprot?
Of zal ik die troef nog even in handen houden?
Ja, da's nou ook niet direct een stabiele factor in het geheel, in dit gevalquote:Op zondag 11 oktober 2009 02:12 schreef Diamonds het volgende:
[..]
. Als je optrekt, dient de passagier zich goed vast te kunnen houden aan de bestuurder
Iets voor jou?quote:Op zondag 11 oktober 2009 02:28 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, da's nou ook niet direct een stabiele factor in het geheel, in dit gevaldus niet doen maar in dit geval dus,
Nou wie gaat aan die conducteurs van de NS vertellen dat ze voortaan 1 x in de veertien dagen Huub strontlazerus in hun trein krijgen ? En nou niet allemaal meteen wegduiken
Daar komt de kleur baby-blue zeker vandaanquote:Op zondag 11 oktober 2009 02:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Koelbox dan, zo'n dubbelwandige, da's veiliger
Die zijn luchtdicht, dat kan wel tot problemen leiden.quote:Op zondag 11 oktober 2009 02:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Koelbox dan, zo'n dubbelwandige, da's veiliger
quote:Op zondag 11 oktober 2009 02:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daar komt de kleur baby-blue zeker vandaan
Heb weer iets geleerd..Niet van een soulbrother avatar uitgaan,,houd heel veel van motown enz .Ga je goed @ Jian,voortaan egnore van mijn kant..WTF soul..pffff niks nadaquote:Op zondag 11 oktober 2009 02:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Jij hebt dus al geruime tijd het middel in handen om Mooiii weg te jagen en je laat ons gewoon nog dagen aanmodderen ...?Bommels zit vanavond nota bene al weer met met uitslag van dat mens. Ik zou zeggen per expresse, geld speelt geen rol
Maar het zou toch goed kunnen dat die scheiding veroorzaakt is door het feit dat claire het niet eens was met het plan van huub om de baby 90 km in een weekendtas per motor te vervoerenquote:
Alweer ..?quote:Op zondag 11 oktober 2009 02:43 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Heb weer iets geleerd..Niet van een soulbrother avatar uitgaan,,houd heel veel van motown enz .Ga je goed @ Jian,voortaan egnore van mijn kant..WTF soul..pffff niks nadaJa Stevie Wonder,,
quote:Op zondag 11 oktober 2009 02:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar het zou toch goed kunnen dat die scheiding veroorzaakt is door het feit dat claire het niet eens was met het plan van huub om de baby 90 km in een weekendtas per motor te vervoeren
En zo niet, dan moeten wij dat toch onderzoeken?
Of ben ik nou gek
Doe remlof de groeten
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:27 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe kom je erbij dat ik snel iets een tirade vind? Jij bent toch van de feiten?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:45 schreef Diamonds het volgende:
[..]
Jij vindt nogal snel iets een tirade, is het niet? Is niet nodig hoor.
Voro dat er uberhaupt iets bekend was? Toen was de zaak van Claire al dicht hoor. En dat gegeven an sich hoeft misschien niet meteen een scheiding te betekeken, maar de manier waarop dat ging (in stilzwijgen) deed toch vermoeden dat er meer aan de hand was, en voor zo'n vermoeden hoef je geen Sherlock te zijn, dat blijkt wel.quote:Vond alleen dat je het dramatiseerde voordat er überhaupt iets bekend was. Dat het nu toch is uitgekomen, doet je wel goed zo te zien.
Maar deze timing was wel wat te toevalligquote:Er wordt al vanaf het huwelijk geroepen dat het mis zou gaan tussen die twee. Het heeft alleen wat langer geduurd dan sommige voorspeld hadden.En zeg nou zelf, er wordt hier zoveel gesuggereerd waarvan nog niet een tiende waar blijkt te zijn.
Nee, ik heb 10 punten verdiend omdat jij er finaal naast zat toen je deed alsof ik gek wasquote:Ik heb nooit gezegd dat het niet mis zou kunnen gaan, ben alleen van de feiten en niet van de speculaties.
geheel terechtquote:Respect!
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
Eerlijk? Niemand! Stuk voor stuk ratten die hun menselijkheid al kwijt waren voor de voor het geld gingen, elke fatsoensnorm voorbij, elke graad van beschaafdheid ontduikend!
-edit- volgens mij bedoel je diamonds met madam? ik dacht even dat je mij bedoelde omdat ik steeds denk dat diamonds een man isquote:Op zondag 11 oktober 2009 00:08 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Speciaal voor Marrije en mezellef..
![]()
quote:Op zondag 11 oktober 2009 03:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Soulbrother ?Keith !?, .... tis Marvin Gay niet ofzo
![]()
Dat denk ik ook al............quote:Op zondag 11 oktober 2009 08:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
-edit- volgens mij bedoel je diamonds met madam? ik dacht even dat je mij bedoelde omdat ik steeds denk dat diamonds een man is![]()
ik heb het programma niet gezien, maar mijn man kreeg er wel wat van mee, zou toevallig zijn als het ook net die vraag is, maar ik gok het er maar op: waarom wonen mensen samen? En maar 4% ofzo zei voor de liefde en het merendeel zei voor de kinderen. Ik kan er wat naast zitten hoor want mijn man is niet zo goed in Nederlandsquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:10 schreef Copycat het volgende:
Of je meldt hier wat die toepasselijke vragen waren, zodat we niet en masse dat programma hoeven te bekijken ...
in welke wereld leef jijquote:Op zondag 11 oktober 2009 01:38 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Na 3 maanden huilen de meeste baby's niet meer hoor. Laten op een bepaalde manier horen dat ze wakker zijn en honger hebben...maar kan zijn dat jij ,en ook anderen het ooit anders hebben beleeft..Respect @ Suikeroom
In mijn wereld sliepen ze na 6 weken al door en dat scheen toch echt niet zo bijzonder te zijn.quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
in welke wereld leef jij.....veel vrienden met babies op dit moment....en ook na 3 maanden janken ze gewoon iedereen 's nachts wakker....maar stom....Die kleine van Huub niet...dies slim...die laat huub janken
Zeer waarschijnlijk en hij is dan ook vast in de veronderstelling dat die alimentatie gewoon van z'n jackpot afgaat i.p.v. van z'n salarisrekeningquote:Op zondag 11 oktober 2009 09:14 schreef versabommie het volgende:
Zou Huub door zijn overmatige drankgebruik niet door hebben dat DGK afgelopen is? Dat hij zijn "rol" nog even aan het spelen is en claire met jong schopt de kuierlatten nemen doet en hoopt dat Claire nu de kooi gaat verlaten?
ja fijn he....ik ken dr anders wel zat die niet doorslapenquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:43 schreef Noek het volgende:
[..]
In mijn wereld sliepen ze na 6 weken al door en dat scheen toch echt niet zo bijzonder te zijn.
Maar fijn dat je toch je bash-momentje nog hebt kunnen pakken.
En fijn dat jij hier ook weer even een sneer hebt kunnen uitdelenquote:Op zondag 11 oktober 2009 11:43 schreef Noek het volgende:
[..]
In mijn wereld sliepen ze na 6 weken al door en dat scheen toch echt niet zo bijzonder te zijn.
Maar fijn dat je toch je bash-momentje nog hebt kunnen pakken.
Ik ken verder niemand. He-le-maal niemand dus je zal het gelijk wel aan je zijde hebben.quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja fijn he....ik ken dr anders wel zat die niet doorslapen
Of niet dan!quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
En fijn dat jij hier ook weer even een sneer hebt kunnen uitdelen
En wat werd erger bevonden?quote:Op zondag 11 oktober 2009 11:27 schreef sunny16947 het volgende:
Het gaat niet alleen om de vragen, maar ook om de uitkomsten. Maar hier zijn de vragen.
1: Wat vinden vrouwen erger? Asl hun man verliefd wordt op een ander of een prostituee bezoekt?
Jah, heb ik gezien, zonde zo jong. ik wist alleen niet meer welke hij nou was moest foto googlenquote:
Ja, dat moet ik nog even doen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 12:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
Jah, heb ik gezien, zonde zo jong. ik wist alleen niet meer welke hij nou was moest foto googlen
quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:10 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik praat toch gewoon Nederlans hoor.Mens, hou toch eens op, als er iemand is die geen enkel recht heeft om een ander te vertellen dat hij/zij Nederlands moet leren dan ben jij het wel, het enige dat ik jou ooit zonder spelfouten heb zien posten is een TVP.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze hebben wel een beetje gelijk, alles en iedereen omtrent DGK is zo fout als fout maar zijn kan. Het gaat immers nergens over, behalve dan de duistere/donkere kant van het mens zijn (zie ook het type DGK deelnemers), daardoor rendeerde DGK. Door te wijzen naar Fokkers wijzen ze echter ook direct naar zichzelf, want ook betrokken. Dat hebben ze dan weer niet door en dat geeft binnen "fout zijn" enkel niveau verschil aan. En ja, ik keek ook met veel plezier en leedvermaak.quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:01 schreef Leandra het volgende:
Overigens, ik heb net eens even op Rocket zitten lezen, maar wat een trieste bedoeling is dat daar, en maar schelden dat FOK!kers zo fout zijn.
Ze vergeten kennelijk even dat de kans heel groot is dat ze DGK nooit hadden leren kennen als er geen FOK!kers waren geweest die in december 2006 een kaartenactie hadden gehouden.
Alleen enorm jammer dat dat een verschrikkelijke back-fire veroorzaakte... de Febo concludeerde daaruit dat ellende in de villa er voor zorgde dat de kijkers in actie kwamen, dus meer heibel, meer kijkers, en niet van het intelligente soort
I knowquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ze hebben wel een beetje gelijk, alles en iedereen omtrent DGK is zo fout als fout maar zijn kan. Het gaat immers nergens over, behalve dan de duistere/donkere kant van het mens zijn (zie ook het type DGK deelnemers), daardoor rendeerde DGK. Door te wijzen naar Fokkers wijzen ze echter ook direct naar zichzelf, want ook betrokken. Dat hebben ze dan weer niet door en dat geeft binnen "fout zijn" enkel niveau verschil aan. En ja, ik keek ook met veel plezier en leedvermaak.
De overgrote meerderheid van de fokkers zullen best oke zijn als het gaat om discusiëren, meningen uiten op een fatsoenlijke manier.quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:01 schreef Leandra het volgende:
Overigens, ik heb net eens even op Rocket zitten lezen, maar wat een trieste bedoeling is dat daar, en maar schelden dat FOK!kers zo fout zijn.
Ze vergeten kennelijk even dat de kans heel groot is dat ze DGK nooit hadden leren kennen als er geen FOK!kers waren geweest die in december 2006 een kaartenactie hadden gehouden.
Alleen enorm jammer dat dat een verschrikkelijke back-fire veroorzaakte... de Febo concludeerde daaruit dat ellende in de villa er voor zorgde dat de kijkers in actie kwamen, dus meer heibel, meer kijkers, en niet van het intelligente soort
Het begon idd beschaafd, en toen het programma minder fatsoenlijk werd werden de users ook minder fatsoenlijk, niet de bestaande DGK-users uit de tijd van de kaartenactie, maar al die ramptoeristen die op DGK en FOK! afkwamen toen het programma minder beschaafd werd.quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:30 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
De overgrote meerderheid van de fokkers zullen best oke zijn als het gaat om discusiëren, meningen uiten op een fatsoenlijke manier.
DGK begon toch zeer netjes en beschaafd. Later werd het misschien wel een afspiegeling van die fok minderheid. Maar het bleef een spel. Ze hielden die fokkers misschien wel een spiegel voor.
Helaas blijft die fok minderheid in oude gewoontes hangen. Schofferen en beledigen van users. Een taalgebruik waar de honden geen brood van lusten.
Je kunt je mening en standpunt ook op een fatsoenlijke manier uiten.
Het programma is helemaal niet naar de klote gegaan..quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
I know
Maar goed, ik niet, ik blijf het jammer vinden dat een potentieel leuk programma zo naar de klote is gegaan, en dat komt voornamelijk door al het gejubel om het gedonder.
Waar ik trouwens het minst bij kan is het heilig verklaren en de enorme afschuw die een hoop kijkers van bepaalde deelnemers hebben, en dat dat er nog steeds is.
Hoewel het me niet zou verbazen als het één het ander in de hand werkt: doordat sommige deelnemers blijvend zo op een voetstuk worden gezet, gaan anderen er juist harder tegen in.
De enige die vrijwel geen aanhangers had terwijl ze toch massaal uitgekotst werd was Natasia.
Ik was er zo eentje die een enorme afkeer had van Huub, omdat ik hem fouter dat fout vond. Dat is na DGK wel wat weggezakt, maar het komt gelijk weer naar boven als iets passeert en hij zelf, door z'n acties, z'n foute kant weer eens benadrukt. Dat is best fout van mijquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
I know
Maar goed, ik niet, ik blijf het jammer vinden dat een potentieel leuk programma zo naar de klote is gegaan, en dat komt voornamelijk door al het gejubel om het gedonder.
Waar ik trouwens het minst bij kan is het heilig verklaren en de enorme afschuw die een hoop kijkers van bepaalde deelnemers hebben, en dat dat er nog steeds is.
Hoewel het me niet zou verbazen als het één het ander in de hand werkt: doordat sommige deelnemers blijvend zo op een voetstuk worden gezet, gaan anderen er juist harder tegen in.
De enige die vrijwel geen aanhangers had terwijl ze toch massaal uitgekotst werd was Natasia.
Team Natasiaquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:40 schreef Re het volgende:
tvp dan maar weer...
de kampen worden me wel duidelijk...
Het had meesterlijk kunnen zijn als dingen subtiel waren geweest, maar de masse is niet intelligent genoeg om subtiel te doorzien, en dus moest het grof, dat snapt het gepeupel wel.quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:35 schreef hondjes het volgende:
[..]
Het programma is helemaal niet naar de klote gegaan..
het was meesterlijk,nog veel mensen snappen het hele programma niet..
Ik ben Zwitserlandquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:40 schreef Re het volgende:
tvp dan maar weer...
de kampen worden me wel duidelijk...
quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het had meesterlijk kunnen zijn als dingen subtiel waren geweest, maar de masse is niet intelligent genoeg om subtiel te doorzien, en dus moest het grof, dat snapt het gepeupel wel.
Dat heeft niets met "het programma niet snappen" te maken, het had schaken kunnen zijn, maar het werd worstelen, omdat het laatste door meer mensen begrepen wordt, maar dat maakt het absoluut niet meesterlijk.
Omdat de streamers zelf het sript schreven...quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het had meesterlijk kunnen zijn als dingen subtiel waren geweest, maar de masse is niet intelligent genoeg om subtiel te doorzien, en dus moest het grof, dat snapt het gepeupel wel.
Dat heeft niets met "het programma niet snappen" te maken, het had schaken kunnen zijn, maar het werd worstelen, omdat het laatste door meer mensen begrepen wordt, maar dat maakt het absoluut niet meesterlijk.
So true!quote:Op zondag 11 oktober 2009 13:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lees de eerst 100 COSsen maar eens terug.... leuk, fatsoenlijk en beschaafd, net als het programma destijds.
Na januari 2007 begon het steeds triester te worden, op alle fronten.
En bedanktquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het begon idd beschaafd, en toen het programma minder fatsoenlijk werd werden de users ook minder fatsoenlijk, niet de bestaande DGK-users uit de tijd van de kaartenactie, maar al die ramptoeristen die op DGK en FOK! afkwamen toen het programma minder beschaafd werd.
Lees de eerst 100 COSsen maar eens terug.... leuk, fatsoenlijk en beschaafd, net als het programma destijds.
Na januari 2007 begon het steeds triester te worden, op alle fronten.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:18 schreef Elske6 het volgende:
--------------------------------------------------------------------------------
10/10/2009 4:51:00 AM
fenna schreef het was al heel lang duidelijk dat dit huwelijk voorbij zou gaan. huub heeft al heel lang wat met mijn zusje. zij kan hem wel gelukkig maken.
fenna schreef op : 10/10/2009 3:11:00 PM
let dan de komende tijd maar op de mediaberichten. dan zal je horen dat zijn nieuwe vriendin laura heet, 16 jaar is en uit heemskerk komt.
Het is ook een interessante discussie, maar het ondewerp is veel breder dan deze meest recente aanleiding. Dergelijke beschouwingen zijn bij uitstek iets voor zo'n 10 jaar-topicreeks!quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:11 schreef sunny16947 het volgende:
Ik zie dit niet als terugblikken. Het heeft alles te maken met het hoe en waarom er zo grof geschreven wordt over Huub en Claire en hun scheiding. Lijkt mij zeer actueel.
[RLS CS #315] Bier en fietsuhquote:Op zondag 11 oktober 2009 13:59 schreef static het volgende:
Dit is de laatste keer, jullie hebben een SC topic in GC.
Niet zo zeiken.quote:
Kan je toch best beginnen, je mag toch gewoon een topic openen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:43 schreef sunny16947 het volgende:
Is er ook een SC voor volwassene?
[..]quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:29 schreef Gert het volgende:
Ordnung muss sein, chaos levert meer inspiratie en interessante aspecten op !quote:Het is ook een interessante discussie, maar het ondewerp is veel breder dan deze meest recente aanleiding. Dergelijke beschouwingen zijn bij uitstek iets voor zo'n 10 jaar-topicreeks!
Om precies te zijn: dat woord is in het leven geroepen door mij!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:59 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Hoezo is het een feit dat Claire bang zou zijn van" Huubsoppers,waar heb je dat gelezen??"Wat trouwens een woord is dat in het leven is geroepen door tegenstanders van Huub.
Maar waarom reageert claire dan wel bij boulevard?quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Om precies te zijn: dat woord is in het leven geroepen door mij!
Ik wil wel de credits die mij toekomen, zo ijdel ben ik dan wel.![]()
Wat zijn jullie trouwens bezig geweest zeg...
Ben je er een dagje niet, heb je vervolgens een halve dag nodig om in te lezen en ik ben nog niet klaar.
Zou het de scheiding van Huub en Claire zijn die zoveel los heeft gemaakt of de terugkeer van Bommie op dit forum?![]()
Om het maar weer ontopic te trekken: dat ze een mediastilte hebben ingelast is niet zo vreemd. Beide partijen hebben een advocaat in de arm genomen, wat er al op wijst dat ze het onderling niet op volwassen wijze kunnen of willen oplossen.
Niet getreurd: de smeuïge details volgen heus nog wel.
Gerucht in de wereld, Boulevard neemt contact op met Claire, Claire bevestigt aan Boulevard, de scheiding is in de media, Huub post ook een bevestiging op Rocket en daarna gewoon van geen van beiden mededelingen, hoezo geen mediastilte?quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:54 schreef gomi het volgende:
[..]
Maar waarom reageert claire dan wel bij boulevard?
Zo stil is die mediastilte dan niet toch?
Omdat Claire blijkbaar iets dwars zit en dat wordt alleen nog maar meer als er een meid aan Huub's arm wordt gesignaleerd.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:54 schreef gomi het volgende:
[..]
Claire heeft zich wel wat laten ontvallen over een zogenaamde vriendin die contact met Huub heeft opgenomenquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gerucht in de wereld, Boulevard neemt contact op met Claire, Claire bevestigt aan Boulevard, de scheiding is in de media, Huub post ook een bevestiging op Rocket en daarna gewoon van geen van beiden mededelingen, hoezo geen mediastilte?
Zie FB.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:46 schreef Jian het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ordnung muss sein, chaos levert meer inspiratie en interessante aspecten op !
De discussies hier, het directe, spontane gevolg van berichten in de media over ex-DGKérs !
Wat weegt zo zwaar dat je die spontaniteit wil controleren/inperken ?
Nee, ik zal er verder niet over doorzagen, de vraag ontpopte zich echter zo spontaan ?
Dat vond ik ook een merkwaardig zinnetje, dat uit de lucht leek te komen vallen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
Claire heeft zich wel wat laten ontvallen over een zogenaamde vriendin die contact met Huub heeft opgenomen
omdat bevestigen geen stilte is.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gerucht in de wereld, Boulevard neemt contact op met Claire, Claire bevestigt aan Boulevard, de scheiding is in de media, Huub post ook een bevestiging op Rocket en daarna gewoon van geen van beiden mededelingen, hoezo geen mediastilte?
yups, dat is meer dan bevestigen alleen. Dat is ook weer geruchten voeden. Of zelf de wereld in helpen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat vond ik ook een merkwaardig zinnetje, dat uit de lucht leek te komen vallen.
nou niet helemaal, want het volgde op 'hij is niet vreemd gegaan, voor zover ik weet. maar wie wat weet wat er nog boven water komt want. . . ." een zogenaamde vriendin heeft al contact met Huub gezocht. Dat suggereert dus echt wel dat ze die meid niet vertrouwtquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat vond ik ook een merkwaardig zinnetje, dat uit de lucht leek te komen vallen.
Een 16-jarig meisje zoals het nu lijkt.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Omdat Claire blijkbaar iets dwars zit en dat wordt alleen nog maar meer als er een meid aan Huub's arm wordt gesignaleerd.
Geloof je dat? Ik denk dat Huub tot veel in staat is, maar een 16-jarig kind?!quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een 16-jarig meisje zoals het nu lijkt.
Op vol las ik dat t ms weleens ene kim zou kunnen zijn die ook met haar mee was naar de opening van de bunker.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
nou niet helemaal, want het volgde op 'hij is niet vreemd gegaan, voor zover ik weet. maar wie wat wat er nog boven water komt want. . . ." een zogenaamde vriendin heeft al contact met Huub gezocht. Dat suggereert dus echt wel dat ze die meid niet vertrouwtDe hamvraag: wie o wie is die zogenaamde vriendin? Maar ik denk dat dat binnen een paar weken wel duidelijk wordt.
Kijk, zo komen we ergens. . .quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:13 schreef gomi het volgende:
[..]
Op vol las ik dat t ms weleens ene kim zou kunnen zijn die ook met haar mee was naar de opening van de bunker.
vaag verhaal verder. Zou dus een goede vriendin die weleens promotiewerk voor claire deed moeten zijn geweest en is ineens van dr hyves afgeflikkerd.
ah dat is dus een andere dan die kim. let dus niet op die post van me waarin ik over haar hadquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een 16-jarig meisje zoals het nu lijkt.
Eerlijk gezegd zou ik nergens meer echt vreemd van staan te kijken.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Geloof je dat? Ik denk dat Huub tot veel in staat is, maar een 16-jarig kind?!
maar deze is jaar of 20 las ik.quote:
20, dat komt al meer in de buurt. Maar het hoeft natuurlijk niet om 1 meid te gaan, kan best dat er tig meisjes zijn die denken dat ze wat met Huub hebbenquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:15 schreef gomi het volgende:
[..]
maar deze is jaar of 20 las ik.
iemand ms caps van de opening van tbo?
daar zou ze dus op moeten staan.
Dat 16-jarige meisje is ook maar een hear-say verhaal.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:14 schreef gomi het volgende:
[..]
ah dat is dus een andere dan die kim. let dus niet op die post van me waarin ik over haar had
[/quote]quote:[quote]Op zondag 11 oktober 2009 14:18 schreef Elske6 het volgende:
--------------------------------------------------------------------------------
10/10/2009 4:51:00 AM
fenna schreef het was al heel lang duidelijk dat dit huwelijk voorbij zou gaan. huub heeft al heel lang wat met mijn zusje. zij kan hem wel gelukkig maken.
fenna schreef op : 10/10/2009 3:11:00 PM
let dan de komende tijd maar op de mediaberichten. dan zal je horen dat zijn nieuwe vriendin laura heet, 16 jaar is en uit heemskerk komt.
Is Huub al op zoek naar aupair voor Sophie??
[/quote]quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat 16-jarige meisje is ook maar een hear-say verhaal.
[..]
quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:20 schreef beequeen het volgende:
Ga maar snuffelen.
![]()
[TBO] Filmpjes & Caps
hehe, ik pas als je t niet erg vindt. lees graag de resultaten van een zoektocht van anderquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ga maar snuffelen.
![]()
[TBO] Filmpjes & Caps
quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:04 schreef Marrije het volgende:
Claire heeft zich wel wat laten ontvallen over een zogenaamde vriendin die contact met Huub heeft opgenomen
Luilakquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:24 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe, ik pas als je t niet erg vindt. lees graag de resultaten van een zoektocht van ander
nee ben ook geen 20 meer, ach toen ik nog jong was, rijk en beroemdquote:
maar op dat filmpje van tuinfluiter staat ze niet?quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:32 schreef gomi het volgende:
[..]
zondag is rustdag
en ja, ben bietjee lui
quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:34 schreef beequeen het volgende:
Deze 2 hingen om Claire en Huub heen. Nou, nou....welke ??????
[ afbeelding ]
ik heb de foto op dr hyves niet gezien. Ik zou t dus niet weten. las t op vol.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
maar op dat filmpje van tuinfluiter staat ze niet?
als ik moet kiezen om wie het gaat: die met dat donkere haarquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:34 schreef beequeen het volgende:
Deze 2 hingen om Claire en Huub heen. Nou, nou....welke ??????
[ afbeelding ]
Ik voorzie een knots van een mediarel.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Dit moest toch nog even geheim blijven? Laura wordt pas volgende maand 16.
Het enige dat Claire bekendmaakte was het feit dat ze gingen scheiden. Het werd gebracht als een persbericht, zoals dat meestal gebeurd met gewichtige zaken die onder de rechter liggen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:54 schreef gomi het volgende:
[..]
met als toevoeging het gedoe over die zogenaamde vriendin. sorry dat is meer dan een sec persberichtquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het enige dat Claire bekendmaakte was het feit dat ze gingen scheiden. Het werd gebracht als een persbericht, zoals dat meestal gebeurd met gewichtige zaken die onder de rechter liggen.
Als dat inderdaad dat ding van 16 is, eindigt de mediastilte vanzelf wel.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
En hoe oud was Hedda toen Huub wat met haar kreeg?quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Geloof je dat? Ik denk dat Huub tot veel in staat is, maar een 16-jarig kind?!
Hyves ftwquote:Op zondag 11 oktober 2009 15:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als dat inderdaad dat ding van 16 is, eindigt de mediastilte vanzelf wel.
ja en toen ik 15 was had ik ook weleens iets met een meisje van 14. wil niet zeggen dat ik t nu nog doe met meisjes van 14.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En hoe oud was Hedda toen Huub wat met haar kreeg?
Eén keer raden....
juist ja..
Nee? Ben je pas jarig geweest dan?quote:
22 of 23. Toch wel een vrij groot leeftijdsverschil met iemand van 16.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:52 schreef gomi het volgende:
[..]
ja en toen ik 15 was had ik ook weleens iets met een meisje van 14. wil niet zeggen dat ik t nu nog doe met meisjes van 14.
Huub was toen ook een stuk jonger dan nu
scheiding is niet zo boeiend meer, maar 16 jaar? Hoop niet dat dat waar is zeg!quote:Op zondag 11 oktobe r 2009 15:57 schreef mazaru het volgende:
Tjongejonge wat gaan die topics ineens hard. Die scheiding maakt nogal wat los.
true, maar nu een nog veel groter verschil. dat hij als 22 jarige met iemand van 16 ging, wil niet zeggen dat hij als 27 jarige( of iets in die buurt) nog steeds met meisjes van 16 gaat.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
22 of 23. Toch wel een vrij groot leeftijdsverschil met iemand van 16.
Klopt ja. Ik zat er ook net aan te denken.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:54 schreef sunny16947 het volgende:
Over die Fenna en Laura is volgens mij BS. Ik heb tijden geleden al eens zo'n bericht gezien toen Huub nog optrad. Moet in de zomer/najaar van 2008 geweest zijn. Toen beweerde diezelfde Fenna dat hij met haar zusje bezig was geweest.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
scheiding is niet zo boeiend meer, maar 16 jaar? Hoop niet dat dat waar is zeg!
Ik weet het niet Bommie. Ik heb er niet tussen gelegen. Jij?quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:54 schreef versabommie het volgende:
is dat waar? Dat van dat 16 jarige mokkel?
IEUW! Doe 'ns nie!quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik weet het niet Bommie. Ik heb er niet tussen gelegen. Jij?
Hoop niet dat het waar is, normaal zou ik zo'n verhaal direct naar het land der fabelen wijzen maar het gaat hier natuurlijk wel om de huis-alcoholist van DGK!quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:01 schreef gomi het volgende:
[..]
sterker nog: las dat ze pas 15 is en volgende week 16 zou worden.
weet niet of dat klopt, maar dat maakt t nog treuriger. al dat hele verhaal uberhaupt al waar is
Mind you, we hebben het hiet over Huub hè..quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:00 schreef gomi het volgende:
[..]
true, maar nu een nog veel groter verschil. dat hij als 22 jarige met iemand van 16 ging, wil niet zeggen dat hij als 27 jarige( of iets in die buurt) nog steeds met meisjes van 16 gaat.
Zal die zogenaamde vriendin van Claire dan aan Huub hebben verteld dat Claire een ander heeft!!!!quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.......quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
scheiding is niet zo boeiend meer, maar 16 jaar? Hoop niet dat dat waar is zeg!
quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoop niet dat het waar is, normaal zou ik zo'n verhaal direct naar het land der fabelen wijzen maar het gaat hier natuurlijk wel om de huis-alcoholist van DGK!
true true, maar in dit geval geef ik hem dat kleine beetje voordeel van de twijfel.quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mind you, we hebben het hiet over Huub hè..
Waar baseer je dit op?quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 23:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee JIJ bent een tvp!
Tja... ik blijf gerede twijfel houden nuquote:Op zondag 11 oktober 2009 16:10 schreef gomi het volgende:
[..]
[..]
true true, maar in dit geval geef ik hem dat kleine beetje voordeel van de twijfel.
Hoop echt dat hij niet zo gek zal zijn
Nergens, wat zijn fora toch fijn he?quote:
maar om t nog erger te maken:quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tja... ik blijf gerede twijfel houden nu
Kinderjes zat voeren en manipuleren en voorliegen is het enige wat de alcoholist Huub kan.quote:Op zondag 11 oktober 2009 15:54 schreef versabommie het volgende:
is dat waar? Dat van dat 16 jarige mokkel?
Nee joh geloof dat toch niet, das echt pure onzin.quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:14 schreef gomi het volgende:
[..]
maar om t nog erger te maken:
het verhaal is dus dat t een zusje is van diegene die t postte. die postte vorig jaar al dat huub met dr zusje naar bed was geweest.
als t allemaal waar zou zijn, gaat huub dus al sinds dr 14 met dr
ik geloof t ook niet hoor. ik zie huub tot een hoop in staat, maar dit nou ook weer nietquote:Op zondag 11 oktober 2009 16:15 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Nee joh geloof dat toch niet, das echt pure onzin.
Nou ik vind het nogal een beschuldiging, misschien heeft Claire wel een scheve schaats gereden weet jij veel......quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nergens, wat zijn fora toch fijn he?
quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:16 schreef gomi het volgende:
[..]
ik geloof t ook niet hoor. ik zie huub tot een hoop in staat, maar dit nou ook weer niet
Ja, of misschien is ze wel een golddigger en bleek er niets te zijn, zelfs geen gastendoekjesquote:Op zondag 11 oktober 2009 16:17 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Nou ik vind het nogal een beschuldiging, misschien heeft Claire wel een scheve schaats gereden weet jij veel......
damn, en toen bedacht ze ineens: 'hey ik ken nog wel een dikkige vent met een miljoen op zijn rekening.'quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, of misschien is ze wel een golddigger en bleek er niets te zijn, zelfs geen gastendoekjes
Edit:quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:00 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Klopt ja. Ik zat er ook net aan te denken.
Is hier nog een speurneus online?
Tuinfluiter? where are you when we need you...
hmm en we hebben kandidaat 3 voor de rol van zogenaamde vriendinquote:Op zondag 11 oktober 2009 16:30 schreef sunny16947 het volgende:
We willen gewoon de reden weten. Dus ff recap.
knip
Esmeralda komt als kapster en waarneemster versterken.
Esmeralda neemt waar tijdens zwangerschapsverlof.
knip
De salon is tot 18 juli gesloten i.v.m. Esmeralda's vakantie.
Maar de salon blijft gesloten. Waar is Esmeralda gebleven???????????
knip
Esmeralda kom er eens in. Jij kan ons vast veel meer vertellen.
WTF?? Ook zelfstandigen hebben in NL recht op zwangerschapsverlof, en als Sophie nu 3½ maand oud is dan is het zwangerschapsverlof van Claire dus een maandje (of nog korter) afgelopen, en inmiddels is de salon verkocht dus waar gaat het helemaal over?quote:Claire verkiest lekker te blijven keuvelen met Sophie??
Het ligt er maar aan of ze als beginnende zelfstandige daar voor verzekerd was.quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
WTF?? Ook zelfstandigen hebben in NL recht op zwangerschapsverlof, en als Sophie nu 3½ maand oud is dan is het zwangerschapsverlof van Claire dus een maandje (of nog korter) afgelopen, en inmiddels is de salon verkocht dus waar gaat het helemaal over?
Huub is zielig omdat zijn net bevallen vrouw niet gelijk weer aan het werk is? We wonen niet in een of ander achtergebleven land waar vrouwn op het rijstveld tijdens het werk even een kind baren.
Je hebt hier recht op een zwangerschapsverlof van tenminste 16 weken (4/6 voor de bevalling en 12/10 na de bevalling) en dat is nog weinig vergeleken met andere Europese landen.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:36 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm en we hebben kandidaat 3 voor de rol van zogenaamde vriendin
BS, check your factsquote:Op zondag 11 oktober 2009 16:42 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Het ligt er maar aan of ze als beginnende zelfstandige daar voor verzekerd was.
Heeft niets met recht van een werknemer te maken.
De meeste zelfstandige gaan na 6 weken weer aan de gang. De rekeningen gaan tenslotte door.
Zeker als je je zaak weer geheel nieuw leven moet inblazen. En anders bel je stad en land en uitzendbureaus af om vervanging. Je laat klanten iig niet voor de deur staan. En bellers een afgesloten nummer draaien.
we hebben nu 3 kandidaten. ms leuk om als opening van de nieuwe bunker een spelletje wie van de 3 te spelenquote:Op zondag 11 oktober 2009 16:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Misschien kan Huub even online komen en zeggen wie de ware buitenechtelijke vriendin is. Dat scheelt een hoop speculatie.
als zelfstandige kan je net zolang zwangerschapsverlof nemen als je wilt... het is alleen dat er in die periode geen centjes binnenkomen (of een heel wat minder als je een vervanger in moet huren)quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
WTF?? Ook zelfstandigen hebben in NL recht op zwangerschapsverlof, en als Sophie nu 3½ maand oud is dan is het zwangerschapsverlof van Claire dus een maandje (of nog korter) afgelopen, en inmiddels is de salon verkocht dus waar gaat het helemaal over?
Huub is zielig omdat zijn net bevallen vrouw niet gelijk weer aan het werk is? We wonen niet in een of ander achtergebleven land waar vrouwn op het rijstveld tijdens het werk even een kind baren.
Je hebt hier recht op een zwangerschapsverlof van tenminste 16 weken (4/6 voor de bevalling en 12/10 na de bevalling) en dat is nog weinig vergeleken met andere Europese landen.
En wanneer hebben in jouw scenario Jaap en Huub de villa van Talpa overgekocht?quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:53 schreef sunny16947 het volgende:
Oh en ff voor de duidelijkheid. Ik verbind er geen conclusies aan. Ik schets een scenario. Meer op zakelijke en financiële geschillen.
ok ik zal happen.quote:Op zondag 11 oktober 2009 16:53 schreef sunny16947 het volgende:
Oh en ff voor de duidelijkheid. Ik verbind er geen conclusies aan. Ik schets een scenario. Meer op zakelijke en financiële geschillen.
Maar de meeste zien Huub toch liever in een vreemdgaan scenario, hoewel dat door beide partijen wordt ontkent.
en bestemmingsplan kunnen veranderen dat ze er een pornohuis van mogen makenquote:Op zondag 11 oktober 2009 16:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En wanneer hebben in jouw scenario Jaap en Huub de villa van Talpa overgekocht?
jaap en huub die de villa kopen acht ik ptaktisch uitgesloten. Jaap wil wel op tv, maar niet zelf al zijn geld uitgeven aan de koop van die villa. dan nog zou hij tekort komen geloof ik. en verder staat de villa gewoon te koop toch?quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:01 schreef sunny16947 het volgende:
Sinds iemand hier berichtte dat een familielid de villa aan het herdecoreren was voor een nieuw programma. Er verkondigd werd dat Jaap binnenkort toch op tv komt. En Huub ook al zo zwijgzaam is van wat hij nu doet bij Talpa. Het leek mij wel een goed scenario als struikelblok voor het huwelijk.
Kan toch zijn dat in de huidige crisis het onverkoopbaar is. En dat ze het niet kopen maar huren.quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:03 schreef gomi het volgende:
[..]
jaap en huub die de villa kopen acht ik ptaktisch uitgesloten. Jaap wil wel op tv, maar niet zelf al zijn geld uitgeven aan de koop van die villa. dan nog zou hij tekort komen geloof ik. en verder staat de villa gewoon te koop toch?
Zo kan ik het ook: Jaap en Huub gaan mee met een bemande ruimtevlucht naar Mars om daar een kolonie te stichten. Claire wil niet dat Huub zo lang van huis is en heeft daarom een echtscheiding aangevraagd.quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:01 schreef sunny16947 het volgende:
Het leek mij wel een goed scenario als struikelblok voor het huwelijk.
true, maar ik vind t allemaal erg ver gezocht tbh.quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:06 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Kan toch zijn dat in de huidige crisis het onverkoopbaar is. En dat ze het niet kopen maar huren.
Ik fantaseer ook maar wat door alles wat bekend is aan elkaar te knopen.
schone schijn, vuile was niet buiten hangen. . .quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:12 schreef sunny16947 het volgende:
Toch vindt ik in de tijdlijn van uitlatingen en gebeurtenissen rare kronkels zitten.
Als je al zoveel langer problemen hebt in je huwelijk, slinger je al die liefdesbetuigingen toch niet over het net.
dat ging volgens mij toen over Dennis, die had in de auto liggen knoeien met 1 of ander zusjequote:Op zondag 11 oktober 2009 15:54 schreef sunny16947 het volgende:
Over die Fenna en Laura is volgens mij BS. Ik heb tijden geleden al eens zo'n bericht gezien toen Huub nog optrad. Moet in de zomer/najaar van 2008 geweest zijn. Toen beweerde diezelfde Fenna dat hij met haar zusje bezig was geweest.
Juist wel. Aan de boze buitenwereld laten zien dat er "niets aan de hand is" en dat je "dolgelukkig met elkaar bent". Damage-control.quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:12 schreef sunny16947 het volgende:
Als je al zoveel langer problemen hebt in je huwelijk, slinger je al die liefdesbetuigingen toch niet over het net.
Het was niet mijn bedoeling dat te suggereren. Kan me wel voorstellen dat eerst de nagelstyliste afhaakt en dan de kapster je laat zitten, er zo weinig van je droom overblijft en jezelf in een kwetsbare tijd zit, dat niet bepaald motiverend werkt.quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:10 schreef gomi het volgende:
[..]
true, maar ik vind t allemaal erg ver gezocht tbh.
onoverkomelijke problemen tussen claire en huub zonder vreemdgaan wil ik ook nog best wel in mee, maar niet het pornoverhaal in die villa en geschillen om geld waarbij huub zoveel heeft geinvesteerd en claire te lui is om te werken. daar kwam jouw verhaal een beetje op neer.
arme huub werkt zich de neten en die luie claire zit maar op dr droge reet. daardoor loopt t huwelijk spaak. dan acht ik t vreemdgaanverhaal dichter bij de waarheid tbh.
ik denk dat t er al veel langer niet op rolletjes liep. ik denk dat brams sms meer waarheid bevatte dan iedereen toen aannam. Maar denk dat ze t toch wilde blijven proberen en geen zin hadden om de vuile was open en bloot op internet te verkondigen. Om de schone schijn op te houden gooide ze dat soort berichten de wereld in. Ik neem aan dat ze niet na 1 ruzie hebben besloten te scheiden. Er moeten al veel langer problemen zijn. brams sms past wat dat betreft wel mooi in de tijdslijnquote:Op zondag 11 oktober 2009 17:12 schreef sunny16947 het volgende:
Toch vindt ik in de tijdlijn van uitlatingen en gebeurtenissen rare kronkels zitten.
Om de schone schijn op te houden als ze eenmaal besloten hebben om door te gaan.quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:25 schreef sunny16947 het volgende:
Waarna pappa Ron verklaarde dat hun namen werden misbruikt. Want als het zo zou zijn zou hij Huub's beide benen breken. En dan heb ik het nu niet over die zogenaamde brief, maar over een zelf geplaatst antwoord op iemands hyves.
Dus ook daar zet ik vraagtekens bij de waarheid.
Of die villa echt te koop staat is iets waar we geen zekerheid over hebben. Als iemand dat meldde werd er altijd naar een bron of link naar een makelaarssite gevraagd, maar niemand heeft die ooit kunnen geven.quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:03 schreef gomi het volgende:
[..]
jaap en huub die de villa kopen acht ik ptaktisch uitgesloten. Jaap wil wel op tv, maar niet zelf al zijn geld uitgeven aan de koop van die villa. dan nog zou hij tekort komen geloof ik. en verder staat de villa gewoon te koop toch?
Weleens gehoord van "de schijn ophouden"?quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:12 schreef sunny16947 het volgende:
Ik denk dat de makelaar weinig zin heeft om allemaal Jopiebaco's rond te leiden en de villa daarom niet op Funda aanbiedt.quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Of die villa echt te koop staat is iets waar we geen zekerheid over hebben. Als iemand dat meldde werd er altijd naar een bron of link naar een makelaarssite gevraagd, maar niemand heeft die ooit kunnen geven.
ah k. dus we hebben nog hoop op dgk 2quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Of die villa echt te koop staat is iets waar we geen zekerheid over hebben. Als iemand dat meldde werd er altijd naar een bron of link naar een makelaarssite gevraagd, maar niemand heeft die ooit kunnen geven.
quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat ging volgens mij toen over Dennis, die had in de auto liggen knoeien met 1 of ander zusje
In de bunker vroeg Jaap aan Huub, of hij al op de hoogte was dat... (gaf alleen voorletters) nu het DGK huis bewoont.quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:40 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Anti-kraak.quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
In de bunker vroeg Jaap aan Huub, of hij al op de hoogte was dat... (gaf alleen voorletters) nu het DGK huis bewoont.
Daar hebben we toch al anderhalf jaar naar gekeken?quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:43 schreef gomi het volgende:
[..]
ah k. dus we hebben nog hoop op dgk 2
de kans daarop acht ik iig groter dan de kans op jaap en huubs pornoshow vanuit de villa
quote:Op zondag 11 oktober 2009 17:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
In de bunker vroeg Jaap aan Huub, of hij al op de hoogte was dat... (gaf alleen voorletters) nu het DGK huis bewoont.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |