quote:gisteravond gezellige avond gehad met bram, claire, dimitri en hun vriendinnen, veel baco gedronken,
29 minutes ago from mobile web
Ik hoop dat ze niet vergeten het kadootje van Rachel bij de bakker op te halen. Zo sneu anders.quote:
Anders stort Rachel zich in een zenuwtoevalquote:Op zondag 13 september 2009 21:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze niet vergeten het kadootje van Rachel bij de bakker op te halen. Zo sneu anders.
Hij kan tweeten wat hij wil natuurlijk hè?![]()
Het bewijs is dus geleverd, het zit niet goed tussen Huub en Clairequote:Op zondag 13 september 2009 21:45 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ach,schandalig dat ie niet eerst Claire tikt ipv Bram
Ja,ff opslaan dat getwitterquote:Op zondag 13 september 2009 22:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het bewijs is dus geleverd, het zit niet goed tussen Huub en Claire
Sommigen zullen vast balen en wens hun veel sterkte en een goede nachtrustquote:Op zondag 13 september 2009 22:48 schreef tuinfluiter het volgende:
Wil de sfeer hier niet bederven, maar
vanmiddag zagen mijn oom en tante het gezin Claire, Huub en Sophie op de heide wandelen,
zo op het eerste gezicht zagen ze er gelukkig uit, Claire zag er goed uit en Sophie zag er zo lief uit .
Heden kijkt Huub tv en zit op Twitter.![]()
de vijftien meest spraakmakende tv momenten kon de gouden kooi natuurlijk niet ontbreken,
ze eindigden gelukkig positief met t huwelijk
about 1 hour ago from mobile web
natasia die haar kinderen in de steek liet, auch, blijft t een heftig moment vinden. . .
33 minutes ago from mobile web
zit ademloos voor t eerst in mijn leven boer zoekt vrouw te kijken, wat zijn wij toch een enorm
heerlijk spruitjes volk!
Dat van Natasia met haar kinderen blijf ik ook hartverscheurend vinden.quote:Op zondag 13 september 2009 22:48 schreef tuinfluiter het volgende:
Wil de sfeer hier niet bederven, maar
vanmiddag zagen mijn oom en tante het gezin Claire, Huub en Sophie op de heide wandelen,
zo op het eerste gezicht zagen ze er gelukkig uit, Claire zag er goed uit en Sophie zag er zo lief uit .
Heden kijkt Huub tv en zit op Twitter.![]()
de vijftien meest spraakmakende tv momenten kon de gouden kooi natuurlijk niet ontbreken,
ze eindigden gelukkig positief met t huwelijk
natasia die haar kinderen in de steek liet, auch, blijft t een heftig moment vinden. . .
33 minutes ago from mobile web
zit ademloos voor t eerst in mijn leven boer zoekt vrouw te kijken, wat zijn wij toch een enorm
heerlijk spruitjes volk!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. slaapze iedereen
[ Bericht 29% gewijzigd door Mooiiiiiii op 14-09-2009 01:16:23 ]Love music!
En een mooi bruidskapselquote:Op zondag 13 september 2009 22:55 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Sommigen zullen vast balen en wens hun veel sterkte en een goede nachtrust
Wat is er gebeurdquote:Op zondag 13 september 2009 23:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat van Natasia met haar kinderen blijf ik ook hartverscheurend vinden.
oke, en dit zijn de type reacties/mensen waarom Claire of ik nooit reageren op internet roddels en gespeculeer. Hoezo hebben wij met de opening en de bevalling verlangt dat wie er waren? Waar heb je het over? Deze reacties zijn gewoon bijna obsessief,quote:Op zondag 13 september 2009 00:23 schreef Elske6 het volgende:
[..]
daar heb je wel gelijk in, je krijg dan automatisch 2 kampen..... de voor en tegen een ieder, Maar met de trouwerij, opening zaak en de bevalling werd er wel verlangt er voor ze te zijn van hun kant uit...... Alles komt nu een beetje ondankbaar over.. maar dat is mijn mening.... het is niet dat ik het naadje van de kous wil weten, maar gewoon een klein beetje eerlijkheid kan toch geen kwaad lijkt mij... Maar hou me te goede, misschien ( en dat hoop ik ergens wel ) is er helemaal niets aan de hand en willen ze gewoon rust, kan ook en daar is niets mis mee.
fotoshoot huub van bquote:Op maandag 14 september 2009 10:53 schreef Copycat het volgende:
Het begrip fotoshoot is ook aan inflatie onderhevig.
quote:Op maandag 14 september 2009 10:21 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
oke, en dit zijn de type reacties/mensen waarom Claire of ik nooit reageren op internet roddels en gespeculeer. Hoezo hebben wij met de opening en de bevalling verlangt dat wie er waren? Waar heb je het over? Deze reacties zijn gewoon bijna obsessief,
Dus dat. Geen woord over de kapsalon zoals te verwachten viel.quote:Op maandag 14 september 2009 11:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Welnee, welnee, .... valt allemaal best mee, er is best begrip voor het feit dat je onder deze omstandigheden niet alles maar meteen aan de grote klok wil hangen ......We horen het allemaal wel als jij vindt dat de tijd daar rijp voor is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |